Dario Dumic

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:wil je dat niet doen!
Op het einde van transferdeadline dit topic omhoog halen voor wat onbeduidend wijvengedoe.
Hahahaha Burp,wilde exact hetzelfde typen,wat een mafkees.schrok me kapot

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door FabianNEC »

zuurpruim schreef:
burp schreef:wil je dat niet doen!
Op het einde van transferdeadline dit topic omhoog halen voor wat onbeduidend wijvengedoe.
Hahahaha Burp,wilde exact hetzelfde typen,wat een mafkees.schrok me kapot
Ach, een klein beetje spanning op deze saaie deadline-dag kan geen kwaad :wink:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Jeffry74 »

burp schreef:wil je dat niet doen!
Op het einde van transferdeadline dit topic omhoog halen voor wat onbeduidend wijvengedoe.
Hersenloze aktie! :crazy:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door kingetje »

:jestera: Ik hield ook m'n hart vast.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door eniesee-elst »

Jeffry74 schreef:
burp schreef:wil je dat niet doen!
Op het einde van transferdeadline dit topic omhoog halen voor wat onbeduidend wijvengedoe.
Hersenloze aktie! :crazy:
:withstupid: :ban:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door harold »

Ah, godzijdank! :tu:

Ow sorry, nu doe ik het zelf ook... :wink:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13331
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Pol »

Ik ben eigenlijk licht teleurgesteld. Laatste dag winterstop betekent de hoofdprijs. En we kunnen het hebben want zijn op een handvol punten na veilig.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Gijscoman »

FabianNEC schreef:"In aflevering vier van WAG's gaat Voetbalzone op bezoek bij Caroline Amalie Noer, de vriendin van Dario Dumic. Deze Deense schone woont samen met de rots in de branding van NEC in het glamoureuze Groesbeek en nam onze Justus mee naar, jawel, de sportschool!"

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299095
Persoonlijk vind ik die focus op spelersvrouwen altijd nogal creepy en ook enigszins seksistisch. Maar goed, misschien moet ik me daar niet druk om maken.
Pol schreef:Ik ben eigenlijk licht teleurgesteld. Laatste dag winterstop betekent de hoofdprijs. En we kunnen het hebben want zijn op een handvol punten na veilig.
Dat snap ik om twee redenen oprecht niet:
1. Hoezo kan het nu als een teleurstelling komen, terwijl dit al lang en breed bekend was? De Kruijf heeft al een tijd geleden aangegeven dat er met Dumic is afgesproken dat hij sowieso niet weg zal gaan deze winterstop. Dumic leek dat ook geen enkel probleem te vinden.
2. Laatste dag winterstop is de hoofdprijs voor de winterstop, maar in de zomer liggen de prijzen vaak hoger. Dumic is nog lange tijd onder contract en is zodanig belangrijk, dat een verkoop ervan teveel onzekerheid brengt. Hyballa heeft eigenlijk al gehint dat bij een vertrek van Dumic in de winterstop hij er ook mee kapt, de fans gaan 't niet accepteren en het team verliest het skelet, waaraan alle spelers bij wijze van spreken vastzitten. Dumic verkopen zou zelfs met het huidig aantal punten het toppunt van wanbeleid zijn.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door harold »

Ja Pol, wat is hierop uw reactie??

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13331
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Pol »

harold schreef:Ja Pol, wat is hierop uw reactie??
Wat verwacht je precies?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

het blijft onze beste speler maar vond hem wederom tegen een top 3 club niet heel geweldig.Denk dat clubs als Newcastle daar toch ook rekening mee gaan houden straks.Benieuwd welke clubs zich gaan melden aan het einde van het seizoen,het zou mij niet verbazen dat het eerder een AZ of Heerenveen gaat worden.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:het blijft onze beste speler maar vond hem wederom tegen een top 3 club niet heel geweldig.Denk dat clubs als Newcastle daar toch ook rekening mee gaan houden straks.Benieuwd welke clubs zich gaan melden aan het einde van het seizoen,het zou mij niet verbazen dat het eerder een AZ of Heerenveen gaat worden.
Dat viel me inderdaad ook op. Maar in zijn verdediging: tegen PSV werden we voornamelijk kapot gecountered, omdat we idioot aanvallend speelden. Tegen Feyenoord konden we de bal zowel op het middenveld als in de aanval niet vasthouden, waardoor de verdediging 90 minuten lang onder zware druk stond. Dan gaan er opeens scheuren komen en gaten vallen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door harold »

Pol schreef:
harold schreef:Ja Pol, wat is hierop uw reactie??
Wat verwacht je precies?
Ben benieuwd waarom je teleurgesteld was.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13331
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Pol »

harold schreef:
Pol schreef:
harold schreef:Ja Pol, wat is hierop uw reactie??
Wat verwacht je precies?
Ben benieuwd waarom je teleurgesteld was.
Licht hè.
Ik zag dit topic naar boven komen op deadline day en dacht: kassa! NEC laat zo'n speler op de laatste dag alleen gaan voor de hoofdprijs, lijkt me. En zoals gezegd, denk dat we het kunnen hebben gezien de positie op de ranglijst.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:het blijft onze beste speler maar vond hem wederom tegen een top 3 club niet heel geweldig.Denk dat clubs als Newcastle daar toch ook rekening mee gaan houden straks.Benieuwd welke clubs zich gaan melden aan het einde van het seizoen,het zou mij niet verbazen dat het eerder een AZ of Heerenveen gaat worden.
Dat viel me inderdaad ook op. Maar in zijn verdediging: tegen PSV werden we voornamelijk kapot gecountered, omdat we idioot aanvallend speelden. Tegen Feyenoord konden we de bal zowel op het middenveld als in de aanval niet vasthouden, waardoor de verdediging 90 minuten lang onder zware druk stond. Dan gaan er opeens scheuren komen en gaten vallen.
Klopt maar Dolberg en Jorgensen scoren allemaal meerdere malen tegen hem(en ook Golla natuurlijk) en daar kijken de grotere clubs natuurlijk wel naar.Maar goed dat het voor ons een topper is staat buiten kijf.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Arjan van Hout »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:het blijft onze beste speler maar vond hem wederom tegen een top 3 club niet heel geweldig.Denk dat clubs als Newcastle daar toch ook rekening mee gaan houden straks.Benieuwd welke clubs zich gaan melden aan het einde van het seizoen,het zou mij niet verbazen dat het eerder een AZ of Heerenveen gaat worden.
Dat viel me inderdaad ook op. Maar in zijn verdediging: tegen PSV werden we voornamelijk kapot gecountered, omdat we idioot aanvallend speelden. Tegen Feyenoord konden we de bal zowel op het middenveld als in de aanval niet vasthouden, waardoor de verdediging 90 minuten lang onder zware druk stond. Dan gaan er opeens scheuren komen en gaten vallen.
Klopt maar Dolberg en Jorgensen scoren allemaal meerdere malen tegen hem(en ook Golla natuurlijk) en daar kijken de grotere clubs natuurlijk wel naar.Maar goed dat het voor ons een topper is staat buiten kijf.
Grotere clubs kijken naar het geheel. Die zien echt wel dat zelfs een jaap stam bij nec tegengoals zou krijgen door z'n directe tegenstander

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Jeffry74 »

Ik vind dat Dumic kwaliteiten heeft, die bij de nederlandse topclubs nog wel ontbreken.

Lang, sterk, snel voor zijn lengte, verdedigend goed, meevoetballend goed, goede kopper en een leider.
En dat voor een paar ton......

Hopelijk komen PSV of Feyenoord met een zak geld deze zomer, want daar zou hij perfect passen in mijn ogen. :wink:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Dario Dumic

Bericht door noviomagum »

Jeffry74 schreef:Ik vind dat Dumic kwaliteiten heeft, die bij de nederlandse topclubs nog wel ontbreken.

Lang, sterk, snel voor zijn lengte, verdedigend goed, meevoetballend goed, goede kopper en een leider.
En dat voor een paar ton......

Hopelijk komen PSV of Feyenoord met een zak geld deze zomer, want daar zou hij perfect passen in mijn ogen. :wink:
Vindt hem sowieso beter als een botteghin bijvoorbeeld

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door necnmgn »

noviomagum schreef:
Jeffry74 schreef:Ik vind dat Dumic kwaliteiten heeft, die bij de nederlandse topclubs nog wel ontbreken.

Lang, sterk, snel voor zijn lengte, verdedigend goed, meevoetballend goed, goede kopper en een leider.
En dat voor een paar ton......

Hopelijk komen PSV of Feyenoord met een zak geld deze zomer, want daar zou hij perfect passen in mijn ogen. :wink:
Vindt hem sowieso beter als een botteghin bijvoorbeeld
Vergis je niet in Botteghin, die vergelijk ik zelf altijd met wisgerhof. Het ziet er allemaal niet geweldig uit, maar is gewoon oerdegelijk. Dumic is in mijn ogen wel beter dan vd. Heijden!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Tim Janssen »

Schijnt een aantal bundesliga clubs geïnteresseerd te zijn

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door LT »

Ik heb zelfs Jonas Olsson nog nooit met zoveel gemak overeind zien blijven. Week in, week uit alsof het geen moeite kost.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door bertje »

LT schreef:Ik heb zelfs Jonas Olsson nog nooit met zoveel gemak overeind zien blijven. Week in, week uit alsof het geen moeite kost.
Als ik zo'n Jan-Arie van der Heijden, Nick Viergever of Isimat zie spelen vind ik Dumic veel beter. Maargoed, ik zie hem liever net als Olsson naar Engeland verkassen. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

bertje schreef:
LT schreef:Ik heb zelfs Jonas Olsson nog nooit met zoveel gemak overeind zien blijven. Week in, week uit alsof het geen moeite kost.
Als ik zo'n Jan-Arie van der Heijden, Nick Viergever of Isimat zie spelen vind ik Dumic veel beter. Maargoed, ik zie hem liever net als Olsson naar Engeland verkassen. :biggrin:
Maakt me weinig uit waar hij heen gaat, als hij maar zoveel mogelijk opbrengt.

Maar welke malloot staat er aan het roer bij Bosnie?
Is Dumic van de zomer van Fifa nationaliteit geswitcht, wordt ie niet eens opgeroepen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
bertje schreef:
LT schreef:Ik heb zelfs Jonas Olsson nog nooit met zoveel gemak overeind zien blijven. Week in, week uit alsof het geen moeite kost.
Als ik zo'n Jan-Arie van der Heijden, Nick Viergever of Isimat zie spelen vind ik Dumic veel beter. Maargoed, ik zie hem liever net als Olsson naar Engeland verkassen. :biggrin:
Maakt me weinig uit waar hij heen gaat, als hij maar zoveel mogelijk opbrengt.

Maar welke malloot staat er aan het roer bij Bosnie?
Is Dumic van de zomer van Fifa nationaliteit geswitcht, wordt ie niet eens opgeroepen.
Op zijn positie speelt de oude Spahic,36 al maar toch wel een iets andere CV dan onze Dario.Maar oproepen kan geen kwaad inderdaad.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Bovendien mag Dumic eerst tegen Ajax nog in de herkansing.Dat zijn toch de wedstrijden waar scouts vooral op letten en laten we eerlijk zijn,tegen de topclubs overtuigd hij nog niet zo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten