Joris Delle

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Hij zakt de laatste weken wel erg ver terug,vond het altijd een prima keep ondanks zijn hele matige uittrappen.Het lijkt mij ook een beetje een gevoelsmens,vertoont ook wat onzekere trekjes.Werk aan de winkel voor Brookhuis,even wat zelfvertrouwen geven,dan komt het wel goed.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:En we staan 12e wat tegengoals betreft dus dat klopt wel allemaal. 7x winst, 7x gelijk en maar liefst 12 x verlies en dat laatste is te veel, veel te veel.
12 keer ... oh wat errug
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Danish Dynamite »

vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:En we staan 12e wat tegengoals betreft dus dat klopt wel allemaal. 7x winst, 7x gelijk en maar liefst 12 x verlies en dat laatste is te veel, veel te veel.
12 keer ... oh wat errug
:withstupid: Welkom bij NEC :biggrin:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door valkhof »

zijn vorm van voor de winterstop lijkt ie even kwijt, een dipje. komt goed

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Gerher »

Prima keeper voor NEC met nu even een wat mindere vorm.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

Hele, hele vreemde actie richting eigen publiek. Daarnaast begint hij ook met de week slechter te keepen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

bertje schreef:Hele, hele vreemde actie richting eigen publiek. Daarnaast begint hij ook met de week slechter te keepen..
Onacceptabel, Smits in de goals de volgende keer. Zijn eigen frustratie afreageren op het publiek.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DeWaalBrug
Berichten: 462
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 18:48
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DeWaalBrug »

Eruit met die gast!.......onacceptabel tegen over je eigen publiek

lurker024
Berichten: 111
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 17:37
Locatie: Njimegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door lurker024 »

bertje schreef:Hele, hele vreemde actie richting eigen publiek. Daarnaast begint hij ook met de week slechter te keepen..
Pure frustratie. We moeten dit ook niet groter maken dan het is, na de wedstrijd ging hij ook gewoon langs dat vak.

jbnmgn

Re: Joris Delle

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:
vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:En we staan 12e wat tegengoals betreft dus dat klopt wel allemaal. 7x winst, 7x gelijk en maar liefst 12 x verlies en dat laatste is te veel, veel te veel.
12 keer ... oh wat errug
:withstupid: Welkom bij NEC :biggrin:
Welja doe maar flink, en over 7 wedstrijden loop je te janken omdat we voor de 2e keer in een paar jaar tijd gedegradeerd zijn.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door burp »

Keept na de winterstop echt beduidend slechter.
Actie was niet goed, maar hij staat wel steeds het dichtst op het publiek.

jbnmgn

Re: Joris Delle

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:Keept na de winterstop echt beduidend slechter.
Actie was niet goed, maar hij staat wel steeds het dichtst op het publiek.
Als de verdediging het niet meer kan bolwerken dan redt je het als keeper ook niet in je eentje.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

burp schreef:Keept na de winterstop echt beduidend slechter.
Actie was niet goed, maar hij staat wel steeds het dichtst op het publiek.
Hij heeft een bal tegen zijn rug gekregen, er is werkelijk helemaal niets geroepen.

Deze man is zo gefrustreerd dat wisselen de enige optie is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Gijscoman »

Stomme actie, maar ik snap 't volledig. Aan de lopende band werden er ballen het veld opgegooid. En als je er dan eentje tegen jezelf aankrijgt, snap ik dat het even genoeg was. Het ontregelt alles en daar heeft de achterstaande club, in de regel dus NEC, altijd last van.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:Stomme actie, maar ik snap 't volledig. Aan de lopende band werden er ballen het veld opgegooid. En als je er dan eentje tegen jezelf aankrijgt, snap ik dat het even genoeg was. Het ontregelt alles en daar heeft de achterstaande club, in de regel dus NEC, altijd last van.
Lopende band? Zat jij in de Euroborg? Bij 1-0 achter is het vervelend. Nu was het juist wel lekker voor de spelers, minder tijd voor tegendoelpunten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Gijscoman »

Tiel schreef:
Gijscoman schreef:Stomme actie, maar ik snap 't volledig. Aan de lopende band werden er ballen het veld opgegooid. En als je er dan eentje tegen jezelf aankrijgt, snap ik dat het even genoeg was. Het ontregelt alles en daar heeft de achterstaande club, in de regel dus NEC, altijd last van.
Lopende band? Zat jij in de Euroborg? Bij 1-0 achter is het vervelend. Nu was het juist wel lekker voor de spelers, minder tijd voor tegendoelpunten.
Ja, aan de lopende band. Constant werden er ballen het veld opgegooid. Van allerlei kanten trouwens.

Hoe dan ook, stomme actie en nu verder gaan. Laten we als supporters niet meer onrust creëren dan er al is en conflicten vooral de-escaleren. Als we dit nu groter gaan maken dan het is, dan dragen we actief bij aan onrust, wat de kans op degradatie alleen maar groter maakt.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Ozzy123 »

In Frankrijk zal het wel gebruikelijk zijn dat je eigen publiek je steunt, ook in moeilijke tijden. Daar moet hij natuurlijk aan wennen, dat dat hier niet zo is.
Ik zat met plaatsvervangende schaamte in vak Z te luisteren naar het achterlijke geschreeuw van lui die 2+2 nog niet bij elkaar opgeteld krijgen.

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door ElMagico1983 »

Ik zit in Vak A en er is werkelijk waar eenmaal iets naar Delle geroepen gedurende de hele wedstrijd. Daarnaast zijn er exact drie ballen het veld opgegooid in de tweede helft, waarbij de derde bal inderdaad via een stuit tegen Delle aankwam. Ik waag het te betwijfelen of dit een bewuste actie was, het is immers een behoorlijk eind vanaf de tribune. Delle reageerde zeer raar, zelfs ronduit agressief,je zou het zelfs afwijkend kunnen noemen. Hij schoot de bal hard en welbewust terug de tribune in, reageerde daarna met agressieve handgebaren naar supporters. De eerstvolgende keer dat hij een uitttrap moest nemen, heeft hij na het klaarleggen van de bal zich omgedraaid naar het vak en ronduit uitdagend, uitlokkend en denigrerend gedrag vertoond naar zijn supporters. Er is hierboven vernoemd dat hij met het ererondje wel langs het vak is gelopen en dat is correct. Daar en op dat moment, heeft hij, in mijn opinie, het meest verwerpelijke en onacceptabele gedrag vertoond. Er werd door kinderen specifiek naar hem gejuichd en aangemoedigd en door een aantal anderen in het vak ook. Hij reageerde hier zeer sarcastisch, minachtend en respectloos op, door met een ontzettende gemaakte nep-glimlach heel overdreven positief te acteren. Dit is sowieso raar gedrag na een 3-0 nederlaag maar in het bijzonder als je net zo'n vervelend moment hebt gehad en je alsnog wordt toegejuicht om je een hart onder de riem te steken door kinderen notabene.
Dit is totaal onacceptabel gedrag naar supporters en met name naar de kinderen toe die in dat Familie-vak zitten. Deze jongen dient geschorst te worden op zijn minst. Mijn persoonlijke mening is dat ik hem niet meer in een Nec-shirt wil zien, en dat zeg ik wetende dat we zonder hem het heel moeilijk gaan krijgen.
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Weet je dat zeker?

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Ozzy123 »

ElMagico1983 schreef:Ik zit in Vak A en er is werkelijk waar eenmaal iets naar Delle geroepen gedurende de hele wedstrijd. Daarnaast zijn er exact drie ballen het veld opgegooid in de tweede helft, waarbij de derde bal inderdaad via een stuit tegen Delle aankwam. Ik waag het te betwijfelen of dit een bewuste actie was, het is immers een behoorlijk eind vanaf de tribune. Delle reageerde zeer raar, zelfs ronduit agressief,je zou het zelfs afwijkend kunnen noemen. Hij schoot de bal hard en welbewust terug de tribune in, reageerde daarna met agressieve handgebaren naar supporters. De eerstvolgende keer dat hij een uitttrap moest nemen, heeft hij na het klaarleggen van de bal zich omgedraaid naar het vak en ronduit uitdagend, uitlokkend en denigrerend gedrag vertoond naar zijn supporters. Er is hierboven vernoemd dat hij met het ererondje wel langs het vak is gelopen en dat is correct. Daar en op dat moment, heeft hij, in mijn opinie, het meest verwerpelijke en onacceptabele gedrag vertoond. Er werd door kinderen specifiek naar hem gejuichd en aangemoedigd en door een aantal anderen in het vak ook. Hij reageerde hier zeer sarcastisch, minachtend en respectloos op, door met een ontzettende gemaakte nep-glimlach heel overdreven positief te acteren. Dit is sowieso raar gedrag na een 3-0 nederlaag maar in het bijzonder als je net zo'n vervelend moment hebt gehad en je alsnog wordt toegejuicht om je een hart onder de riem te steken door kinderen notabene.
Dit is totaal onacceptabel gedrag naar supporters en met name naar de kinderen toe die in dat Familie-vak zitten. Deze jongen dient geschorst te worden op zijn minst. Mijn persoonlijke mening is dat ik hem niet meer in een Nec-shirt wil zien, en dat zeg ik wetende dat we zonder hem het heel moeilijk gaan krijgen.
Hoeveel is 2+2?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Polleke »

Het was een schandalige actie. Dat teruggooien van de bal, ik zat in de buurt, was totaal niet negatief bedoeld. Vervolgens ramt ie de bal de tribune in, daarna gaat ie het publiek lopen uitdagen om bij het rondje lopen werkelijk waar op schandalige wijze te klappen... Het was te goor voor woorden. Die gozer moet meteen onder die lat uit.

Hij mag pissig zijn richting het publiek, wat btw volledig gelijk had. Ik steun mijn cluppie altijd, maar dit was als makke lammetjes naar de slachtbank. Utrecht had kans na kans en ik had het idee dat Utrecht niet eens op 70% speelde. NEC kon vaak niet eens aan pass over 20 meter geven. Ik schaamde me kapot voor wat je zag vandaag en dan moet die Delle heel snel zijn bekkie dichthouden.
Laatst gewijzigd door Polleke op za 18 mar 2017, 23:42, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Okee, dan moet hij door de club gestraft worden.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Bleum »

Polleke ik ben het zowaar helemaal met je eens!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Joris Delle

Bericht door Arjan van Hout »

Pfff als ik het zo lees is dat niet best van onze keepert, frustratie mag, maar niet naar eigen supporters

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

Tijd voor een jongen van de club die zit te verpieteren. Weg met deze voorbijganger graag. Partir SVP.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten