FC Twente - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

FC Twente - NEC

Bericht door jasper491 »

Tja. Eigenlijk bij voorbaat kansloos als ik zie hoe ze tegen psv speelden. Desondanks massaal die kant op svp!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Jeffry74 »

jasper491 schreef:Tja. Eigenlijk bij voorbaat kansloos als ik zie hoe ze tegen psv speelden. Desondanks massaal die kant op svp!
Ik ga alleen mee voor de drugs.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Ik waag een voorspelling:

Eerste 20 minuten spelen we best aardig, gaat gelijk op en we krijgen een enorme kans die gemist wordt door ofwel Taiwo ofwel Rayhi, vlak daarna maakte Twente 1-0 na een verdedigingsfout en dan zijn we gebroken. Vlak na rust 2-0 en de wedstrijd kabbelt voort....90% kans dat het precies zo gaat
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door necnmgn »

:slot: Vak Oost opent dit soort topics! :biggrin:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Tim Janssen »

we maken alleen kans als hij een stopt met die idiote 5-3-2 opstelling

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door vak Oost »

necnmgn schreef::slot: Vak Oost opent dit soort topics! :biggrin:
is goed zo, wie weet brengt het geluk :wink:
Alles komt goed !!

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jasper491 »

Smits
Heinloth - Dumic - Golla - Burnet
Bikel - Breinburg
Ferdi
Groeneveld - Grot - Rayhi

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Sjoerdbemmel »

jasper491 schreef:Smits
Heinloth - Dumic - Golla - Burnet
Bikel - Breinburg
Ferdi
Groeneveld - Grot - Rayhi
tsja die grot.. geef mij toch mayi maar.. ik vind grot technisch echt veel te zwak voor de eredivisie

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door mschr »

Dan ben ik benieuwd wat je van de techniek van een Mayi vindt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

FC Twente - NEC

Bericht door De Kletskop »

jasper491 schreef:Smits
Heinloth - Dumic - Golla - Burnet
Bikel - Breinburg
Ferdi
Groeneveld - Grot - Rayhi
Messaoud voor rayhi.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

FC Twente - NEC

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Dan ben ik benieuwd wat je van de techniek van een Mayi vindt.
Idd zeg. Pfff


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Brabander »

Altijd Grot boven Mayi verkiezen. Grot eigen jeugdspeler!!!!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door eniesee12 »

:withstupid: grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jasper491 »

eniesee12 schreef::withstupid: grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
Sturing zou ik mee wachten. Puur omdat ik nu niet meer met 5 verdedigers zou spelen en het duo Dumic - Golla moet je behouden. Als je week in week uit met 5 verdedigers steeds meer dan 2 tegengoals krijgt moet je wat anders gaan proberen want wij kunnen amper 1x scoren laat staan 3 per wedstrijd om eens te winnen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Demtsjenko »

Nog maar een keer dan:
-------------------------delle--------------------------
---------------dumic------------golla-----------------
heinloth---------------------------------------burnet
-------------------------bikel--------------------------
---------von haacke-----------breinburg------------
--------------kadioglu---------messaoud------------
-------------------------grot---------------------------

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

jasper491 schreef:
eniesee12 schreef::withstupid: grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
Sturing zou ik mee wachten. Puur omdat ik nu niet meer met 5 verdedigers zou spelen en het duo Dumic - Golla moet je behouden. Als je week in week uit met 5 verdedigers steeds meer dan 2 tegengoals krijgt moet je wat anders gaan proberen want wij kunnen amper 1x scoren laat staan 3 per wedstrijd om eens te winnen.
Sturing brengt meer rust en meer voetballend vermogen dan Golla. Met Sturing en Dumic heb je twee verschillende verdedigers die elkaar goed aanvullen, bij Golla en Dumic niet.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jasper491 »

Nijmegen0413 schreef:
jasper491 schreef:
eniesee12 schreef::withstupid: grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
Sturing zou ik mee wachten. Puur omdat ik nu niet meer met 5 verdedigers zou spelen en het duo Dumic - Golla moet je behouden. Als je week in week uit met 5 verdedigers steeds meer dan 2 tegengoals krijgt moet je wat anders gaan proberen want wij kunnen amper 1x scoren laat staan 3 per wedstrijd om eens te winnen.
Sturing brengt meer rust en meer voetballend vermogen dan Golla. Met Sturing en Dumic heb je twee verschillende verdedigers die elkaar goed aanvullen, bij Golla en Dumic niet.
En toch denk ik dat we in deze fase van het seizoen no nonsense verdedigers moeten hebben. Knal die bal een keer het stadion uit. Sturing is natuurlijk nog jong en moet veel leren maar ook hij wil het voetballend oplossen en mede daardoor kwam gisteren de derde goal uit, een foute inspeelpass.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

-----------------Delle----------
Heinloth - Dumic - Sturing - Burnet
------------Bikel - Breinburg----------
-----------------Ferdi------------------
-------Grot - Taiwo - Groeneveld----

Taiwo speelde tegen Ajax wederom een aardige pot. Is balvast, snel en aardig in de kaats. Tegen Hooiveld en Andersen liggen daar tegen Twente veel kansen. Grot staat dan op papier op rechts maar zal in de praktijk als 2e spits fungeren. Groeneveld erin voor Rayhi, die hoef ik denk ik niet uit te leggen. Hele hele hele belangrijke pot.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

jasper491 schreef:
Nijmegen0413 schreef:
jasper491 schreef:
eniesee12 schreef::withstupid: grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
Sturing zou ik mee wachten. Puur omdat ik nu niet meer met 5 verdedigers zou spelen en het duo Dumic - Golla moet je behouden. Als je week in week uit met 5 verdedigers steeds meer dan 2 tegengoals krijgt moet je wat anders gaan proberen want wij kunnen amper 1x scoren laat staan 3 per wedstrijd om eens te winnen.
Sturing brengt meer rust en meer voetballend vermogen dan Golla. Met Sturing en Dumic heb je twee verschillende verdedigers die elkaar goed aanvullen, bij Golla en Dumic niet.
En toch denk ik dat we in deze fase van het seizoen no nonsense verdedigers moeten hebben. Knal die bal een keer het stadion uit. Sturing is natuurlijk nog jong en moet veel leren maar ook hij wil het voetballend oplossen en mede daardoor kwam gisteren de derde goal uit, een foute inspeelpass.
En Golla laat bij iedere standaardusitustie zijn man lopen. Dat kunnen we in deze fase al helemaal niet gebruiken.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door LT »

Nijmegen0413 schreef: En Golla laat bij iedere standaardusitustie zijn man lopen. Dat kunnen we in deze fase al helemaal niet gebruiken.
:withstupid: Precies dit. Ongelofelijk.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door vak Oost »

eniesee12 schreef:grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
En dan mag je hopen dat de rest wel bij de les blijft ... het fouten festival gaat van bad 2 worse
Alles komt goed !!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Voorwaarts »

vak Oost schreef:
eniesee12 schreef:grot, groeneveld, sturing en kadioglu altijd opstellen vanaf nu, nooit slechter dan wat we aan buitenlanders hebben
En dan mag je hopen dat de rest wel bij de les blijft ... het fouten festival gaat van bad 2 worse
Laren we dan maar zeker geen "worst" voorhouden.
eens een nec-er, altijd een nec-er

jbnmgn

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jbnmgn »

Hoe laat gaan de bussen?

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Jeroentje »

LT schreef:
Nijmegen0413 schreef: En Golla laat bij iedere standaardusitustie zijn man lopen. Dat kunnen we in deze fase al helemaal niet gebruiken.
:withstupid: Precies dit. Ongelofelijk.
Pcies, en ook duidelijk is dat Dumic - Golla niet werkt. Gooi maar overhoop en hoop op een betere verdediging dan die pionnen-fanfare van gisteren.
Even a broken clock is right twice a day.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Gerher »

Sjoerdbemmel schreef:
jasper491 schreef:Smits
Heinloth - Dumic - Golla - Burnet
Bikel - Breinburg
Ferdi
Groeneveld - Grot - Rayhi
tsja die grot.. geef mij toch mayi maar.. ik vind grot technisch echt veel te zwak voor de eredivisie
Ik heb gisteren eens een tijdje speciaal op die Grot zitten letten, voor de rest was het toch ruk, en het leek alsof hij er weinig zin in had. Beetje joggen en af en toe een paar meter de indruk wekken dat je ervoor wil gaan en dat was het wel (schinverdedigen). Het zegt genoeg dat deze jongen steeds speelt, de rest is blijkbaar nog minder. Ik vind het fijn dat hij er een stuk of 5 heeft gemaakt, maar ik vind het allemaal nog niet zo heel bijzonder.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BertNEC, Bing [Bot], Brampluym, Ernstcuyten, Google [Bot], Janssen, linnec en 39 gasten