FC Twente - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jasper491 »

jbnmgn schreef:
jasper491 schreef:
mschr schreef:
Jeffry74 schreef:
jasper491 schreef:Spelersbus nu in Deventer. 50 min nog tot Goffert
Waarom deze info? Gaan we de spelersbus nu opwachten?
Dat had zoveel succes bij de laatste keer dat dat gebeurde (na de nederlaag in Kerkrade 8 maart 2014)' dat het beslist herhaald moet worden. Ik adviseer voor de zekerheid maar een bierfles naar een speler als Leiwakabessy te gooien.
Mensen die hun eigen spelers aanvallen zijn geen supporters. Echter vind ik dat fans zich wel mogen laten horen (op een normale manier) als het slecht gaat, eveneens als we doen als het goed gaat. Het is 1 voor 12.
Supporters mogen zich laten horen ja, dat klopt maar wel op een normale manier. Spelers verrot schelden en spullen vernielen help echt niet.
En het is geen 1 voor 12 maar ruim 5 over 12, dus we zijn te laat. Te laat om het tij nog te keren!
Klopt. Geweld tegen spelers of club mag nooit meer gebeuren.

jbnmgn

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jbnmgn »

De opstelling van vanavond:

NEC: Delle,Heinloth (Burnet/59),Dumic,
Golla,Fomitschow,Bikel,Kadioglu
(Groeneveld/75),Breinburg (Von Haacke/
61),Grot,Awoniyi,Rayhi


De in rood aangegeven spelers presteerden zeer ver onder de maat vanavond en waren dus gewoon super slecht.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door valkhof »

je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Polleke »

valkhof schreef:je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....
Als je dat haalt... het gaat me er niet alleen om dát ze verliezen, maar ook hoe.... het was volstrekt kansloos.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Poort5 »

valkhof schreef:je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....
Ben bang dat we die herkansing helemaal niet krijgen, hoewel .....bang......misschien is het ook maar beter van niet.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Ozzy123 »

jbnmgn schreef:De opstelling van vanavond:

NEC: Delle,Heinloth (Burnet/59),Dumic,
Golla,Fomitschow,Bikel,Kadioglu
(Groeneveld/75),Breinburg (Von Haacke/
61),Grot,Awoniyi,Rayhi


De in rood aangegeven spelers presteerden zeer ver onder de maat vanavond en waren dus gewoon super slecht.
Vond jij Delle slecht?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door mschr »

Zijn uittrappen waren slecht.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

FC Twente - NEC

Bericht door Nummer 11 »


Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door BertNEC »

Enige 'hoop ' is nacompetitie
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

hubertus hofmaker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 12:28
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door hubertus hofmaker »

Pak um beet twintig jaar geleden was de nacompetitie een echte kans (vaak de enige kans voor NEC) om er in te blijven, ook al was dat kantje boord in Venlo. Ik begrijp wel dat ze nu niet bepaald in een flow zitten, maar als wij, de supporters, er al helemaal klaar mee zijn... na competitie zijn op zich zelf staande wedstrijden. Kwestie van de hoofden koel...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Demtsjenko »

Zijn dat diezelfde woedende fans die de kleedkamer bezochten? Dan mogen ze zichzelf een schop onder hun hol geven... stelletje eikels...

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: FC Twente - NEC

Bericht door flipsen »

Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door NECNijmeguh »

flipsen schreef:
idioten..
Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

NECNijmeguh schreef:
flipsen schreef:
idioten..
Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.
Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Sparta Max »

mschr schreef:
Sparta Max schreef:
burp schreef:
mschr schreef:NEC gaat kansloos zijn. Van Sparta weet ik dat nog niet. Sparta kan voetballen.
Die hebben Pastoor
Volgens vele van ons niet lang meer.
Ruilen voor Hyballa?
Hij heeft wel passie. Denk dat het net zo als bij Sparta toch echt aan de spelers ligt, qua voetbalniveau is het beiden niet veel. Hoewel Sparta het wel voetballend altijd probeert op te lossen, maar ja daar heb je wel kwaliteit voor nodig.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door mschr »

Sparta Max schreef:
mschr schreef:
Sparta Max schreef:
burp schreef:
mschr schreef:NEC gaat kansloos zijn. Van Sparta weet ik dat nog niet. Sparta kan voetballen.
Die hebben Pastoor
Volgens vele van ons niet lang meer.
Ruilen voor Hyballa?
Hij heeft wel passie. Denk dat het net zo als bij Sparta toch echt aan de spelers ligt, qua voetbalniveau is het beiden niet veel. Hoewel Sparta het wel voetballend altijd probeert op te lossen, maar ja daar heb je wel kwaliteit voor nodig.
Okee, Van Moorsel ruilen voor Mayi? Verhaar ruilen voor Larsson? Breuer ruilen voor Golla?

jbnmgn

Re: FC Twente - NEC

Bericht door jbnmgn »

Wat was er nu eigenlijk aan de hand bij die "vechtpartij" met gasten van 080?
Zijn daar werkelijk rake klappen gevallen? Heb het niet gezien maar hoorde dat vanmiddag van iemand die er vlakbij stond.
Toch vreemd als supporters onderling ook elkaar al op de smoel slaan.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Arjan van Hout schreef:
NECNijmeguh schreef:
flipsen schreef:
idioten..
Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.
Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:
Als badr hari jou in een klein kamertje toespreekt zeg jij ook ja en amen.
Dit geeft de jonge selectie niet echt een veilig gevoel. En als je niet veilig voelt dan kan je niet goed presteren.
De nederlaag van zaterdag tegen Twente is in zijn geheel te verwijten aan het selecte groepje idioten.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Ozzy123 »

Voorwaarts schreef:
Arjan van Hout schreef:
NECNijmeguh schreef:
flipsen schreef:
idioten..
Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.
Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:
Als badr hari jou in een klein kamertje toespreekt zeg jij ook ja en amen.
Dit geeft de jonge selectie niet echt een veilig gevoel. En als je niet veilig voelt dan kan je niet goed presteren.
De nederlaag van zaterdag tegen Twente is in zijn geheel te verwijten aan het selecte groepje idioten.
Inderdaad. Opgefokte mannen met veel te wijde pupillen ineens in de kleedkamer...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Ozzy123 schreef:
Voorwaarts schreef:
Arjan van Hout schreef:
NECNijmeguh schreef:
flipsen schreef:
idioten..
Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.
Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:
Als badr hari jou in een klein kamertje toespreekt zeg jij ook ja en amen.
Dit geeft de jonge selectie niet echt een veilig gevoel. En als je niet veilig voelt dan kan je niet goed presteren.
De nederlaag van zaterdag tegen Twente is in zijn geheel te verwijten aan het selecte groepje idioten.
Inderdaad. Opgefokte mannen met veel te wijde pupillen ineens in de kleedkamer...
Het ging om opwachten van de spelersbus savonds

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Ozzy123 »

Maar hetgeen bij terugkomst bij de Goffert plaatsvond kan m.i. weinig tot geen invloed hebben gehad op de reeds gespeelde wedstrijd. Er werd volgens mij gerefereerd aan het kleedkamerbezoekje.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Ozzy123 schreef:Maar hetgeen bij terugkomst bij de Goffert plaatsvond kan m.i. weinig tot geen invloed hebben gehad op de reeds gespeelde wedstrijd. Er werd volgens mij gerefereerd aan het kleedkamerbezoekje.
Klopt, voorwaarts geeft opeens een draai aan the topic zie ik nu

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Arjan van Hout schreef:
Ozzy123 schreef:Maar hetgeen bij terugkomst bij de Goffert plaatsvond kan m.i. weinig tot geen invloed hebben gehad op de reeds gespeelde wedstrijd. Er werd volgens mij gerefereerd aan het kleedkamerbezoekje.
Klopt, voorwaarts geeft opeens een draai aan the topic zie ik nu
Klopt. Dat was een beetje dom van hem (citaat Maxima)
Maar het blijven idioten die de wedstrijd verpest hebben door in de kleedkamer te komen. En die andere idioten die er een schepje bovenop deden door ze nog eens op te wachten. Het is te hopen dat het niet al te ver is gegaan en dat het niet onomkeerbaar is.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door Sparta Max »

mschr schreef:
Sparta Max schreef:
mschr schreef:
Sparta Max schreef:
burp schreef:
mschr schreef:NEC gaat kansloos zijn. Van Sparta weet ik dat nog niet. Sparta kan voetballen.
Die hebben Pastoor
Volgens vele van ons niet lang meer.
Ruilen voor Hyballa?
Hij heeft wel passie. Denk dat het net zo als bij Sparta toch echt aan de spelers ligt, qua voetbalniveau is het beiden niet veel. Hoewel Sparta het wel voetballend altijd probeert op te lossen, maar ja daar heb je wel kwaliteit voor nodig.
Okee, Van Moorsel ruilen voor Mayi? Verhaar ruilen voor Larsson? Breuer ruilen voor Golla?
Ik denk dat bij beiden ploegen de angst in de ploeg is geslopen, N.E.C. speelden ook in de eerste seizoenshelft beter dan de tweede, zelfde geld voor Sparta. Je ziet gewoon dat ze bang zijn de bal te verliezen, geen acties durven te maken, persoonlijke fouten maken, aan alles zie je dat ze bang zijn. Terwijl als ze de schroom van zich afgooien zowel N.E.C. alsmede Sparta en lekker gaan voetballen alles weer goed komt.
Kijk naar Excelsior die voetbalt lekker hoor zonder schroom, en die hebben ook niet best op de ranglijst gestaan. Desalnietemin Succes N.E.C. :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Twente - NEC

Bericht door mschr »

Tja, er is angst geslopen in de ploeg, maar dat komt omdat Hyballa in paniek is geraakt na de onverdiende nederlaag tegen ADO. Dat slaat over op de ploeg.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bbq, pjottr, WDK en 33 gasten