Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Berichtdoor peterG » za 15 apr 2017, 22:31

Er is maar 1 ding wat mot gebeuren: Er motte koppen rollen!! Wanbeleid ten top. Club is tot de wortels doorgerot.
peterG

Berichtdoor Jorrit77 » za 15 apr 2017, 22:32

harold schreef:
de Oversteek schreef:
harold schreef:
Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas

Dit is onzin. Ik ben wel pessimistisch, zie ons ook wel degraderen, maar wij hebben meer basis dan MVV en Fortuna.

Waar baseer je dat op?

Ik denk dat wij meer financiële middelen hebben dan de meeste andere clubs in de juup. Tel daarbij de grotere achterban en daarom denk ik niet aan een Fortuna/FC Den Bosch scenario.
Zal wellicht niet zo makkelijk gaan als de vorige editie in de juup, maar uiteindelijk komen wij wel weer bovendrijven (ja, ik heb me al neergelegd bij een degradatie).

Ik ga helemaal met je mee, maar zonder goed beleid is hier voorlopig niks mogelijk. Dit keer verwacht ik niet weer binnen 1 seizoen terug te zijn. Een investeerder gaat zijn geld toch ook niet zomaar weggooien. Ik zou geen stuiver investeren in zo'n organisatie.
Jorrit77

Berichtdoor vak Oost » za 15 apr 2017, 22:40

peterG schreef:Er is maar 1 ding wat mot gebeuren: Er motte koppen rollen!! Wanbeleid ten top. Club is tot de wortels doorgerot.

Zoveel personeel heeft NEC niet meer, het gross is op stage of outsourced
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor Bernd » za 15 apr 2017, 22:44

Dit team is failliet.

Wat me trouwens van het hart moet: de ellende benoemen kan niet op dit forum. Ben je gelijk negatief, een nepsupporter, je kent het wel. En elke week weer van die wijsneuzen 'met een goed gevoel'. Tuurlijk, we halen wel een punt of meer bij Twente. Wat een gelul. De eerste stap om een onwaarschijnlijke handhaving te halen heet Go Ahead; die moeten we er echt onder houden. En dat betekent dat zij moeten verliezen; wij gaan nl. geen punt meer halen.

Als deze mening mij een nepsupporter maakt dan is dat maar zo; realiteit is dat ik wederom in mijn lange NEC-geschiedenis kapot zit te gaan. Wat heeft deze club - mijn club - me toch verschrikkelijk weinig gegeven. Snik.
Bernd

Berichtdoor Juul » za 15 apr 2017, 22:46

Goed, meer dan een jaar geleden zei ik dit forum vaarwel. Types hier konden niet tegen mijn kritiek op het aankoopbeleid en mijn waarschuwing dat het flink mis zou gaan op deze manier met spelers van het garnituur Roman en Lundholm. Daarna is NEC met dat falend aankoopbeleid gestaag doorgegaan. De combi Futuralis - Hoekman was desastreus en nu is het zover.
Ik zie nu mijn cluppie, sinds 1975 mijn cluppie, hopeloos degraderen, dus ik wil me alsnog in de discussie mengen.

Dumic in de spits zie ik als de enige mogelijke redding voor NEC. Buwalda (of Sturing) en Golla in het centrum achterin. Grot op het middenveld (het is ook een middenvelder) en Messaoud centraal achter Dumic.
Hyballa is een fanatieke en sympathieke man, maar het clubbelang gaat boven alles. Ronnie en Brookhuis moeten NEC weer op de rails zetten. De ouderen onder ons weten dat NEC zijn beste wedstrijden heeft gespeeld toen Neeskens werd ontslagen en Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten waarmee NEC het beste spel in de afgelopen 20 jaar heeft gespeeld.
Juul

Berichtdoor Arjan van Hout » za 15 apr 2017, 22:48

peterG schreef:Er is maar 1 ding wat mot gebeuren: Er motte koppen rollen!! Wanbeleid ten top. Club is tot de wortels doorgerot.

En hier wordt ik nou zo moe van, dit roepen. De club heeft te maken met de nasleep van jaren wanbeleid en daarbei behorende schulden. We zijn nu financieel steeds gezonder aan het worden maar dat heeft wel een prijs. Dat lijkt me logisch.
Ik zou graag feitelijk bewezen zien welk wanbeleid er gevoerd wordt en hoezo de club tot de worstels is doorgerot.

Overigens vind ik wel dat het technisch beleid dit jaar zeer slecht is geweest. Aanstellen van hoekman, ontslag hoekman en niet de juiste spelers, naar nu blijkt.
Laatst bijgewerkt door Arjan van Hout op za 15 apr 2017, 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Arjan van Hout

Berichtdoor karlo » za 15 apr 2017, 22:51

Bernd schreef:Dit team is failliet.

Wat me trouwens van het hart moet: de ellende benoemen kan niet op dit forum. Ben je gelijk negatief, een nepsupporter, je kent het wel. En elke week weer van die wijsneuzen 'met een goed gevoel'. Tuurlijk, we halen wel een punt of meer bij Twente. Wat een gelul. De eerste stap om een onwaarschijnlijke handhaving te halen heet Go Ahead; die moeten we er echt onder houden. En dat betekent dat zij moeten verliezen; wij gaan nl. geen punt meer halen.

Als deze mening mij een nepsupporter maakt dan is dat maar zo; realiteit is dat ik wederom in mijn lange NEC-geschiedenis kapot zit te gaan. Wat heeft deze club - mijn club - me toch verschrikkelijk weinig gegeven. Snik.

Dit is gewoon de realiteit iedereen die anders verkondigt heeft er de ballen verstand van
Dit zie je van mijlenver aankomen, als je dan niet ingrijpt Tsja dan moet je op de blaren zitten.
Hopen dat goahead onder ons blijft,
En dan nacompetitie met 6 verdedigers en 2 keepers.
karlo

Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Berichtdoor Nummer 11 » za 15 apr 2017, 22:53

Arjan van Hout schreef:

En hier wordt ik nou zo moe van, dit roepen. De club heeft te maken met de nasleep van jaren wanbeleid en daarbei behorende schulden. We zijn nu financieel steeds gezonder aan het worden maar dat heeft wel een prijs. Dat lijkt me logisch.
Ik zou graag feitelijk bewezen zien welk wanbeleid er gevoerd wordt en hoezo de club tot de worstels is doorgerot

Laten we eens beginnen met het samenstellen van de selectie. Heel hard roepen na de vorige degradatie dat zo'n vreemdelingenlegioen er nooit meer zou komen en zie daar... Ook het halen van 3 linksbacks die stuk voor stuk niet voldoen. Wat voor scouting zit daar achter?
Nummer 11

Berichtdoor mschr » za 15 apr 2017, 22:53

Juul schreef:Goed, meer dan een jaar geleden zei ik dit forum vaarwel.

Welkom terug!

Juul schreef:Ronnie en Brookhuis moeten NEC weer op de rails zetten. De ouderen onder ons weten dat NEC zijn beste wedstrijden heeft gespeeld toen Neeskens werd ontslagen en Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten waarmee NEC het beste spel in de afgelopen 20 jaar heeft gespeeld.

Nee. Lok nam het over van de Nees. Met lange halen, vroeg thuis-voetbal als gevolg. Ron en Wilfried namen eind 2005 het over van Lok en toen begon NEC pas echt te voetballen. Maar NEC zakte vervolgens van de subtop naar de tiende plaats. Dus een groot succes mag deze episode niet genoemd worden. De enige man die ons kan redden is Leen.
mschr

Berichtdoor mschr » za 15 apr 2017, 22:56

Als we dit seizoen geen punt meer halen in de eredivisie, dan degraderen we via de nacompetitie. Zit je daarop te wachten?
mschr

Berichtdoor Bernd » za 15 apr 2017, 22:57

mschr schreef:

Als we dit seizoen geen punt meer halen in de eredivisie, dan degraderen we via de nacompetitie. Zit je daarop te wachten?

Nee? Wa's je punt?
Bernd

Berichtdoor Jeffry74 » za 15 apr 2017, 22:58

Ik wens je oprecht alle sterkte om de pijn draaglijker te maken. :bier:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74

Berichtdoor mschr » za 15 apr 2017, 22:59

Bernd schreef:
mschr schreef:

Nee? Wa's je punt?

Als je zo pessimistisch bent, moet je hopen dat Eagles nog tweemaal wint. Dan blijft ons een afgang tegen MVV of Almere bespaard.
mschr

Berichtdoor Juul » za 15 apr 2017, 23:00

mschr schreef:

Welkom terug!

Dank je!

mschr schreef:Ron en Wilfried namen eind 2005 het over van Lok en toen begon NEC pas echt te voetballen. Maar NEC zakte vervolgens van de subtop naar de tiende plaats.

Daar heb je gelijk in. Neemt niet weg dat Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten.

mschr schreef:De enige man die ons kan redden is Leen.

Leen had trainer moeten blijven. Als TD was hij minder succesvol. Was Leen ook niet degene die Lok in de spits zette?
Hoe dan ook... Dumic in de spits is de strohalm waar NEC naar op zoek is.
Juul

Berichtdoor Bernd » za 15 apr 2017, 23:02

mschr schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef:

Nee? Wa's je punt?

Als je zo pessimistisch bent, moet je hopen dat Eagles nog tweemaal wint. Dan blijft ons een afgang tegen MVV of Almere bespaard.

Dat lukt me niet, hopen op het slechtste. Maar ik denk dat je gelijk hebt.
Bernd

Berichtdoor Pol » za 15 apr 2017, 23:43

Arjan van Hout schreef:

Ik zou graag feitelijk bewezen zien welk wanbeleid er gevoerd wordt en hoezo de club tot de worstels is doorgerot.

Overigens vind ik wel dat het technisch beleid dit jaar zeer slecht is geweest. Aanstellen van hoekman, ontslag hoekman en niet de juiste spelers, naar nu blijkt.

Er is nul komma nul vooruitgang geboekt in de organisatie onder Bart van Ingen. We hebben inmiddels vrijwel alles uitbesteed, er is uiterst beperkt know-how in de organisatie. Ook de sponsorinkomsten - toch de reden dat de man is binnen gehaald - zijn niet gestegen. We staan er als club op dit moment niet best voor en dat gaan we de komende jaren voelen. Mochten we degraderen (ik houd hoop) dan betekent dit dat we ver terug zakken, een jaar als 2013/14 is een utopie.
Pol

Berichtdoor jbnmgn » zo 16 apr 2017, 00:29

Ik had nog steeds wel vertrouwen in lijfsbehoud het zij rechtstreeks, het zij via nacompetitie.
Maar dat vertrouwen is na vanavond helemaal naar de klootte geholpen door een compleet incompetente trainer met voor de 31e keer dit seizoen een belachelijke opstelling.
En ook door een steeds weer falend 11-tal dat gewoon helemaal niet kan voetballen. Er lopen er 2 of 3 rond die wel wat kunnen maar niet in staat zijn om de kar te trekken en de rest is ronduit bagger.
Een 11-tal dat de JL nog niet eens aan kan, laat staan ons behoeden voor degradatie.
Ruim 600 meegereisde supporters compleet voor lul gezet door dat zooitje ongeregeld op het veld.
Ruim 600 meegereisde supporters compleet voor gek gehouden door ze de ijdele hoop te geven er nog wat van te kunnen maken.

ALS we al de degradatie bespaard blijven dan wordt het aankomend seizoen toch echt tijd voor een rigoureuze schoonmaak binnen de club. En dat in alle gelederen, te beginnen bij v Ingen, en daarna de bezem door de rest (met name Hoekman en de Kruijf er uit) en zeker ook door de selectie.

Dus deze keer als antwoord op de vraag van deze topic: NEE het komt niet meer goed!
jbnmgn

Berichtdoor jbnmgn » zo 16 apr 2017, 00:31

Pol schreef:
Arjan van Hout schreef:

Er is nul komma nul vooruitgang geboekt in de organisatie onder Bart van Ingen. We hebben inmiddels vrijwel alles uitbesteed, er is uiterst beperkt know-how in de organisatie. Ook de sponsorinkomsten - toch de reden dat de man is binnen gehaald - zijn niet gestegen. We staan er als club op dit moment niet best voor en dat gaan we de komende jaren voelen. Mochten we degraderen (ik houd hoop) dan betekent dit dat we ver terug zakken, een jaar als 2013/14 is een utopie.

Compleet mee eens, de bezem erdoor en als we degraderen dan krijgen we nooit een 2013/2014 seizoen terug en zullen we een aantal jaren in de JL verblijven ben ik bang voor
jbnmgn

Berichtdoor TT » zo 16 apr 2017, 01:18

Mochten we inderdaad degraderen, dan moet tot op het hoogste bestuurlijke niveau schoon schip worden gemaakt. De vorige keer bleven de eindverantwoordelijken zitten en werd gezegd dat de gemaakte fouten nooit meer gemaakt zouden worden. Nou....dat is dus gelogen blijkbaar.
TT

Berichtdoor zuurpruim » zo 16 apr 2017, 01:25

TT schreef:Mochten we inderdaad degraderen, dan moet tot op het hoogste bestuurlijke niveau schoon schip worden gemaakt. De vorige keer bleven de eindverantwoordelijken zitten en werd gezegd dat de gemaakte fouten nooit meer gemaakt zouden worden. Nou....dat is dus gelogen blijkbaar.

De kans dat Van Ingen überhaupt zou gaan stoppen is levensgroot,wat hou je dan nog over aan zwaargewichten binnen de club?
zuurpruim

Berichtdoor Voorwaarts » zo 16 apr 2017, 05:41

Juul schreef:
mschr schreef:

Welkom terug!

Dank je!

mschr schreef:Ron en Wilfried namen eind 2005 het over van Lok en toen begon NEC pas echt te voetballen. Maar NEC zakte vervolgens van de subtop naar de tiende plaats.

Daar heb je gelijk in. Neemt niet weg dat Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten.

mschr schreef:De enige man die ons kan redden is Leen.

Leen had trainer moeten blijven. Als TD was hij minder succesvol. Was Leen ook niet degene die Lok in de spits zette?
Hoe dan ook... Dumic in de spits is de strohalm waar NEC naar op zoek is.

Ben met je eens dat Dumic in de spits, de redding van nec kan worden. En al helemaal als je speelt tegen Jup. teams.
Echter, sinds de blessures achterin is het onmogelijk om nog Dumic daar weg te halen. Maar als Dyrestam en Buwalda weer terug en fit zijn, dan is dat zeker een optie om uit te voeren. Dumic is de beste aanvallende kopper, beste overzicht, hard schot. En heeft de wil om te winnen en scoren. Dat stralen de andere spitsen niet uit. (Grot, awoyini)
eens een nec-er, altijd een nec-er
Voorwaarts

Berichtdoor RJ » zo 16 apr 2017, 06:58

Gisteren was een samenvatting van het hele probleem:

3 aankopen met lange contracten op de bank (mauk, mayi, von haacke)
Daarnaast de 3 man die in de winterstop zijn gekomen (burnet, larsson, messaoud)
spelers zonder enig niveau, die blijkbaar beter zijn dan deze gasten, in de basis (awoniyi, formitschow, heinloth)
En tevens de paar sterkhouders van van vorig jaar / voor de winterstop (dumic, breinburg, golla, bikel) die wekelijks fouten op fouten stapelen.

Er moet haast een wonder gebeuren als dit nog moet goed komen.

Wat een wanbeleid (wederom).
RJ

Berichtdoor mschr » zo 16 apr 2017, 07:22

jbnmgn schreef:Ik had nog steeds wel vertrouwen in lijfsbehoud het zij rechtstreeks, het zij via nacompetitie.
Maar dat vertrouwen is na vanavond helemaal naar de klootte geholpen door een compleet incompetente trainer met voor de 31e keer dit seizoen een belachelijke opstelling.
En ook door een steeds weer falend 11-tal dat gewoon helemaal niet kan voetballen. Er lopen er 2 of 3 rond die wel wat kunnen maar niet in staat zijn om de kar te trekken en de rest is ronduit bagger.
Een 11-tal dat de JL nog niet eens aan kan, laat staan ons behoeden voor degradatie.
Ruim 600 meegereisde supporters compleet voor lul gezet door dat zooitje ongeregeld op het veld.
Ruim 600 meegereisde supporters compleet voor gek gehouden door ze de ijdele hoop te geven er nog wat van te kunnen maken.

Ja. Mee eens. Amen.
mschr

Berichtdoor harold » zo 16 apr 2017, 07:32

Juul schreef:Goed, meer dan een jaar geleden zei ik dit forum vaarwel. Types hier konden niet tegen mijn kritiek op het aankoopbeleid en mijn waarschuwing dat het flink mis zou gaan op deze manier met spelers van het garnituur Roman en Lundholm. Daarna is NEC met dat falend aankoopbeleid gestaag doorgegaan. De combi Futuralis - Hoekman was desastreus en nu is het zover.
Ik zie nu mijn cluppie, sinds 1975 mijn cluppie, hopeloos degraderen, dus ik wil me alsnog in de discussie mengen.

Dumic in de spits zie ik als de enige mogelijke redding voor NEC. Buwalda (of Sturing) en Golla in het centrum achterin. Grot op het middenveld (het is ook een middenvelder) en Messaoud centraal achter Dumic.
Hyballa is een fanatieke en sympathieke man, maar het clubbelang gaat boven alles. Ronnie en Brookhuis moeten NEC weer op de rails zetten. De ouderen onder ons weten dat NEC zijn beste wedstrijden heeft gespeeld toen Neeskens werd ontslagen en Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten waarmee NEC het beste spel in de afgelopen 20 jaar heeft gespeeld.

Dumic in de spits, goed plan. Maar momenteel is een Heinloth in de spits nog een beter plan. Onze voorwaartsen verstoppen zich week in week uit en als er een spaarzame kans komt wordt ie hopeloos om zeep geholpen.

Maargoed, Buwalda is weer fit, dus Dario naar voren! :tu:
harold

Berichtdoor karlo » zo 16 apr 2017, 07:37

mschr schreef:
jbnmgn schreef:Ik had nog steeds wel vertrouwen in lijfsbehoud het zij rechtstreeks, het zij via nacompetitie.

Ja. Mee eens. Amen.

Als je als supporter dacht dat er in Enschede resultaat te halen was dan heb je toch weinig verstand van voetbal.
Als je nec de laatste weken ziet en je ziet twente de laatste weken,
Dan wist je bij voorbaat al het resultaat,
Deze ploeg mist simpelweg kwaliteit, en dat wordt niet beter Door alle wisselingen steeds,
Er is totaal geen vastigheid of patronen en ook geen zelfvertrouwen,
Die dingen kun je de trainersstaf aanrekenen , de kwaliteit is voor rekening van de technische mensen binnen nec.
Nu hopen dat goahead onder onder blijft, en vanaf nu gaan werken aan een vast team voor de nacompetiie.
karlo

VorigeVolgende

Keer terug naar N.E.C. Algemeen