FC Twente - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: FC Twente - NEC

Berichtdoor jasper491 » za 15 apr 2017, 23:17

Jeffry74 schreef:
jasper491 schreef:Spelersbus nu in Deventer. 50 min nog tot Goffert

Waarom deze info? Gaan we de spelersbus nu opwachten?

Ik niet. Ben klaar met dit zooitje. Heb ze zojuist gesproken bij Twente had ook geen nut
jasper491

Berichtdoor mschr » za 15 apr 2017, 23:19

Jeffry74 schreef:

Dat had zoveel succes bij de laatste keer dat dat gebeurde (na de nederlaag in Kerkrade 8 maart 2014)' dat het beslist herhaald moet worden. Ik adviseer voor de zekerheid maar een bierfles naar een speler als Leiwakabessy te gooien.
mschr

Berichtdoor flipsen » za 15 apr 2017, 23:21

jasper491 schreef:
Jeffry74 schreef:

Ik niet. Ben klaar met dit zooitje. Heb ze zojuist gesproken bij Twente had ook geen nut

Was je ook in de kleedkamer ?
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet
flipsen

Berichtdoor jasper491 » za 15 apr 2017, 23:21

mschr schreef:
Jeffry74 schreef:

Dat had zoveel succes bij de laatste keer dat dat gebeurde (na de nederlaag in Kerkrade 8 maart 2014)' dat het beslist herhaald moet worden. Ik adviseer voor de zekerheid maar een bierfles naar een speler als Leiwakabessy te gooien.

Mensen die hun eigen spelers aanvallen zijn geen supporters. Echter vind ik dat fans zich wel mogen laten horen (op een normale manier) als het slecht gaat, eveneens als we doen als het goed gaat. Het is 1 voor 12.
jasper491

Berichtdoor jasper491 » za 15 apr 2017, 23:22

flipsen schreef:
jasper491 schreef:
Jeffry74 schreef:

Was je ook in de kleedkamer ?

Kleedkamer? Spelers als Leiwa en Smits stonden gewoon met NEC fans te praten hoor in de hoofdingang.
jasper491

Berichtdoor jbnmgn » zo 16 apr 2017, 00:40

jasper491 schreef:
mschr schreef:
Jeffry74 schreef:

Mensen die hun eigen spelers aanvallen zijn geen supporters. Echter vind ik dat fans zich wel mogen laten horen (op een normale manier) als het slecht gaat, eveneens als we doen als het goed gaat. Het is 1 voor 12.

Supporters mogen zich laten horen ja, dat klopt maar wel op een normale manier. Spelers verrot schelden en spullen vernielen help echt niet.
En het is geen 1 voor 12 maar ruim 5 over 12, dus we zijn te laat. Te laat om het tij nog te keren!
jbnmgn

Berichtdoor jasper491 » zo 16 apr 2017, 00:44

jbnmgn schreef:
jasper491 schreef:
mschr schreef:
Jeffry74 schreef:

Supporters mogen zich laten horen ja, dat klopt maar wel op een normale manier. Spelers verrot schelden en spullen vernielen help echt niet.
En het is geen 1 voor 12 maar ruim 5 over 12, dus we zijn te laat. Te laat om het tij nog te keren!

Klopt. Geweld tegen spelers of club mag nooit meer gebeuren.
jasper491

Berichtdoor jbnmgn » zo 16 apr 2017, 00:48

De opstelling van vanavond:

NEC: Delle,Heinloth (Burnet/59),Dumic,
Golla,Fomitschow,Bikel,Kadioglu
(Groeneveld/75),Breinburg (Von Haacke/
61),Grot,Awoniyi,Rayhi

De in rood aangegeven spelers presteerden zeer ver onder de maat vanavond en waren dus gewoon super slecht.
jbnmgn

Berichtdoor valkhof » zo 16 apr 2017, 00:49

je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....
valkhof

Berichtdoor Polleke » zo 16 apr 2017, 01:09

valkhof schreef:je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....

Als je dat haalt... het gaat me er niet alleen om dát ze verliezen, maar ook hoe.... het was volstrekt kansloos.
Polleke

Berichtdoor Poort5 » zo 16 apr 2017, 07:06

valkhof schreef:je kunt het ok positief bekijken, we moeten nog een paar extra wedstrijden naar nec kijken....

Ben bang dat we die herkansing helemaal niet krijgen, hoewel .....bang......misschien is het ook maar beter van niet.
Poort5

Berichtdoor Ozzy123 » zo 16 apr 2017, 07:07

jbnmgn schreef:De opstelling van vanavond:

NEC: Delle,Heinloth (Burnet/59),Dumic,
Golla,Fomitschow,Bikel,Kadioglu
(Groeneveld/75),Breinburg (Von Haacke/
61),Grot,Awoniyi,Rayhi

De in rood aangegeven spelers presteerden zeer ver onder de maat vanavond en waren dus gewoon super slecht.

Vond jij Delle slecht?
Ozzy123

Berichtdoor mschr » zo 16 apr 2017, 07:16

Zijn uittrappen waren slecht.
mschr

FC Twente - NEC

Berichtdoor Nummer 11 » zo 16 apr 2017, 07:26

Nummer 11

Berichtdoor BertNEC » zo 16 apr 2017, 07:28

Enige 'hoop ' is nacompetitie
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
BertNEC

Berichtdoor hubertus hofmaker » zo 16 apr 2017, 14:29

Pak um beet twintig jaar geleden was de nacompetitie een echte kans (vaak de enige kans voor NEC) om er in te blijven, ook al was dat kantje boord in Venlo. Ik begrijp wel dat ze nu niet bepaald in een flow zitten, maar als wij, de supporters, er al helemaal klaar mee zijn... na competitie zijn op zich zelf staande wedstrijden. Kwestie van de hoofden koel...
hubertus hofmaker

Berichtdoor Demtsjenko » zo 16 apr 2017, 14:32

Zijn dat diezelfde woedende fans die de kleedkamer bezochten? Dan mogen ze zichzelf een schop onder hun hol geven... stelletje eikels...
Demtsjenko

Berichtdoor flipsen » zo 16 apr 2017, 14:35

we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet
flipsen

Berichtdoor NECNijmeguh » zo 16 apr 2017, 15:15

Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.
NECNijmeguh

Berichtdoor Arjan van Hout » zo 16 apr 2017, 15:15

NECNijmeguh schreef:

Waarom gelijk wegzetten als idioten? Ik denk ook niet dat het helpt maar het toont wel hun betrokkenheid om daar midden in de nacht te staan. Daarnaast is er geen schade of wat dan ook aangericht maar heeft er een "gesprek" plaatsgevonden.

Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:
Arjan van Hout

Berichtdoor Sparta Max » zo 16 apr 2017, 15:43

mschr schreef:
Sparta Max schreef:
burp schreef:
mschr schreef:NEC gaat kansloos zijn. Van Sparta weet ik dat nog niet. Sparta kan voetballen.

Die hebben Pastoor
Volgens vele van ons niet lang meer.

Ruilen voor Hyballa?

Hij heeft wel passie. Denk dat het net zo als bij Sparta toch echt aan de spelers ligt, qua voetbalniveau is het beiden niet veel. Hoewel Sparta het wel voetballend altijd probeert op te lossen, maar ja daar heb je wel kwaliteit voor nodig.
Sparta Max

Berichtdoor mschr » zo 16 apr 2017, 16:13

Sparta Max schreef:
mschr schreef:
Sparta Max schreef:
burp schreef:
mschr schreef:NEC gaat kansloos zijn. Van Sparta weet ik dat nog niet. Sparta kan voetballen.

Die hebben Pastoor
Volgens vele van ons niet lang meer.

Ruilen voor Hyballa?

Hij heeft wel passie. Denk dat het net zo als bij Sparta toch echt aan de spelers ligt, qua voetbalniveau is het beiden niet veel. Hoewel Sparta het wel voetballend altijd probeert op te lossen, maar ja daar heb je wel kwaliteit voor nodig.

Okee, Van Moorsel ruilen voor Mayi? Verhaar ruilen voor Larsson? Breuer ruilen voor Golla?
mschr

Berichtdoor jbnmgn » ma 17 apr 2017, 16:50

Wat was er nu eigenlijk aan de hand bij die "vechtpartij" met gasten van 080?
Zijn daar werkelijk rake klappen gevallen? Heb het niet gezien maar hoorde dat vanmiddag van iemand die er vlakbij stond.
Toch vreemd als supporters onderling ook elkaar al op de smoel slaan.
jbnmgn

Berichtdoor Voorwaarts » ma 17 apr 2017, 17:26

Arjan van Hout schreef:
NECNijmeguh schreef:

Volgens naar wat ik gehoord heb is het op een fatsoenlijke manier gegaan, dus :withstupid:

Als badr hari jou in een klein kamertje toespreekt zeg jij ook ja en amen.
Dit geeft de jonge selectie niet echt een veilig gevoel. En als je niet veilig voelt dan kan je niet goed presteren.
De nederlaag van zaterdag tegen Twente is in zijn geheel te verwijten aan het selecte groepje idioten.
eens een nec-er, altijd een nec-er
Voorwaarts

Berichtdoor Ozzy123 » ma 17 apr 2017, 18:02

Voorwaarts schreef:
Arjan van Hout schreef:
NECNijmeguh schreef:

Als badr hari jou in een klein kamertje toespreekt zeg jij ook ja en amen.
Dit geeft de jonge selectie niet echt een veilig gevoel. En als je niet veilig voelt dan kan je niet goed presteren.
De nederlaag van zaterdag tegen Twente is in zijn geheel te verwijten aan het selecte groepje idioten.

Inderdaad. Opgefokte mannen met veel te wijde pupillen ineens in de kleedkamer...
Ozzy123

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden