Peter Hyballa

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Peter Hyballa

Berichtdoor Tiel » ma 17 apr 2017, 16:11

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Wessel schreef:
mschr schreef:
Wessel schreef:Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat alle spelers zo gecharmeerd zijn van zijn benadering. Dat geloof ik nooit. En er zal naar alle waarschijnlijkheid ook wel vanuit de clubleiding op zijn aangedrongen om toch maar vooral achter Hyballa te blijven staan.

De wedstrijd tegen Excelsior moet, ook onder zijn leiding, in ieder geval toch gewonnen kunnen worden. Mocht de nacompetitie een feit worden dan denk ik dat je juist met Hyballa een goede kans maakt. Het gaat dan vooral om mentaliteit en er volop ingaan. Dat kun je aan Peter nou juist weer wel goed overlaten!

Nee. Zo speelt de JL-club. De eredivisionist moet het spel maken. Wat wij nu juist niet kunnen. Al de eredivisionisten die zijn gedegradeerd via de nacompetitie speelden afbraakvoetbal in de eredivisie en konden niet meer omschakelen in de nacompetitie.

Ik betwijfel of je het voetbal van degradanten uit de Eredivisie als afbraakvoetbal moet beschrijven. Ik weet wel dat er clubs gedegradeerd zijn omdat ze in de nacompetitie niet de juiste mentaliteit konden opbrengen. Dit onderdeel is in de nacompetitie toch wel heel belangrijk. Maar laten we hopen dat het allemaal niet zover komt en dat we ons op de gewone manier kunnen handhaven.

Voor dat laatste moeten we winnen van Excelsior,moet AZ de beker winnen en moeten we hopen op enig mededogen van Rens en Alireza waarvan ik dat bij de eerste hevig betwijfel

Dan heb je bijzonder weinig mensenkennis en hem zeker nooit gesproken. Ik zeg niet dat hij aan de kant gaat maar hij gunt ons het beste.

tuurlijk vooral Van Ingen gunt hij alles maar dat zal ik ook wel weer verzinnen.Zelden iemand zo opgelucht de Goffert zien verlaten.

Dat voorval? Hij begrijpt nu zelf ook wel dat we Dmic nooit gehad hadden als wij toen niet zo gehandeld hadden. En daarnaast was Rens speler van NEC en niet van VV v. Ingen. Je denkt echt enorm slecht over hem.
Tiel

Berichtdoor burp » ma 17 apr 2017, 16:52

Van Eijden loopt echt niet met een wrok rond ofzo.
Over Van Ingen was hij toen in dat interview wel vrij onredelijk, had er weinig begrip voor dat de club ook door moest en dat die Russische fabel een roze droom bleef dat zat er toen nog wat te lang in bij hem. Heeft daarna echter wel de knop weer omgezet.

Bij Breinburg heb ik het idee dat die knop nooit echt meer omgezet is. Die heeft dan wel geen gek interview gegeven, maar speelt sindsdien als een natte krant en laat nu op een cruciaal moment duidelijk het team in de steek.
Een balkenshirt met een papegaaien logo?
Where did we go wrong?
burp

Berichtdoor Brabander » ma 17 apr 2017, 19:14

Ik blijf Hyballa een prachtige kerel vinden, mooi ook dat hij de supporters te woord staat ook na de nederlaag tegen Twente.
Tuurlijk ligt hij onder vuur, maar hij vlucht niet en dat vindt ik te prijzen.
Brabander

Berichtdoor mschr » ma 17 apr 2017, 19:23

Brabander schreef:Ik blijf Hyballa een prachtige kerel vinden, mooi ook dat hij de supporters te woord staat ook na de nederlaag tegen Twente.
Tuurlijk ligt hij onder vuur, maar hij vlucht niet en dat vindt ik te prijzen.

Dat valt te prijzen. Een kapitein verlaat als laatste het schip. Helaas koerst deze kapitein af op een ijsberg en is hij met geen mogelijkheid te bewegen om van koers te veranderen.
mschr

Berichtdoor peterG » ma 17 apr 2017, 19:24

zuurpruim schreef:Van Marwijk slaat de spijker op zijn kop,het team hangt uit elkaar,de ruimtes zijn veel te groot.

Het TEAM hangt uit elkaar? Uhhhhh.... welk team? Hadden we maar een team!
peterG

Berichtdoor pjottr » ma 17 apr 2017, 20:05

Had die beelden nog niet gezien..plaatsvervangende schaamte.
mijn god wat een patient. :redface:
pjottr

Berichtdoor gladiator » ma 17 apr 2017, 20:15

pjottr schreef:Had die beelden nog niet gezien..plaatsvervangende schaamte.
mijn god wat een patient. :redface:

Geef iedereen drie dagen vrij
Alles en iedereen staat onder hoogspanning
Zaterdag verliezen is geheid rottigheid
gladiator

Berichtdoor zuurpruim » ma 17 apr 2017, 20:23

Hoe hard deze man ook werkt en alles eraan doet,hier staat een waanzinnige te brullen.Dit heeft niks meer met passie te maken maar met iemand die het helemaal kwijt is,Zo iemand moet je niet meer in je organisatie willen.Ik ben ervan overtuigd dat Derksen hem al weken in het zadel houdt en er niemand bij NEC het aandurft hem te ontslaan uit angst helemaal afgemaakt te worden op VI.
zuurpruim

Berichtdoor pjottr » ma 17 apr 2017, 20:41

Gewoon eng...doet me ergens aan denken...
pjottr

Berichtdoor NECvooralles » ma 17 apr 2017, 20:47

pjottr schreef:Gewoon eng...doet me ergens aan denken...

Dit gaat echt veel te ver. Die malloten die in de kleedkamer komen en daar 's nachts met honderd man gaan staan, dat is pas eng. Stadionverbod geven voor binnendringen in de kleedkamer.

Ik heb daar als NEC supporter plaatsvervangende schaamte voor.

Hyballa verdedigd emotioneel zijn spelers, roept op tot eenheid, en doet dat op de zijn bekende wijze, waar ook nog eens de taalbarriere zit.
Als we straks handhaven verdiend die man zeker ooeens weer een standbeeld, wat tot aan maart heel veel geroepen is.

Het is pas eng hoe mensen hier als beste stuurlui aan wal staan.
NECvooralles

Berichtdoor flipsen » ma 17 apr 2017, 20:53

NECvooralles schreef:

Dit gaat echt veel te ver. Die malloten die in de kleedkamer komen en daar 's nachts met honderd man gaan staan, dat is pas eng. Stadionverbod geven voor binnendringen in de kleedkamer.

Hyballa verdedigd emotioneel zijn spelers, roept op tot eenheid, en doet dat op de zijn bekende wijze, waar ook nog eens de taalbarriere zit.
Als we straks handhaven verdiend die man zeker ooeens weer een standbeeld, wat tot aan maart heel veel geroepen is.

Je slaat de spijker op zijn kop !
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet
flipsen

Berichtdoor Tiel » ma 17 apr 2017, 21:06

Een geintje neem ik aan want anders ben je echt de grootste mafklapper van dit forum. En kom nu niet met van Gaal aan.
Tiel

Berichtdoor zuurpruim » ma 17 apr 2017, 21:16

NECvooralles schreef:

kleedkamer binnengaan is zeker een stadionverbod waardig,helemaal eens.
Maar ik gruw van de manier waarop Hyballa daar staat te schreeuwen,dat heeft niks met een emotioneel betoog te maken.
En als we ons handhaven door Almere te verslaan hoeft hij van mij geen standbeeld,volslagen onzin.
De media vinden dit prachtig,eindelijk een trainer waar ze wat mee kunnen,ideaal voor ze.Dat wij inmiddels alles verliezen,ach dat is jammer dan.
Ik weiger mee te gaan in de Hyballa hype en kijk naar het team,de omstandigheden en zijn coaching en dan denk ik dat hij niet de juiste man is voor ons.Nu niet en voor volgend seizoen ook niet.
zuurpruim

Berichtdoor Arch » ma 17 apr 2017, 21:30

Goh wat weten ze het weer allemaal beter. De jongens van de harde kern zijn ook gewoon supporters en durven wel hun handen in het vuur te steken.
En wat betreft onze trainer, die man geeft geen 100 maar 1000 % voor de club en zijn supporters.
Ik heb liever zo een trainer dan een achterbaks iemand die totaal geen emotie toont bij een nederlaag of als de supporters hem op wachten.
Het is 1 minuut voor 12 en het enigste medicijn is voor 200 % procent achter de trainer, de voetballers en achter elkaar te gaan staan.
Come on NEC, Hyballa, spelers, HKN, 080 en alle andere supporters.
Arch

Berichtdoor harold » ma 17 apr 2017, 21:34

Doe eens normaal man...
harold

Berichtdoor mschr » ma 17 apr 2017, 21:36

Het is dat ik zwaaien met een witte zakdoek aanstellerij vind, maar dat de goeie man weg moet, is duidelijk. Hij weet niet hoe hij het tij moet keren en luistert niet naar de mensen die ervaring hebben met degradatiestrijd. Maar ja, bij degradatie wordt zijn contract niet verlengd en een jaartje eerste divisie is hartstikke leuk.
mschr

Berichtdoor NECvooralles » ma 17 apr 2017, 22:48

Arch schreef:Goh wat weten ze het weer allemaal beter. De jongens van de harde kern zijn ook gewoon supporters en durven wel hun handen in het vuur te steken.
En wat betreft onze trainer, die man geeft geen 100 maar 1000 % voor de club en zijn supporters.
Ik heb liever zo een trainer dan een achterbaks iemand die totaal geen emotie toont bij een nederlaag of als de supporters hem op wachten.
Het is 1 minuut voor 12 en het enigste medicijn is voor 200 % procent achter de trainer, de voetballers en achter elkaar te gaan staan.

Helemaal eens, alleen de kleedkamer in kan ECHT niet.

Verder helemaal eens met de strekking van je bericht, ik ben er as zaterdag met meerdere mensen en laten we met zijn allen herrie maken, dus niet alleen op 080, ook herrie op de Hazenkamp en Goffert tribune. Echt de 12de man zijn.
NECvooralles

Berichtdoor NECvooralles » ma 17 apr 2017, 22:52

mschr schreef:Het is dat ik zwaaien met een witte zakdoek aanstellerij vind, maar dat de goeie man weg moet, is duidelijk. Hij weet niet hoe hij het tij moet keren en luistert niet naar de mensen die ervaring hebben met degradatiestrijd. Maar ja, bij degradatie wordt zijn contract niet verlengd en een jaartje eerste divisie is hartstikke leuk.

Is jouw mening dat die weg moet. Ik hoop dat die hoe dan ook blijft, helaas is het veel genuanceerder dan maar 1 schuldige aan te wijzen. Er zal grondig geevalueerd moeten worden en vandaar uit lessen getrokken worden. Conclusie kan ook zijn dat de trainer fouten heeft gemaakt, en zoals iedereen zal Hyballa daar ook van moeten willen leren. Dat natuurlijk wel, eigenwijsheid kan niet meer op dit moment en later.
NECvooralles

Berichtdoor Jeffry74 » ma 17 apr 2017, 23:35

Tiel schreef:

Een geintje neem ik aan want anders ben je echt de grootste mafklapper van dit forum. En kom nu niet met van Gaal aan.

Pjottr is al een tijdje bezig met zijn persoonlijke hetze tegen Hyballa.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74

Berichtdoor Ramona » di 18 apr 2017, 05:42

NECvooralles schreef:
Arch schreef:Goh wat weten ze het weer allemaal beter. De jongens van de harde kern zijn ook gewoon supporters en durven wel hun handen in het vuur te steken.

Helemaal eens, alleen de kleedkamer in kan ECHT niet.

Verder helemaal eens met de strekking van je bericht, ik ben er as zaterdag met meerdere mensen en laten we met zijn allen herrie maken, dus niet alleen op 080, ook herrie op de Hazenkamp en Goffert tribune. Echt de 12de man zijn.

:withstupid: :tu:
Ramona

Berichtdoor pjottr » di 18 apr 2017, 06:23

Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:

Pjottr is al een tijdje bezig met zijn persoonlijke hetze tegen Hyballa.

Weet je wat, ik sluit me lekker aan bij de rest van het forum.
Het is een toptrainer die jarenlange ervaring in de degradatiestrijd combineert met rust, vastigheden
en een groot tactisch vermigen.
Logisch dus dat hij geen advies nodig heeft.
Rustig afwachten totdat Hyballa het weer op de rit heeft.
Zo goed ?
pjottr

Berichtdoor mschr » di 18 apr 2017, 07:05

pjottr schreef:
Weet je wat, ik sluit me lekker aan bij de rest van het forum.
Het is een toptrainer die jarenlange ervaring in de degradatiestrijd combineert met rust, vastigheden
en een groot tactisch vermigen.
Logisch dus dat hij geen advies nodig heeft.
Rustig afwachten totdat Hyballa het weer op de rit heeft.
Zo goed ?

Wees gerust, de Hyballafielen draaien als een blad aan een boom om na de pot tegen Excelsior.
mschr

Berichtdoor jackkreta » di 18 apr 2017, 07:32

Aan je partner?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
jackkreta

Berichtdoor FransWorst » di 18 apr 2017, 07:33

jackkreta schreef:

Aan je partner?

Aan sex :jestera:
Met Hyballa aan het roer bereiken we geen ene moer.
FransWorst

Berichtdoor FransWorst » di 18 apr 2017, 07:35

FransWorst schreef:
jackkreta schreef:

Aan je partner?

Aan sex :jestera:

Met z'n vrouw :jestera:
Met Hyballa aan het roer bereiken we geen ene moer.
FransWorst

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf