Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:
eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?
Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?
Ik wel ja, jij?
Dus jij gelooft niet in de mogelijkheid van een 5 punten? Nou dan kom ook maar niet meer kijken als je er geen geloof meer in hebt.

Als we spelen zoals de laatste wedstrijden geloof ik daar niet in nee. Ik heb iig geen aanknopingspunten gezien.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
Nijmegen0413 schreef:Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding
Het liep een tijdje aardig? We wonnen 1x en de rest verloren we met 532.
Schei nou is uit met het alleen kijken naar cijfers. Als je goed leest geef ik aan dat NEC in de 532 het beste voetbal van het seizoen speelde maar dat het ontbrak aan scherpte en kwaliteit voor de goal. Wat dus betekend dat Hyballa daar niet zozeer invloed op had, omdat hij ook geen betere spelers tot zijn beschikking heeft. Je haalt er nu maar een aantal zinnen uit om jezelf weer een kans te geven om te zeiken. Chapeau. :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Peter Hyballa

Bericht door jasper491 »

mschr schreef:Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?
Heracles thuis, 3-1.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

jasper491 schreef:
mschr schreef:Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?
Heracles thuis, 3-1.
ADO uit. Meerdere 100% kansen en een overgroot deel van de wedstrijd de betere ploeg. In het totaal heeft NEC 7 keer met 5 verdedigers gespeeld, 1x slechts 1 minuut en tegen Vitesse en Sparta werd het in de rust omgegooid omdat het niet liep. Verder tegen PSV, Heracles en ADO hebben ze prima gespeeld en miste ze net het laatste beetje kwaliteit en geluk. Verder stonden er tegen Ajax ook 5 verdedigers maar al had je er 12 opgesteld had je nog verloren. Daarbij ook nog de kanttekening dat tegen Sparta Grot er nog niet bij was. 3 wedstrijden meer dan prima gespeeld en eigenlijk 9 punten verdiend, 2x weggespeeld (Ajax/Vitesse), 1x in de rust omgegooid omdat we aanvallend krachteloos waren (zonder Grot) en 1x werd het noodgedwongen in de 1e minuut omgegooid ivm blessure Buwalda. Geen slechte balans dus.
Laatst gewijzigd door Nijmegen0413 op wo 19 apr 2017, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

jasper491 schreef:
mschr schreef:Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?
Heracles thuis, 3-1.
Was een redelijke wedstrijd. De eerste wedstrijd met 532 uit bij PSV was uitstekend. Daarna tegen Sparta was het dramatisch en in het vervolg was het ook niet best. En na de onverdiende nederlaag tegen ADO ging het van kwaad tot erger. Opbouwend was het prut en verdedigend werden we steeds slechter.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Eddy TT schreef:We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.
Volgens mij is men het intern ook niet helemaal eens over wat te doen.Ik denk dat verlies tegen Excelsior(wat ik mij toch niet voor kan stellen) het einde van Hyballa is.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
Eddy TT schreef:We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.
Volgens mij is men het intern ook niet helemaal eens over wat te doen.Ik denk dat verlies tegen Excelsior(wat ik mij toch niet voor kan stellen) het einde van Hyballa is.
Hans de Koning is nog vrij, geloof ik :lol:
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
Eddy TT schreef:We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.
Volgens mij is men het intern ook niet helemaal eens over wat te doen.Ik denk dat verlies tegen Excelsior(wat ik mij toch niet voor kan stellen) het einde van Hyballa is.
Hans de Koning is nog vrij, geloof ik :lol:
Tja die heeft GA ook kampioen gemaakt, dus wie weet volgend seizoen CL voetbal in de Goffert :biggrin: :crazy:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

Jorrit77 schreef:
burp schreef:
Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:
dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.
Jij noemt het een showtrainer, maar het is gewoon een trainer met passie! Ik heb liever dat we nu met zijn allen achter de ploeg staan, dan dat we door lopen zeiken over de trainer. Wat denk je daar nou mee te bereiken op dit moment? Je draagt in elk geval helemaal niks bij aan een eventuele positieve afloop, maar dat snap je denk ik ook wel. We hebben toch allemaal hetzelfde doel? Of wil jij alleen maar Hyballa eruit en boeit het je niks dat we volgend jaar daardoor JL gaan spelen? Als het seizoen voorbij is, mogen alle Hyballa tegenstanders weer proberen hun doel te bereiken, maar als je dat nu persee wilt bewerkstelligen dan ben je ieg geen supporter in goede en slechte tijden.
Ik ben ook diep teleurgesteld in alles wat we dit seizoen niet bereikt hebben, maar een paar dagen na Twente uit ben ik wel weer op het punt dat ik er vol achter ga staan. En ook achter Hyballa! :sjaal:
ja joh, het gaat top!
We hebben een bevlogen trainer en een naar vermogen knokkend team.

Niks aan het handje ook, ze hadden Hyballa alleen even duidelijkheid moeten vertellen dat met 'de playoff halen' niet de nacompetitie bedoeld werd. Gegenpressung naar boven dus en niet naar onderen.

Maar alles komt goed!
Hup :sjaal: !

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
Jorrit77 schreef:
burp schreef:
Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:
dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.
Jij noemt het een showtrainer, maar het is gewoon een trainer met passie! Ik heb liever dat we nu met zijn allen achter de ploeg staan, dan dat we door lopen zeiken over de trainer. Wat denk je daar nou mee te bereiken op dit moment? Je draagt in elk geval helemaal niks bij aan een eventuele positieve afloop, maar dat snap je denk ik ook wel. We hebben toch allemaal hetzelfde doel? Of wil jij alleen maar Hyballa eruit en boeit het je niks dat we volgend jaar daardoor JL gaan spelen? Als het seizoen voorbij is, mogen alle Hyballa tegenstanders weer proberen hun doel te bereiken, maar als je dat nu persee wilt bewerkstelligen dan ben je ieg geen supporter in goede en slechte tijden.
Ik ben ook diep teleurgesteld in alles wat we dit seizoen niet bereikt hebben, maar een paar dagen na Twente uit ben ik wel weer op het punt dat ik er vol achter ga staan. En ook achter Hyballa! :sjaal:
ja joh, het gaat top!
We hebben een bevlogen trainer en een naar vermogen knokkend team.

Niks aan het handje ook, ze hadden Hyballa alleen even duidelijkheid moeten vertellen dat met 'de playoff halen' niet de nacompetitie bedoeld werd. Gegenpressung naar boven dus en niet naar onderen.

Maar alles komt goed!
Hup :sjaal: !
dat zegt hij toch helemaal niet, hij heft gewoon een andere mening over Hyballa, misschien kun je er ipv zo kinderachtig inhoudelijk op reageren ?

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:Vijf is niet genoeg, zes wel. Je kan er dus beter eentje verliezen van die laatste drie, behalve tegen Excelsior.
Als je kijkt naar het resterende programma dan denk ik dat zelfs 4 pnt nog genoeg zijn.
Maar de laatste 2 thuiswedstrijden winnen mag ook, en dan is het wel klaar. :biggrin:

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.
Nu ontslaan is krankzinnig! Dat hadden ze in een eerder stadium moeten doen, daar is het nu te laat voor. Er is namelijk geen plan B. En eerlijk gezegd met Ernie de laatste wedstrijden in, lijkt me ook geen optie..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Wim1970 schreef:
Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.
Nu ontslaan is krankzinnig! Dat hadden ze in een eerder stadium moeten doen, daar is het nu te laat voor. Er is namelijk geen plan B. En eerlijk gezegd met Ernie de laatste wedstrijden in, lijkt me ook geen optie..
Mocht het NC worden dan is Ronnie de man.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

Wim1970 schreef:
Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.
Nu ontslaan is krankzinnig! Dat hadden ze in een eerder stadium moeten doen, daar is het nu te laat voor. Er is namelijk geen plan B. En eerlijk gezegd met Ernie de laatste wedstrijden in, lijkt me ook geen optie..
Ik vind het veel krankzinniger om hem te laten zitten. Hij gaat op dezelfde voet verder. Nou, de resultaten daarvan kennen we. Het is geen kwestie van "even tegenzitten". Het heeft te maken met opstellingen, tactieken en keuzes. En dat doet hij gewoon niet goed. Zelfs met een willekeurige supporter als trainer, of van mijn part inderdaad Brands, op de bank heb ik er meer vertrouwen in. Sterker nog....Ik heb allen een paar jaar f'jes en e'tjes getraind. Maar ik had meer punten gehaald. En jij hoogstwaarschijnlijk ook. Dit team heeft vertrouwen en vastigheid nodig. Iets wat er bij Hyballa vanaf het begin niet is geweest. En na de winterstop al helemaal niet meer.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.
Nu ontslaan is krankzinnig! Dat hadden ze in een eerder stadium moeten doen, daar is het nu te laat voor. Er is namelijk geen plan B. En eerlijk gezegd met Ernie de laatste wedstrijden in, lijkt me ook geen optie..
Ik vind het veel krankzinniger om hem te laten zitten. Hij gaat op dezelfde voet verder. Nou, de resultaten daarvan kennen we. Het is geen kwestie van "even tegenzitten". Het heeft te maken met opstellingen, tactieken en keuzes. En dat doet hij gewoon niet goed. Zelfs met een willekeurige supporter als trainer, of van mijn part inderdaad Brands, op de bank heb ik er meer vertrouwen in. Sterker nog....Ik heb allen een paar jaar f'jes en e'tjes getraind. Maar ik had meer punten gehaald. En jij hoogstwaarschijnlijk ook. Dit team heeft vertrouwen en vastigheid nodig. Iets wat er bij Hyballa vanaf het begin niet is geweest. En na de winterstop al helemaal niet meer.
De spelers staan nog steeds achter Hyballa en hebben er klaarblijkelijk vertrouwen in dat we het nog gaan redden.
Het meest vervelende is dat we te maken hebben met een spelersgroep die op een paar uitzonderingen na, niet kunnen voetballen op dit niveau, en dat we ook de pech hebben de laatste 8 wedstrijden 7 x tegen ploegen uit het linker rijtje moeten en 1 x tegen een "mindere" ploeg Excelsior. Tel daarbij op dat de trainer (in mijn ogen) veel te vaak wisselt van opstelling en je krijgt wat je nu bent, een degradatie kandidaat. De trainer is absoluut niet alleen verantwoordelijk voor deze situatie. Het verkeerde aantrekken van matige spelers, het gerommel en gedonder binnen de club (Hoekman en de Kruijf) en een ploeg die minder en minder vertrouwen in zichzelf heeft leidt er toe dat we in deze situatie zijn beland.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Eddy TT schreef:
Wim1970 schreef:
Maar ik zal mezelf niet veranderen, ook niet in deze situatie", aldus Hyballa zelf. "We hebben de wedstrijd tegen Twente tactisch, maar ook emotioneel geanalyseerd. Ons spel was niet goed, maar de andere wedstrijden waren niet zo slecht."
Blijkbaar heeft hij nog steeds niets ingezien en gaat hij op dezelfde voet verder...jammer
Dit soort reacties geeft toch aan dat hij het ook niet meer weet? Er zal wèl iets veranderd moeten worden. Er moeten namelijk punten gepakt worden. Leiding....wie dat tegenwoordig ook is of wie ook iets te zeggen heeft èn durft.......Zet deze man vandaag nog op non-actief. Hij weet het gewoon niet.
Nu ontslaan is krankzinnig! Dat hadden ze in een eerder stadium moeten doen, daar is het nu te laat voor. Er is namelijk geen plan B. En eerlijk gezegd met Ernie de laatste wedstrijden in, lijkt me ook geen optie..
Ik vind het veel krankzinniger om hem te laten zitten. Hij gaat op dezelfde voet verder. Nou, de resultaten daarvan kennen we. Het is geen kwestie van "even tegenzitten". Het heeft te maken met opstellingen, tactieken en keuzes. En dat doet hij gewoon niet goed. Zelfs met een willekeurige supporter als trainer, of van mijn part inderdaad Brands, op de bank heb ik er meer vertrouwen in. Sterker nog....Ik heb allen een paar jaar f'jes en e'tjes getraind. Maar ik had meer punten gehaald. En jij hoogstwaarschijnlijk ook. Dit team heeft vertrouwen en vastigheid nodig. Iets wat er bij Hyballa vanaf het begin niet is geweest. En na de winterstop al helemaal niet meer.
De spelers staan nog steeds achter Hyballa en hebben er klaarblijkelijk vertrouwen in dat we het nog gaan redden.
Het meest vervelende is dat we te maken hebben met een spelersgroep die op een paar uitzonderingen na, niet kunnen voetballen op dit niveau, en dat we ook de pech hebben de laatste 8 wedstrijden 7 x tegen ploegen uit het linker rijtje moeten en 1 x tegen een "mindere" ploeg Excelsior. Tel daarbij op dat de trainer (in mijn ogen) veel te vaak wisselt van opstelling en je krijgt wat je nu bent, een degradatie kandidaat. De trainer is absoluut niet alleen verantwoordelijk voor deze situatie. Het verkeerde aantrekken van matige spelers, het gerommel en gedonder binnen de club (Hoekman en de Kruijf) en een ploeg die minder en minder vertrouwen in zichzelf heeft leidt er toe dat we in deze situatie zijn beland.
Moet je als directie die leiding geeft aan een miljoenenbedrijf rekening gaan houden op dit moment wat de spelers ervan vinden?Spelers die altijd voor zichzelf spelen en totaal geen binding hebben met de club(niet alleen bij NEC).Bij een nederlaag zaterdag is het over voor Hyballa,dat kan bijna niet anders.Er is geen club ter wereld die zo'n serie accepteert behalve hier.En een constructie met De Groot,eventueel gesouffleerd door Looijen,daar heb ik veel meer vertrouwen in dan onze zwaar overspannen trainer die volgend seizoen er toch niet meer is gezien al zijn uitspraken van de afgelopen weken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Henk Fraser die bij ADO onder zware omstandigheden moest werken en rustig bleef.Frank de boer ten tijde van de bestuurscrisis die rustig bleef en 4x kampioen werd .Petrovic die zichzelf niet in de hand had en zijn opvolger wedstrijd na wedstrijd ziet winnen.Ploegen in de problemen hebben een analytische coach nodig.Dat kan Hyballa niet meer,daar is hij veel te emotioneel voor.Hoewel hij natuurlijk wel gelijk heeft in zijn kritiek.Maar hij moet daar boven staan en zijn werk doen.Als we degraderen zal de teneur zijn dat het niet aan hem ligt maar aan het bestuur.Waarom maakt hij zich zo druk over dingen waar hij geen invloed meer op heeft?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Omdat hij vindt dat het niet aan hem legt.
De man's ogen sluiten als er een spiegel in de buurt is.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Omdat hij vindt dat het niet aan hem legt. De man's ogen sluiten als er een spiegel in de buurt is.
Het is een samenloop van vele factoren ... is al vaker aangegeven [ zinloze discussie blijkbaar ]
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

vak Oost schreef:
pjottr schreef:Omdat hij vindt dat het niet aan hem legt. De man's ogen sluiten als er een spiegel in de buurt is.
Het is een samenloop van vele factoren ... is al vaker aangegeven [ zinloze discussie blijkbaar ]
Dat is het hele leven! Een samenloop van omstandigheden....
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

Het zegt genoeg dat nota bene een speler die nooit speelt moet gaan communiceren dat de groep nog vertrouwen in Hyballa heeft, maar tegelijk wel aangeeft dat er serieus rekening gehouden moet worden met degradatie.

Er zitten in de groep ook gewoon geen echte leiders en al helemaal geen spelers die Hyballa ook eens tegen durven spreken (ook in de staf verder niet trouwens). Dat je zogenaamde aanvoerder een bewuste domme kaart pakt om maar niet mee te hoeven doen in de cruciale wedstrijd tegen Excelsior is typerend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten