NEC-Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Wim1970 »

Eddy TT schreef:
De Kletskop schreef:
nathan3gb schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nathan3gb schreef:Dumic in de spits inderdaad.

Delle

Dyrestam, Buwalda, Golla, Burnet

Messaoud, Bikel, Kadioglu

Larsson

Dumic Mayi

Ik hoop dat we er nu eens voor kiezen om de tegenstander vast te zetten in een thuiswedstrijd i.p.v. alleen maar met 2/3 spelers wat druk zetten en de rest achteruit hollen, waardoor de tegenstander makkelijk kan opbouwen en van de middenlijn tot onze 16 meter enorme ruimtes krijgt?! Met deze laffe speelwijze krijg je het publiek toch ook niet achter je? Dan ziet iedereen na 10 minuten al weer dat het niets wordt, als ik mij niet vergis hebben we tegen Twente vrijwel geen schot op goal gelost, laat staan een kans gecreëerd!

5 aanvallende spelers, je beste verdediger weghalen en een linksback die er weinig van kan. Met deze opstelling staat het binnen 20 minuten 0-3. Verder is er geen enkele aanleiding om Mayi en Larsson op te stellen. Zelf Taiwo krijgt de voorkeur boven hen.
Jij gaat liever weer achteruit hollen en de tactiek hanteren van de laatste 12 wedstrijden waarin we geen enkele kans hebben gecreëerd en het merendeel van de wedstrijden kansloos hebben verloren?
Nouja, 5 aanvallende spelers is wat veel.
Ferdi-Grot-Groeneveld lekker onbevangen laten ballen voorin, met Massaoud vanaf het middenveld ter ondersteuning.
Als Hyballa dit aandurft, wat uiteraard niet gaat gebeuren, heeft deze jongen er 100% vertrouwen in.
Het domste wat je tegen excelsior kunt doen is "ze onbevangen laten ballen voorin", dan wordt je met de snelheid van Excelsior voorin keihard weg gecounterd. Helemaal met onze 3 verschillende linies die niet goed op elkaar aansluiten. Heb er sowieso weinig vertrouwen in. Hoop dat ik het mis heb maar ik geloof er niks van dat we tegen excelsior gaan winnen.
Hopen op een punt, scoren doe je niet dus een 0-0 is het meest waarschijnlijke...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

Breinburg doet niet mee, Dyrestam nog niet helemaal fit maar misschien wel inzetbaar?
Kadioglu en Heinloth ook niet zeker. Dus als die allemaal niet meedoen wordt het misschien nog lastig.
Wat we nodig hebben is een aanjager, iemand die de ploeg op sleeptouw neemt en strijd levert, iemand als........Leiwakabessy misschien?
En hij zal niet de volle 90 minuten kunnen spelen maar de 1e helft om de ploeg op te jagen in de strijd die broodnodig is, zou misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

Eddy TT schreef:
De Kletskop schreef:
nathan3gb schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nathan3gb schreef:Dumic in de spits inderdaad.

Delle

Dyrestam, Buwalda, Golla, Burnet

Messaoud, Bikel, Kadioglu

Larsson

Dumic Mayi

Ik hoop dat we er nu eens voor kiezen om de tegenstander vast te zetten in een thuiswedstrijd i.p.v. alleen maar met 2/3 spelers wat druk zetten en de rest achteruit hollen, waardoor de tegenstander makkelijk kan opbouwen en van de middenlijn tot onze 16 meter enorme ruimtes krijgt?! Met deze laffe speelwijze krijg je het publiek toch ook niet achter je? Dan ziet iedereen na 10 minuten al weer dat het niets wordt, als ik mij niet vergis hebben we tegen Twente vrijwel geen schot op goal gelost, laat staan een kans gecreëerd!
5 aanvallende spelers, je beste verdediger weghalen en een linksback die er weinig van kan. Met deze opstelling staat het binnen 20 minuten 0-3. Verder is er geen enkele aanleiding om Mayi en Larsson op te stellen. Zelf Taiwo krijgt de voorkeur boven hen.
Jij gaat liever weer achteruit hollen en de tactiek hanteren van de laatste 12 wedstrijden waarin we geen enkele kans hebben gecreëerd en het merendeel van de wedstrijden kansloos hebben verloren?
Nouja, 5 aanvallende spelers is wat veel.
Ferdi-Grot-Groeneveld lekker onbevangen laten ballen voorin, met Massaoud vanaf het middenveld ter ondersteuning.
Als Hyballa dit aandurft, wat uiteraard niet gaat gebeuren, heeft deze jongen er 100% vertrouwen in.
Het domste wat je tegen excelsior kunt doen is "ze onbevangen laten ballen voorin", dan wordt je met de snelheid van Excelsior voorin keihard weg gecounterd. Helemaal met onze 3 verschillende linies die niet goed op elkaar aansluiten. Heb er sowieso weinig vertrouwen in. Hoop dat ik het mis heb maar ik geloof er niks van dat we tegen excelsior gaan winnen.
Kadioglu niet zeker dat hij mee kan doen naar aanleiding van de blessure opgelopen tegen Twente.

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door nathan3gb »

Ik denk dat we echt een aanspeelpunt nodig hebben, Grot is ondanks zijn lengte niet in staat om een bal aan te nemen / kopduel te winnen. Mocht hij dan onverhoopt het kopduel winnen is er toch niemand die vervolgens daarop anticipeert.
Daarnaast gaan al onze lange ballen op onze backs die rond de middenlijn staan, als hij daar dan goed valt staan we nl. direct voor het doel van de tegenstander niet waar?!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Jeffry74 »

:jestera: Beste stuurlui zitten op dit forum!

Dumic in de spits, Golla op de bank, Leiwa in de basis, Rayi op linksback, 5 aanvallers opstellen, Grot als balvaste spits laten fungeren........

Wie is hier nu de kluts kwijt..... Hyballa?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door De Kletskop »

Eddy TT schreef: Het domste wat je tegen excelsior kunt doen is "ze onbevangen laten ballen voorin", dan wordt je met de snelheid van Excelsior voorin keihard weg gecounterd. .
Jaja, dus als de voorste 3 lekker onbevangen gaan ballen voorin, worden we weggecountert :eek:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door pjottr »

Dat worden we toch wel, Excelsior speelt al weken lang uitstekend coutervoetbal.
En wat is lekkerder dan counteren tegen een ploeg die het spel moet, maar niet kan maken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:Dat worden we toch wel, Excelsior speelt al weken lang uitstekend coutervoetbal.
En wat is lekkerder dan counteren tegen een ploeg die het spel moet, maar niet kan maken.
Maar we kunnen het spel niet maken omdat er geen vernuft op het middenveld wordt opgesteld, en omdat een Taiwo de bal liever niet dan wel heeft, en Rayhi alleen maar heel druistig bezig is met alles om hem heen.

Met een Ferdi en Groeneveld op de flanken heb je 2 jongens die graag de bal in het voetje hebben en van daaruit de actie maken. Ze daar Messaoud voor het voetbal vanuit het middenveld achter, en de kans dat je een goal maakt is 500% groter dan met de voorhoede die Hyballa ons heeft voorgeschoteld.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Juul »

Ekram schreef:Ben toch bang dat Hyballa kiest als dezelfde tegen Twente ...
Briljant idee! Ik hoop vooral dat Dhr. Taiwo-Awaniyi in de spits komt te staan. Daar hebben we toch al heel wat plezier van gehad.

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

http://www.gelderlander.nl/nijmegen/bru ... haring_web


Bruls verwacht geen problemen bij degradatiekraker NEC - Excelsior

NIJMEGEN - De NEC-supporters maken zich op voor enkele razend spannende weken. Ontloopt de Nijmeegse eredivisieclub degradatie of gaat NEC weer onderuit, zoals in mei 2014?
NEE! Gaat niet gebeuren!

De supporters van NEC willen de spelers op scherp krijgen met verrassende acties voor de thuiswedstrijd zaterdag tegen Excelsior. Prima actie
Burgemeester Hubert Bruls heeft echter geen enkele aanwijzing dat zij met die acties over de schreef gaan.Nee en die aanwijzingen krijgt hij ook nooit
Er staat zaterdag druk op de spelers en supporters, omdat beide clubs tegen degradatie vechten.


'Nu veel rustiger'

Bij de laatste eredivisiewedstrijden van het seizoen 2013-2014 ging het wel vaker mis. Bruls: ,,Het is nu veel rustiger. De politie-inzet is ook verminderd.’’
Klopt,wa ok god te zien bij de training voor Vitesse, echt veeeeeel minder politie

Volgens Bruls hebben ook enkele 'hardliners'uit het verleden een stadionverbod. Het staat er ook duidelijk± HARDLINERS, ofwel...die jongens komen toch wel ff kijken.
Hij verwacht dat voor de laatste wedstrijden van dit seizoen geen extra politie-inzet nodig is, zoals drie jaar geleden. ,,Maar als het toch nodig is, zal de politie er zijn.’’
Dus is er veel politie aanwezig!

Emotionele gesprekken

Na de verloren match was het zaterdagavond eventjes spannend bij de terugkomst van de spelers bij het Goffertstadion.
Zo'n 100 supporters wachtten daar de spelers op. Maar het bleef bij enkele emotionele gesprekken.Keurig verlopen toch=

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Nijmegen0413 »

nathan3gb schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nathan3gb schreef:Dumic in de spits inderdaad.

Delle

Dyrestam, Buwalda, Golla, Burnet

Messaoud, Bikel, Kadioglu

Larsson

Dumic Mayi

Ik hoop dat we er nu eens voor kiezen om de tegenstander vast te zetten in een thuiswedstrijd i.p.v. alleen maar met 2/3 spelers wat druk zetten en de rest achteruit hollen, waardoor de tegenstander makkelijk kan opbouwen en van de middenlijn tot onze 16 meter enorme ruimtes krijgt?! Met deze laffe speelwijze krijg je het publiek toch ook niet achter je? Dan ziet iedereen na 10 minuten al weer dat het niets wordt, als ik mij niet vergis hebben we tegen Twente vrijwel geen schot op goal gelost, laat staan een kans gecreëerd!
5 aanvallende spelers, je beste verdediger weghalen en een linksback die er weinig van kan. Met deze opstelling staat het binnen 20 minuten 0-3. Verder is er geen enkele aanleiding om Mayi en Larsson op te stellen. Zelf Taiwo krijgt de voorkeur boven hen.
Jij gaat liever weer achteruit hollen en de tactiek hanteren van de laatste 12 wedstrijden waarin we geen enkele kans hebben gecreëerd en het merendeel van de wedstrijden kansloos hebben verloren?
Moet je nagaan met welke cijfers je had verloren met die fantasie opstelling van jou. :jestera:
Laatst gewijzigd door Nijmegen0413 op do 20 apr 2017, 13:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Nijmegen0413 »

De Kletskop schreef:
nathan3gb schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nathan3gb schreef:Dumic in de spits inderdaad.

Delle

Dyrestam, Buwalda, Golla, Burnet

Messaoud, Bikel, Kadioglu

Larsson

Dumic Mayi

Ik hoop dat we er nu eens voor kiezen om de tegenstander vast te zetten in een thuiswedstrijd i.p.v. alleen maar met 2/3 spelers wat druk zetten en de rest achteruit hollen, waardoor de tegenstander makkelijk kan opbouwen en van de middenlijn tot onze 16 meter enorme ruimtes krijgt?! Met deze laffe speelwijze krijg je het publiek toch ook niet achter je? Dan ziet iedereen na 10 minuten al weer dat het niets wordt, als ik mij niet vergis hebben we tegen Twente vrijwel geen schot op goal gelost, laat staan een kans gecreëerd!
5 aanvallende spelers, je beste verdediger weghalen en een linksback die er weinig van kan. Met deze opstelling staat het binnen 20 minuten 0-3. Verder is er geen enkele aanleiding om Mayi en Larsson op te stellen. Zelf Taiwo krijgt de voorkeur boven hen.
Jij gaat liever weer achteruit hollen en de tactiek hanteren van de laatste 12 wedstrijden waarin we geen enkele kans hebben gecreëerd en het merendeel van de wedstrijden kansloos hebben verloren?
Nouja, 5 aanvallende spelers is wat veel.
Ferdi-Grot-Groeneveld lekker onbevangen laten ballen voorin, met Massaoud vanaf het middenveld ter ondersteuning.
Als Hyballa dit aandurft, wat uiteraard niet gaat gebeuren, heeft deze jongen er 100% vertrouwen in.
Juist :tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Nijmegen0413 »

jbnmgn schreef:Breinburg doet niet mee, Dyrestam nog niet helemaal fit maar misschien wel inzetbaar?
Kadioglu en Heinloth ook niet zeker. Dus als die allemaal niet meedoen wordt het misschien nog lastig.
Wat we nodig hebben is een aanjager, iemand die de ploeg op sleeptouw neemt en strijd levert, iemand als........Leiwakabessy misschien?
En hij zal niet de volle 90 minuten kunnen spelen maar de 1e helft om de ploeg op te jagen in de strijd die broodnodig is, zou misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.
Ik denk dat er inderdaad maar een iemand is die als aanjager kan fungeren en dat is inderdaad Leiwa. Veel slechter dan Burnet en Formitschow zal hij ook niet zijn, ik zeg doen.

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

Nijmegen0413 schreef:
jbnmgn schreef:Breinburg doet niet mee, Dyrestam nog niet helemaal fit maar misschien wel inzetbaar?
Kadioglu en Heinloth ook niet zeker. Dus als die allemaal niet meedoen wordt het misschien nog lastig.
Wat we nodig hebben is een aanjager, iemand die de ploeg op sleeptouw neemt en strijd levert, iemand als........Leiwakabessy misschien?
En hij zal niet de volle 90 minuten kunnen spelen maar de 1e helft om de ploeg op te jagen in de strijd die broodnodig is, zou misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.
Ik denk dat er inderdaad maar een iemand is die als aanjager kan fungeren en dat is inderdaad Leiwa. Veel slechter dan Burnet en Formitschow zal hij ook niet zijn, ik zeg doen.
:withstupid:

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jasper491 »

jbnmgn schreef:
Nijmegen0413 schreef:
jbnmgn schreef:Breinburg doet niet mee, Dyrestam nog niet helemaal fit maar misschien wel inzetbaar?
Kadioglu en Heinloth ook niet zeker. Dus als die allemaal niet meedoen wordt het misschien nog lastig.
Wat we nodig hebben is een aanjager, iemand die de ploeg op sleeptouw neemt en strijd levert, iemand als........Leiwakabessy misschien?
En hij zal niet de volle 90 minuten kunnen spelen maar de 1e helft om de ploeg op te jagen in de strijd die broodnodig is, zou misschien wel voor een verassing kunnen zorgen.
Ik denk dat er inderdaad maar een iemand is die als aanjager kan fungeren en dat is inderdaad Leiwa. Veel slechter dan Burnet en Formitschow zal hij ook niet zijn, ik zeg doen.
:withstupid:
Met alle respect hoor. Maar die helft die Leiwa meedeed tegen amateurs werd hij er al finaal uitgelopen. Ik wil niet weten hoe dat af moet lopen tegen Hasselbaink.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

Jeffry74 schreef::jestera: Beste stuurlui zitten op dit forum!

Dumic in de spits, Golla op de bank, Leiwa in de basis, Rayi op linksback, 5 aanvallers opstellen, Grot als balvaste spits laten fungeren........

Wie is hier nu de kluts kwijt..... Hyballa?
:withstupid:

Eerst roepen dat Hyballa als een idioot aan het rouleren is en vervolgens een lans breken voor Dumic in de spits. Gaat helemaal nergens meer over. Dumic is onze beste verdediger, gewoon lekker laten staan waar die staat.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jetipo »

Mark Ariaans schreef:
Jeffry74 schreef::jestera: Beste stuurlui zitten op dit forum!

Dumic in de spits, Golla op de bank, Leiwa in de basis, Rayi op linksback, 5 aanvallers opstellen, Grot als balvaste spits laten fungeren........

Wie is hier nu de kluts kwijt..... Hyballa?
:withstupid:

Eerst roepen dat Hyballa als een idioot aan het rouleren is en vervolgens een lans breken voor Dumic in de spits. Gaat helemaal nergens meer over. Dumic is onze beste verdediger, gewoon lekker laten staan waar die staat.
Dumic kan in ieder geval scoren. Dat zou een reden kunnen zijn om hem in de spits te zetten. Alleen ik heb dan geen idee hoe je dat in de verdediging moet oplossen. Niet met Leiwakabessy ieg.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Juul »

Mark Ariaans schreef:
...vervolgens een lans breken voor Dumic in de spits. Gaat helemaal nergens meer over. Dumic is onze beste verdediger, gewoon lekker laten staan waar die staat.

Wie zou jij zaterdag in de spits zetten?

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Bernd »

Mark Ariaans schreef:
Jeffry74 schreef::jestera: Beste stuurlui zitten op dit forum!

Dumic in de spits, Golla op de bank, Leiwa in de basis, Rayi op linksback, 5 aanvallers opstellen, Grot als balvaste spits laten fungeren........

Wie is hier nu de kluts kwijt..... Hyballa?
:withstupid:

Eerst roepen dat Hyballa als een idioot aan het rouleren is en vervolgens een lans breken voor Dumic in de spits. Gaat helemaal nergens meer over. Dumic is onze beste verdediger, gewoon lekker laten staan waar die staat.
Zeer mee eens. Nu met dezelfde basis gaan spelen, hoe slecht het ook is gegaan. Belangrijkste reden: de alternatieven kunnen er gewoon ook bitter weinig van. D'r was een tijdje terug één mogelijkheid om in te grijpen en dat was de trainer wegsturen (ongeacht of dat wel of niet terecht zou zijn geweest). Dat is niet gebeurd, we zullen zien of dat een goede keuze is geweest. Het is nu gewoon bidden, hopen en vingers kruisen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

jetipo schreef: Dumic kan in ieder geval scoren. Dat zou een reden kunnen zijn om hem in de spits te zetten. Alleen ik heb dan geen idee hoe je dat in de verdediging moet oplossen. Niet met Leiwakabessy ieg.
Dumic scoort uit dode spelmomenten. Dar hoeft hij niet voor in de spits te staan.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

Juul schreef: Wie zou jij zaterdag in de spits zetten?
Grot of Awoniyi. Je hebt niks anders en die jongens zijn in elk geval ingespeeld. In deze fase heeft het totaal geen zin om te blijven jongleren met posities. De paar vastigheden die je hebt moet je koesteren. Awoniyi is balvaster, Grot heeft meer scorend vermogen. Ken Excelsior niet goed genoeg om te weten wie meer geschikt zou zijn, daar is Hyballa voor.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Juul »

Mark Ariaans schreef: Grot of Awoniyi. Je hebt niks anders en die jongens zijn in elk geval ingespeeld. In deze fase heeft het totaal geen zin om te blijven jongleren met posities.
Grot is een speler die op de flanken rushes moet maken. Ik zie geen centrumspits in hem en hij lijkt het scoren te zijn verleerd. Na zijn gepruts tegen ADO is het niks meer met hem.
En dan hebben we onze vriend Taiwo-Awaniyi die compleet ongeïnspireerd over het veld sjokt. Geen kilojoule meer verbrand dan strikt noodzakelijk is. Niets wijst erop dat het tegen Excelsior totaal anders zal gaan.

Hij hoeft ook niet te blijven jongleren met posities, maar Hyballa moet één rigoreuze omzetting (Dumic dus) doen en daarmee het seizoen en eventueel de nc afmaken. In het verleden werd Cees Lok in de spits gezet en dat pakte prima uit en Dumic vind ik een veel betere voetballer dan Cees Lok.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

Juul schreef: Hij hoeft ook niet te blijven jongleren met posities, maar Hyballa moet één rigoreuze omzetting (Dumic dus) doen en daarmee het seizoen en eventueel de nc afmaken. In het verleden werd Cees Lok in de spits gezet en dat pakte prima uit en Dumic vind ik een veel betere voetballer dan Cees Lok.
Het probleem is niet zozeer het posteren van Dumic in de spits, maar juist het weghalen van Dumic uit de verdediging. Ik bestrijd nergens dat Dumic niet een ware 'Lok 2' in de dop zou kunnen blijken, maar je bagatelliseert volledig de enorme impact van het weghalen van je meest stabiele en constante factor in onze defensie. De enige regio die gedurende dit seizoen nog een beetje op niveau heeft gepresteerd was onze centrale defensie, dus dan is dat wel de laatste plek waar je mee moet gaan rotzooien. Dumic achterin is onmisbaar, zowel verdedigend als aansturend (is ook de enige achterin die nog een beetje een dieptepass kan versturen ook), en dat wissel je gewoon niet in tegen de pure gok op een toevalstreffer (letterlijk en figuurlijk).

Het is zo'n beetje als met Vleminckx en verre inworpen. Leuk dat hij helemaal het strafschopgebied in kon gooien, maar vervolgens stond hij daar niet om de bal binnen te koppen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Juul »

Mark Ariaans schreef:...je bagatelliseert volledig de enorme impact van het weghalen van je meest stabiele en constante factor in onze defensie. De enige regio die gedurende dit seizoen nog een beetje op niveau heeft gepresteerd was onze centrale defensie, dus dan is dat wel de laatste plek waar je mee moet gaan rotzooien. Dumic achterin is onmisbaar, zowel verdedigend als aansturend (is ook de enige achterin die nog een beetje een dieptepass kan versturen ook), en dat wissel je gewoon niet in tegen de pure gok op een toevalstreffer (letterlijk en figuurlijk).
Heb je Twente - NEC gezien? Dumic was dramatisch. Alles en iedereen stond verkeerd. Dumic en Golla hadden geen idee wie ze moesten dekken en zo kon die kleine Turk van Twente volkomen ongehinderd inkoppen.

Buwalda kan de rol van Dumic prima overnemen.

Hier nog wat leuke cijfers van jouw vriend Taiwo-Awaniyi.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
Mark Ariaans schreef:...je bagatelliseert volledig de enorme impact van het weghalen van je meest stabiele en constante factor in onze defensie. De enige regio die gedurende dit seizoen nog een beetje op niveau heeft gepresteerd was onze centrale defensie, dus dan is dat wel de laatste plek waar je mee moet gaan rotzooien. Dumic achterin is onmisbaar, zowel verdedigend als aansturend (is ook de enige achterin die nog een beetje een dieptepass kan versturen ook), en dat wissel je gewoon niet in tegen de pure gok op een toevalstreffer (letterlijk en figuurlijk).
Heb je Twente - NEC gezien? Dumic was dramatisch. Alles en iedereen stond verkeerd. Dumic en Golla hadden geen idee wie ze moesten dekken en zo kon die kleine Turk van Twente volkomen ongehinderd inkoppen.

Buwalda kan de rol van Dumic prima overnemen.

Hier nog wat leuke cijfers van jouw vriend Taiwo-Awaniyi.
Het blijft onvoorstelbaar dat deze jongen maar wordt opgesteld.Maar de arme jongen krijgt ook geen fatsoenlijke bal.Nou,iedere spits in de 5e klasse schiet in ieder geval nog een keer op doel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjan, Basjeje, Bing [Bot], Google [Bot], Niels, Nymkel, rgz75, Tyson, Weet ik veel en 36 gasten