NEC-Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Voorwaarts »

Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Spanning sensatie overwinning of disceptie?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Brabander »

Matchday, drie piunten anders niks, helemeul niks.....

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Janssen »

Brabander schreef:Matchday, drie piunten anders niks, helemeul niks.....
Nee lees nou eens hierboven!!!
Geen drie punten maar een overwinning! :lol:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jetipo »

Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
voortekenen zijn niet goed maar verdomme we spelen toch niet tegen Real madrid! Excelsior thuis,come on 2-1! :sjaal: :sjaal:

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
voortekenen zijn niet goed maar verdomme we spelen toch niet tegen Real madrid! Excelsior thuis,come on 2-1! :sjaal: :sjaal:
Zolang ze die Hasselbaink maar af weten te stoppen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jackkreta »

jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
Ik vanuit K(reta).
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:
BertNEC schreef:Klote is dat zelfs een overwinning totaal geen zekerheid biedt op lijfsbehoud ( enkel rechtstreeks degraderen gebeurt dan niet )
Lijkt me best belangrijk dus
Rechtstreeks degraderen zal niet gebeuren, maar nacompetitie is wel zeker.
Of.....we moeten en vanavond en volgende week winnen en dan tegen Heerenveen nog 1 puntje, dan en pas dan zijn we veilig (hoepen we dan) want zelfs dan ben je afhankelijk van de concurrenten.
Maar we beginnen vanavond met hopelijk een volle Goffert en dan 90 minuten lang de spelers naar een overwinning schreeuwen. We moeten vanavond echt die zo bekende 12e man zijn, ook als we onverhoopt achter komen te staan.
Vd week wist je zeker dat ze boven de NC streep eindigen, nu weet je zeker dat ze NC gaan spelen en dat zonder een wedstrijd gespeeld te hebben. Jij kalkt toch ook maar wat neer hier hé?

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Rada1 »

Een belangrijke dag voor het voortbestaan van NEC.Hoop dat de spelers dat beseffen :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door vak Oost »

Rada1 schreef:Een belangrijke dag voor het voortbestaan van NEC.Hoop dat de spelers dat beseffen :sjaal:
NEC overleeft dit ook wel weer, denk maar eens terug aan de muisgrijze tijden uit de vorige eeuw met wedstrijden met nog geen 1000 man op de tribunes
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door burp »

Zo, geen idee waarom maar toch alle vertrouwen in. Dit gaat helemaal goed komen!
Dit gaat gewoon 4-0 worden en ook tegen AZ (3) en Heerenveen (1) worden punten gepakt.
Hup :sjaal: !

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Tiel »

Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.


Maar goed, hou dit gevoel vast AUB, ook als we niet mochten winnen vandaag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Jomano »

burp schreef:Zo, geen idee waarom maar toch alle vertrouwen in. Dit gaat helemaal goed komen!
Dit gaat gewoon 4-0 worden en ook tegen AZ (3) en Heerenveen (1) worden punten gepakt.
Hup :sjaal: !
4-0?
Man, ik ben al blij als ze 4x tussen de palen weten te schieten.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door kingetje »

Brrr, wat een spanning. Ik ben een van de grotere positivo's hier volgens mij maar ik leef op het moment tussen hoop en vrezen.


HUP NEC

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.


Maar goed, hou dit gevoel vast AUB, ook als we niet mochten winnen vandaag.
Ongeacht het resultaat vanavond blijf ik Hyballa ongeschikt vinden als coach voor NEC.
Welke diagnose kunt u hieruit herleiden Drs Tiel?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.
Maar goed, hou dit gevoel vast AUB, ook als we niet mochten winnen vandaag.
Ongeacht het resultaat vanavond blijf ik Hyballa ongeschikt vinden als coach voor NEC. Welke diagnose kunt u hieruit herleiden Drs Tiel?
Maar geen woord over een matige selectie zonder scorend vermogen want dat mag de pret niet drukken ... :sjaal: hup hup hup
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door harold »

jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
Als ze deze druk niet aankunnen moeten ze volgend jaar lekker een vriendenteam beginnen bij SCE ofzo...
Komop, het zijn verdomme profs, die kunnen dit wel aan. En die druk zal alleen maar toenemen straks in de na-competitie.

N.E.C. ga ervoor
Berichten: 4
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 14:51
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door N.E.C. ga ervoor »

Speel met deze opstelling dan maak je best kans:

------------------------Grot----Mayi-----------------
--------------------Larsson----Awoniyi------------- (reserve Kijken wie beter is Mayi of Awoniyi)

-------------------------Kardioglu-------------------

--------------------Breinburg-Rayhi-----------------
-----------------von Haacke--Mauk-----------------(reserve von Haacke zal op de plek van Breinburg spelen die is nog 1 wedstrijd geschorst)

Owobowale-Fomitschow-Dumic-Buwalda-Bikel
Burnet------..............-Golla--Dyrestam-......(reserve al is Dyrestam geblesseerd en Owobowale kan je best een kans geven is groot snel een jongen met talent en was buitenspeler en spits dus past prima in deze rol en doelpunten kan N.E.C. wel gebruiken en in die positie moet je veel lopen dus heb je Burnet als wissel achter de hand als Owobowale op is).

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Wim1970 »

harold schreef:
jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
Als ze deze druk niet aankunnen moeten ze volgend jaar lekker een vriendenteam beginnen bij SCE ofzo...
Komop, het zijn verdomme profs, die kunnen dit wel aan. En die druk zal alleen maar toenemen straks in de na-competitie.
Maar ze zijn het niet gewent. Het is altijd maar afwachten hoe spelers met deze druk omgaan, ze spelen immers niet elke week voor lijfsbehoud.. Dat vergt toch even iets anders.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door kingetje »

N.E.C.: Delle; Heinloth, Dumić, Golla, Buwalda, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Messaoud; Grot, Groeneveld

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Excelsior

Bericht door noviomagum »

kingetje schreef:N.E.C.: Delle; Heinloth, Dumić, Golla, Buwalda, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Messaoud; Grot, Groeneveld
Formitschow weer pfff

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Sparta Max »

Succes N.E.C. en hoop dat jullie die bolle Hassalbaink in de gaten houden, die is erg snel en doeltreffend. Nogmaals succes mannen :sjaal:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jackkreta »

Sparta Max schreef:Succes N.E.C. en hoop dat jullie die bolle Hassalbaink in de gaten houden, die is erg snel en doeltreffend. Nogmaals succes mannen :sjaal:
Dank, komt goed. :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

Pfffft, Drost kopt hem bijna binnen. Hoe kan hij zo volledig vrij voor de keeper komen? Oh oh oh.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door NiMMA_024 »

enkeltje juup komt er aan.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floes, Gijscoman, Google [Bot], H-Zenkamp, Tyson en 44 gasten