Mohamed Rayhi

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:Fomitschow is oorspronkelijk een aanvaller. Ik geloof bij Kaiserslautern vooral linksbuiten gestaan. De schorsing van Rayhi dwingt Hyballa nu (hoop ik) om Fomitschow eindelijk als aanvaller te gebruiken. Bovendien heb je dan iemand die de opkomende Karami kan afstoppen.

En Dumic in de spits, of had ik dat al gezegd?
Formitschow mist snelheid, diepgang, een actie en een dribbel voor een linksbuiten. Met andere woorden, hij mist alles. Groeneveld is met afstand je gevaarlijkste rechtsbuiten. Mag toch hopen dat Hyballa dat nu ook ziet en ''gedwongen'' word om Groeneveld op te stellen.

Delle; Heinloth ( :eek: ), Buwalda, Dumic, Sturing, Leiwa; Bikel, von Haacke, Messaoud/Ferdi; Grot, Groeneveld.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

jetipo schreef:Misschien geeft zijn afwezigheid anderen meer ruimte?
Arnaut Groeneveld is de naam. :tu:

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door martijn5 »

Nijmegen0413 schreef:
jetipo schreef:Misschien geeft zijn afwezigheid anderen meer ruimte?
Arnaut Groeneveld is de naam. :tu:
Heinloth, Kadioglu en Groeneveld trainden vandaag apart, dus weet niet of ze er zaterdag er alle weer bij zijn

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef: Formitschow mist snelheid, diepgang, een actie en een dribbel voor een linksbuiten. Met andere woorden, hij mist alles.
Hij is geen dribbelaar klopt, gaat niet zomaar twee man voorbij klopt ook, maar hij heeft genoeg snelheid en diepgang in zijn spel. En vooral belangrijk...hij heeft een goede voorzet met zijn linkerpoot, en daar gaat het mij om aangezien ik Dumic in de spits wil met Messaoud er vlak achter.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
Nijmegen0413 schreef: Formitschow mist snelheid, diepgang, een actie en een dribbel voor een linksbuiten. Met andere woorden, hij mist alles.
Hij is geen dribbelaar klopt, gaat niet zomaar twee man voorbij klopt ook, maar hij heeft genoeg snelheid en diepgang in zijn spel. En vooral belangrijk...hij heeft een goede voorzet met zijn linkerpoot, en daar gaat het mij om aangezien ik Dumic in de spits wil met Messaoud er vlak achter.
Snelheid en diepgang, hebben wij nog een jeugdspeler die Formitschow heet?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:
Nijmegen0413 schreef: Formitschow mist snelheid, diepgang, een actie en een dribbel voor een linksbuiten. Met andere woorden, hij mist alles.
Hij is geen dribbelaar klopt, gaat niet zomaar twee man voorbij klopt ook, maar hij heeft genoeg snelheid en diepgang in zijn spel. En vooral belangrijk...hij heeft een goede voorzet met zijn linkerpoot, en daar gaat het mij om aangezien ik Dumic in de spits wil met Messaoud er vlak achter.
Snelheid en diepgang, hebben wij nog een jeugdspeler die Formitschow heet?
:withstupid: :crazy2:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef:Snelheid en diepgang, hebben wij nog een jeugdspeler die Formitschow heet?
Als aanvaller kan Fomitschow zijn waarde hebben. Als hij diep gaat (ter compensatie van zijn geblunder achterin) zie je ineens dat hij wel kan voetballen. Hij kan ook een scherpe voorzet geven op links. Daar heb ik Rayhi nog nooit op betrapt, die gaat binnendoor en schiet de bal de tribune in.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Gerard Lopez »

Tja...het feit dat NEC akkoord gaat met die schorsing suggereert dat de leiding ook geen vertrouwen meer heeft in rechtstreekse handhaving....dit accepteren van de schorsing is overduidelijk gedaan zodat hij er in de play-offs weer bij is.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door MojoMojo »

Juul schreef:
Nijmegen0413 schreef: Formitschow mist snelheid, diepgang, een actie en een dribbel voor een linksbuiten. Met andere woorden, hij mist alles.
Hij is geen dribbelaar klopt, gaat niet zomaar twee man voorbij klopt ook, maar hij heeft genoeg snelheid en diepgang in zijn spel. En vooral belangrijk...hij heeft een goede voorzet met zijn linkerpoot, en daar gaat het mij om aangezien ik Dumic in de spits wil met Messaoud er vlak achter.
En mocht de pegel van Dumic op de kruising belanden en terugkomen op randje zestien, dan heeft Fomitschow ook nog een aardig schot in zijn linker om die bal in de andere kruising te jagen.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door jetipo »

Wat zouden Pothuizen en De Groot met Rayhi gaan doen? Hopelijk krijgen ze hem aan het verstand gepeuterd dat hij zijn teamgenoten niet uit het oog moet verliezen en tussen de palen moet mikken tijdens een doelpoging.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vannuilekumphuile »

jetipo schreef:Wat zouden Pothuizen en De Groot met Rayhi gaan doen? Hopelijk krijgen ze hem aan het verstand gepeuterd dat hij zijn teamgenoten niet uit het oog moet verliezen en tussen de palen moet mikken tijdens een doelpoging.
Liever geen doelpogingen op afstand aub, want tussen de palen zit er zelden (latje een keer daargelaten) schotkracht achter. Laat hem nu maar tijdig de vrije man aanspelen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

jetipo schreef:Wat zouden Pothuizen en De Groot met Rayhi gaan doen? .
Mag hopen dat ze hem op de tribune zetten , want hij is nog geschorst.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door jetipo »

pjottr schreef:
jetipo schreef:Wat zouden Pothuizen en De Groot met Rayhi gaan doen? .
Mag hopen dat ze hem op de tribune zetten , want hij is nog geschorst.
Ik heb het dan ook niet over de wedstrijd tegen AZ mbt Rayhi.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door burp »

Per direct op non-actief stellen deze kut Nederlander. :td: :pukeface:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door DJTEEF! »

burp schreef:Per direct op non-actief stellen deze kut Nederlander. :td: :pukeface:
:withstupid:

Ezel.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Gerher »

Inderdaad. Schandalig optreden.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Jeffry74 »

Rayi schijnt bij zijn 2e gele kaart de hele tijd om eten te hebben gezeurd.
Blom weigerde omdat het nog geen 22:00 uur was.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Arjan van Hout »

Jeffry74 schreef:Rayi schijnt bij zijn 2e gele kaart de hele tijd om eten te hebben gezeurd.
Blom weigerde omdat het nog geen 22:00 uur was.
Simpele opmerking bah bah, en overigens kreeg hij direct rood.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vespared »

Arjan van Hout schreef:
Jeffry74 schreef:Rayi schijnt bij zijn 2e gele kaart de hele tijd om eten te hebben gezeurd.
Blom weigerde omdat het nog geen 22:00 uur was.
Simpele opmerking bah bah, en overigens kreeg hij direct rood.

Absoluut nooit een eredivisie speler geweest. Toch een goede mentaliteit, prima in de J.L. Maar wel met je hart en met je verstand spelen.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door n23 »

Oprotten met deze vent, kan er helemaal niks van en dan ook nog zo'n vreselijk domme kaart halen...

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Poort5 »

n23 schreef:Oprotten met deze vent, kan er helemaal niks van en dan ook nog zo'n vreselijk domme kaart halen...
Inderdaad, gelijk jezelf ontdoen van zulke domme spelers.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Jota »

Vespared schreef:
Arjan van Hout schreef:
Jeffry74 schreef:Rayi schijnt bij zijn 2e gele kaart de hele tijd om eten te hebben gezeurd.
Blom weigerde omdat het nog geen 22:00 uur was.
Simpele opmerking bah bah, en overigens kreeg hij direct rood.

Absoluut nooit een eredivisie speler geweest. Toch een goede mentaliteit, prima in de J.L. Maar wel met je hart en met je verstand spelen.
Helaas is dit een voorbeeld van overenthousiasme. Hij was basisspeler maar verloor zijn basisplek en heeft lang moeten wachten op speelminuten. Hij wilde zich te graag bewijzen. De tackles en ellebogen waren ook aanwezig bij Utrecht-az, maar daar zijn de spelers een tikkeltje slimmer/ beter.

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door VakkieR »

De actie was zéker rood, laat daar geen misverstand over zijn. Juridisch gezien heeft Blom echter in mijn ogen een enorme blunder gemaakt. Hij had hem al een gele kaart gegeven voor de overtreding. Dan is het onmogelijk om hem daarna op advies van de video-ref alsnog een rode kaart te geven. Je kunt iemand maar één keer straffen voor hetzelfde feit. Het was anders geweest als hij geen kaart had gegeven. Zo werk het immers met de tuchtcommissie ook; als een scheidrechter de actie heeft gezien en beoordeeld tijdens de wedstrijd, treedt de tuchtcommissie hier later niet tegenop om dezelfde redenen.

Is weliswaar gelul achteraf en het had ons niet verder geholpen; de rode kaart was een kwestie van tijd.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door DR »

VakkieR schreef:De actie was zéker rood, laat daar geen misverstand over zijn. Juridisch gezien heeft Blom echter in mijn ogen een enorme blunder gemaakt. Hij had hem al een gele kaart gegeven voor de overtreding. Dan is het onmogelijk om hem daarna op advies van de video-ref alsnog een rode kaart te geven. Je kunt iemand maar één keer straffen voor hetzelfde feit. Het was anders geweest als hij geen kaart had gegeven. Zo werk het immers met de tuchtcommissie ook; als een scheidrechter de actie heeft gezien en beoordeeld tijdens de wedstrijd, treedt de tuchtcommissie hier later niet tegenop om dezelfde redenen.

Is weliswaar gelul achteraf en het had ons niet verder geholpen; de rode kaart was een kwestie van tijd.
Het is geen precedent, Kali van Willem II gebeurde hetzelfde tijdens Ajax Willem II in de beker.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Sjoerdbemmel »

direct weg met die vent, als je je eigen team op dat moment zo benadeeld verdien je het niet om met voetballen je geld te verdienen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten