Michael Heinloth.

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

Heinloth moet nu definitief uit de basis. Aardige en fanatieke jongen wiens onkunde & onrust zichtbaar zijn doorwerking heeft op het laatste restje zelfvertrouwen van het team. Het is 1 voor 12 en NEC is al veel te lang doorgegaan met deze goedbedoelende amateur.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Michael Heinloth.

Bericht door ForzaVakZ »

Had na de thuiswedstrijd tegen Heracles moeten stoppen met voetbal. Dan was hij op een absoluut hoogtepunt gestopt met spelen van betaald voetbal.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Michael Heinloth.

Bericht door Nummer 11 »

Dan te bedenken dat Appiah weg moest. Ook geen topper maar wel degelijk.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door pjottr »

Dat heb ik nooit gesnapt.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nummer 9 »

Ongelofelijk dat we vorig jaar Woudenberg en Kane hadden. Wat een wereld van verschil met onze twee Duitsers.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door eniesee12 »

Nummer 9 schreef:Ongelofelijk dat we vorig jaar Woudenberg en Kane hadden. Wat een wereld van verschil met onze twee Duitsers.

Het hele elftal was een wereld van verschil, bizar dat we zo'n zaad selectie voorgeschoteld krijgen. De scouting mag ook per direct op non actief worden gezet.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jota »

Nummer 11 schreef:Dan te bedenken dat Appiah weg moest. Ook geen topper maar wel degelijk.
Zeker vergeleken met Heinloth. Ik vind het overigenseen sympathieke gast, die met overgaven speelt, maar hij kan gewoon niet beter.
Ben ook pissiger op types als Breinburg, von Haacke en ook messaoud: zij verstoppen zich, waardoor bal vanuit verdediging lastig te verplaatsen is. Met name Breinburg laat team in de steek als aanvoerder. Hij kan de aanvoerder ook niet meer zijn, aangezien het hem ontbreekt aan leiderschap en focus op zijn eigen spel.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door jackkreta »

Jota schreef:
Nummer 11 schreef:Dan te bedenken dat Appiah weg moest. Ook geen topper maar wel degelijk.
Zeker vergeleken met Heinloth. Ik vind het overigenseen sympathieke gast, die met overgaven speelt, maar hij kan gewoon niet beter.
Ben ook pissiger op types als Breinburg, von Haacke en ook messaoud: zij verstoppen zich, waardoor bal vanuit verdediging lastig te verplaatsen is. Met name Breinburg laat team in de steek als aanvoerder. Hij kan de aanvoerder ook niet meer zijn, aangezien het hem ontbreekt aan leiderschap en focus op zijn eigen spel.
Volgens de commentator bij FOX de beste man op het veld. Ik vond hem ook niet slecht.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Michael Heinloth.

Bericht door Nummer 11 »

Hij was gisteren één van de beteren. Maar dat zegt in dit team niet zo gek veel.

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door FransWorst »

eniesee12 schreef:
Nummer 9 schreef:Ongelofelijk dat we vorig jaar Woudenberg en Kane hadden. Wat een wereld van verschil met onze twee Duitsers.

Het hele elftal was een wereld van verschil, bizar dat we zo'n zaad selectie voorgeschoteld krijgen. De scouting mag ook per direct op non actief worden gezet.

Allemaal op les bij Henk Grim :biggrin:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door bertje »

Jota schreef:
Nummer 11 schreef:Dan te bedenken dat Appiah weg moest. Ook geen topper maar wel degelijk.
Zeker vergeleken met Heinloth. Ik vind het overigenseen sympathieke gast, die met overgaven speelt, maar hij kan gewoon niet beter.
Ben ook pissiger op types als Breinburg, von Haacke en ook messaoud: zij verstoppen zich, waardoor bal vanuit verdediging lastig te verplaatsen is. Met name Breinburg laat team in de steek als aanvoerder. Hij kan de aanvoerder ook niet meer zijn, aangezien het hem ontbreekt aan leiderschap en focus op zijn eigen spel.
Het probleem is dat dan alleen Bikel en Buwalda overblijven, en Buwalda geblesseerd uitviel.. :brancard:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Tim Janssen »

oh oh oh deze man staat garant voor degradatie, staat in mijn top 10 slechtste spelers ooit.
weg ermee!!!!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Wim1970 »

Tim Janssen schreef:oh oh oh deze man staat garant voor degradatie, staat in mijn top 10 slechtste spelers ooit.
weg ermee!!!!

:withstupid:

Hoe kan zo'n speler toch gescout worden? Diegene moet toch stront in zn ogen hebben?
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door kingetje »

Dyrestam zat op de bank. Hierna maar weer in de basis lijkt me.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

Wim1970 schreef:
Tim Janssen schreef:oh oh oh deze man staat garant voor degradatie, staat in mijn top 10 slechtste spelers ooit.
weg ermee!!!!

:withstupid:

Hoe kan zo'n speler toch gescout worden? Diegene moet toch stront in zn ogen hebben?
Aan de andere kant loopt er 1 die me niet veel meer kan overtuigen..

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door vak Oost »

kingetje schreef:Dyrestam zat op de bank. Hierna maar weer in de basis lijkt me.
nein nein nein, al die hak op de tak wissels zijn niet goed voor de flow
Alles komt goed !!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Voorwaarts »

vak Oost schreef:
kingetje schreef:Dyrestam zat op de bank. Hierna maar weer in de basis lijkt me.
nein nein nein, al die hak op de tak wissels zijn niet goed voor de flow
Klopt. Gewoon laten staan en vertrouwen geven. Nu niet meer wisselen. Bitte !
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
vak Oost schreef:
kingetje schreef:Dyrestam zat op de bank. Hierna maar weer in de basis lijkt me.
nein nein nein, al die hak op de tak wissels zijn niet goed voor de flow
Klopt. Gewoon laten staan en vertrouwen geven. Nu niet meer wisselen. Bitte !
Sorry maar een dyrestam die aantoonbaar vele malen beter is laten zitten?Onze backs,daar moet volgend seizoen echt in geïnvesteerd worden want je houdt je hart vast tegen een ploeg met alleen wat snelle buitenspelers zonder kwaliteit.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
Voorwaarts schreef:
vak Oost schreef:
kingetje schreef:Dyrestam zat op de bank. Hierna maar weer in de basis lijkt me.
nein nein nein, al die hak op de tak wissels zijn niet goed voor de flow
Klopt. Gewoon laten staan en vertrouwen geven. Nu niet meer wisselen. Bitte !
Sorry maar een dyrestam die aantoonbaar vele malen beter is laten zitten?Onze backs,daar moet volgend seizoen echt in geïnvesteerd worden want je houdt je hart vast tegen een ploeg met alleen wat snelle buitenspelers zonder kwaliteit.
Dyrestam is zeker beter. Maar sleutelen aan je basis op dit moment is het laatste wat je moet doen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:Dyrestam is zeker beter. Maar sleutelen aan je basis op dit moment is het laatste wat je moet doen.
Als de basis zou staan als een huis niet nee, maar als je al vroeg op een genant amateuristische manier op een 0-1 achterstand tegen Emmen komt is dat niet het geval.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door DJTEEF! »

Één of twee wissels doorvoeren lijkt me geen probleem, zo lang het systeem maar hetzelfde blijft: Dyrestam voor Heinloth en Awoniyi voor Mayi, zou ik doen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:Één of twee wissels doorvoeren lijkt me geen probleem, zo lang het systeem maar hetzelfde blijft: Dyrestam voor Heinloth en Awoniyi voor Mayi, zou ik doen.
Awoniyi heeft hetzelfde als Ferdi, hij speelt enkel goed als invaller.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Keezer »

DJTEEF! schreef:Één of twee wissels doorvoeren lijkt me geen probleem, zo lang het systeem maar hetzelfde blijft: Dyrestam voor Heinloth en Awoniyi voor Mayi, zou ik doen.
:withstupid: En in de wedstrijd Ferdi brengen voor Messaoud.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Sandertjuh85 »

Dyrestam is een centrale verdediger. Die wordt al zenuwachtig als hij bij de middenlijn in buurt komt.
Lekker Heinie laten staan, ondanks dat hij er niet zo heel veel van kan.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jota »

Sandertjuh85 schreef:Dyrestam is een centrale verdediger. Die wordt al zenuwachtig als hij bij de middenlijn in buurt komt.
Lekker Heinie laten staan, ondanks dat hij er niet zo heel veel van kan.
Ik vond hem anders aardig voetballen. Ik vond hem als rechtsback de beste van allemaal.
Als centrale verdediger kan ik hem niet eens beoordelen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten