Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

NECwijchen schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
pjottr schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.

Wat hebben wij er toch een aantal kut-supporters bij zitten :redface:
Dat zijn geen supporters, dat kan enkel de groepering zijn waar Bart ook veel te lang mee om de tafel is blijven zitten. Mochten ze het niet zijn neem me dan niet kwalijk, jullie hebben het er zelf naar gemaakt om verdacht te worden.
Eens. Bart zal wel spijt hebben dat hij nagelaten heeft ze aan te pakken en ze zelfs een eigen stavak heeft gegeven.
Ik denk dat ze de aktie afkeuren maar er wel 100% achterstaan. ZO een statement hebben ze al eens eerder gehad.
HKN had op facebook ook al iets gepost dat ze Bart wel zouden 'helpen met optyfen' als hij niet vrijwillig ging... :pukeface:
Dat zou een reden moeten zijn voor velen om HKN de rug toe te keren.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door albatros »

Die bedreigers van Bart zijn geen supporters. Dat is rotvolk dat geen overheid nodig heeft en het recht in eigen hand neemt. Ergens op facebook vroeg zo'n mongool: "waar woont hij?" . Ik zou nooit op die vacante post solliciteren. Want als het tegen zit ben je de Sjaak.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

albatros schreef:Die bedreigers van Bart zijn geen supporters. Dat is rotvolk dat geen overheid nodig heeft en het recht in eigen hand neemt. Ergens op facebook vroeg zo'n mongool: "waar woont hij?" . Ik zou nooit op die vacante post solliciteren. Want als het tegen zit ben je de Sjaak.
Volgens mij las ik die vraag hier op het forum ook.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

Zou HKN er iets mee te maken hebben? En dan net zo 'vrolijk' een afscheid voor Leiwa mee organiseren? :???:

Kan me moeilijk voorstellen, maar wellicht ben ik te naïef? :redface:

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door NECwijchen »

Ramona schreef:Zou HKN er iets mee te maken hebben? En dan net zo 'vrolijk' een afscheid voor Leiwa mee organiseren? :???:

Kan me moeilijk voorstellen, maar wellicht ben ik te naïef? :redface:
Nee lijkt me niet dat ze dat als groep doen, zo erg zijn ze ook nog niet, roepen een hoop maar denk niet dat ze als collectief zo iets zouden doen. Het zou me niet verbazen als het wel individuen die affiniteit met de HKN hebben waren.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1606
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door NECNijmeguh »

Tja het schijnt erbij te horen als je bestuurder van een voetbalclub bent, bedreigingen, vernielingen van je eigendommen, bier over je heen...precies de reden waarom een man als Boekhoorn niet wil instappen en de eindverantwoordelijkheid wil dragen. Geef hem eens ongelijk.

Voorwaarts
Berichten: 4183
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Voorwaarts »

Mag hopen dat ze opgepakt worden. Hier wil ik niet naast zitten in het stadion.

Aanvulling:
Het waren blijkbaar online bedreigingen die er toe geleid hebben dat vIngen extra bescherming kreeg. Ik heb geen bericht gelezen dat er fysiek bezoek is langsgekomen. Iets wat ik wel verwachtte na de berichtgevingen.

Ergo:
Vind nog steeds dat deze (kinderen) opgepakt moeten worden. En wil er nog steeds niet naast zitten.
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op do 01 jun 2017, 18:03, 2 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4183
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Voorwaarts »

NECvooralles schreef:
NECwijchen schreef:
pjottr schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.

Wat hebben wij er toch een aantal kut-supporters bij zitten :redface:
Die gasten hebben bij elkaar opgeteld het IQ van een baksteen, we weten allemaal welk type supporter dit is. Het meest trieste is nog, dat deze gasten de club meer schade aanrichten dan Bart en consorten met dit soort gedrag, wat een kutvolk.
Inderdaad in en in triest. Dat iemand prive in de rats moet zitten vanwege bedreigingen. Dit kan ECHT niet.
Die mensen zijn ieder gevoel voor verhoudingen kwijt. Opzouten bij onze club.

Maar heb helaas wel gemerkt dat NEC echt een volksclub is met veel mensen mensen die het gewoonweg niet snappen. Hier valt het mee, maar als je facebook leest en de reacties soms ziet. Schandalig! Daarin ontstaat een sfeer waarin mensen met inderdaad gebrek aan EQ en IQ dit sort bedreigingen gaan doen, Echt schande!
Dat is ook het verschil. Die "gasten" zitten niet op het forum of slechts heel kort. In het algemeen schijven ze en lezen ze slecht en zijn niet gewend aan weerwoord.
eens een nec-er, altijd een nec-er

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

Zojuist het bericht gelezen over de bedreigingen aan het adres van Bart van Ingen. Ongelofelijk! Ik hoop dat het Openbaar Ministerie grondig onderzoek gaat doen en deze personen weet te vinden. Een stadionverbod voor een jaar of 10! Ik vind dat de Supportersvereniging en de HKN dit op een ondubbelzinnige manier moeten veroordelen en moeten aangeven dat deze lieden niet meer welkom zijn!
Het wordt van kwaad tot erger: supporters die het heilige der heiligen, de spelerskleedkamer, ongevraagd betreden; woedende supporters, zelfs onderling vechtende supporters, voor het stadion, die door de politie/ME tegengehouden moeten worden.
Ik begrijp nu trouwens waarom de RvC onlangs uitsprak, dat ook zij, wanneer Bart zou weggaan, zouden opstappen. DTH gaf een goed commentaar ("WC-eend"") met een kritische noot. Maar de RvC wilde volgens mij Bart steunen, omdat er flink aan zijn stoelpoten werd gezaagd en hij in de media (Johan Derksen!, op faceboek en ook op deze forums) zwaar werd aangevallen en niet altijd met feiten en argumenten en met kennis van zaken! Er ontstond zo langzamerhand een vervelend, giftig sfeertje rondom hem en dat stond niet in verhouding tot de fouten die hij had gemaakt. Het was zwaar disproportioneel!

Hoe gaan we met onze verantwoordelijke mensen om (bestuursleden, directieleden, trainers) bij NEC? Als ik zie hoe Jacco Zwart, Pastoor, Faber, Anton Janssen, Edo Ophof, Hyballa, van Gaalen, Bart van Ingen, e.a. zijn uitgescholden en bejegend, dan is er bij een deel van de supporters iets zwaar mis. Emotie krijgt ruim baan en het verstand staat op nul!

NEC-supporters maakten het destijds onmogelijk, na afloop van de wedstrijd NEC - Fortuna ( 0-3), dat er op een waardige manier afscheid werd genomen van het oude Goffert-stadion. Dat was een zwarte bladzijde in de historie van NEC. De bedreigingen richting Bart: een zwarte bladzijde in onze historie!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Bart van Ingen

Bericht door Kanchelskis »

Als je dan ook de reacties op Facebook ziet bij het bericht van het vertrek van Mister NEC. Hij wordt door sommige mensen met de grond gelijk gemaakt. Vaak dezelfde mensen die alleen maar mensen met hart voor de club willen op het veld en in de bestuurskamer. Dan moet je ook vooral met zulke mensen zo om gaan..

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

Facebook, op eNieSeeHKN: "Van Galen, van Ingen en de rest van die zoetsappige zooi opzouten! En snel! Of jullie gaan vrijwillig of we helpen jullie! (zondag om 21.42.)
We helpen jullie?? Deze bedreigingen?
Ik heb eerder gesteld: HKN, neem op ondubbelzinnige wijze afstand van deze bedreigingen! veroordeel ze keihard!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door pjottr »

En de HKN vraagt zich al jaren af waarom zij niet als volwaardige gesprekspartner wordt gezien... :redface:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door pjottr »

Dat de HKN dat ( nog) niet doet zegt veel.
Laatst gewijzigd door pjottr op do 01 jun 2017, 20:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Arjan van Hout »

Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Legendario »

Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
De SV had gisteren al een prima statement op Facebook staan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Bart van Ingen

Bericht door Wim1970 »

Raar volk deze mafkezen, iedereen maakt fouten en moet daarover ook aangesproken mogen worden. Maar bedreigen in de prive sfeer gaat wel erg ver!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

Legendario schreef:
Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
De SV had gisteren al een prima statement op Facebook staan.
Heb ik gemist; ik lees fb sporadisch.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Tiel »

Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
Hoezo we hebben er maar 1.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

Ik doelde idd op meer dan de SV alleen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Arjan van Hout »

Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
Sv gaat hier ws geen statement over geven. Het is duidelijk dat we tegen geweld zijn. Ik denk nu dat nec gebaat is bij rust en niet teveel aandacht aan dit soort zaken.en inderdaad gisteren al een statement mbt vertrek van Ingen en van galen

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Arjan van Hout »

Ramona schreef:
Legendario schreef:
Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
De SV had gisteren al een prima statement op Facebook staan.
Heb ik gemist; ik lees fb sporadisch.
http://www.svnec.nl/nieuws/20170531/sv- ... ve-periode

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ramona »

OK. Helder en thnx! :tu:

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:
Ramona schreef:Misschien willen ze gezamenlijk naar buiten treden?
Wie samen?
Supp verenigingen
Sv gaat hier ws geen statement over geven. Het is duidelijk dat we tegen geweld zijn. Ik denk nu dat nec gebaat is bij rust en niet teveel aandacht aan dit soort zaken.en inderdaad gisteren al een statement mbt vertrek van Ingen en van galen
Dat statement ging over het aftreden van Van Ingen en Van Gaalen. Het feit van de bedreigingen was nog niet bekend. Natuurlijk is NEC gebaat bij rust (al zal dat er voorlopig nog niet zijn!)), maar het gaat hier over iets zeer ernstigs, dat volop publiciteit krijgt. Ook burgemeester Bruls heeft terecht gereageerd. We zijn ws allemaal tegen geweld, maar daarom hou je het toch niet stil en ook niet vanwege de rust. Of is de SV bang voor reakties vanuit de HKN? Het is ook een steunbetuiging aan Van Ingen en Van Gaalen!
Kom op SV, HKN, Raad voor Supportersgeledingen: reageer!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten