Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
Ravanelli de 2e schreef:
Legendario schreef:
harold schreef:Han Berger, Harry vd Ham, David Vecht... Ze hebben iig één gemene deler: hun roots liggen allen onder de rook van Utrecht. Ravanelli woont daar ook, dus deze namen zijn begrijpelijk. Maar alsof er in Nederland geen betere opties zijn... :crazy:
Nou ja, begrijpelijk dat hij eens een naam noemt uit Utrecht. Maar Berger, vd Ham, Vecht, van Loen, Ultee, Alflen, ze hebben echt allemáál een Utrecht verleden. Vandaar ook mijn vraag of hij aandelen Utrecht heeft. :crazy:
Ik heb geen aandelen in de FC, laat duidelijk zijn dat NEC MIJN CLUB is maar de bovenstaande namen heb ik zien werken, ken hun visie, sommige ken ik ook persoonlijk en omdat ik al 100 jaar in het midden des lands woon lijken me deze namen logisch. Ik heb ook de naam Arno Arts genoemd en nog wel andere ook uit het niet utregse maar inderdaad geen de Koning en de Gier. Die beiden gaan NEC niet verder brengen.
Ik twijfel er niet aan dat NEC jouw club is hoor. :tu:
Maar Utrecht DE FC noemen vind ik wel ver gaan. Minstens een zwak. Arno Arts als voorbeeld? Ik heb hem nog een gehuldigd zien worden in Utrecht heel kort geleden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Polleke »

harold schreef:Han Berger, Harry vd Ham, David Vecht... Ze hebben iig één gemene deler: hun roots liggen allen onder de rook van Utrecht. Ravanelli woont daar ook, dus deze namen zijn begrijpelijk. Maar alsof er in Nederland geen betere opties zijn... :crazy:
Han Berger woont in Australië. Ik was vroeger bevriend met zijn zoon en ken hem aardig. Goede man, goede coach. Zou zeker bij NEC passen. maar hij is op dit moment TD in Sidney, volgens mij woont hij in een huis aan de baaoi van Sidney. Wel eens op TV gezien hoe dat er uitziet. De kans dat hij naar Nijmegen komt is denk ik zeer klein. Ik kan me daar wel in vinden, niet in de belachelijke kritiek hier op deze kerel.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Wat is er tegen op De Gier? Hij heeft het goed gedaan met de jeugd en bij Almere, hij kent de talenten met wie hij moet gaan werken en hij kent de Jupiler League. Het enige wat mist, is dat hij geen 'grote naam' is waar spelers op af komen.

Ik zie alleen een grote naam met ervaring in de jeugd van Ajax, Feyenoord of PSV als een mogelijk beter alternatief (van der Weerden, van Gastel).

Ik zie Jonk graag komen.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op zo 25 jun 2017, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:Wat is er tegen op De Gier? Hij heeft het goed gedaan met de jeugd en bij Almere, hij kent de talenten met wie hij moet gaan werken en hij kent de Jupiler League. Het enige wat mist, is dat hij geen 'grote naam' is waar spelers op af komen.

Ik zie alleen een grote naam met ervaring in de jeugd van Ajax, Feyenoord of PSV als een mogelijk beter alternatief (van der Weerden, van Gastel).
Wat is er mis met Hans de Koning, los van het feit dat zijn ervaring 6 keer groter is?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:Wat is er tegen op De Gier? Hij heeft het goed gedaan met de jeugd en bij Almere, hij kent de talenten met wie hij moet gaan werken en hij kent de Jupiler League. Het enige wat mist, is dat hij geen 'grote naam' is waar spelers op af komen.

Ik zie alleen een grote naam met ervaring in de jeugd van Ajax, Feyenoord of PSV als een mogelijk beter alternatief (van der Weerden, van Gastel).
Wat is er mis met Hans de Koning, los van het feit dat zijn ervaring 6 keer groter is?
Weinig. Hij heeft meer ervaring, maar hij kent NEC en de spelers in de jeugdopleiding van NEC niet. Daarom zie ik liever de Gier. Ook zie ik liever een wat jongere trainer. Maar Hans staat zeker op mijn lijstje (dat er totaal niet toe doet uiteraard).

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DR »

Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:Wat is er tegen op De Gier? Hij heeft het goed gedaan met de jeugd en bij Almere, hij kent de talenten met wie hij moet gaan werken en hij kent de Jupiler League. Het enige wat mist, is dat hij geen 'grote naam' is waar spelers op af komen.

Ik zie alleen een grote naam met ervaring in de jeugd van Ajax, Feyenoord of PSV als een mogelijk beter alternatief (van der Weerden, van Gastel).
Wat is er mis met Hans de Koning, los van het feit dat zijn ervaring 6 keer groter is?
En de Koning heeft geen job en is dus gratis, in tegenstelling tot de Gier. Overigens is de Gier wel een trainer voor de toekomst bij NEC.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door valkhof »

DJTEEF! schreef:Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.
dat denk ik dus ook, ben wel bang dat deze trainer zich dan op 2 seizoenen jupiler moet neerleggen

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

DJTEEF! schreef:Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.
De roulatie drift is bij veel trainers een chronische aandoening, een contract voor 2 jaar zal er wel komen uitrollen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.
De roulatie drift is bij veel trainers een chronische aandoening, een contract voor 2 jaar zal er wel komen uitrollen ...
Ik heb het gevoel dat NEC voor langer wil gaan.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.
De roulatie drift is bij veel trainers een chronische aandoening, een contract voor 2 jaar zal er wel komen uitrollen ...
Ik heb het gevoel dat NEC voor langer wil gaan.
Moet je ook niet willen.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Ik denk dat NEC niet voor een tussenpaus gaat, maar een trainer gaat vastleggen voor de komende jaren.
De roulatie drift is bij veel trainers een chronische aandoening, een contract voor 2 jaar zal er wel komen uitrollen ...
Ik heb het gevoel dat NEC voor langer wil gaan.
Waarom zou je? Je kunt beter een trainer een contract aanbieden voor 2 jaar met een eenzijdige optie voor nog 1 of 2 jaar al naar gelang de prestaties.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Ik denk dat NEC zich niet meer gaat blindstaren op de korte termijn. Lange-termijn visie en beleid is de weg omhoog.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Ik geloof er niks van. De investeerders hebben een reputatie van wanbeleid hoog te houden.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

mschr schreef:Ik geloof er niks van. De investeerders hebben een reputatie van wanbeleid hoog te houden.
Wees gerust. Er wordt een trainer aangesteld met een contract voor onbetaalde tijd, waarvan we in januari al afscheid moeten nemen. Gelukkig laten de investeerders hun gulle hart weer zien door de afkoopsom te betalen. In ruil voor nog meer zeggenschap. :wink:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Jota schreef:
mschr schreef:Ik geloof er niks van. De investeerders hebben een reputatie van wanbeleid hoog te houden.
Wees gerust. Er wordt een trainer aangesteld met een contract voor onbetaalde tijd, waarvan we in januari al afscheid moeten nemen. Gelukkig laten de investeerders hun gulle hart weer zien door de afkoopsom te betalen. In ruil voor nog meer zeggenschap. :wink:
Laten we hopen dat deze zaken eens een keer tot het verleden gaan behoren.En waar blijft onze A.D?

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Ik weet het, het zoeken naar een geschikte nieuwe trainer neemt tijd in beslag en moet zorgvuldig gedaan worden, maar het duurt wel lang nu. Het nieuwe seizoen ligt eraan te komen en de groep moet het dan voorlopig ff doen met Ronnie en Potje, maar dat mag met eventueel inpassen van nieuwe spelers niet te lang duren. Dus ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt wie de nieuwe trainer gaat worden (en ik hoop nog steeds op Jack de Gier)

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Goffert »

De club hoopt ook op De Gier, ik zou er ook geen problemen mee hebben.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:Ik weet het, het zoeken naar een geschikte nieuwe trainer neemt tijd in beslag en moet zorgvuldig gedaan worden, maar het duurt wel lang nu. Het nieuwe seizoen ligt eraan te komen en de groep moet het dan voorlopig ff doen met Ronnie en Potje, maar dat mag met eventueel inpassen van nieuwe spelers niet te lang duren. Dus ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt wie de nieuwe trainer gaat worden (en ik hoop nog steeds op Jack de Gier)
Als hij er op 3 juli maar is.Oversier heeft zich nu aan iedereen voorgesteld,de koffie juffrouw heeft ook haar mening gegeven dus nu vol gas vooruit.Een eerste training zonder coach kan echt niet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:Ik weet het, het zoeken naar een geschikte nieuwe trainer neemt tijd in beslag en moet zorgvuldig gedaan worden, maar het duurt wel lang nu. Het nieuwe seizoen ligt eraan te komen en de groep moet het dan voorlopig ff doen met Ronnie en Potje, maar dat mag met eventueel inpassen van nieuwe spelers niet te lang duren. Dus ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt wie de nieuwe trainer gaat worden (en ik hoop nog steeds op Jack de Gier)
Als hij er op 3 juli maar is.Oversier heeft zich nu aan iedereen voorgesteld,de koffie juffrouw heeft ook haar mening gegeven dus nu vol gas vooruit.Een eerste training zonder coach kan echt niet.
Waarom niet? Liever de goede een weekje later, dan een twijfelgeval een week eerder. De helft van de clubs heeft in augustus de spelersgroep niet compleet en een spelersgroep maakt meer verschil dan een trainer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

LT schreef:
zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:Ik weet het, het zoeken naar een geschikte nieuwe trainer neemt tijd in beslag en moet zorgvuldig gedaan worden, maar het duurt wel lang nu. Het nieuwe seizoen ligt eraan te komen en de groep moet het dan voorlopig ff doen met Ronnie en Potje, maar dat mag met eventueel inpassen van nieuwe spelers niet te lang duren. Dus ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt wie de nieuwe trainer gaat worden (en ik hoop nog steeds op Jack de Gier)
Als hij er op 3 juli maar is.Oversier heeft zich nu aan iedereen voorgesteld,de koffie juffrouw heeft ook haar mening gegeven dus nu vol gas vooruit.Een eerste training zonder coach kan echt niet.
Waarom niet? Liever de goede een weekje later, dan een twijfelgeval een week eerder. De helft van de clubs heeft in augustus de spelersgroep niet compleet en een spelersgroep maakt meer verschil dan een trainer.
We moeten eens af wat dat gedoe dat we of geen trainer of een totaal incomplete groep hebben vlak voor het seizoen. Hyballa is al lang geleden ontslagen,iedereen wist dat De Groot het niet zou doen dus het voorwerk moet gedaan zijn.Dan is 3 juli gewoon haalbaar lijkt mij.Bovendien zal er tussen 3 juli en begin competitie nog wel het een en ander gaan gebeuren qua uitgaande transfers.Dus enige haast lijkt mij wel geboden zodat in ieder geval het trainer/td verhaal is ingevuld.

beuntje
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 22 jun 2012, 07:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door beuntje »

Goffert schreef:De club hoopt ook op De Gier, ik zou er ook geen problemen mee hebben.
ik ook niet, en hij kan onze spitsen leren te scoren. hup Jackie goal

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door necnmgn »

zuurpruim schreef:
LT schreef:
zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:Ik weet het, het zoeken naar een geschikte nieuwe trainer neemt tijd in beslag en moet zorgvuldig gedaan worden, maar het duurt wel lang nu. Het nieuwe seizoen ligt eraan te komen en de groep moet het dan voorlopig ff doen met Ronnie en Potje, maar dat mag met eventueel inpassen van nieuwe spelers niet te lang duren. Dus ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt wie de nieuwe trainer gaat worden (en ik hoop nog steeds op Jack de Gier)
Als hij er op 3 juli maar is.Oversier heeft zich nu aan iedereen voorgesteld,de koffie juffrouw heeft ook haar mening gegeven dus nu vol gas vooruit.Een eerste training zonder coach kan echt niet.
Waarom niet? Liever de goede een weekje later, dan een twijfelgeval een week eerder. De helft van de clubs heeft in augustus de spelersgroep niet compleet en een spelersgroep maakt meer verschil dan een trainer.
We moeten eens af wat dat gedoe dat we of geen trainer of een totaal incomplete groep hebben vlak voor het seizoen. Hyballa is al lang geleden ontslagen,iedereen wist dat De Groot het niet zou doen dus het voorwerk moet gedaan zijn.Dan is 3 juli gewoon haalbaar lijkt mij.Bovendien zal er tussen 3 juli en begin competitie nog wel het een en ander gaan gebeuren qua uitgaande transfers.Dus enige haast lijkt mij wel geboden zodat in ieder geval het trainer/td verhaal is ingevuld.
Ja, Hyballa is al een tijd geleden ontslagen. Maar in de tussenliggende periode zijn we gedegradeerd, en is zo'n beetje iedereen die er betrokken is bij de aanstelling van een evt. nieuwe trainer opgestapt. Dan vind ik het niet zo gek dat we nu nog geen nieuwe trainer hebben en dat Oversier aan geeft dat het nog wel even kan duren. Ik heb een dusdanig goed gevoel bij Oversier dat ik me geen enkele zorgen maak.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:We moeten eens af wat dat gedoe dat we of geen trainer of een totaal incomplete groep hebben vlak voor het seizoen.
Utopische gedachte ... dat is alleen haalbaar als de transfer periode flink wordt in gekort.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:We moeten eens af wat dat gedoe dat we of geen trainer of een totaal incomplete groep hebben vlak voor het seizoen.


Utopische gedachte ... dat is alleen haalbaar als de transfer periode flink wordt in gekort.
Nou, ik heb toch niet graag dat we nog geen trainer hebben twee weken voor de start van de competitie. Ik eis een trainer begin juli.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten