Voorbereiding 2017-2018

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
Nr1 NEC schreef:
harold schreef:
bertje schreef:
Nijmegen0413 schreef:We verliezen een nietszeggende oefenpot en we kunnen plots niet meer promoveren. We hebben in de voorbereiding ook 2 eredivisie ploegen op een gelijkspel gehouden met 10 man. Daarnaast zal er in de selectie ook nog van alles gebeuren. Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
:withstupid:
Niemand weet hoe de wedstrijd is verlopen. Misschien waren wij wel vééél beter met ballen op paal en lat. Maar toch trekken velen weer allerlei conclusies. Zegt weer heel veel over meerdere forummers hier.
1-2 verliezen van een club die niet in top 10 JL heeft geëindigd afgelopen seizoen, kan je never nooit goed praten tenzij wij ook niet top 10 JL zijn
Allereerst moet je weten dat er bij de JL weinig sprake is van continuiteit. Clubs als Oss hebben eens in de zoveel jaar een goede selectie. Hoe de huidige selectie zich verhoudt tot de selectie van vorig jaar kan ik niet inschatten.
Verder weten we niet wie er bij NEC speelde. Niet Jong in ieder geval, maar speelden de basisspelers of de wissels? Werd er geexperimenteerd of niet? Etc.
Een professionele organisatie hult zich niet in nevelen hierover.Verder proef ik een beetje uit de woorden van Bogers dat er toch nog het een en ander gaat vertrekken. Golla lijkt mij 100%,want Verdonk lijkt gewoon basis linksback te worden.En Alberto zal niet PSV verlaten om zijn back up te gaan worden,zal dus wel centraal gaan spelen.Verder hoorde ik vandaag het gerucht dat NEC en Vitesse toch weer over Ferdi aan het onderhandelen zijn,even afwachten of dat klopt,het worden weer ouderwetse NEC weken,zo vlak voor het begin van de competitie.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Jota »

NECvooralles schreef:Bron van dat gerucht? Ik mag toch aannemen dat Oversier dat niet doet, Ferdi aan dat gore dorp verkopen.
Dan mag hij zijn koffers pakken wat mij betreft.
Als de prijs betaalt wordt dan is hij weg. Een TD moet zich niet laten leiden door sentimenten. Doorverkoopclausule lijkt met dan onoverkomelijk

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Bron van dat gerucht? Ik mag toch aannemen dat Oversier dat niet doet, Ferdi aan dat gore dorp verkopen.
Dan mag hij zijn koffers pakken wat mij betreft.
Onzin. Als ze betalen is ie weg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Zo nuchter redeneer jij, maar reken maar dat Oversier het dan bij HKN en dergelijke supportersgeledingen volledig verknalt. Zo simpel ligt het.
Hij mag van mij lekker Fifa spelletje gaan spelen in Arnhem als er betaald wordt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Eerlijk gezegd verbaast het me niet. Ik heb er een hard hoofd in, want waarom zijn we nu ineens beter dan het afgelopen jaar? Aanvallend hebben we alleen Annas erbij die bij PEC Zwolle 0 goals maakte en tot nu toe ook niet weet te scoren. Verdedigend vier spelers gehaald die de JL wel aan kunnen maar niet er ver boven uit steken, zoals in 2014/15. Dan hebben we het vertrek van Dumic en de terugkeer van Sleegers. Beide feiten maken NEC zwakker.
:withstupid: , maar godzijdank hoeven we dit seizoen niet persé te promoveren, we hebben altijd volgend seizoen nog.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

Jota schreef:Het beste resultaat wat we ons hadden kunnen wensen. NEC weet dat ze er hard voor moeten werken en Almere gaat er misschien makkelijker over denken.
Tja. Zo kun je ook zeggen dat de ene ploeg met een heerlijk vertrouwd gevoel aan de competitie begint, en wij met lood in de schoenen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Legendario »

NECvooralles schreef:Van mij uiteindelijk ook, maar niet naar Vitesse svp, mits er van die 1.5 mio dan wel een hele goede spits wordt gekocht.
Mits of tenzij?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Jota schreef:Het beste resultaat wat we ons hadden kunnen wensen. NEC weet dat ze er hard voor moeten werken en Almere gaat er misschien makkelijker over denken.
Tja. Zo kun je ook zeggen dat de ene ploeg met een heerlijk vertrouwd gevoel aan de competitie begint, en wij met lood in de schoenen.
Nee lood in de schoenen was na een slechte voorbereiding geweest. De voetjes op de grond, dat wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Jota »

De Kletskop schreef:
Jota schreef:Het beste resultaat wat we ons hadden kunnen wensen. NEC weet dat ze er hard voor moeten werken en Almere gaat er misschien makkelijker over denken.
Tja. Zo kun je ook zeggen dat de ene ploeg met een heerlijk vertrouwd gevoel aan de competitie begint, en wij met lood in de schoenen.
:wink: ik probeer van deze uitslag er maar het beste van te denken

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Koen »

NECvooralles schreef:
mschr schreef:
NECvooralles schreef:Onheilspellender vind ik de opmerking dat er op transfergebied nog het nodige gebeurt.

Sat betekent dat de basis 11 nog duidelijk gaat veranderen. Had niet verwacht dat er zo laat nog transfers zouden plaatsvinden.
Delle, Golla zullen vertrekken. Als Ferdi en Grot ook vertrekken, dan hebben we een groot probleem.
Ja dat denk ik ook. Maar zou goed zijn dat Oversier daar eens wat opener over is. Van die kwisjes om een bus of een nieuwe speler te onthullen is leuk, belangrijker is dat je achterban weet hoe je selectie er globaal uit gaat zien.

Als een reeks toppers vlak voor de competitiestart verdwijnt is dat heel slecht voor het vertrouwen.
Waar moet Oversier opener over zijn?

Volgens mij is reeds aangegeven dat NEC in geval van Ferdi en Grot alleen verkoopt wanneer er astronomische bedragen worden betaald. Verder zal Breinburg weg mogen, zoals afgesproken, maar wel voor de juiste prijs. Hetzelfde geldt voor Golla. Bedragen worden doorgaans al jaren niet meer genoemd.

Ik ben van mening dat we over de club, en dan bedoel ik met name Oversier, staf en spelers, wel eens positiever mogen zijn. Het overgrote deel is de afgelopen jaren niet betrokken geweest en valt de degradatie niet direct te verwijten. Xij verdienen in mijn ogen dan ook de volledige van de supporters. Al lees/hoor ik hier en bijv. ook op Facebook nog een hoop genuil...

Daarnaast vind ik het kinderachtig dat ze niet communiceren wie er gescoord heeft e.d., maar besloten is besloten. Je weet niet wat NEC (en Oss) geëxperimenteerd hebben vandaag. Al had ik natuurlijk graag geweten hoe de opstelling eruit zag.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

NECvooralles schreef:Onheilspellender vind ik de opmerking dat er op transfergebied nog het nodige gebeurt.

Sat betekent dat de basis 11 nog duidelijk gaat veranderen. Had niet verwacht dat er zo laat nog transfers zouden plaatsvinden.
Hoe lang kom jij bij nec cq volg je het voetbal?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

NECvooralles schreef:Al heel wat jaren. Weet wel dat er de transferwindow tot en met 31-08 duurt, maar de meeste clubs proberen wel voor de competitiestart hun elftal op orde te hebben.
Dat probeert NEC ook, helaas is dat voor een club als NEC zo goed als onmogelijk

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:NEC weigert de opstelling en de doelpuntenmakers te onthullen om Eagles en Almere niet wijzer te maken. Tja, als de clubleiding denkt dat dat noodzakelijk is om punten te pakken tegen Almere, dan vrees ik het ergste voor het komend seizoen. Wellicht een tip voor Bogers om volgende week vrijdag NEC zonder rugnummers te laten spelen. Dat zal ze leren die clubs uit de eerste divisie!
Adrie wou alleen dit kwijt over de wedstrijd:
,,We zijn op een bepaald niveau’’, zei trainer Adrie Bogers vrijdag na de laatste testcase
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Wim1970 »

Jomano schreef:
mschr schreef:NEC weigert de opstelling en de doelpuntenmakers te onthullen om Eagles en Almere niet wijzer te maken. Tja, als de clubleiding denkt dat dat noodzakelijk is om punten te pakken tegen Almere, dan vrees ik het ergste voor het komend seizoen. Wellicht een tip voor Bogers om volgende week vrijdag NEC zonder rugnummers te laten spelen. Dat zal ze leren die clubs uit de eerste divisie!
Nog een tip: voer 3x in de week besloten trainingen in.
Gewoon stoppen met betaald voetbal!! Ha, daar worden ze helemaal niets wijzer van!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door kingetje »

Legendario schreef:
NECvooralles schreef:Van mij uiteindelijk ook, maar niet naar Vitesse svp, mits er van die 1.5 mio dan wel een hele goede spits wordt gekocht.
Mits of tenzij?
:biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door mschr »

De doelpuntenmakers van gister zijn bijna bekend. kamahci en vd Venne scoorden voor Oss en de Ossenaren besloten ook nog 1x in eigen doel te schieten. De naam van deze schutter is nog onbekend. Fijn dat assistent-trainer Bogers verklaart dat NEC er redelijk voorstaat. Zijn strategie:hopen op eigen doelpunten van de tegenstander, kan vruchten afwerpen.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Beuningen »

mschr schreef:De doelpuntenmakers van gister zijn bijna bekend. kamahci en vd Venne scoorden voor Oss en de Ossenaren besloten ook nog 1x in eigen doel te schieten. De naam van deze schutter is nog onbekend. Fijn dat assistent-trainer Bogers verklaart dat NEC er redelijk voorstaat. Zijn strategie:hopen op eigen doelpunten van de tegenstander, kan vruchten afwerpen.
Tja volgens mij roept iedereen de hele voorbereiding al dat er betere spitsen moeten komen.
Maar we weten niet wie er gespeeld hebben Toch?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

Besloten wedstrijd oke,maar geen opstellingen?Weet Bogers al wie er gaan vertrekken/met een transfer bezig zijn?En dat die gisteren niet hebben gespeeld?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door mschr »

NECvooralles schreef:Hopelijk gaat dit door:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... radar.html
Enige probleem is dat Brest een transfersom moet gaan betalen. Laten we hopen op een symbolische som van 1 euro. Meer ga je niet voor hem krijgen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
NECvooralles schreef:Hopelijk gaat dit door:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... radar.html
Enige probleem is dat Brest een transfersom moet gaan betalen. Laten we hopen op een symbolische som van 1 euro. Meer ga je niet voor hem krijgen.
Ach als ze daar middenvelders hebben die liever een steekpas geven ipv hun tegenstander poorten is hij goud waard.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

Gerard Lopez schreef:
mschr schreef:NEC weigert de opstelling en de doelpuntenmakers te onthullen om Eagles en Almere niet wijzer te maken. Tja, als de clubleiding denkt dat dat noodzakelijk is om punten te pakken tegen Almere, dan vrees ik het ergste voor het komend seizoen. Wellicht een tip voor Bogers om volgende week vrijdag NEC zonder rugnummers te laten spelen. Dat zal ze leren die clubs uit de eerste divisie!
Adrie wou alleen dit kwijt over de wedstrijd:
,,We zijn op een bepaald niveau’’, zei trainer Adrie Bogers vrijdag na de laatste testcase
BAM! dat zijn nog eens analyses.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
mschr schreef:
NECvooralles schreef:Hopelijk gaat dit door:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... radar.html
Enige probleem is dat Brest een transfersom moet gaan betalen. Laten we hopen op een symbolische som van 1 euro. Meer ga je niet voor hem krijgen.
Ach als ze daar middenvelders hebben die liever een steekpas geven ipv hun tegenstander poorten is hij goud waard.
:jestera:

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Nr1 NEC »

Als je de meningen hoort van de supporters van onze concurrenten dan verwachten ze dat wij weer kampioen worden omdat hun denken dat wij een goed teampje hebben vergeleken met hun clubs, zegt ook wel wat toch?

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door dolle dries »

Tiel schreef:
mschr schreef:
NECvooralles schreef:Hopelijk gaat dit door:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... radar.html
Enige probleem is dat Brest een transfersom moet gaan betalen. Laten we hopen op een symbolische som van 1 euro. Meer ga je niet voor hem krijgen.
Ach als ze daar middenvelders hebben die liever een steekpas geven ipv hun tegenstander poorten is hij goud waard.
:tu: :tu: :jestera:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

Niet te moeilijk doen met de transfersom,je spaart er 2 jaarsalarissen mee uit met deze clown.Als je Larsson dan ook nog kwijt raakt kan je 2 goede vervangers halen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SharonNLD33 en 40 gasten