Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Curva schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
valkhof schreef:raus

Is een van de weinige NEC-ers die vandaag een voldoende hebben gekregen van De Gelderlander. Samen met Groeneveld krijgt hij een 5,5. De NeC-er met het hoogste cijfer is Ferdi. Een 6. De rest blijft zitten.
Dan hebben ze de wedstrijd niet gezien
Bij de Gelderlander zitten ze al een aantal weken rukkend achter hun bureautjes te fantaseren over het grote Europese avontuur van wat voor hen de enige club in Gelderland is. Ik schat de kans groter dat ze hun cijfers baseren op dit forum dan op daadwerkelijke beelden
Als ze dat zouden doen, dan kreeg Dijkstra een 1 in De Gelderlander.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerher »

Wisseluh!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Mart Dijkstra

Bericht door jsentani »

TT schreef: Inderdaad. Zit net nog even de samenvatting te kijken om te zien wat er mis gaat. Eerste goal is natuurlijk een megablunder van Smits, maar bij tegentreffer 2 (hij loopt tien meter achter Vossenbelt) en 3 (loop maar door jongen, ik doe niks) is Dijkstra negatief betrokken.
Loopt continue als een kip zonder kop rond. Of hij kan niet beter en denkt het allemaal met een bepaalde arrogantie op 50% af te kunnen.
En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.
Hij heeft een key rol op het middenveld maar kan die lang niet aan. Pastoor had een keer helemaal gelijk.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.

Meer dan terecht. Gelukkig reageerde 90% van de supporters gisteren wel normaal. En daar reageerde hij ook normaal op. Een ding was wel duidelijk. Achabar is de echte aanvoerder. Hij gedroeg zich in ieder geval zo.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.

Meer dan terecht. Gelukkig reageerde 90% van de supporters gisteren wel normaal. En daar reageerde hij ook normaal op. Een ding was wel duidelijk. Achabar is de echte aanvoerder. Hij gedroeg zich in ieder geval zo.
Zullen we Anass gewoon iedere wedstrijd laten spelen maar hem nooit aanvoerder maken?dat is wel de slechtste aanvoerder die je kan bedenken. Geweldige voetballer,laakbare mentaliteit.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.
Gelukkig een normale reactie van hem. Een aanvoerder die ruzie gaat zoeken met supporters is niet wat we nodig hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.

Meer dan terecht. Gelukkig reageerde 90% van de supporters gisteren wel normaal. En daar reageerde hij ook normaal op. Een ding was wel duidelijk. Achabar is de echte aanvoerder. Hij gedroeg zich in ieder geval zo.
Zullen we Anass gewoon iedere wedstrijd laten spelen maar hem nooit aanvoerder maken?dat is wel de slechtste aanvoerder die je kan bedenken. Geweldige voetballer,laakbare mentaliteit.
Ook naar de andere spelers leek hij de aanvoerder.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.

Meer dan terecht. Gelukkig reageerde 90% van de supporters gisteren wel normaal. En daar reageerde hij ook normaal op. Een ding was wel duidelijk. Achabar is de echte aanvoerder. Hij gedroeg zich in ieder geval zo.
Zullen we Anass gewoon iedere wedstrijd laten spelen maar hem nooit aanvoerder maken?dat is wel de slechtste aanvoerder die je kan bedenken. Geweldige voetballer,laakbare mentaliteit.
Ook naar de andere spelers leek hij de aanvoerder.
Dit is een gevaarlijke jongen in de groep,zeker in de huidige situatie als hij niet speelt.Gewoon lekker in de basis laten starten en verder niks.Vooral niet te belangrijk maken want dat kan deze jongen gewoon niet aan.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nijmegen0413 »

TT schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:
valkhof schreef:raus

Is een van de weinige NEC-ers die vandaag een voldoende hebben gekregen van De Gelderlander. Samen met Groeneveld krijgt hij een 5,5. De NeC-er met het hoogste cijfer is Ferdi. Een 6. De rest blijft zitten.
Zouden ze het 2e en 3e doelpunt bij de Gelderlander gemist hebben wellicht?
:withstupid: Inderdaad. Zit net nog even de samenvatting te kijken om te zien wat er mis gaat. Eerste goal is natuurlijk een megablunder van Smits, maar bij tegentreffer 2 (hij loopt tien meter achter Vossenbelt) en 3 (loop maar door jongen, ik doe niks) is Dijkstra negatief betrokken.
Negatief betrokken? Die kun je gewoon beide op zijn conto schrijven. Vooral die 2-0. Niet de bereidheid hebben om verdomme een sprintje te trekken en voor die Vossenbelt komen. Verrekte lamzak. Verder ook nog een grove overdreding uit frustratie, nee deze jongen moet per direcht op de tribune gezet worden.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
jsentani schreef: En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.

Vertel!
Werd niet boos in mijn ogen. Komt naar het publiek wordt uitgescholden door een stel aan het hek hangende Neanderthalers en denkt dan laat maar zitten.

Meer dan terecht. Gelukkig reageerde 90% van de supporters gisteren wel normaal. En daar reageerde hij ook normaal op. Een ding was wel duidelijk. Achabar is de echte aanvoerder. Hij gedroeg zich in ieder geval zo.
Zullen we Anass gewoon iedere wedstrijd laten spelen maar hem nooit aanvoerder maken?dat is wel de slechtste aanvoerder die je kan bedenken. Geweldige voetballer,laakbare mentaliteit.
Ook naar de andere spelers leek hij de aanvoerder.
Dit is een gevaarlijke jongen in de groep,zeker in de huidige situatie als hij niet speelt.Gewoon lekker in de basis laten starten en verder niks.Vooral niet te belangrijk maken want dat kan deze jongen gewoon niet aan.
:withstupid:
Laatst gewijzigd door Nijmegen0413 op zo 10 sep 2017, 10:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Heb je het wel gelezen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Jeffry74 »

Ik vind dat je als speler ook gewoon kan zeggen;
'Luister trainert, wissel mij a.u.b. want ik speel als een drol!'.

Jezelf wegcijferen voor het teambelang heet dat!

'Adilson Ben David Dos Santos' heeft dat zo vaak gedaan.
Die heeft voor altijd mijn respect.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

jsentani schreef:
TT schreef: Inderdaad. Zit net nog even de samenvatting te kijken om te zien wat er mis gaat. Eerste goal is natuurlijk een megablunder van Smits, maar bij tegentreffer 2 (hij loopt tien meter achter Vossenbelt) en 3 (loop maar door jongen, ik doe niks) is Dijkstra negatief betrokken.
Loopt continue als een kip zonder kop rond. Of hij kan niet beter en denkt het allemaal met een bepaalde arrogantie op 50% af te kunnen.
En dan zijn houding na afloop, de slechste man op het veld en dan boos worden op de supporters.
Hij heeft een key rol op het middenveld maar kan die lang niet aan. Pastoor had een keer helemaal gelijk.
Bij het stadion ging hij met iedereen het gesprek aan en bleef hij heel lang staan. Voetballend was hij slecht vrijdag maar buiten het veld neemt hij wel zijn verantwoording

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Jeffry74 schreef:Ik vind dat je als speler ook gewoon kan zeggen;
'Luister trainert, wissel mij a.u.b. want ik speel als een drol!'.

Jezelf wegcijferen voor het teambelang heet dat!

'Adilson Ben David Dos Santos' heeft dat zo vaak gedaan.
Die heeft voor altijd mijn respect.
Onzin je voert je opdracht zo goed mogelijk uit, de trainer heeft het voor het zeggen en niet jij zelf. Dat is teambelang.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Juul »

Het is ook onbegrijpelijk dat Bogers hem aanvoerder heeft gemaakt. Niet alleen omdat hij voetballend niet tot de betere spelers behoort, maar ook omdat hij nieuw is in een team waar 4 sterkhouders (Delle, Bikel, Golla, Breinburg) rondlopen. Breinburg wil niet meer, blijven er drie over.

Hoe Bogers op het idee komt om Smits in de basis en Delle op de bank te zetten behoort tot een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw. Delle heeft heel wat punten gered voor NEC vorig jaar en is een veel te goede keeper voor de JL. Heeft tientallen CAPS voor Franse jeugdelftallen op zijn naam en stond in de belangstelling van Bayern München. In mijn ogen de meest logische aanvoerder. Maar op de bank wordt dat wel lastig.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Juul schreef:Het is ook onbegrijpelijk dat Bogers hem aanvoerder heeft gemaakt. Niet alleen omdat hij voetballend niet tot de betere spelers behoort, maar ook omdat hij nieuw is in een team waar 4 sterkhouders (Delle, Bikel, Golla, Breinburg) rondlopen. Breinburg wil niet meer, blijven er drie over.

Hoe Bogers op het idee komt om Smits in de basis en Delle op de bank te zetten behoort tot een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw. Delle heeft heel wat punten gered voor NEC vorig jaar en is een veel te goede keeper voor de JL. Heeft tientallen CAPS voor Franse jeugdelftallen op zijn naam en stond in de belangstelling van Bayern München. In mijn ogen de meest logische aanvoerder. Maar op de bank wordt dat wel lastig.
Delle speelt niet, Golla wilde weg (en men ging er van uit dat dat ging gebeuren ook), Bikel is ook geen zekerheid. Jouw namen vallen dus allemaal af.

Dat Delle moet spelen ben ik 100% met je eens het hele seizoen al.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Het is ook onbegrijpelijk dat Bogers hem aanvoerder heeft gemaakt. Niet alleen omdat hij voetballend niet tot de betere spelers behoort, maar ook omdat hij nieuw is in een team waar 4 sterkhouders (Delle, Bikel, Golla, Breinburg) rondlopen. Breinburg wil niet meer, blijven er drie over.

Hoe Bogers op het idee komt om Smits in de basis en Delle op de bank te zetten behoort tot een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw. Delle heeft heel wat punten gered voor NEC vorig jaar en is een veel te goede keeper voor de JL. Heeft tientallen CAPS voor Franse jeugdelftallen op zijn naam en stond in de belangstelling van Bayern München. In mijn ogen de meest logische aanvoerder. Maar op de bank wordt dat wel lastig.
Men dacht natuurlijk dat Delle weg zou gaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Juul schreef:
Hoe Bogers op het idee komt om Smits in de basis en Delle op de bank te zetten behoort tot een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw. Delle heeft heel wat punten gered voor NEC vorig jaar en is een veel te goede keeper voor de JL.
Delle was vorig seizoen de zwakste eredivisiekeeper bij uittrappen.
Juul schreef:Heeft tientallen CAPS voor Franse jeugdelftallen op zijn naam en stond in de belangstelling van Bayern München. In mijn ogen de meest logische aanvoerder. Maar op de bank wordt dat wel lastig.
Mayi heeft heel wat jeugdinterlands achter de kiezen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Juul schreef:
Hoe Bogers op het idee komt om Smits in de basis en Delle op de bank te zetten behoort tot een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw. Delle heeft heel wat punten gered voor NEC vorig jaar en is een veel te goede keeper voor de JL.
Delle was vorig seizoen de zwakste eredivisiekeeper bij uittrappen.
Juul schreef:Heeft tientallen CAPS voor Franse jeugdelftallen op zijn naam en stond in de belangstelling van Bayern München. In mijn ogen de meest logische aanvoerder. Maar op de bank wordt dat wel lastig.
Mayi heeft heel wat jeugdinterlands achter de kiezen.
Uit die uittrappen ontstond geen enkel doelpunt zoals vrijdag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Juul »

mschr schreef:
Delle was vorig seizoen de zwakste eredivisiekeeper bij uittrappen.
Zijn uittrappen zijn beroerd, maar ter compensatie houdt hij ook regelmatig 100% tegentreffers tegen. Het is maar een detail.
mschr schreef: Mayi heeft heel wat jeugdinterlands achter de kiezen.
En Lundholm is ook jeugdinternational. Maar als je 36 keer bent opgeroepen voor nationale jeugdelftallen is dat meer dan een incident.
Als ik kijk naar wat er nu in de eredivisie keept (Willem II, AZ...) is het een lachertje dat Delle niet in de ED speelt en beschamend dat Bogers hem op de bank zet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door burp »

Juul schreef:
mschr schreef:
Delle was vorig seizoen de zwakste eredivisiekeeper bij uittrappen.
Zijn uittrappen zijn beroerd, maar ter compensatie houdt hij ook regelmatig 100% tegentreffers tegen. Het is maar een detail.
mschr schreef: Mayi heeft heel wat jeugdinterlands achter de kiezen.
En Lundholm is ook jeugdinternational. Maar als je 36 keer bent opgeroepen voor nationale jeugdelftallen is dat meer dan een incident.
Als ik kijk naar wat er nu in de eredivisie keept (Willem II, AZ...) is het een lachertje dat Delle niet in de ED speelt en beschamend dat Bogers hem op de bank zet.
Het Delle Smits debacle neem ik vooral Brookhuis kwalijk, die werkt al een jaar met beiden en adviseert hier sterk over. En vorig jaar was Delle duidelijk de keuze.
Er is gewoon 100% ingezet op een vertrek van Delle en dan moet je dat als Oversier zijnde ook gewoon regelen, hoe dan ook. Nu zit je hiermee en dat geeft onvrede.

Dat Lundholm verhaal hoef je enkel maar naar Disveld te wijzen, jeugdinterlands zeggen echt geen kloot.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Juul schreef:


Zijn uittrappen zijn beroerd, maar ter compensatie houdt hij ook regelmatig 100% tegentreffers tegen. Het is maar een detail.
Hij is wat reddingen betreft een doorsnee-eredivisiekeeper. Niveau-Zoet dus. Lamprou, Jones, Onana, v. Leer, Jensen, Padt, Room zijn op dat vlak beter.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
Juul schreef:


Zijn uittrappen zijn beroerd, maar ter compensatie houdt hij ook regelmatig 100% tegentreffers tegen. Het is maar een detail.
Hij is wat reddingen betreft een doorsnee-eredivisiekeeper. Niveau-Zoet dus. Lamprou, Jones, Onana, v. Leer, Jensen, Padt, Room zijn op dat vlak beter.
Ik zou Zoet toch graag in doel zien staan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Juul schreef:


Zijn uittrappen zijn beroerd, maar ter compensatie houdt hij ook regelmatig 100% tegentreffers tegen. Het is maar een detail.
Hij is wat reddingen betreft een doorsnee-eredivisiekeeper. Niveau-Zoet dus. Lamprou, Jones, Onana, v. Leer, Jensen, Padt, Room zijn op dat vlak beter.
Ik zou Zoet toch graag in doel zien staan.
Ik ook. Hij is vele klasses beter in het in de ploeg houden van de bal. Delle is daar een kruk in.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten