Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
bertje schreef: Maareh een paar vraagjes dan waar ik wel benieuwd naar ben:

1. Vind je niet dat we kwalitatief veel beter zijn dan de andere teams in de Jupiler League (jong teams uitgesloten)?
2. Vind je niet dat we kwantitatief verreweg de breedste selectie hebben, ook op het gebied van het niveau van de reservespelers?
3. Vind je niet dat we een groot deel van de wedstrijden door de complete ondergrens zijn gezakt?
4. Kan jij enige lijn ontdekken in de manier van spelen dat Bogers voor ogen heeft?
5. Wat vind jij van het wisselbeleid van Bogers?
6. Vind je het niveau van de overige teams in de Jupiler League ook niet lager dan dat je verwachtte? Zeker als je ziet dat er al zoveel puntverlies door alle concurrenten is geleden.

Ik wacht in spanning af!
RobertvdW schreef: Nou, daar gaan we dan:
1. We zijn iets beter dan de meeste andere teams, maar met name in uitwedstrijden zijn we kwetsbaar; iedere club wil namelijk van NEC winnen, zeker als we in de top meedraaien.
Iets beter? Welke teams in de Jupiler league hebben spelers die in de buurt komen van het niveau van: Braken, Groeneveld, Langil, Kadioglu, Breinburg, Jansen, Bikel, Golla, Delle? Allemaal spelers die gewoon met gemak in de Eredivisie meekunnen
RobertvdW schreef:2. We hebben kwalitatief een iets bredere selectie dan de meeste andere clubs.
Ik neem aan dat je hier kwantitatief bedoelt, maar noem mij dan maar een team wat een 2e elftal kan opstellen en er dan weinig op achteruit gaat. Veel van onze wisselspelers zouden namelijk gewoon basisspeler zijn bij de andere teams.
RobertvdW schreef:3. Nee, gezien de beginsituatie (17 spelers weg, 11 nieuwe spelers; nieuwe technische staf, enz.). Ik had deze stroeve start verwacht.
Er zit een verschil tussen een stroeve start en compleet weggespeeld worden door GAE (2e helft), Emmen, Eindhoven, Den Bosch, Fortuna (1e helft). Ik had er ook begrip voor gehad als ze in ieder geval met een idee/tactiek speelde en er dan in ieder geval opvlogen. Niets is minder waar, ik heb het echt nog zelden zo schrijnend meegemaakt dan zoals hier in de eerste wedstrijden.
RobertvdW schreef:4. Gelet op de laatste wedstrijden: ja.
Dan ben ik wel benieuwd wat jij ziet. Wat is de tactiek van Bogers, wat wil hij dat zijn elftal doet, wat is zijn filosofie?
RobertvdW schreef:5. Goed; soms zou ik voor een andere oplossing kiezen, maar of die in de praktijk zou voldoen, dat zal nooit bewezen worden. Ik denk dat Bogers zijn wissels heel goed kan uitleggen. Bogers verdient steun; het geroep en de spandoeken "Bogers rot op" vond ik buitengewoon misplaatst!
Je vind zijn wisselbeleid goed? Kom op Robert, hij wisselt steevast te laat/niet, terwijl iedereen ziet dat de ploeg enorm onder druk staat en er vers bloed in moet. Als je daarbij ook nog eens bedenkt dat we gewoon een sterke bank hebben heb vrijwel gelijkwaardige spelers is het gewoon oerdom dat hij dat zo weinig doet. Spandoeken hoeft van mij ook niet, maar het verzet tegen hem heeft hij wel over zichzelf afgeroepen met zijn vreemde beslissingen en tactisch slechte en ongeïnspireerde elftal
RobertvdW schreef:6. Nee; dat concurrenten puntenverlies lijden komt ook, doordat het niveau van de ploegen dicht bij elkaar ligt.
Ja omdat het niveau dus ook wel gekelderd is. Niet voor niets dat de jong teams nu ook veel meer punten pakken dan dat dit 2014/2015. Wij hebben ook wel wat minder kwaliteit als toen, maar nog steeds (veel) meer als de concurrentie.
RobertvdW schreef:Wat ik 180 graden omdraai weet ik niet; dat zijn jouw gedachten, maar ik volg m.i. een aardig consistente lijn.
Dat je het probeert voor te komen dan NEC de eerste wedstrijden prut heeft gespeeld en punten heeft laten liggen door het publiek. Dat komt gewoon volledig door de technische staf + de spelers.
RobertvdW schreef:Nog even over de Jupiler-divisie. het is jammer dat er, ook op deze forums, nogal denigrerend over deze eerste divisie wordt gesproken. Dat is jammer. Hier spelen ploegen die keihard werken in de struggle of life in de weerbarstige voetbalwereld; bestuursleden, directieleden die zich vol in zetten voor hun club; supporters die volop voor hun club gaan. Het zijn clubs die allemaal een prachtig verleden hebben, net zoals onze club. Deze clubs/mensen verdienen veel meer waardering en respect. Ja, en natuurlijk moeten we eraan werken om het niveau van deze divisie omhoog te krijgen (net zoals de ere-divisie en het Nederlands elftal)!
Ja het zijn over het algemeen hele mooie clubs, alleen het niveau is bij tijd en wijlen wel schrijnend, waaronder dus bij ons een flink aantal wedstrijden.
RobertvdW schreef:Zo, ik heb gezegd! Amen!
Voorlopig zal ik niet meer reageren, omdat ik met vakantie ga!
Een fijne vakantie, geniet ervan! :bier:[/quote]
En vergeet de Boekhoorn bonus niet,die heeft ook geen enkele club in de Juup. Echt,met of zonder Bogers,ik zie werkelijk geen enkele concurrent.MVV,Fortuna,De Graafschap,allemaal veel mindere selecties en ook nog eens qua bankbezetting minder.En er is ook geen echte eredivise club aanwezig zoals een NAC of Roda,die budgettair wel gelijkwaardig zijn.We zijn slecht gestart,maar als je straks ook nog een fitte Jansen en Schuurman hebt,tsja,dan zou het een regelrechte schande zijn als je niet promoveert.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jetipo »

dolle dries schreef:
Danish Dynamite schreef:Tuurlijk jongens, lekker door blijven gaan met het afkraken van je club, lekker gevoel geeft dat he.....
Kotsmisselijk wordt je hier van het iedere dag weer op de man spelen en geen kans onbenut laten om je frustraties te spuien :pukeface:

Jullie zullen het wel jammer vinden dat NEC nu 3e staat en het spel gewoon beter aan het worden is, want het staat niet stoer als over een tijdje zou blijken dat jullie je keutel in moeten trekken. :bye:

Precies :tu:
:withstupid: Ik zou het niet zo boud willen stellen, maar er zijn enkelen die een kruistocht begonnen lijken te zijn tegen Bogers en Oversier. Beetje jammer en volkomen nutteloos.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Danish Dynamite schreef:Tuurlijk jongens, lekker door blijven gaan met het afkraken van je club, lekker gevoel geeft dat he.....
Kotsmisselijk wordt je hier van het iedere dag weer op de man spelen en geen kans onbenut laten om je frustraties te spuien :pukeface:

Jullie zullen het wel jammer vinden dat NEC nu 3e staat en het spel gewoon beter aan het worden is, want het staat niet stoer als over een tijdje zou blijken dat jullie je keutel in moeten trekken. :bye:
Amen.

Goed om te zien dat er meer mensen komen die zich ergeren aan het kapot nuilen van de club.
Het gaat soms wel ver. Ondanks Bogers zullen we wel promoveren. Het echte nuilen mag beginnen als de man in de eredivisie mag aanblijven.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wessel »

Ik hoorde van iemand dat Bikel door Bogers genegeerd wordt omdat hij tijdens een tactische.uiteenzetting door Bogers een paar luide oprispingen ( zogenaamde boeren) had geproduceerd. Ik weet niet of dit waar is maar het zou best kunnen dat dit de verklaring is dat Bogers ondanks het nogal teleurstellende spel van Dijkstra hem toch elke keer opnieuw opstelt!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Ik hoorde van iemand dat Bikel door Bogers genegeerd wordt omdat hij tijdens een tactische.uiteenzetting door Bogers een paar luide oprispingen ( zogenaamde boeren) had geproduceerd. Ik weet niet of dit waar is maar het zou best kunnen dat dit de verklaring is dat Bogers ondanks het nogal teleurstellende spel van Dijkstra hem toch elke keer opnieuw opstelt!
Ja dat denk ik ook...........................................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wim1970 »

Pol schreef:
Tiel schreef:
Danish Dynamite schreef:Tuurlijk jongens, lekker door blijven gaan met het afkraken van je club, lekker gevoel geeft dat he.....
Kotsmisselijk wordt je hier van het iedere dag weer op de man spelen en geen kans onbenut laten om je frustraties te spuien :pukeface:

Jullie zullen het wel jammer vinden dat NEC nu 3e staat en het spel gewoon beter aan het worden is, want het staat niet stoer als over een tijdje zou blijken dat jullie je keutel in moeten trekken. :bye:
Amen.

Goed om te zien dat er meer mensen komen die zich ergeren aan het kapot nuilen van de club.
Het gaat soms wel ver. Ondanks Bogers zullen we wel promoveren. Het echte nuilen mag beginnen als de man in de eredivisie mag aanblijven.

Precies het nuilen van wel mee denk ik. Het is eerder een gezonde kritische blik op de situatie, niets meer niets minder. Als dat al niet meer mag... hier is het hele forum toch voor bedoeld. om van gedachte te wisselen...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wessel »

Helemaal mee eens Wim!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Curva »

Wim1970 schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Danish Dynamite schreef:Tuurlijk jongens, lekker door blijven gaan met het afkraken van je club, lekker gevoel geeft dat he.....
Kotsmisselijk wordt je hier van het iedere dag weer op de man spelen en geen kans onbenut laten om je frustraties te spuien :pukeface:

Jullie zullen het wel jammer vinden dat NEC nu 3e staat en het spel gewoon beter aan het worden is, want het staat niet stoer als over een tijdje zou blijken dat jullie je keutel in moeten trekken. :bye:
Amen.

Goed om te zien dat er meer mensen komen die zich ergeren aan het kapot nuilen van de club.
Het gaat soms wel ver. Ondanks Bogers zullen we wel promoveren. Het echte nuilen mag beginnen als de man in de eredivisie mag aanblijven.

Precies het nuilen van wel mee denk ik. Het is eerder een gezonde kritische blik op de situatie, niets meer niets minder. Als dat al niet meer mag... hier is het hele forum toch voor bedoeld. om van gedachte te wisselen...
:withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Akkoord, maar feit blijft dat NEC gewoon beter is gaan voetballen na een valse start. Tegen de topploegen uit Limburg heeft men zelfs twee zwaarbevochten overwinningen uit het vuur gesleept. Dus mentaal zit het voorlopig ook wel smor met de ploeg. Veroordeel Bogers pas als het elftal niet meer vooruit te branden is of als de voortekenen daarvan al zichtbaar zijn.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:Akkoord, maar feit blijft dat NEC gewoon beter is gaan voetballen na een valse start. Tegen de topploegen uit Limburg heeft men zelfs twee zwaarbevochten overwinningen uit het vuur gesleept. Dus mentaal zit het voorlopig ook wel smor met de ploeg. Veroordeel Bogers pas als het elftal niet meer vooruit te branden is of als de voortekenen daarvan al zichtbaar zijn.
Hij heeft zich inderdaad goed hersteld, na een uitermate teleurstellende start. Let wel, we doen nog aan alles mee. Kunnen kampioen worden en de beker winnen!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Necco »

Wessel schreef:Ik hoorde van iemand dat Bikel door Bogers genegeerd wordt omdat hij tijdens een tactische.uiteenzetting door Bogers een paar luide oprispingen ( zogenaamde boeren) had geproduceerd. Ik weet niet of dit waar is maar het zou best kunnen dat dit de verklaring is dat Bogers ondanks het nogal teleurstellende spel van Dijkstra hem toch elke keer opnieuw opstelt!
Ik hoorde van iemand dat Bikel eigenlijk Bogers verloren gewaande zoon is, en dat Bogers hem niet opstelt om belangenverstrengeling te voorkomen.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jetipo »

Curva schreef:
Wim1970 schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Danish Dynamite schreef:Tuurlijk jongens, lekker door blijven gaan met het afkraken van je club, lekker gevoel geeft dat he.....
Kotsmisselijk wordt je hier van het iedere dag weer op de man spelen en geen kans onbenut laten om je frustraties te spuien :pukeface:

Jullie zullen het wel jammer vinden dat NEC nu 3e staat en het spel gewoon beter aan het worden is, want het staat niet stoer als over een tijdje zou blijken dat jullie je keutel in moeten trekken. :bye:
Amen.

Goed om te zien dat er meer mensen komen die zich ergeren aan het kapot nuilen van de club.
Het gaat soms wel ver. Ondanks Bogers zullen we wel promoveren. Het echte nuilen mag beginnen als de man in de eredivisie mag aanblijven.

Precies het nuilen van wel mee denk ik. Het is eerder een gezonde kritische blik op de situatie, niets meer niets minder. Als dat al niet meer mag... hier is het hele forum toch voor bedoeld. om van gedachte te wisselen...
:withstupid:
Wim heeft gelijk, maar ik vraag me wel eens af welke definitie men sons hanteert voor een kritische blik.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door kingetje »

Necco schreef:
Wessel schreef:Ik hoorde van iemand dat Bikel door Bogers genegeerd wordt omdat hij tijdens een tactische.uiteenzetting door Bogers een paar luide oprispingen ( zogenaamde boeren) had geproduceerd. Ik weet niet of dit waar is maar het zou best kunnen dat dit de verklaring is dat Bogers ondanks het nogal teleurstellende spel van Dijkstra hem toch elke keer opnieuw opstelt!
Ik hoorde van iemand dat Bikel eigenlijk Bogers verloren gewaande zoon is, en dat Bogers hem niet opstelt om belangenverstrengeling te voorkomen.
Ik hoorde dat Dijkstra de aanvoerdersband heeft gekreken omdat hij de enige persoon op aarde is die nog nooit een boer gelaten heeft.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gerard Lopez »

Wessel schreef:Ik hoorde van iemand dat Bikel door Bogers genegeerd wordt omdat hij tijdens een tactische.uiteenzetting door Bogers een paar luide oprispingen ( zogenaamde boeren) had geproduceerd. Ik weet niet of dit waar is maar het zou best kunnen dat dit de verklaring is dat Bogers ondanks het nogal teleurstellende spel van Dijkstra hem toch elke keer opnieuw opstelt!
Het klopt gedeeltelijk. Het waas geen boer, maar een scheet. Een eierscheet die heel erg stonk. Maar je zat wel warm met je verhaal dus!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door necnmgn »

Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Brabander »

Het begint een beetje beter te lopen bij NEC, daar ben ik blij mee. Zelfs tegen een laagvlieger geen onnodige punten verliezen!
Ik snap ook niet wat Bogers bezielt om Bikel niet in de basis te zetten. Kan veel tempo zetten en is scherp in zijn duels.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

necnmgn schreef:Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?
het enige wat ik mij kan bedenken is de beloning voor zijn harde werken tijdens de revalidatie.En dat hij daardoor nu mee kan delen in de wedstrijdpremie?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

necnmgn schreef:Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?
Van Zundert? Die kan niet voetballen. Zijn balaanname is zelfs afwezig, wat je kon zien in de pauze.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Super-Simr »

Het was gisteren wederom drama...
- Geen samenhang
- Geen automatismes (men weet niet van elkaar wat ze gaan doen)
- Geen ‘over-mijn-lijk-mentaliteit’
- Geen spelvreugde
- Et cetera

Het lukt deze trainer dus kennelijk niet om dit te bewerkstelligen. Is ook niet zo gek als je de uitstraling van een zombie hebt.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
necnmgn schreef:Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?
Van Zundert? Die kan niet voetballen. Zijn balaanname is zelfs afwezig, wat je kon zien in de pauze.
Dat is in 30 seconden ook niet nodig...

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Nijmegen0413 »

Super-Simr schreef:Het was gisteren wederom drama...
- Geen samenhang
- Geen automatismes (men weet niet van elkaar wat ze gaan doen)
- Geen ‘over-mijn-lijk-mentaliteit’
- Geen spelvreugde
- Et cetera

Het lukt deze trainer dus kennelijk niet om dit te bewerkstelligen. Is ook niet zo gek als je de uitstraling van een zombie hebt.
Typische wedstrijd die op 60% gewonnen is. Daarnaast is het vertrouwen in (vooral) de laatste linie nog wat broos en resulteert dat in het zeer voorzichtige en ronduit slechte spel van de 2e helft. Als trainer moet je dan eerder ingrijpen dmv wissels maar daarin laat Bogers keer op keer op keer steken vallen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
necnmgn schreef:Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?
Van Zundert? Die kan niet voetballen. Zijn balaanname is zelfs afwezig, wat je kon zien in de pauze.
:schater:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door LT »

Kunnen we niet 15 meter hoger druk zetten? Die backs gisteren waren om te janken en Mulder en die krullenbol waren ook brekers. Bij de strot grijpen, druk zetten en pas bij 2-0 of meer loslaten.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door NECwijchen »

Nijmegen0413 schreef:
Super-Simr schreef:Het was gisteren wederom drama...
- Geen samenhang
- Geen automatismes (men weet niet van elkaar wat ze gaan doen)
- Geen ‘over-mijn-lijk-mentaliteit’
- Geen spelvreugde
- Et cetera

Het lukt deze trainer dus kennelijk niet om dit te bewerkstelligen. Is ook niet zo gek als je de uitstraling van een zombie hebt.
Typische wedstrijd die op 60% gewonnen is. Daarnaast is het vertrouwen in (vooral) de laatste linie nog wat broos en resulteert dat in het zeer voorzichtige en ronduit slechte spel van de 2e helft. Als trainer moet je dan eerder ingrijpen dmv wissels maar daarin laat Bogers keer op keer op keer steken vallen.
:withstupid: In zo'n wedstrijd laat je toch een Larsson of Janssen een minuut of 20 maken. Zeker als het zo stroef loopt. Begrijp niet waarom Bogers nooit wisselt...

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Ron Delgado »

necnmgn schreef:Adrie, leuk zo'n wissel in de 93e minuut hoor... oh nee, helemaal niet leuk! Bij een 2-0 stand doe je daar absoluut niemand een plezier mee, ook Kevin Jansen niet. En mocht het als publiekswissel bedoeld zijn voor Rayhi, breng dan v. Zundert. En was het toch voor Jansen, doe je dat voortaan 5 minuutjes eerder?
NEC-onwaardig dit soort afbrekende acties. Ben benieuwd wat spelers daarvan vinden. Het zal wel weer 'professioneel' zijn en 'hij wordt er goed voor betaald', maar dit is jarentachtigafbraaktaktiek.
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten