Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Als ik hem was, zou ik vol gaan voor de linksbackpositie. Die moet ie binnen 2 weken wel kunnen veroveren.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Jeffry74 »

mschr schreef:Als ik hem was, zou ik vol gaan voor de linksbackpositie. Die moet ie binnen 2 weken wel kunnen veroveren.
:biggrin:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door JBNMGN »

DR schreef:Hij krijgt Groeneveld, Braken en Kadioglu niet uit het elftal. Mogelijk Rayhi maar die is in vorm en dan heb je ook nog Langil voor je. Hij zal het dus moeten hebben van blessures en schorsingen bij andere spelers .
Hij zal waarschijnlijk een kans krijgen tegen Achilles '29. Dan spaart Bogers waarschijnlijk een aantal spelers voor de vrijdag tegen J Utrecht
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door valkhof »

speelde goed vandaag!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

valkhof schreef:speelde goed vandaag!
Kevin Jansen viel ook sterk in.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door LT »

DR schreef:
valkhof schreef:speelde goed vandaag!
Kevin Jansen viel ook sterk in.
Nauwelijks minder dan Bikel.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...
Als je niet ziet dat Braken een veel betere spits is dan Larsson, ga je het nooit zien. Larsson wint geen duels, komt geen man voorbij en kan niet koppen. Het spelaandeel van Larsson als midvoor is heel beperkt. Als het niet beperkt is, dan stond ie vorig seizoen wel in de spits bij Hyballa.
En bovendien is het een slappe jongen die met afgezakte schouders en kop naar beneden veelal over het veld hobbelt.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door NECwijchen »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...
Als je niet ziet dat Braken een veel betere spits is dan Larsson, ga je het nooit zien. Larsson wint geen duels, komt geen man voorbij en kan niet koppen. Het spelaandeel van Larsson als midvoor is heel beperkt. Als het niet beperkt is, dan stond ie vorig seizoen wel in de spits bij Hyballa.
En bovendien is het een slappe jongen die met afgezakte schouders en kop naar beneden veelal over het veld hobbelt.
Maar geef hem dan in wedstrijden zoals afgelopen weekend de kans zich 20 minuten te laten zien, op deze manier heeft niemand er wat aan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

NECwijchen schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...
Als je niet ziet dat Braken een veel betere spits is dan Larsson, ga je het nooit zien. Larsson wint geen duels, komt geen man voorbij en kan niet koppen. Het spelaandeel van Larsson als midvoor is heel beperkt. Als het niet beperkt is, dan stond ie vorig seizoen wel in de spits bij Hyballa.
En bovendien is het een slappe jongen die met afgezakte schouders en kop naar beneden veelal over het veld hobbelt.
Maar geef hem dan in wedstrijden zoals afgelopen weekend de kans zich 20 minuten te laten zien, op deze manier heeft niemand er wat aan.
:withstupid: Dat komt door het onbegrijpelijke wissel beleid van onze trainer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
NECwijchen schreef: Maar geef hem dan in wedstrijden zoals afgelopen weekend de kans zich 20 minuten te laten zien, op deze manier heeft niemand er wat aan.
:withstupid: Dat komt door het onbegrijpelijke wissel beleid van onze trainer.
:withstupid: Die hoop heb ik wel opgegeven met arie als trainer. Nog nooit een trainer gezien die zo beroerd aanvoelt wanneer en wie hij moet wisselen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Larsson is gewoon een hele goede voetballer die mentaal denk ik niet sterk genoeg is.
Maar van mij mag hij het weer een keer proberen i.p.v. Braken.Het is wel de Juup en Braken moet toch echt wel meer scoren uit de kansen die hij krijgt.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:Larsson is gewoon een hele goede voetballer die mentaal denk ik niet sterk genoeg is.
Maar van mij mag hij het weer een keer proberen i.p.v. Braken.Het is wel de Juup en Braken moet toch echt wel meer scoren uit de kansen die hij krijgt.
Aangezien Braken steeds beter aangespeeld wordt gaat hij ook meer scoren. Daarnaast is Braken ook belangrijk voor het team omdat hij spelers bezighoudt, de bal voorin vast kan houden en een aanspeelpunt is. Ik weet niet in hoeverre Larsson hieraan voldoet, maar anders is Braken de betere keus.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.
Het is alleen geen spits, te klein, te weinig body. Wat ie dan wel is weet ik niet. Soms heb ik dat bij spelers, zo ook voorheen bij Disveld en Otten. Zouden centrale verdedigers zijn maar waren iele kleine mannetjes.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Scoorde toch weer 2x tegen Heerenveen,wedstrijd nog aan de gang,2-0 bij rust.NEC met jansen,Anass,Larsson dus,Alberto.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.
Het is alleen geen spits, te klein, te weinig body. Wat ie dan wel is weet ik niet. Soms heb ik dat bij spelers, zo ook voorheen bij Disveld en Otten. Zouden centrale verdedigers zijn maar waren iele kleine mannetjes.
Als je die Alberto ziet,dat is ook geen kleine knul zeg,die tikt denk ik de 1m90 ook aan.Zou ik ook weleens willen zien in de basiself.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Goffert »

zuurpruim schreef:
DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.
Het is alleen geen spits, te klein, te weinig body. Wat ie dan wel is weet ik niet. Soms heb ik dat bij spelers, zo ook voorheen bij Disveld en Otten. Zouden centrale verdedigers zijn maar waren iele kleine mannetjes.
Als je die Alberto ziet,dat is ook geen kleine knul zeg,die tikt denk ik de 1m90 ook aan.Zou ik ook weleens willen zien in de basiself.
:withstupid:
Roep ik al sinds die in viel bij GAE.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

Tweemaal gescoord voor jong NEC. 3-0 overwinning tegen Heerenveen, de koploper. Derde doelpunt van achahbar, die leeft ook nog.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:Tweemaal gescoord voor jong NEC. 3-0 overwinning tegen Heerenveen, de koploper. Derde doelpunt van achahbar, die leeft ook nog.
Ja hij leeft nog en speelt gewoon de hele wedstrijd wat de zoveelste bevestiging is dat het hele fysieke verhaal een groot kulverhaal is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

DR schreef:Tweemaal gescoord voor jong NEC. 3-0 overwinning tegen Heerenveen, de koploper. Derde doelpunt van achahbar, die leeft ook nog.
Competitie vervalsing.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.
Het is alleen geen spits, te klein, te weinig body. Wat ie dan wel is weet ik niet. Soms heb ik dat bij spelers, zo ook voorheen bij Disveld en Otten. Zouden centrale verdedigers zijn maar waren iele kleine mannetjes.
Is in de ruimte aanspeelbaar, kan veel van positie wisselen met de buitenspelers en kan met zijn techniek uit de duels blijven die Braken overigens ook veelal verliest. Ik denk dat die jongen er op een seizoen ook rond de 20 inlegt. Braken is goed begonnen maar is de laatste potjes toch aardig teruggevallen.Dan moet je gebruik maken van je brede selectie en Larsson een keer brengen. Maar het is gewoon vervelend dat die jongen 1x een kans krijgt in de spits, er 2 inschopt en vervolgens geen minuten meer mag maken als spits.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ben toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren met deze jongen. Als je deze jongen opstelt ter faveure van Braken krijg je veel meer beweging in de voorhoede en zullen de doorsnee Jupiler League houthakkers zich niet vast kunnen bijten in Larsson. Verder vind ik Braken de laatste wedstrijden weinig aanspeelbaar, niet sterk aan de bal, niet aanspeelbaar in de diepte en vind ik hem veel duels verliezen. Tel daarbij op dat NEC een van de betere wedstrijden speelde met Larsson in de punt en ik kan zijn frustratie ergens wel begrijpen. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat Bogers Larsson niet of nauwelijks in laat vallen.. Ik geloof nog wel in die jongen. Technisch dik op orde en heeft ook een aardige linker.
Het is alleen geen spits, te klein, te weinig body. Wat ie dan wel is weet ik niet. Soms heb ik dat bij spelers, zo ook voorheen bij Disveld en Otten. Zouden centrale verdedigers zijn maar waren iele kleine mannetjes.
Is in de ruimte aanspeelbaar, kan veel van positie wisselen met de buitenspelers en kan met zijn techniek uit de duels blijven die Braken overigens ook veelal verliest. Ik denk dat die jongen er op een seizoen ook rond de 20 inlegt. Braken is goed begonnen maar is de laatste potjes toch aardig teruggevallen.Dan moet je gebruik maken van je brede selectie en Larsson een keer brengen. Maar het is gewoon vervelend dat die jongen 1x een kans krijgt in de spits, er 2 inschopt en vervolgens geen minuten meer mag maken als spits.
Meejeens. Ik heb ergens eigenlijk wel het idee dat hij het met zijn fysiek en mentaliteit niet gaat redden uiteindelijk, maar door hem na 1 wedstijd (waar hij nota bene 2x scoort) hem daar eruit te halen en geen kans meer te geven ga je dat nooit weten.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Wisselde gisteren de spitspositie af met de nummer 10 positie,samen met de 'dikke' Achahbar .Die wisselwerking verliep uitstekend waarbij aangetekend dat Heerenveen niemand van het eerste elftal had meegenomen volgens mij.De verhoudingen lagen wat scheef.Maar Larsson i.p.v. een Braken,dan krijg je weer dat je met Braken komt te zitten,een jongen met een 4 jarig contract.Men heeft het met Larsson geprobeerd op de rechtsbuiten positie maar dat kan hij niet,nou dan is er dus geen toekomst meer voor hem,hoe jammer ik het ook vindt.In potentie een betere voetballer dan Braken maar laatstgenoemde gaat er gewoon 20 inschieten dit jaar,met dank aan Ferdi,Arnaut en Rayhi/langil. En komt denk ik ernstig tekort voor de eredivisie,maar hetzelfde geldt voor Larsson.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:Wisselde gisteren de spitspositie af met de nummer 10 positie,samen met de 'dikke' Achahbar .Die wisselwerking verliep uitstekend waarbij aangetekend dat Heerenveen niemand van het eerste elftal had meegenomen volgens mij.De verhoudingen lagen wat scheef.Maar Larsson i.p.v. een Braken,dan krijg je weer dat je met Braken komt te zitten,een jongen met een 4 jarig contract.Men heeft het met Larsson geprobeerd op de rechtsbuiten positie maar dat kan hij niet,nou dan is er dus geen toekomst meer voor hem,hoe jammer ik het ook vindt.In potentie een betere voetballer dan Braken maar laatstgenoemde gaat er gewoon 20 inschieten dit jaar,met dank aan Ferdi,Arnaut en Rayhi/langil. En komt denk ik ernstig tekort voor de eredivisie,maar hetzelfde geldt voor Larsson.
Larsson een betere spits dan Braken? Waarop baseer jij dat?
Ik ben het wel eens dat Larsson nog erg weinig heeft laten zien maar hij heeft ook relatief weinig kansen gehad.
Maar als je dan een kans krijgt dan moet je er ook staan en dat heeft hij nagelaten. Dat hij nu zegt: ik ben niet gekomen om op de bank te zitten daar heeft hij wel gelijk in maar laat het dan ook zo duidelijk zien op de trainingen zodat de trainer er niet omheen kan om je op te stellen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:Wisselde gisteren de spitspositie af met de nummer 10 positie,samen met de 'dikke' Achahbar .Die wisselwerking verliep uitstekend waarbij aangetekend dat Heerenveen niemand van het eerste elftal had meegenomen volgens mij.De verhoudingen lagen wat scheef.Maar Larsson i.p.v. een Braken,dan krijg je weer dat je met Braken komt te zitten,een jongen met een 4 jarig contract.Men heeft het met Larsson geprobeerd op de rechtsbuiten positie maar dat kan hij niet,nou dan is er dus geen toekomst meer voor hem,hoe jammer ik het ook vindt.In potentie een betere voetballer dan Braken maar laatstgenoemde gaat er gewoon 20 inschieten dit jaar,met dank aan Ferdi,Arnaut en Rayhi/langil. En komt denk ik ernstig tekort voor de eredivisie,maar hetzelfde geldt voor Larsson.
Zijn Achabar en Larsson dan basisspelers van nec1 ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Theo en 18 gasten