Leen Looyen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Kierewiet! Leen is medeverantwoordelijk voor financiele problemen die de club ver hebben teruggeworpen. Het is onbegrijpelijk dat deze pipo weer is binnengehaald!
Dankzij TD Leen hebben we tweemaal Europees voetbal gehaald. Dat moet een Oversier nog maar zien klaar te spelen.

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door DR »

Wessel schreef:Kierewiet! Leen is medeverantwoordelijk voor financiele problemen die de club ver hebben teruggeworpen. Het is onbegrijpelijk dat deze pipo weer is binnengehaald!
Gaat Leen dan over het geld?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Leen Looyen

Bericht door Juul »

Goed nieuws. Zijn voetbalkennis kunnen we goed gebruiken. Aanwinst voor de RvC.

Welcome home Leen!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Leen Looyen

Bericht door Wessel »

???

Volgens mij ben jij altijd een van zijn grootste criticasters geweest!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Leen Looyen

Bericht door Wessel »

Jij, 15-10-2008 : Looijen heeft er wel vaker een handje van om alle succesjes op zijn naam bij te schrijven. Als TD heeft hij vooral veel verkeerde beslissingen genomen. Het Neeskens-drama als sprekend voorbeeld. De bussen vol miskopen en de vele spelers die gratis en mislukt de goffert verlieten, zijn we ineens vergeten zeker.
Zijn scoutingsbeleid is een totaal drama. Elke speler die dit jaar op de proef kwam is voortijdig teruggestuurd.

Maar nu liet hij in de rust van Dynamo - NEC doorschemeren dat hij Saïdi gescout had. Ook daarvan wil hij de profits hebben. Maar als hij dat zo goed gezien heeft, waarom heeft hij die jongen dan niet gelijk voor 5 jaar vastgelegd?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11624
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door DJTEEF! »

Juul: :jestera:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door jetipo »

Wessel en Leen liggen elkaar niet zo? :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Leen Looyen

Bericht door Juul »

@Wessel

De beslissing om het contract van Neeskens te verlengen was toen mijn hoofdpunt van kritiek. Er kwamen inderdaad ook nogal wat miskopen onder Leen, maar tactisch klopte het wel altijd.
Leen zou geen 4 middenvelders vastleggen als hij Bikel, Kadioglu, Breinburg en Sleegers in de selectie had. Mijn vertrouwen in de expertise van Oversier is dermate laag dat ik Leen er graag bij heb.
Dat vooral.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door bertje »

Prima aanstelling hoor! Dat hij het als TD misschien niet altijd geweldig heeft gedaan maakt toch geen fuck uit als Commissaris? Hij heeft jarenlange ervaring in de voetbalwereld, een groot netwerk, kent de club van binnen en buiten. Een betere commissaris kan je je niet wensen wat mij betreft..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door JBNMGN »

Op Facebook staat zo mooi geschreven: fijn dat er WEER een clubman aangetrokken is.
Maar is dat zo belangrijk dan? We moeten gewoon mensen hebben die de club naar een hoger niveau tillen en of dat nu een clubman is, een Nijmegenaar of weet ik wat voor iemand dat boeit niet.
Leen zal ongetwijfeld het beste met NEC voor hebben en daarom denk ik wel dat ze er goed aan gedaan hebben hem aan te stellen. En dat het een "NEC man" is nemen we dan maar op de koop toe!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:Op Facebook staat zo mooi geschreven: fijn dat er WEER een clubman aangetrokken is.
Maar is dat zo belangrijk dan? We moeten gewoon mensen hebben die de club naar een hoger niveau tillen en of dat nu een clubman is, een Nijmegenaar of weet ik wat voor iemand dat boeit niet.
Leen zal ongetwijfeld het beste met NEC voor hebben en daarom denk ik wel dat ze er goed aan gedaan hebben hem aan te stellen. En dat het een "NEC man" is nemen we dan maar op de koop toe!
Als commissaris vind ik dat zeker een waardevolle toevoeging.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
JBNMGN schreef:Op Facebook staat zo mooi geschreven: fijn dat er WEER een clubman aangetrokken is.
Maar is dat zo belangrijk dan? We moeten gewoon mensen hebben die de club naar een hoger niveau tillen en of dat nu een clubman is, een Nijmegenaar of weet ik wat voor iemand dat boeit niet.
Leen zal ongetwijfeld het beste met NEC voor hebben en daarom denk ik wel dat ze er goed aan gedaan hebben hem aan te stellen. En dat het een "NEC man" is nemen we dan maar op de koop toe!
Als commissaris vind ik dat zeker een waardevolle toevoeging.
:withstupid:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Mark Ariaans »

Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.
Inderdaad,hopelijk is dat 'baasje spelen' er een beetje af bij hem,Daar ligt nog wel een gevaar,het zich overal tegenaan willen bemoeien.Gewoon zijn rol als commissaris invullen,prima aanstelling dan.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5415
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door illestyl »

Juul schreef:@Wessel

De beslissing om het contract van Neeskens te verlengen was toen mijn hoofdpunt van kritiek. Er kwamen inderdaad ook nogal wat miskopen onder Leen, maar tactisch klopte het wel altijd.
Leen zou geen 4 middenvelders vastleggen als hij Bikel, Kadioglu, Breinburg en Sleegers in de selectie had. Mijn vertrouwen in de expertise van Oversier is dermate laag dat ik Leen er graag bij heb.
Dat vooral.
Hoi Leen, jij ook hier?

Hebben wij na u een TD gehad die uw schoenveters mag strikken?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Nee, maar we hebben sinds Leen eindelijk weer een TD die bij voorkeur Nederlandse spelers haalt. Carlos, Edo, technisch hart haalden hun neus op voor spelers van eigen bodem.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5415
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door illestyl »

mschr schreef:Nee, maar we hebben sinds Leen eindelijk weer een TD die bij voorkeur Nederlandse spelers haalt. Carlos, Edo, technisch hart haalden hun neus op voor spelers van eigen bodem.
Wat betreft Aalbers is dat onzin.

https://www.transfermarkt.nl/nec-nijmeg ... verein/467

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door jackkreta »

illestyl schreef:
mschr schreef:Nee, maar we hebben sinds Leen eindelijk weer een TD die bij voorkeur Nederlandse spelers haalt. Carlos, Edo, technisch hart haalden hun neus op voor spelers van eigen bodem.
Wat betreft Aalbers is dat onzin.

https://www.transfermarkt.nl/nec-nijmeg ... verein/467
Leuke site zeg, maar waarom zijn sommige namen blauw afgedrukt?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Mark Ariaans »

Ik neem aan dat de blauwgedrukte namen kwamen of vertrokken buiten de transferperiodes. Dus halverwege het seizoen of zo.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Leen Looyen

Bericht door Wessel »

Mark Ariaans schreef:Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.
Ja, hahaha! Die Engelse humor, zo subtiel hè!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door jackkreta »

Mark Ariaans schreef:Ik neem aan dat de blauwgedrukte namen kwamen of vertrokken buiten de transferperiodes. Dus halverwege het seizoen of zo.
Dat zou inderdaad kunnen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.
:withstupid: maar Leen is wel een baasje. Hopelijk gaat dat op de langere termijn niet botsen met bijv. Oversier.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
Mark Ariaans schreef:Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.
:withstupid: maar Leen is wel een baasje. Hopelijk gaat dat op de langere termijn niet botsen met bijv. Oversier.
Baasje van een franse bulldog :wink:
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
Mark Ariaans schreef:Super aanstelling. Op die plek kan Leen echt een meerwaarde zijn.
:withstupid: maar Leen is wel een baasje. Hopelijk gaat dat op de langere termijn niet botsen met bijv. Oversier.
Dat is ook een beetje de angst die ik heb.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Leen eist dit seizoen directe promotie. Ik ken een TD die daar niet gelukkig mee is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karelkees en 11 gasten