Sven Braken

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door MojoMojo »

bertje schreef:
jetipo schreef: Zo moeilijk is het toch niet? Als Langil zijn oude niveau haalt, dan is het gewoon een completere voetballer. Groeneveld is misschien wel een speler die voor veel gevaar en assists zorgt, maar de meeste assists zijn binnen de 16 en het gevaar smoort hij vaak zelf door toch nog te proberen alle verdedigers uit te spelen, terwijl de bal afspelen een veel gevaarlijkere en logischere optie zo zijn. Langil heeft meer overzicht en oog voor medespelers. Ik heb ook niet gezegd dat Groeneveld direct ingwisseld moet worden voor Langil, maar op termijn zou het me niet verbazen. Zeker gezien zijn laatste optreden en het feit dat Bogers en de technische staf aangeven dat hij op de trainingen steeds vaker laat zien dat hij eigenlijk veel te goed is voor dit niveau. Zijn uiteindelijke niveau en spel zouden wel eens gunstig kunnen zijn voor een spits als Braken. Je moet wel knettergek zijn als je dat niet ziet. :biggrin: :wink: Geen idee wat er niet te begrijpen viel aan mijn reactie, of het moet te maken hebben met leesvaardigheid.
Je uiterst talentvolle linksbuiten vervangen, die veel waarde vertegenwoordigd, die assists en goals geeft alsof het warme broodjes zijn. Die wil jij vervangen door een afbouwende linksbuiten die het een hele wedstrijd en een invalbeurt heeft laten zien en verder nog alleen maar kutwedstrijden heeft gespeeld? Als adrie echt zo gek is ga ik direct m’n hooivork en fakkel uit de schuur toveren.

En wat maakt het eigenlijk uit of een assist binnen of buiten de 16 is?
:withstupid: En Langil scoorde afgelopen wedstrijd 2 penalty's en 1 intikker (na weliswaar goed meegelopen te zijn, maar wel geheel vrijstaand). Verder heeft hij toch niet zo briljant gespeeld Jetipo? Wat ik ervan kon zien (door de mist) liep hij wederom veel ballen over de zij- en achterlijn. Ik zou altijd de voorkeur geven aan Groeneveld. Langil doet me soms denken aan een slechte versie van Ntibazonkiza; die struikelde ook vaak over de bal, liep de bal over de zij- of achterlijn of vergat de bal helemaal, maar daar kwam mijns inziens veel meer dreiging vanaf. Nee, doe mij Arnautje maar..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
Iswame schreef:
bertje schreef:
jetipo schreef: Zo moeilijk is het toch niet? Als Langil zijn oude niveau haalt, dan is het gewoon een completere voetballer. Groeneveld is misschien wel een speler die voor veel gevaar en assists zorgt, maar de meeste assists zijn binnen de 16 en het gevaar smoort hij vaak zelf door toch nog te proberen alle verdedigers uit te spelen, terwijl de bal afspelen een veel gevaarlijkere en logischere optie zo zijn. Langil heeft meer overzicht en oog voor medespelers. Ik heb ook niet gezegd dat Groeneveld direct ingwisseld moet worden voor Langil, maar op termijn zou het me niet verbazen. Zeker gezien zijn laatste optreden en het feit dat Bogers en de technische staf aangeven dat hij op de trainingen steeds vaker laat zien dat hij eigenlijk veel te goed is voor dit niveau. Zijn uiteindelijke niveau en spel zouden wel eens gunstig kunnen zijn voor een spits als Braken. Je moet wel knettergek zijn als je dat niet ziet. :biggrin: :wink: Geen idee wat er niet te begrijpen viel aan mijn reactie, of het moet te maken hebben met leesvaardigheid.
Je uiterst talentvolle linksbuiten vervangen, die veel waarde vertegenwoordigd, die assists en goals geeft alsof het warme broodjes zijn. Die wil jij vervangen door een afbouwende linksbuiten die het een hele wedstrijd en een invalbeurt heeft laten zien en verder nog alleen maar kutwedstrijden heeft gespeeld? Als adrie echt zo gek is ga ik direct m’n hooivork en fakkel uit de schuur toveren.

En wat maakt het eigenlijk uit of een assist binnen of buiten de 16 is?
Hahaha scherp volgens mij denken sommige hier dat een assist buiten 16 voor meer telt.... en by the way langil heeft 1 assist gegeven dit seizoen en dat was binnen de 16...
Of jullie willen het niet begrijpen of jullie kunnen niet lezen.

De discussie met voorzetten ontstaat uit de discussie hoe Braken nog beter gebruikt kan worden dan nu.
Oke, ga dan maar eens kijken hoe vaak Braken heeft gescoord op aangeven van Groeneveld. Dat percentage zal rond de 80% liggen gok ik zo aangezien hij bij de eerste 5 de aangever was. Dus dan is het toch krom om juist de speler die hem het meeste in de gelegenheid stelt om te te scoren eraf te halen? Op zijn blessure na is er gewoon geen enkele reden dat Langil moet spelen ten faveure van Groeneveld, mij ontgaat die logica volkomen..
Gaat mij om binnen of buiten de 16, je spits en dus je ploeg optimaal benutten. Arnoud vooral lekker laten staan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
Iswame schreef:
bertje schreef:
jetipo schreef: Zo moeilijk is het toch niet? Als Langil zijn oude niveau haalt, dan is het gewoon een completere voetballer. Groeneveld is misschien wel een speler die voor veel gevaar en assists zorgt, maar de meeste assists zijn binnen de 16 en het gevaar smoort hij vaak zelf door toch nog te proberen alle verdedigers uit te spelen, terwijl de bal afspelen een veel gevaarlijkere en logischere optie zo zijn. Langil heeft meer overzicht en oog voor medespelers. Ik heb ook niet gezegd dat Groeneveld direct ingwisseld moet worden voor Langil, maar op termijn zou het me niet verbazen. Zeker gezien zijn laatste optreden en het feit dat Bogers en de technische staf aangeven dat hij op de trainingen steeds vaker laat zien dat hij eigenlijk veel te goed is voor dit niveau. Zijn uiteindelijke niveau en spel zouden wel eens gunstig kunnen zijn voor een spits als Braken. Je moet wel knettergek zijn als je dat niet ziet. :biggrin: :wink: Geen idee wat er niet te begrijpen viel aan mijn reactie, of het moet te maken hebben met leesvaardigheid.
Je uiterst talentvolle linksbuiten vervangen, die veel waarde vertegenwoordigd, die assists en goals geeft alsof het warme broodjes zijn. Die wil jij vervangen door een afbouwende linksbuiten die het een hele wedstrijd en een invalbeurt heeft laten zien en verder nog alleen maar kutwedstrijden heeft gespeeld? Als adrie echt zo gek is ga ik direct m’n hooivork en fakkel uit de schuur toveren.

En wat maakt het eigenlijk uit of een assist binnen of buiten de 16 is?
Hahaha scherp volgens mij denken sommige hier dat een assist buiten 16 voor meer telt.... en by the way langil heeft 1 assist gegeven dit seizoen en dat was binnen de 16...
Of jullie willen het niet begrijpen of jullie kunnen niet lezen.

De discussie met voorzetten ontstaat uit de discussie hoe Braken nog beter gebruikt kan worden dan nu.
Oke, ga dan maar eens kijken hoe vaak Braken heeft gescoord op aangeven van Groeneveld. Dat percentage zal rond de 80% liggen gok ik zo aangezien hij bij de eerste 5 de aangever was. Dus dan is het toch krom om juist de speler die hem het meeste in de gelegenheid stelt om te te scoren eraf te halen? Op zijn blessure na is er gewoon geen enkele reden dat Langil moet spelen ten faveure van Groeneveld, mij ontgaat die logica volkomen..
Gaat mij om binnen of buiten de 16, je spits en dus je ploeg optimaal benutten. Arnoud vooral lekker laten staan.
*Arnaut

Natuurlijk moet Groeneveld blijven staan, echt bespottelijk dat hem verweten wordt dat hij te egoïstisch is. Als dat over Rayhi gezegd zou worden zou ik hem geen ongelijk kunnen geven, maar Groeneveld heeft gewoon 2x zoveel assists als goals..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door jetipo »

Uiteindelijk is het geheel uit het verband gerukt. Dat geeft niet, maar het is zo verwarrend. Volgens mij spreekt niemand over het eraf halen van Groeneveld. Overigens ben ik, net als anderen, van mening dat Groeneveld regelmatig te zelfzuchtig is (bespottelijk of niet, maar je kunt het als oplettende toeschouwer gewoon tijdens wedstrijden constateren, Rayhi is dat inderdaad ook regelmatig), maar dat terzijde. Voorlopig moet Bogers hem gewoon laten staan, maar het zou mij niet verbazen dat Langil op termijn de rol van Groeneveld over gaat nemen. Verder ben ik het met Tiel eens dat de discussie moet gaan over het beter(of effectiever) bedienen van Braken. Nu gaat men zitten muggenziften over assists (al dan niet buiten de 16, het verschil zit hem in een voorzet buiten de 16 of een pass binnen de 16, een voorzet omzeilt de verdediging en een Groeneveld wil regelmatig proberen de hele verdediging uit te spelen en dan zelf te schieten op doel, terwijl een voorzet misschien wel de betere optie was geweest), allerlei statistieken en percentages...dat voegt allemaal niets toe. Braken kan beter functioneren dan hij nu doet.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door De Kletskop »

jetipo schreef:Uiteindelijk is het geheel uit het verband gerukt. Dat geeft niet, maar het is zo verwarrend. Volgens mij spreekt niemand over het eraf halen van Groeneveld. .
jetipo schreef: :withstupid: Maar dan Langil ipv Groeneveld op termijn. Langil geeft sneller voor en lijkt overall een completere vleugelspits, mits hij zijn oude niveau haalt..
Tja..het kan aan mij liggen...

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

jetipo schreef:Uiteindelijk is het geheel uit het verband gerukt. Dat geeft niet, maar het is zo verwarrend. Volgens mij spreekt niemand over het eraf halen van Groeneveld. Overigens ben ik, net als anderen, van mening dat Groeneveld regelmatig te zelfzuchtig is (bespottelijk of niet, maar je kunt het als oplettende toeschouwer gewoon tijdens wedstrijden constateren, Rayhi is dat inderdaad ook regelmatig), maar dat terzijde. Voorlopig moet Bogers hem gewoon laten staan, maar het zou mij niet verbazen dat Langil op termijn de rol van Groeneveld over gaat nemen. Verder ben ik het met Tiel eens dat de discussie moet gaan over het beter(of effectiever) bedienen van Braken. Nu gaat men zitten muggenziften over assists (al dan niet buiten de 16, het verschil zit hem in een voorzet buiten de 16 of een pass binnen de 16, een voorzet omzeilt de verdediging en een Groeneveld wil regelmatig proberen de hele verdediging uit te spelen en dan zelf te schieten op doel, terwijl een voorzet misschien wel de betere optie was geweest), allerlei statistieken en percentages...dat voegt allemaal niets toe. Braken kan beter functioneren dan hij nu doet.
Op basis waarvan zal Langil in de toekomst de plek van Groeneveld overnemen? Dat zeg je namelijk wel letterlijk. Groeneveld is technisch beter, heeft een beter schot en is veel gevarieerder (binnendoor/buitenom). Tel daarbij op dat Groeneveld pak en beet 10 jaar jonger is en ik zie 0,0 argumenten om te denken dat Langil Groeneveld uit de basis gaat verdringen. Nu niet, volgende maand niet, nooit niet. Langil heeft 1,5 goeie invalbeurt gehad en een hattrick gemaakt in een wedstrijd waar hij gek genoeg niet eens super goed was.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door MojoMojo »

Nijmegen0413 schreef:
jetipo schreef:Uiteindelijk is het geheel uit het verband gerukt. Dat geeft niet, maar het is zo verwarrend. Volgens mij spreekt niemand over het eraf halen van Groeneveld. Overigens ben ik, net als anderen, van mening dat Groeneveld regelmatig te zelfzuchtig is (bespottelijk of niet, maar je kunt het als oplettende toeschouwer gewoon tijdens wedstrijden constateren, Rayhi is dat inderdaad ook regelmatig), maar dat terzijde. Voorlopig moet Bogers hem gewoon laten staan, maar het zou mij niet verbazen dat Langil op termijn de rol van Groeneveld over gaat nemen. Verder ben ik het met Tiel eens dat de discussie moet gaan over het beter(of effectiever) bedienen van Braken. Nu gaat men zitten muggenziften over assists (al dan niet buiten de 16, het verschil zit hem in een voorzet buiten de 16 of een pass binnen de 16, een voorzet omzeilt de verdediging en een Groeneveld wil regelmatig proberen de hele verdediging uit te spelen en dan zelf te schieten op doel, terwijl een voorzet misschien wel de betere optie was geweest), allerlei statistieken en percentages...dat voegt allemaal niets toe. Braken kan beter functioneren dan hij nu doet.
Op basis waarvan zal Langil in de toekomst de plek van Groeneveld overnemen? Dat zeg je namelijk wel letterlijk. Groeneveld is technisch beter, heeft een beter schot en is veel gevarieerder (binnendoor/buitenom). Tel daarbij op dat Groeneveld pak en beet 10 jaar jonger is en ik zie 0,0 argumenten om te denken dat Langil Groeneveld uit de basis gaat verdringen. Nu niet, volgende maand niet, nooit niet. Langil heeft 1,5 goeie invalbeurt gehad en een hattrick gemaakt in een wedstrijd waar hij gek genoeg niet eens super goed was.
:withstupid:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

jetipo schreef:Uiteindelijk is het geheel uit het verband gerukt. Dat geeft niet, maar het is zo verwarrend. Volgens mij spreekt niemand over het eraf halen van Groeneveld.
Wat Kletskop al zei aangaf, wat insinueer je dan?
jetipo schreef:Overigens ben ik, net als anderen, van mening dat Groeneveld regelmatig te zelfzuchtig is (bespottelijk of niet, maar je kunt het als oplettende toeschouwer gewoon tijdens wedstrijden constateren, Rayhi is dat inderdaad ook regelmatig), maar dat terzijde.
Kan je me dan uitleggen hoe iemand met 10 assists in 13 wedstrijden te zelfzuchtig kan zijn (en dan zwijg ik nog over de gemiste kansen van Braken)? Mag hij als buitenspeler dan alleen zijn back passeren en dan een voorzet op de spits geven? Juist een moderne buitenspeler moet zowel kunnen scoren als assists kunnen geven, dat maakt hem onvoorspelbaarder en veel moeilijker te verdedigen. Beide kan Groeneveld bewijst hij dit seizoen, wat hem (een van) de gevaarlijkste buitenspelers in de competitie maakt. En ja, soms maakt hij daar een foute keuze in en schiet hij daar waar hij beter had kunnen voorgeven, maar dat geldt ook andersom. Daarnaast is Groeneveld dus ook zo ongeveer de enige die Braken van bruikbare ballen voorziet waaruit hij scoort (de eerste 5 goals van Braken waren allemaal op aangeven van Groeneveld), en dan insinueer je er op dat juist hij vervangen gaat worden (op termijn) door Langil. Die redenering is toch zo krom als een hoepel?
jetipo schreef:Voorlopig moet Bogers hem gewoon laten staan, maar het zou mij niet verbazen dat Langil op termijn de rol van Groeneveld over gaat nemen.
Kijk, hier insinueer je het weer. Op basis waarvan dan (op termijn)?
jetipo schreef:Verder ben ik het met Tiel eens dat de discussie moet gaan over het beter(of effectiever) bedienen van Braken.
Gaat het daar niet over dan? Er is namelijk geen speler die Braken tot dusver beter en zeker effectiever bedient als Groeneveld. Hem (op termijn) vervangen door Langil gaat dit zeker niet verbeteren in ieder geval.
jetipo schreef:Nu gaat men zitten muggenziften over assists (al dan niet buiten de 16, het verschil zit hem in een voorzet buiten de 16 of een pass binnen de 16, een voorzet omzeilt de verdediging en een Groeneveld wil regelmatig proberen de hele verdediging uit te spelen en dan zelf te schieten op doel, terwijl een voorzet misschien wel de betere optie was geweest),
Dat muggenziften over dat binnen of buiten de 16 ben je zelf begonnen, dat maakt voor mij namelijk geen reet uit. Door een man uit te spelen in de 16 kan hij namelijk ook ruimte creëren voor Braken. Als buitenspeler van een dominerend ploeg moet je juist ook een man kunnen passeren/uitspelen, omdat die verdedigend veel verder naar achter staan en hij dus weinig op snelheid kan doen. Door zijn onvoorspelbaarheid trekt hij overigens ook meer aandacht cq verdedigers naar zich toe waardoor Braken meer ruimte krijgt om zich vrij te spelen en voor de goal te komen.
jetipo schreef:allerlei statistieken en percentages...dat voegt allemaal niets toe. Braken kan beter functioneren dan hij nu doet.
Die statistieken en percentages doen er zeker wel toe, want die tonen aan dat Braken zo ongeveer afhankelijk is van het meedoen van Groeneveld. De man waarvan jij aangeeft dat je verwacht dat hij op termijn zal worden vervangen door Langil. Hoe denk je dan dat Braken beter gaat functioneren als de speler waar hij blijkbaar de beste ballen van krijgt eraf gaat?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Polleke »

Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Gerd »

Wat een gedoe over Sven. Gewoon een goede spits, scoort niet tegen Dordrecht maar wel drie assist waaruit wordt gescoord, dat is misschien nog wel belangrijker.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door MojoMojo »

Gerd schreef:Wat een gedoe over Sven. Gewoon een goede spits, scoort niet tegen Dordrecht maar wel drie assist waaruit wordt gescoord, dat is misschien nog wel belangrijker.
Ik vond die assists van Delle vele malen mooier; helaas werd daar niet uit gescoord.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Sven Braken

Bericht door Wim1970 »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Helemaal mee eens, NEC heeft deze jongen totaal verkeerd behandeld en nu wil hij weg... Dus met Braken verder en een goede snelle spits erbij zoeken in de winterstop!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Als Larsson zijn minuten maakt en eindelijk wat vertrouwen krijgt zal hij echt geen haast hebben om terug te keren naar Zweden hoor. Bij Achahbar heeft NEC, net als bij Vd Pavert, een optie tot koop. Dus ook bij Achahbar kun je naar de lange termijn kijken. Er van uitgaande dat de eventuele koopoptie een realistisch bedrag is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Als Larsson zijn minuten maakt en eindelijk wat vertrouwen krijgt zal hij echt geen haast hebben om terug te keren naar Zweden hoor. Bij Achahbar heeft NEC, net als bij Vd Pavert, een optie tot koop. Dus ook bij Achahbar kun je naar de lange termijn kijken. Er van uitgaande dat de eventuele koopoptie een realistisch bedrag is.
Achahbar gezien zijn verleden en ook zijn fitheid hier lijkt mij nu niet echt een speler om te kopen............

Als Braken er maar uit gaat voor wie maakt niet uit lijkt het wel bij jou. Liefst de spits van O19 natuurlijk :biggrin: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Helemaal mee eens, NEC heeft deze jongen totaal verkeerd behandeld en nu wil hij weg... Dus met Braken verder en een goede snelle spits erbij zoeken in de winterstop!
Heeft er vorig jaar bijzonder weinig van gebakken,helaas want technisch is hij de ideale spits voor een ploeg die in de eredivisie weinig ruimte gaat krijgen.maar hij schiet er gewoon te weinig in.Daar doen die 2 goals tegen een wereldploeg als Almere met de nieuwe kroonprins De Gier niets aan af.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Sandertjuh85 »

zuurpruim schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Helemaal mee eens, NEC heeft deze jongen totaal verkeerd behandeld en nu wil hij weg... Dus met Braken verder en een goede snelle spits erbij zoeken in de winterstop!
Heeft er vorig jaar bijzonder weinig van gebakken,helaas want technisch is hij de ideale spits voor een ploeg die in de eredivisie weinig ruimte gaat krijgen.maar hij schiet er gewoon te weinig in.Daar doen die 2 goals tegen een wereldploeg als Almere met de nieuwe kroonprins De Gier niets aan af.
Als je minuten/doelpunten gaat bekijken staat hij denk ik bovenaan in onze selectie.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Pol »

Sandertjuh85 schreef:
zuurpruim schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Polleke schreef:Ik denk juist dat dit één van de weinige spitsen is die ook in de eredivisie uit de voeten kan.
Ik denk juist dat je met het oog op de toekomst beter een Larsson/Achahbar kan inpassen. Je zult aan Braken weinig hebben als je in 80% van de eredivisiewedstrijden achteruit moet. Maarja, we zullen zien!
Ja want die spelen volgend jaar nog hier? Larsson wil weg en Achahbar is gehuurd....................

Je kunt Larsson wel laten spelen maar die heeft zijn besluit al lang genomen.
Helemaal mee eens, NEC heeft deze jongen totaal verkeerd behandeld en nu wil hij weg... Dus met Braken verder en een goede snelle spits erbij zoeken in de winterstop!
Heeft er vorig jaar bijzonder weinig van gebakken,helaas want technisch is hij de ideale spits voor een ploeg die in de eredivisie weinig ruimte gaat krijgen.maar hij schiet er gewoon te weinig in.Daar doen die 2 goals tegen een wereldploeg als Almere met de nieuwe kroonprins De Gier niets aan af.
Als je minuten/doelpunten gaat bekijken staat hij denk ik bovenaan in onze selectie.
Nee dat is Langil. Dus het lijkt er inderdaad op dat hoe matiger de speler is des te effectiever hij is. Apart.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Sandertjuh85 »

We zullen wel voor in de Santos discussie belanden.
Maar bij zulke statistieken zou ik penalty's even niet meerekenen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Legendario »

Sandertjuh85 schreef:We zullen wel voor in de Santos discussie belanden.
Prima spits! Zouden we prima kunnen gebruiken! :biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Sandertjuh85 »

Legendario schreef:
Sandertjuh85 schreef:We zullen wel voor in de Santos discussie belanden.
Prima spits! Zouden we prima kunnen gebruiken! :biggrin:
Op "10" deed hij het best aardig in de JL!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
Sandertjuh85 schreef:We zullen wel voor in de Santos discussie belanden.
Prima spits! Zouden we prima kunnen gebruiken! :biggrin:
Prima is een understatement. De man was een fenomeen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Sven Braken

Bericht door jsentani »

Waarom ligt Braken iedere keer op de grond als hij maar de adem voelt van zijn tegenstander? Hij krijgt nooit een vrije trap mee.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten