Steeven Langil

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Goffert »

De man leeft compleet in een andere wereld. Wat een slechte pot, om vervolgens cynisch naar het publiek te klappen (Tiel, heb je vanaf nu ook een hekel aan Langil?) en met een slakkentempo naar de bank te lopen. Op de bank ermee, Adrie!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Jomano »

Tim Janssen schreef:
JBNMGN schreef:
Rotturdam schreef:Wat doet deze man op het veld?
Pfffff......vorige week nog DE man en nu mag hij niet eens meer op het veld?
Misschien als je wat meer had gekeken naar het vertoonde spel niet alleen van Langil maar van alle spelers dan had je misschien gevraagd: wat doen deze spelers op het veld?

En wat vindt je dan van Braken?/

ach kom op 2 pingels erbij
en dan nog een man die bij redelijke clubs gespeeld heeft en zelfs champions leauge gespeeld heeft mag je toch wel meer verwachten.
Maar het is niks en zal niks worden want hij mist alles voor een vleugelspits
Waarom denk je dat zo'n speler bij ons speelt? En niet bij een van de 200 andere clubs in Europa, die beter zijn dan NEC?

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Rotturdam »

JBNMGN schreef:
Rotturdam schreef:Wat doet deze man op het veld?
Pfffff......vorige week nog DE man en nu mag hij niet eens meer op het veld?
Misschien als je wat meer had gekeken naar het vertoonde spel niet alleen van Langil maar van alle spelers dan had je misschien gevraagd: wat doen deze spelers op het veld?

En wat vindt je dan van Braken?/
Braken ook zeer slecht

Het ging mij ook vooral op de manier waarop hij van het veld af ging, daar hou ik niet van, zeker niet als je geen bal goed geraakt hebt

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door JBNMGN »

Jomano schreef:
Tim Janssen schreef:
JBNMGN schreef:
Rotturdam schreef:Wat doet deze man op het veld?
Pfffff......vorige week nog DE man en nu mag hij niet eens meer op het veld?
Misschien als je wat meer had gekeken naar het vertoonde spel niet alleen van Langil maar van alle spelers dan had je misschien gevraagd: wat doen deze spelers op het veld?

En wat vindt je dan van Braken?/

ach kom op 2 pingels erbij
en dan nog een man die bij redelijke clubs gespeeld heeft en zelfs champions leauge gespeeld heeft mag je toch wel meer verwachten.
Maar het is niks en zal niks worden want hij mist alles voor een vleugelspits
Waarom denk je dat zo'n speler bij ons speelt? En niet bij een van de 200 andere clubs in Europa, die beter zijn dan NEC?
Dus wij staan op 201? Gaaf!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:anas in de beker voor deze niet buitenspeler.
dan braken in de spits larsson op rechts
Zolang niemand af en toe een fatsoenlijke voorzet geeft heb je niets aan Braken ook al werkt hij zich echt kapot.

Zoveel corners en niet een fatsoenlijk genomen.
Er was niks mis met de corners. Er was alles mis met Braken. Hij werkt hard, maar kan er geen zak van. Achahbar had er in moeten komen voor Braken en niet voor Larsson. Langil was trouwens ongehoord slecht. Nimmer aanspeelbaar en elke keer het duel verliezen. Ik betwijfel of ie vandaag een Bovenberg had kunnen uitspelen...
Braken had eronder Aad af gemoeten ipv Larsson. Verder had ik een klein beetje hoop dat Langil uiteindelijk de buitenspeler zou zijn die NEC een enorme kwaliteitsimpuls zou geven. Helaas is mijn kleine beetje hoop gisteren verschrompeld. Maar als goed supporter zal ik afwachten wat er in de toekomst nog komt.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:anas in de beker voor deze niet buitenspeler.
dan braken in de spits larsson op rechts
Zolang niemand af en toe een fatsoenlijke voorzet geeft heb je niets aan Braken ook al werkt hij zich echt kapot.

Zoveel corners en niet een fatsoenlijk genomen.
Er was niks mis met de corners. Er was alles mis met Braken. Hij werkt hard, maar kan er geen zak van. Achahbar had er in moeten komen voor Braken en niet voor Larsson. Langil was trouwens ongehoord slecht. Nimmer aanspeelbaar en elke keer het duel verliezen. Ik betwijfel of ie vandaag een Bovenberg had kunnen uitspelen...
Braken had eronder Aad af gemoeten ipv Larsson. Verder had ik een klein beetje hoop dat Langil uiteindelijk de buitenspeler zou zijn die NEC een enorme kwaliteitsimpuls zou geven. Helaas is mijn kleine beetje hoop gisteren verschrompeld. Maar als goed supporter zal ik afwachten wat er in de toekomst nog komt.
Als corners nooit voorbij de eerste paal komen vind ik er wel iets mis mee.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door MojoMojo »

JBNMGN schreef:
Rotturdam schreef:Wat doet deze man op het veld?
Pfffff......vorige week nog DE man en nu mag hij niet eens meer op het veld?
Misschien als je wat meer had gekeken naar het vertoonde spel niet alleen van Langil maar van alle spelers dan had je misschien gevraagd: wat doen deze spelers op het veld?

En wat vindt je dan van Braken?/
DE man?! Ik vond hem vorige week ook gewoon bijzonder matig hoor. Dat hij een intikkertje scoort en 2x vanaf 11 meter van een doelman wint, doet daar niks aan af. Verder liep hij ook vorige week gewoon weer menig bal over de zij- en achterlijn.
The name's so nice, you say it twice..

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
jetipo schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:anas in de beker voor deze niet buitenspeler.
dan braken in de spits larsson op rechts
Zolang niemand af en toe een fatsoenlijke voorzet geeft heb je niets aan Braken ook al werkt hij zich echt kapot.

Zoveel corners en niet een fatsoenlijk genomen.
Er was niks mis met de corners. Er was alles mis met Braken. Hij werkt hard, maar kan er geen zak van. Achahbar had er in moeten komen voor Braken en niet voor Larsson. Langil was trouwens ongehoord slecht. Nimmer aanspeelbaar en elke keer het duel verliezen. Ik betwijfel of ie vandaag een Bovenberg had kunnen uitspelen...
Braken had eronder Aad af gemoeten ipv Larsson. Verder had ik een klein beetje hoop dat Langil uiteindelijk de buitenspeler zou zijn die NEC een enorme kwaliteitsimpuls zou geven. Helaas is mijn kleine beetje hoop gisteren verschrompeld. Maar als goed supporter zal ik afwachten wat er in de toekomst nog komt.
Als corners nooit voorbij de eerste paal komen vind ik er wel iets mis mee.
Nogmaals, dat zijn de afspraken. Dat begrijp jij ook wel. Maar dat ligt niet lekker met het feit dat jij ferdi niet mag.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
jetipo schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:anas in de beker voor deze niet buitenspeler.
dan braken in de spits larsson op rechts
Zolang niemand af en toe een fatsoenlijke voorzet geeft heb je niets aan Braken ook al werkt hij zich echt kapot.

Zoveel corners en niet een fatsoenlijk genomen.
Er was niks mis met de corners. Er was alles mis met Braken. Hij werkt hard, maar kan er geen zak van. Achahbar had er in moeten komen voor Braken en niet voor Larsson. Langil was trouwens ongehoord slecht. Nimmer aanspeelbaar en elke keer het duel verliezen. Ik betwijfel of ie vandaag een Bovenberg had kunnen uitspelen...
Braken had eronder Aad af gemoeten ipv Larsson. Verder had ik een klein beetje hoop dat Langil uiteindelijk de buitenspeler zou zijn die NEC een enorme kwaliteitsimpuls zou geven. Helaas is mijn kleine beetje hoop gisteren verschrompeld. Maar als goed supporter zal ik afwachten wat er in de toekomst nog komt.
Als corners nooit voorbij de eerste paal komen vind ik er wel iets mis mee.
Nogmaals, dat zijn de afspraken. Dat begrijp jij ook wel. Maar dat ligt niet lekker met het feit dat jij ferdi niet mag.
Jij vond hem gisteren en de meeste wedstrijden dit seizoen spelen zoals je verwacht had?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Hou eens op man, kun je je mening niet eens herzien, of blijft de kruistocht tegen Ferdi. ASS trekjes.
Als hij een van de mindere is mag je dat niet zeggen? Volgens mij heb ik gisteren nog gezegd dat het een goede belangrijke voetballer voor ons is.

Waarom reageer jij op Ferdi en niet op bv Dijkstra die gisteren helemaal niet een van de mindere was. Belachelijk dat er mensen zijn die gisteren als 3e Dijkstra wilden wisselen. Dat zijn ASS trekjes.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door dolle dries »

Laat ik beginnen om te zeggen dat ik vreselijk blij ben dat Ferdi hier heeft bijgetekend. Wat Tiel volgens mij bedoeld te zeggen is dat als het voetballen en doen en laten van Ferdi net zo onder een vergrootglas gelegd zou worden door diverse mensen die dat wel constant doen bij andere spelers van NEC, er ook heel veel kritiek op hem zou zijn.

Sommige spelers kunnen niks goed doen in de ogen van sommigen en andere spelers kunnen niks fout doen.

Hou hier toch eens mee op, als iedereen het toch zo goed weet, solliciteer dan als trainert, zoals al lang bekend is hebben we hier in NL ongeveer 16 miljoen bondscoaches, hier in Nijmegen pak weg een 2, 3 honderd caches Betaald voetbal. Dus sluit aan in de rij :biggrin:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

dolle dries schreef:Laat ik beginnen om te zeggen dat ik vreselijk blij ben dat Ferdi hier heeft bijgetekend. Wat Tiel volgens mij bedoeld te zeggen is dat als het voetballen en doen en laten van Ferdi net zo onder een vergrootglas gelegd zou worden door diverse mensen die dat wel constant doen bij andere spelers van NEC, er ook heel veel kritiek op hem zou zijn.

Sommige spelers kunnen niks goed doen in de ogen van sommigen en andere spelers kunnen niks fout doen.

Hou hier toch eens mee op, als iedereen het toch zo goed weet, solliciteer dan als trainert, zoals al lang bekend is hebben we hier in NL ongeveer 16 miljoen bondscoaches, hier in Nijmegen pak weg een 2, 3 honderd caches Betaald voetbal. Dus sluit aan in de rij :biggrin:
:withstupid:

Als Dijkstra balverlies lijdt en 30 seconden later valt een doelpunt is het zijn schuld, als Ferdi dat doet hadden er nog 3 anderen in kunnen grijpen en kan hij er niets aan doen.

Dat laatste vind ik ook maar dat vind ik ook als Dijkstra balverlies lijdt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door zuurpruim »

dolle dries schreef:Laat ik beginnen om te zeggen dat ik vreselijk blij ben dat Ferdi hier heeft bijgetekend. Wat Tiel volgens mij bedoeld te zeggen is dat als het voetballen en doen en laten van Ferdi net zo onder een vergrootglas gelegd zou worden door diverse mensen die dat wel constant doen bij andere spelers van NEC, er ook heel veel kritiek op hem zou zijn.

Sommige spelers kunnen niks goed doen in de ogen van sommigen en andere spelers kunnen niks fout doen.

Hou hier toch eens mee op, als iedereen het toch zo goed weet, solliciteer dan als trainert, zoals al lang bekend is hebben we hier in NL ongeveer 16 miljoen bondscoaches, hier in Nijmegen pak weg een 2, 3 honderd caches Betaald voetbal. Dus sluit aan in de rij :biggrin:
Als onze TD zegt dat het elftal rond Ferdi wordt gebouwd is het niet meer dan logisch dat er wat kritischer wordt gekeken naar ons grote talent.Die druk heeft Oversier erop gezet,niet de supporters.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door dolle dries »

Zo is het winnen en verliezen doe je met zijn allen, niet door een speler. Soms, heel soms kan 1 speler het verschil maken

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Hou eens op man, kun je je mening niet eens herzien, of blijft de kruistocht tegen Ferdi. ASS trekjes.
Als hij een van de mindere is mag je dat niet zeggen? Volgens mij heb ik gisteren nog gezegd dat het een goede belangrijke voetballer voor ons is.

Waarom reageer jij op Ferdi en niet op bv Dijkstra die gisteren helemaal niet een van de mindere was. Belachelijk dat er mensen zijn die gisteren als 3e Dijkstra wilden wisselen. Dat zijn ASS trekjes.
Ik heb niks over Dijkstra gezegd, speelt steeds beter! En Ferdi groeit met vallen en opstaan. Was gisteren zo teleurgesteld dat Anas hem na de wedstrijd bij de hand moest nemen. Heeft strijdlust momenteel mooi om te zien!
Dat bedoel ik juist, hij wordt als je terugleest gezien als een van de 3 slechtste door een aantal. Daar reageer je niet op enkel op Ferdi.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Ik reageer niet op jouw kritiek, maar op je obsessie. Mbt Dijkstra heeft de kritiek wel veel meer realiteitsgehalte. Bij jou is Ferdi hoe dan ook verkeerd.
Onzin als hij goed speelt ben ik de eerste die het zegt.

En die kritiek op Dijkstra heeft geen realiteitsgehalte want het gaat enkel over de wedstrijd van gisteren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door De Kletskop »

NECvooralles schreef:Geef nou gewoon toe dat je de pik op die jongen hebt na zijn interview na de wedstrijd tegen Ajax.
Heeft ie ook.
Maar over Dijkstra heeft ie ook een punt.
Dijkstra voegt voetballend 0,0 toe, sterker nog, met zijn voorzichtige risicoloze spel haalt hij dikwijls het aanvallende tempo eruit.
Maar hij doet het wel steeds beter en speelde vrijdag zeker niet slecht!
Afin..Langil...tja dat is een snelle draver voor de rechterkant, hoe Bogers het in zijn botte harsens haalt een speler met zo weinig technische bagage op links te zetten zegt wederom voldoende over de kwaliteiten van onze assistent.

JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door JvdP »

Langil mist juist snelheid. Snelheid om in de ruimte te lopen maar ook aan de bal. Komt technisch net te kort en heeft bovendien geen actie in huis. Daarom gaat er ook geen gevaar vanuit. Als hij de bal krijgt is hij vooral bezig om deze aan te nemen. Daarna gaat hij pas om zich heen kijken. Dan mis je dus de techniek om de bal snel onder controle te krijgen. Daarmee creëer je ruimte en dan direct de actie. Langil staat stil en de rest moet dicht bij hem in de buurt komen om de bal op te halen......hij komt zwaar te kort. Wij hebben nu spelers nodig die straks in de eredivisie ook mee moeten kunnen doen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Geef nou gewoon toe dat je de pik op die jongen hebt na zijn interview na de wedstrijd tegen Ajax.
Als hij goed speelt zeg ik het als hij slecht speelt ook. Dat heeft niets met de pik op iemand te maken.

Helaas is hij dit seizoen vaker afwezig dan aanwezig.

Oh jee als Dijkstra zo was gaan sjokken na zijn balverlies als dat Ferdi deed.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Hou eens op man, kun je je mening niet eens herzien, of blijft de kruistocht tegen Ferdi. ASS trekjes.
Als hij een van de mindere is mag je dat niet zeggen? Volgens mij heb ik gisteren nog gezegd dat het een goede belangrijke voetballer voor ons is.

Waarom reageer jij op Ferdi en niet op bv Dijkstra die gisteren helemaal niet een van de mindere was. Belachelijk dat er mensen zijn die gisteren als 3e Dijkstra wilden wisselen. Dat zijn ASS trekjes.
Maar Tiel, je snapt toch wel dat de rol van Ferdi compleet anders is als van de Mart? Ferdi moet risico nemen, met creatieve impulsen komen, oftewel heeft een groter risico op balverlies. De Mart staat achter hem om dit soort problemen o.a. op te lossen. Hij moet sober spelen, de ballen inleveren bij Ferdi of een van de buitenspelers. Dat doet hij inmiddels gelukkig een heeeeel stuk beter, en ook zijn intercepties worden gelukkig beter. Het enige wat me stoort is dat hij nogal traag/log is en daardoor regelmatig duels verliest waarvan je verwacht dat hij die gewoon moet winnen. Ferdi was vrijdag inderdaad ook allerbelabberdst, de enige aan wie hij een bal ook fatsoenlijk kwijt kon wat Larsson overigens. Braken en Langil waren namelijk ook beneden alle peil, ik word nog steeds woest als ik aan die eerste wissel. Bezopen actie van onze toptrainer..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef: Hij moet sober spelen, de ballen inleveren bij Ferdi of een van de buitenspelers. Dat doet hij inmiddels gelukkig een heeeeel stuk beter, en ook zijn intercepties worden gelukkig beter.r..
Hij mag juist wel wat meer risico in zijn spel leggen. Hij draait nooit open bij een inspeelpass, staat ook nooit goed om open te draaien. Daarmee haalt hij vaak het tempo uit een aanval.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
bertje schreef: Hij moet sober spelen, de ballen inleveren bij Ferdi of een van de buitenspelers. Dat doet hij inmiddels gelukkig een heeeeel stuk beter, en ook zijn intercepties worden gelukkig beter.r..
Hij mag juist wel wat meer risico in zijn spel leggen. Hij draait nooit open bij een inspeelpass, staat ook nooit goed om open te draaien. Daarmee haalt hij vaak het tempo uit een aanval.
Tsja, we hebben in de eerste wedstrijden gezien dat hij dan zeer gevaarlijk balverlies lijdt. Dan zie ik liever een simpele tik terug/breed of een crosspas. De hoop op meer tempo heb ik inmiddels wel opgegeven, dat heeft hij simpelweg niet. Het is gewoon een hardwerkende trage speler die zijn stinkende best doet. Bikel zou in alles veel dynamischer zijn, maar die gaat onder A3 nooit meer aan spelen toe komen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door Nijmegen0413 »

Tim Janssen schreef:
Tiel schreef:
Tim Janssen schreef:anas in de beker voor deze niet buitenspeler.
dan braken in de spits larsson op rechts
Zolang niemand af en toe een fatsoenlijke voorzet geeft heb je niets aan Braken ook al werkt hij zich echt kapot.

Zoveel corners en niet een fatsoenlijk genomen.
daarom zeg ik ook anas ipv deze man want het is geen buiten speler (anas ook niet ) maar geen snelheid geen man voorbij kunnen spelen geen voorzet,
verder geen overzicht alles wat een buitenspeler moet hebben om over dreiging maar te zwijgen.
Anas kan nog met werklust iets forceren en heeft naast balvast ook oog voor medespelers
Geen buitenspeler? Wat is het dan wel, een keeper?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door burp »

Zijn ze het afscheid van Langil vergeten aan te kondigen?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Steeven Langil

Bericht door bertje »

burp schreef:Zijn ze het afscheid van Langil vergeten aan te kondigen?
?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten