Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Boer Janssen »

mschr schreef:
Tiel schreef:Ik heb mij er nooit aan gestoord maar er werd hier vaak gezegd dat Adrie Bogers niets uitstraalde voor de camera. Pepijn wel? Komt op mij net zo "zacht" over.

Of maakt dat nu niet uit omdat hij van Liverpool komt?
Hij heeft als hoofdtrainer zijn stem inderdaad niet echt mee. Da’s een van de redenen waarom Gerald Vanenburg nooit geslaagd is als hoofdtrainer.
Dat vind ik nogal meevallen. In het Engels komt ie verdomd pittig over, iets beter dan in zijn Limburgs Nederlands. Zijn analyses zijn weldoordacht en getuigen van een goede kijk op het spelletje. Wel eigenaardig dat hij een Schots accent heeft in zijn Liverpool interviews. Klinkt best aardig, daar niet van, maar hoe komt hij eraan?

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Boer Janssen »

Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
goed artikel al zie ik wel steeds meer overeenkomsten met Hyballa,die man werkte zich ook 100 slagen in de rondte met als gevolg dat hij het op het eind ook niet helder zag.Denk dat deze jongen wel een enorme stimulans voor Ferdi kan zijn.Daar zit toch meer in en Bogers was daar gewoon niet de man naar.
Precies, wel raar dat Wilco de eerste contacten heeft gelegd in Liverpool en niet Remco...
Wat nou raar? Als die contacten maar gelegd worden, door wie maakt geen reet uit! Waarom moet alles precies volgens het boekje gaan? Is helemaal niet nodig!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door burp »

Boer Janssen schreef:
Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
goed artikel al zie ik wel steeds meer overeenkomsten met Hyballa,die man werkte zich ook 100 slagen in de rondte met als gevolg dat hij het op het eind ook niet helder zag.Denk dat deze jongen wel een enorme stimulans voor Ferdi kan zijn.Daar zit toch meer in en Bogers was daar gewoon niet de man naar.
Precies, wel raar dat Wilco de eerste contacten heeft gelegd in Liverpool en niet Remco...
Wat nou raar? Als die contacten maar gelegd worden, door wie maakt geen reet uit! Waarom moet alles precies volgens het boekje gaan? Is helemaal niet nodig!
Nou ja boekje, misschien een gebrek aan netwerk. Dat is wel een beperking voor een td.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
Boer Janssen schreef:
Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
goed artikel al zie ik wel steeds meer overeenkomsten met Hyballa,die man werkte zich ook 100 slagen in de rondte met als gevolg dat hij het op het eind ook niet helder zag.Denk dat deze jongen wel een enorme stimulans voor Ferdi kan zijn.Daar zit toch meer in en Bogers was daar gewoon niet de man naar.
Precies, wel raar dat Wilco de eerste contacten heeft gelegd in Liverpool en niet Remco...
Wat nou raar? Als die contacten maar gelegd worden, door wie maakt geen reet uit! Waarom moet alles precies volgens het boekje gaan? Is helemaal niet nodig!
Nou ja boekje, misschien een gebrek aan netwerk. Dat is wel een beperking voor een td.
Wat een flauwekul, alsof van schaik ooit al met hem gesproken had. Het is gewoon afgesproken wie er zou bellen en wat boeit het nou wie er belt. Wat kleinkinderlijk om hier over te vallen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

dolle dries schreef:
Oud nieuws en boeit voor geen meter.
Nou,het boeit mij wel.Een tunnelvisie van onze TD,hij moet en zal De Gier losweken, blijkbaar gelooft hij in de topsportvisie van De Gier of wil hij een wit voetje halen bij een deel van de achterban.En dus is Lijnders een last minute optie geweest en geen gevolg van een gedegen analyse.Een technische staf met De Gier,Bogers en Pothuizen,het is voor mij een schrikbeeld,blij dat Pepijn het is geworden.Drie jaar in de jeugd bij PSV,7 jaar Porto en 3 jaar veldtrainer bij Liverpool,ik heb daar toch meer vertrouwen in.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door bertje »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:
Boer Janssen schreef:
Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
goed artikel al zie ik wel steeds meer overeenkomsten met Hyballa,die man werkte zich ook 100 slagen in de rondte met als gevolg dat hij het op het eind ook niet helder zag.Denk dat deze jongen wel een enorme stimulans voor Ferdi kan zijn.Daar zit toch meer in en Bogers was daar gewoon niet de man naar.
Precies, wel raar dat Wilco de eerste contacten heeft gelegd in Liverpool en niet Remco...
Wat nou raar? Als die contacten maar gelegd worden, door wie maakt geen reet uit! Waarom moet alles precies volgens het boekje gaan? Is helemaal niet nodig!
Nou ja boekje, misschien een gebrek aan netwerk. Dat is wel een beperking voor een td.
Wat een flauwekul, alsof van schaik ooit al met hem gesproken had. Het is gewoon afgesproken wie er zou bellen en wat boeit het nou wie er belt. Wat kleinkinderlijk om hier over te vallen
Meejeens, maarrr waar staat dat dit zo is gebeurd dan? Ik heb het nog nergens gezien..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
dolle dries schreef:
Oud nieuws en boeit voor geen meter.
Nou,het boeit mij wel.Een tunnelvisie van onze TD,hij moet en zal De Gier losweken, blijkbaar gelooft hij in de topsportvisie van De Gier of wil hij een wit voetje halen bij een deel van de achterban.En dus is Lijnders een last minute optie geweest en geen gevolg van een gedegen analyse.Een technische staf met De Gier,Bogers en Pothuizen,het is voor mij een schrikbeeld,blij dat Pepijn het is geworden.Drie jaar in de jeugd bij PSV,7 jaar Porto en 3 jaar veldtrainer bij Liverpool,ik heb daar toch meer vertrouwen in.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door hupie »

zuurpruim schreef:
dolle dries schreef:
Oud nieuws en boeit voor geen meter.
Nou,het boeit mij wel.Een tunnelvisie van onze TD,hij moet en zal De Gier losweken, blijkbaar gelooft hij in de topsportvisie van De Gier of wil hij een wit voetje halen bij een deel van de achterban.En dus is Lijnders een last minute optie geweest en geen gevolg van een gedegen analyse.Een technische staf met De Gier,Bogers en Pothuizen,het is voor mij een schrikbeeld,blij dat Pepijn het is geworden.Drie jaar in de jeugd bij PSV,7 jaar Porto en 3 jaar veldtrainer bij Liverpool,ik heb daar toch meer vertrouwen in.
:withstupid: Ben ook heel blij met Lijnders. Je moet er inderdaad niet aan denken aan denken dat de Gier in zijn plaats was gekomen. Goede gozer hoor en een leuke speler vroeger, maar als trainer heb ik hem echt niet zo hoog zitten. Geef mij inderdaad maar een fris gezicht. Het blijft uiteraard wel een gok maar wie niet.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door NiMMA_024 »

Zuurpruim,

Hoezo last minute?

Ik denk dat de contacten van Remco verder reiken dan wij ons kunnen indenken.
En dat wij niet eens weten wie er allemaal op het lijstje stonden om Bogers op te volgen.

Dat De Gier bovenaan stond en gevraagd werd om terug naar NEC te komen is niet helemaal gek. Hij is geen onbekende heeft wel goede mentaliteit en ligt goed in het Nijmeegse.
Maar dat is geen garantie voor succes. Ook Lijnders is geen garantie tot succes, net zoals elke trainer (of speler).
Maar heb er net meer vertrouwen in dat hij ons NEC weer naar de eredivisie kan loodsen.
Heeft in zijn jonge leven een goed CV opgebouwd en wat ik van de man gezien heb, hij ademt voetbal.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Laat hem maar eens bewijzen dat hij een spelersgroep kan managen.

unclejunior
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 20:06
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door unclejunior »

Leuk item:
Trainingsbeelden en de filosofie van Lijnders
https://www.youtube.com/watch?v=MEvRRC2 ... e=youtu.be

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

NiMMA_024 schreef:Zuurpruim,

Hoezo last minute?

Ik denk dat de contacten van Remco verder reiken dan wij ons kunnen indenken.
En dat wij niet eens weten wie er allemaal op het lijstje stonden om Bogers op te volgen.

Dat De Gier bovenaan stond en gevraagd werd om terug naar NEC te komen is niet helemaal gek. Hij is geen onbekende heeft wel goede mentaliteit en ligt goed in het Nijmeegse.
Maar dat is geen garantie voor succes. Ook Lijnders is geen garantie tot succes, net zoals elke trainer (of speler).
Maar heb er net meer vertrouwen in dat hij ons NEC weer naar de eredivisie kan loodsen.
Heeft in zijn jonge leven een goed CV opgebouwd en wat ik van de man gezien heb, hij ademt voetbal.
complimenten voor Remko voor het samenstellen van de groep,nogmaals.Of hij een internationaal netwerk heeft durf ik ernstig te betwijfelen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.
Er zit,wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb weinig verschil tussen Hyballa en Lijnders. Toch lijkt Pepijn mij veel rustiger en is hij veel beter in staat om dingen uit te leggen.En in het Nederlands hé,vergis je daar niet in,Hyballa moest vorig jaar in half Duits,Engels,Nederlands zich verstaanbaar maken.Overigens geef ik je volkomen gelijk als het gaat om Golla en Dijkstra,dat lijken mij ook de probleemgevallen al wil Golla al een jaar weg dus dat zal zich vanzelf wel oplossen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.
Er zit,wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb weinig verschil tussen Hyballa en Lijnders. Toch lijkt Pepijn mij veel rustiger en is hij veel beter in staat om dingen uit te leggen.En in het Nederlands hé,vergis je daar niet in,
Hyballa moest vorig jaar in half Duits,Engels,Nederlands zich verstaanbaar maken.Overigens geef ik je volkomen gelijk als het gaat om Golla en Dijkstra,dat lijken mij ook de probleemgevallen al wil Golla al een jaar weg dus dat zal zich vanzelf wel oplossen.
De reden van het nederlands/engels/duits kwam door een selectie uit verschillende windrichtingen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.
Er zit,wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb weinig verschil tussen Hyballa en Lijnders. Toch lijkt Pepijn mij veel rustiger en is hij veel beter in staat om dingen uit te leggen.En in het Nederlands hé,vergis je daar niet in,
Hyballa moest vorig jaar in half Duits,Engels,Nederlands zich verstaanbaar maken.Overigens geef ik je volkomen gelijk als het gaat om Golla en Dijkstra,dat lijken mij ook de probleemgevallen al wil Golla al een jaar weg dus dat zal zich vanzelf wel oplossen.
De reden van het nederlands/engels/duits kwam door een selectie uit verschillende windrichtingen ...
Dat bedoelt hij ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Domme spelers zullen nu snel door de mand vallen...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.
Er zit,wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb weinig verschil tussen Hyballa en Lijnders. Toch lijkt Pepijn mij veel rustiger en is hij veel beter in staat om dingen uit te leggen.En in het Nederlands hé,vergis je daar niet in,
Hyballa moest vorig jaar in half Duits,Engels,Nederlands zich verstaanbaar maken.Overigens geef ik je volkomen gelijk als het gaat om Golla en Dijkstra,dat lijken mij ook de probleemgevallen al wil Golla al een jaar weg dus dat zal zich vanzelf wel oplossen.
De reden van het nederlands/engels/duits kwam door een selectie uit verschillende windrichtingen ...
Dat bedoelde ik ook,lag duidelijk niet aan Hyballa.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Leuk item. Ik heb er een hard hoofd in. Dit gaat niet lukken bij NEC. Een Dijkstra, een Golla hebben al moeite genoeg om zich in het afwachtende systeem van Bogers te handhaven. Laat staan dat ze zich kunnen ontwikkelen als er voetbalintelligentie van hen verlangd wordt.
Er zit,wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb weinig verschil tussen Hyballa en Lijnders. Toch lijkt Pepijn mij veel rustiger en is hij veel beter in staat om dingen uit te leggen.En in het Nederlands hé,vergis je daar niet in,
Hyballa moest vorig jaar in half Duits,Engels,Nederlands zich verstaanbaar maken.Overigens geef ik je volkomen gelijk als het gaat om Golla en Dijkstra,dat lijken mij ook de probleemgevallen al wil Golla al een jaar weg dus dat zal zich vanzelf wel oplossen.
De reden van het nederlands/engels/duits kwam door een selectie uit verschillende windrichtingen ...
Dat bedoelde ik ook,lag duidelijk niet aan Hyballa.
Maar Hyballa is een Duitser met een harde stem...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Ik heb door de trainerswissel wel veel meer zin in de tweede helft van het seizoen.
Wat je ook (nu al) vindt van Lijnders, er valt meer spektakel te verwachten dan met Bogers.

Persoonlijk ben ik heel blij met het ingrijpen door NEC. Ondanks de verdiensten van Bogers, die het gezien de resultaten prima heeft gedaan, is het geen trainer voor het komende (eredivisie)seizoen. Door in de winterstop al in te grijpen kan ook al richting dat seizoen worden toegewerkt met een herkenbare speelstijl en de continuïteit van de trainersstaf en daarmee ook het aankoopbeleid worden bepaald.

Als de oefenwedstrijden een voorbode zijn, dan wens ik een ieder veel plezier!

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Janssen »

Onvoorwaardelijk schreef:Ik heb door de trainerswissel wel veel meer zin in de tweede helft van het seizoen.
Wat je ook (nu al) vindt van Lijnders, er valt meer spektakel te verwachten dan met Bogers.

Persoonlijk ben ik heel blij met het ingrijpen door NEC. Ondanks de verdiensten van Bogers, die het gezien de resultaten prima heeft gedaan, is het geen trainer voor het komende (eredivisie)seizoen. Door in de winterstop al in te grijpen kan ook al richting dat seizoen worden toegewerkt met een herkenbare speelstijl en de continuïteit van de trainersstaf en daarmee ook het aankoopbeleid worden bepaald.

Als de oefenwedstrijden een voorbode zijn, dan wens ik een ieder veel plezier!
:withstupid:

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Beuningen »

Ik vindt hier op het forum veel te veel negatief gelul. :crazy:
De man is net binnen dus geef hem tijd.
Ik denk zelf dat het een hele goede trainer is en niet te vergelijken is met onze duitser. :brancard:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dolle dries »

Beuningen schreef:Ik vindt hier op het forum veel te veel negatief gelul. :crazy:
De man is net binnen dus geef hem tijd.
Ik denk zelf dat het een hele goede trainer is en niet te vergelijken is met onze duitser. :brancard:
:withstupid: :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

dolle dries schreef:
Beuningen schreef:Ik vindt hier op het forum veel te veel negatief gelul. :crazy:
De man is net binnen dus geef hem tijd.
Ik denk zelf dat het een hele goede trainer is en niet te vergelijken is met onze duitser. :brancard:
:withstupid: :tu:
Wie is er negatief over de nieuwe trainer dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Beuningen »

Mschr en special guest en nog wat maar ik ga niet alles terug lezen.
Gewoon tijd geven.
Ik heb wel een goed gevoel bij onze pep.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Theo en 17 gasten