Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Gewoon gyros happen bij El Greco.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31792
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
burp schreef:dat is de eerste Ugala. Tweede zit op Joris Ivensplein en NBO is Ugala 3. En dat was het Nijmeegse shoarma-imperium dan meteen.
Tja, ik mis Ugala en Cicek in de Weezenhof. Utrecht is vreselijk wat betreft shoarmatenten.
op # 4 Harem, Amsterdamsestraatw. 118, Utrecht http://www.consumentenbond.nl/actie-voe ... _kebab.pdf
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
mschr schreef:
burp schreef:dat is de eerste Ugala. Tweede zit op Joris Ivensplein en NBO is Ugala 3. En dat was het Nijmeegse shoarma-imperium dan meteen.
Tja, ik mis Ugala en Cicek in de Weezenhof. Utrecht is vreselijk wat betreft shoarmatenten.
op # 4 Harem, Amsterdamsestraatw. 118, Utrecht http://www.consumentenbond.nl/actie-voe ... _kebab.pdf
De Nijmeegse swammatenten scoren wel altijd uitstekend bij de tests als ik het goed heb. Met name die in de molenstraat.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10501
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door TT »


Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12590
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... -aan-alles

Wat een ontzettende vieze gore tyfushond

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door bertje »

Curva schreef:http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... -aan-alles

Wat een ontzettende vieze gore tyfushond
:withstupid: dat ze z'n armen en benen afzetten dat hij nooit meer kan rijden. Wat een mafketel.. :crazy2: :pukeface:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.



Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door bertje »

Wel ziek zeg, dat die copiloot waarschijnlijk bewust een vliegtuig vol mensen de dood in jaagt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:Wel ziek zeg, dat die copiloot waarschijnlijk bewust een vliegtuig vol mensen de dood in jaagt..
Daar lijkt het inderdaad op. Wat moet dat een grote nachtmerrie zijn geweest voor de overige inzittenden :eek:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Nummer 11 »

bertje schreef:Wel ziek zeg, dat die copiloot waarschijnlijk bewust een vliegtuig vol mensen de dood in jaagt..
Niet normaal. Als je zo graag dood wilt, doe het dan lekker alleen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Gruwelijk inderdaad, moet een absolute nachtmerrie zijn geweest voor alle inzittenden.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9800
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Gerard Lopez »

Bah....echt een walgelijke actie :pukeface:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12590
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

Daar lijkt t sterk op. Vraag me alleen af waarom ie dan niet nose-down gaat op het moment dat de piloot de cabine verlaat.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Pol »

Curva schreef:Daar lijkt t sterk op. Vraag me alleen af waarom ie dan niet nose-down gaat op het moment dat de piloot de cabine verlaat.
Tja, waarschijnlijk om dezelfde reden dat mensen op het spoor gaan staan en niet naar de trein toe rennen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12590
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

Pol schreef:
Curva schreef:Daar lijkt t sterk op. Vraag me alleen af waarom ie dan niet nose-down gaat op het moment dat de piloot de cabine verlaat.
Tja, waarschijnlijk om dezelfde reden dat mensen op het spoor gaan staan en niet naar de trein toe rennen.
Da s een complete kulvergelijking. . Nose down desintegreert het vliegtuig en bereik je zeker je doel. Waarom zo n daling inzetten zodat zelfs een mirage je nog ontmoet en je anderen wellicht de kans biedt om de cockpit binnen te komen. (Piloot kan met een code de cockpit binnenkomen als de copiloot de deny-knop vergeet)
Niet dat iemand die zoiets doet nog heel rationeel is maar vreemd is het wel.

Maar om toch in jouw vergelijking te blijven : Waarom zou iemand op het spoor gaan staan en voor de trein uit wegrennen maar wel op de rails blijven.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Pol »

Curva schreef:
Pol schreef:
Curva schreef:Daar lijkt t sterk op. Vraag me alleen af waarom ie dan niet nose-down gaat op het moment dat de piloot de cabine verlaat.
Tja, waarschijnlijk om dezelfde reden dat mensen op het spoor gaan staan en niet naar de trein toe rennen.
Da s een complete kulvergelijking. . Nose down desintegreert het vliegtuig en bereik je zeker je doel. Waarom zo n daling inzetten zodat zelfs een mirage je nog ontmoet en je anderen wellicht de kans biedt om de cockpit binnen te komen. (Piloot kan met een code de cockpit binnenkomen als de copiloot de deny-knop vergeet)
Niet dat iemand die zoiets doet nog heel rationeel is maar vreemd is het wel.

Maar om toch in jouw vergelijking te blijven : Waarom zou iemand op het spoor gaan staan en voor de trein uit wegrennen maar wel op de rails blijven.
Het ging mij meer om het energieniveau dat iemand toont. Tuulijk zijn het bewuste handelingen, maar het is gedaan in een routine zonder emotie, zonder energie.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12590
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

Een soort spontane apathie?
Ik denk dat je je inderdaad niet voor kan stellen wat er in zo n hoofd omgaat.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9800
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Gerard Lopez »

Ik vraag me ook af waarom het pas op de terugvlucht is gedaan. Als het allemaal zorgvuldig van tevoren was gepland zou hij het toch op de heenvlucht hebben gedaan lijkt me? Tja, of misschien ging de piloot toen niet naar de WC....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

Gerard Lopez schreef:Ik vraag me ook af waarom het pas op de terugvlucht is gedaan. Als het allemaal zorgvuldig van tevoren was gepland zou hij het toch op de heenvlucht hebben gedaan lijkt me? Tja, of misschien ging de piloot toen niet naar de WC....
Wellicht andere piloten de heenweg?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door harold »

Die lui vliegen continu van hot naar her, is hun werk. Ik denk dat zij niet meer spreken over heen- of terugvlucht.

Dit is het tweede vliegtuigongeluk in een vrij korte tijd wat niet met een technisch mankement heeft te maken, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Demtsjenko »

Curva schreef:
Pol schreef:
Curva schreef:Daar lijkt t sterk op. Vraag me alleen af waarom ie dan niet nose-down gaat op het moment dat de piloot de cabine verlaat.
Tja, waarschijnlijk om dezelfde reden dat mensen op het spoor gaan staan en niet naar de trein toe rennen.
Da s een complete kulvergelijking. . Nose down desintegreert het vliegtuig en bereik je zeker je doel. Waarom zo n daling inzetten zodat zelfs een mirage je nog ontmoet en je anderen wellicht de kans biedt om de cockpit binnen te komen. (Piloot kan met een code de cockpit binnenkomen als de copiloot de deny-knop vergeet)
Niet dat iemand die zoiets doet nog heel rationeel is maar vreemd is het wel.

Maar om toch in jouw vergelijking te blijven : Waarom zou iemand op het spoor gaan staan en voor de trein uit wegrennen maar wel op de rails blijven.
met 700 km per uur op een berghelling storten is ook wel genoeg blijkbaar...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Danish Dynamite »

Het verhaal kan misschien wel waar zijn, maar ik vind het wel een heel erg snelle conclusive van de onderzoekers, dit terwijl de flightrecorder nog niet eens is onderzocht.
Het had me verstandiger geleken om alle onderzoeken af te wachten voordat ze met zo'n zware beschuldiging komen.
Krijg het gevoel dat er bepaalde belangen meespelen om dit zo snel na het ongeluk al officieel naar buiten te brengen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10501
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door TT »

Danish Dynamite schreef:Het verhaal kan misschien wel waar zijn, maar ik vind het wel een heel erg snelle conclusive van de onderzoekers, dit terwijl de flightrecorder nog niet eens is onderzocht.
Het had me verstandiger geleken om alle onderzoeken af te wachten voordat ze met zo'n zware beschuldiging komen.
Krijg het gevoel dat er bepaalde belangen meespelen om dit zo snel na het ongeluk al officieel naar buiten te brengen.
Ze zullen ongetwijfeld zo snel mogelijk naar buiten hebben willen brengen dat het niet om een technisch mankement gaat. Dat zou namelijk beteken dat al die vliegtuigen van dit type aan de grond hadden moeten blijven, totdat ze driedubbel gecheckt zouden zijn. Nu het om menselijk falen (nou ja, opzet dus) gaat, kunnen ze gewoon doorvliegen en geld blijven verdienen....en dat is uiteindelijk toch waar het om gaat.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door harold »

Trouwens, nog geluk dat die piloot boven de Alpen naar de wc moest. En niet boven een dicht bevolkt gebied...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten