Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Legendario »

Van de officiele site:
Verklaring Ryan Koolwijk naar aanleiding van zijn rode kaart

Afgelopen zaterdag speelde N.E.C. een 1-1 gelijkspel tegen SC Cambuur. In de hectische slotfase ontving aanvoerder Ryan Koolwijk een directe rode kaart, vanwege het uitdelen van een vermeende kopstoot.
Foto

Maandag werd bekend dat Koolwijk akkoord gaat met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Dat voorstel houdt in dat hij drie wedstrijden geschorst is. Ook is hij akkoord gegaan met de boete die de club hem op heeft gelegd. De aanvoerder van N.E.C. baalt flink van zijn actie en wil met deze verklaring zijn excuses aanbieden aan de club, zijn teamgenoten en de supporters.

"Ik had in eerste instantie de bal natuurlijk moeten teruggeven aan Cambuur. Maar de wil en wens om te winnen was bij het team en de supporters zo groot dat ik dat niet deed. De frustraties liepen op. Helaas heb ik me vervolgens laten provoceren. Het was nooit mijn intentie om een kopstoot te geven, maar het is gebeurd en ik kan het helaas niet meer terugdraaien. Ik betreur de rode kaart en ik ben me er bewust van dat ik hiermee mijn team en club dupeer, waarvoor mijn oprechte excuses."

De komende drie wedstrijden vecht N.E.C. voor een plek in de Eredivisie volgend seizoen. Dat is dan ook het enige waar Koolwijk zich op focust. "De komende drie wedstrijden ben ik supporter van N.E.C. en zal ik de jongens bijstaan waar mogelijk. Indien we nacompetitie moeten spelen, hoop ik er weer te staan."
In dit stadium is het geen nacompetitie moeten spelen, het is mogen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jazeker
Berichten: 1193
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jazeker »

Van de site van Forza (management van Koolwijk):
KOOLWIJK

Afgelopen zaterdag kwam de ploeg van Anton Janssen in de eigen Goffert niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Cambuur. Een overwinning had er echter zeker in gezeten. Tot overmaat van ramp kan de ploeg de komende wedstrijd niet beschikken over Ryan Koolwijk en Rens van Eijden vanwege een schorsing. Eerstgenoemde moet zelfs de komende drie duels vanaf de tribune toekijken na een vermeende kopstoot tegen Cambuur.

NEC aanvoerder Ryan Koolwijk baalt flink van het incident. ''Ik had in eerste instantie de bal natuurlijk moeten teruggeven aan Cambuur. Maar de wil en wens om te winnen was bij het team en de supporters zo groot dat ik dat niet deed. Helaas heb ik me vervolgens laten provoceren. Het was nooit mijn intentie om een kopstoot uit te delen. Ik kan me wel voorstellen dat mensen na het zien van de tv-beelden hier anders over denken. Ik had direct weg moeten lopen.

Ik kan het helaas niet meer terugdraaien. Ik betreur de rode kaart en dupeer hiermee mijn team en de club. Ik had als aanvoerder natuurlijk mijn team de laatste wedstrijden graag gesteund in het veld en er alles aan gedaan om ons te handhaven met deze prachtige club. De komende drie wedstrijden ben ik supporter van NEC en zal ik de jongens bijstaan waar mogelijk. Op de training blijf ik natuurlijk mijn rol als aanvoerder vervullen. Indien we nacompetitie moeten spelen sta ik er natuurlijk weer en gaan we strijden voor lijfsbehoud van NEC.''

In de komende drie wedstrijden vecht NEC voor een plek in de Eredivisie volgend jaar. Met achtereenvolgens AZ (Uit), FC Twente (Thuis), en Ajax (Uit) staat NEC voor een loodzware opgave. Pas als het seizoen is afgelopen zal Ryan een keuze maken over zijn sportieve toekomst. Nu wil hij zich nog volledig focussen op het behoud van NEC in de eredivisie. Zijn contract bij NEC loopt aan het eind van dit seizoen af.
Ik denk dat ze bij NEC ook doorhadden dat dit gedeelte wel erg nep is.

:bye:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door pjottr »

vooral: als we de nacompetitie moeten spelen...bah.
Mogen spelen heet het.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Dogfather »

pjottr schreef:vooral: als we de nacompetitie moeten spelen...bah.
Mogen spelen heet het.
Nou ja, theoretisch gezien heeft NEC het in eigen hand . Dit stukje van Forza is echt zo'n dertien in een dozijn stuk. Voegt weinig toe.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Pol »

Dogfather schreef:
pjottr schreef:vooral: als we de nacompetitie moeten spelen...bah.
Mogen spelen heet het.
Nou ja, theoretisch gezien heeft NEC het in eigen hand . Dit stukje van Forza is echt zo'n dertien in een dozijn stuk. Voegt weinig toe.
Nee, da's niet waar. Zelfs als we 3 keer winnen zijn we afhankelijk van andere resultaten om niet bij de laatste drie te eindigen.

jbnmgn

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jbnmgn »

Pol schreef:
Dogfather schreef:
pjottr schreef:vooral: als we de nacompetitie moeten spelen...bah.
Mogen spelen heet het.
Nou ja, theoretisch gezien heeft NEC het in eigen hand . Dit stukje van Forza is echt zo'n dertien in een dozijn stuk. Voegt weinig toe.
Nee, da's niet waar. Zelfs als we 3 keer winnen zijn we afhankelijk van andere resultaten om niet bij de laatste drie te eindigen.
Maar als we drie keer winnen dan worden we zeker geen laatste :wink:

jbnmgn

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:Van de officiele site:
Verklaring Ryan Koolwijk naar aanleiding van zijn rode kaart

Afgelopen zaterdag speelde N.E.C. een 1-1 gelijkspel tegen SC Cambuur. In de hectische slotfase ontving aanvoerder Ryan Koolwijk een directe rode kaart, vanwege het uitdelen van een vermeende kopstoot.
Foto

Maandag werd bekend dat Koolwijk akkoord gaat met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Dat voorstel houdt in dat hij drie wedstrijden geschorst is. Ook is hij akkoord gegaan met de boete die de club hem op heeft gelegd. De aanvoerder van N.E.C. baalt flink van zijn actie en wil met deze verklaring zijn excuses aanbieden aan de club, zijn teamgenoten en de supporters.

"Ik had in eerste instantie de bal natuurlijk moeten teruggeven aan Cambuur. Maar de wil en wens om te winnen was bij het team en de supporters zo groot dat ik dat niet deed. De frustraties liepen op. Helaas heb ik me vervolgens laten provoceren. Het was nooit mijn intentie om een kopstoot te geven, maar het is gebeurd en ik kan het helaas niet meer terugdraaien. Ik betreur de rode kaart en ik ben me er bewust van dat ik hiermee mijn team en club dupeer, waarvoor mijn oprechte excuses."

De komende drie wedstrijden vecht N.E.C. voor een plek in de Eredivisie volgend seizoen. Dat is dan ook het enige waar Koolwijk zich op focust. "De komende drie wedstrijden ben ik supporter van N.E.C. en zal ik de jongens bijstaan waar mogelijk. Indien we nacompetitie moeten spelen, hoop ik er weer te staan."
In dit stadium is het geen nacompetitie moeten spelen, het is mogen.
Hij hoopt er weer te STAAN ja. Maar voetballen ho maar. Ik hoop toch echt dat Janssen hem niet meer inzet als we de nacompetitie in gaan.
Wat mij betreft heeft hij zijn credits al lang verspeeld.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door JapapaBertus »

Mee eens jbnmgn die vent oogt al weken zwakjes en laks.

Steentje
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 19:32
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Steentje »

ADO Den Haag lijkt geïnteresseerd te zijn in deze man, als opvolger van Holla..

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Keizerstad1994 »

Zou eigenlijk niet inzien waarom je van NEC naar ADO zou gaan, geen stap hogerop(behalve als NEC degradeert)
'Justice knows every mans number'

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door peterG »

Heb wel wat postzegels over om deze meneer op te sturen naar de residentie. Strik erom en.......

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Frans »

sportief geen stap omhoog lijkt me. Maar voor hem wel dichtbij huis (rotterdam).
Denk dat hij dit in zijn achterhoofd houdt als er geen andere interessante clubs voorbij komen.
NECTheBest

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door DJTEEF! »

ADO is ook geen club waar Koolwijk geliefd zal worden; daar zien ze ook liever gasten die als een kip zonder kop heen en weer hollen en om zich heen trappen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

Conboy!

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Eddy TT »

mschr schreef:Conboy!
Ik las dat hij ook al weg wilde. Iedereen wil het zinkende schip verlaten. De ratten als eerste

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

Ik heb geen enkel probleem met spelers die weg willen, als NEC degradeert. Een voetballer met ambitie wil op het hoogste niveau spelen. Enne... wat Koolwijk betreft, wat missen we hem. We hebben de afgelopen seizoenen geen enkele fatsoenlijke pot gespeeld, als hij niet speelde.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Sandertjuh85 »

Deze jongen ga je heeeeel hard nodig hebben mochten we de nacompetitie halen. Dan komt er iig nog iets van voetbal in het elftal...

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door DR »

mschr schreef:Ik heb geen enkel probleem met spelers die weg willen, als NEC degradeert. Een voetballer met ambitie wil op het hoogste niveau spelen. Enne... wat Koolwijk betreft, wat missen we hem. We hebben de afgelopen seizoenen geen enkele fatsoenlijke pot gespeeld, als hij niet speelde.
Maar ook geen als hij wel speelde. Kort samengevat kunnen we het tijdperk Koolwijk als een van slechtste van NEC ooit benoemen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

Met Koolwijk in de basis speelden we FC Twente weg in het voorjaar van 2012. het zelfde Twente dat een week eerder titelfavoriet PSV in Eindhoven met 6-2 verslagen had. Of zou die schitterende zege op FC Twente alleen maar te danken zijn aan het geweldige spel van rechtsback Will, die Ola John compleet in zijn achterzak had?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Met Koolwijk in de basis speelden we FC Twente weg in het voorjaar van 2012. het zelfde Twente dat een week eerder titelfavoriet PSV in Eindhoven met 6-2 verslagen had. Of zou die schitterende zege op FC Twente alleen maar te danken zijn aan het geweldige spel van rechtsback Will, die Ola John compleet in zijn achterzak had?
Koolwijk is belangrijk maar niet zo belangrijk dat die zege op Twente enkel door hem kwam zelfs niet enkel door hem en Will.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Ryan Koolwijk

Bericht door Arjan van Hout »

Zijn appartement is al leeg, dus voor wie nog dacht/hoopte dat hij bij zou tekenen, niet dus

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Mark Ariaans »

Eniesee schreef:Zijn appartement is al leeg, dus voor wie nog dacht/hoopte dat hij bij zou tekenen, niet dus
Volgens mij had hij zelf al angegeven dat hij zou verhuizen ongeacht of hij bij zou tekenen of niet, dus dit zegt weinig.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Ryan Koolwijk

Bericht door Arjan van Hout »

Dat heb ik nergens gelezen en zijn buurvrouw heeft hij ook wat anders vertelt

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Dave »

Mark Ariaans schreef:
Eniesee schreef:Zijn appartement is al leeg, dus voor wie nog dacht/hoopte dat hij bij zou tekenen, niet dus
Volgens mij had hij zelf al angegeven dat hij zou verhuizen ongeacht of hij bij zou tekenen of niet, dus dit zegt weinig.
Klopt. Dat heb ik ook gelezen. Hij gaf aan dat hij in Nijmegen te veel wordt aangesproken door supporters. In Rotterdam heeft hij meer rust.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door LT »

Eniesee schreef:Dat heb ik nergens gelezen en zijn buurvrouw heeft hij ook wat anders vertelt
Stond in een interview met Forza. Vette drogreden natuurlijk toen hij geconfronteerd werd met zijn opgezegde huur. Volgens mij heeft NEC na de periode Denneboom/El-Akchaoui in de contracten staan dat ivm blessures men in een straal van zoveel kilometer rondom de club moet wonen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten