NEC - Roda JC

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

NEC - Roda JC

Bericht door OAFFERE »

19 november de volgende, thuis 3 punten verplicht.
Laatst gewijzigd door OAFFERE op za 05 nov 2011, 23:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roda-NEC

Bericht door Don Corleone »

ff titel aanpassen, anders spelen we weer uit.. :crazy:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Roda-NEC

Bericht door vak Oost »

Don Corleone schreef:ff titel aanpassen, anders spelen we weer uit.. :crazy:
en het is NEC en de speeldatum is zaterdag 19 november
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door bertje »

Als we deze ook zouden winnen kunnen we in een flow raken en nog een leuke reeks neerzetten voor de winterstop. Maar Ik zie NEC er nog wel voor aan om nu dan weer kansloos te verliezen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door valkhof »

bertje schreef:Als we deze ook zouden winnen kunnen we in een flow raken en nog een leuke reeks neerzetten voor de winterstop. Maar Ik zie NEC er nog wel voor aan om nu dan weer kansloos te verliezen..
en dat is dan debet aan het nederlands elftal, daardoor speel je pas over 2 weken weer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door vak Oost »

valkhof schreef:
bertje schreef:Als we deze ook zouden winnen kunnen we in een flow raken en nog een leuke reeks neerzetten voor de winterstop.
Maar Ik zie NEC er nog wel voor aan om nu dan weer kansloos te verliezen..
en dat is dan debet aan het nederlands elftal, daardoor speel je pas over 2 weken weer.
tegen die tijd is iedereen bij NEC weer wedstrijd fit, dat scheelt weer over twee weken tegen die reserve duitsers uit zuid limburg
Alles komt goed !!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door valkhof »

vak Oost schreef:
valkhof schreef:
bertje schreef:Als we deze ook zouden winnen kunnen we in een flow raken en nog een leuke reeks neerzetten voor de winterstop.
Maar Ik zie NEC er nog wel voor aan om nu dan weer kansloos te verliezen..
en dat is dan debet aan het nederlands elftal, daardoor speel je pas over 2 weken weer.
tegen die tijd is iedereen bij NEC weer wedstrijd fit, dat scheelt weer over twee weken tegen die reserve duitsers uit zuid limburg
had liever gezien dat we nu een flow door konden gaan, net als roda in neerwaartse flow zit

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door bertje »

Hopelijk staat in ieder geval die Hempte erin, dan zal Sjors of elke andere buitenspeler de avond van zijn leven hebben.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door Legendario »

Ik verheug me er nu al op om de wedstrijd live te kijken, met het radioverslag van Ben Dols....!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door DB »

Effe afwachten hoe enkele spelers door de interlandperiode komen (Vadócz, Cmovs, Schöne), maar normaal gesproken maken we een goede kans op de drie punten.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door Demtsjenko »

Ook deze gaan we winnen... goossens is dan weer volledig fit... nuytinck wellicht... knallen tegen die kutclub...

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door T.S. »

Ik vond NEC tegen Feyenoord nog niet bepaald geweldig. Wat ik wel zeer positief begin te vinden is dat NEC eindelijk een team begint te worden. Er wordt voor elkaar gelopen, spelers begrijpen elkaar beter. Er ging alleen toch ook nog wel veel fout en met name aanvallend werd veel te weinig gebracht. Ik vind Cayfano echt nog te licht en George had helaas niet bepaald zijn dag. Maar goed, twee weken samen trainen, Goossens die terug komt etc. opzich moet het kunnen over 2 weken. Als je die wint ben je echt even uit de problemen (en sta je +-11e).
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door Biarmicus »

Roda is niet meer het Roda van vorig jaar en draaien ook nog niet zo lekker dus thuis moet er naar mijn mening wel gewonnen van worden. Alleen wie moet er scoren?

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door Michael »

Weer een belangrijke pot die je eigenlijk "gewoon" moet winnen...

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door rasputin »

ik zeg 3 besloten trainingen!!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door vak Oost »

rasputin schreef:ik zeg 3 besloten trainingen!!
asjeblief nie, krijg je weer zo'n draak van een wedstrijd :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door SanderNEC »

Deze gaan we gewoon pakken, Roda is niks meer en vooral uit niet. Thuis hebben ze soms nog het geluk aan hun zijde. Zelfde opstelling als tegen Feyenoord alleen George eruit.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door DB »

Is Zeefuik tegen die tijd weer fit? Zie hem graag weer terugkeren in de basis.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door BasNijmegen »

We pakken twee wedstrijden 3 punten (Volendam niet meegerekend), waarbij we toch best wel geluk hebben gehad (buitenspel doelpunt en twee goals door blunder van keeper Fernandez). Maar toch denken we dat we Roda wel ff gaan pakken. Achterin staat het prima, maar voorin is er nog niet veel veranderd.... ik moet het nog maar zien. Er moet alweer gewaakt worden voor onderschatting.

NEC18
Berichten: 274
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 21:30
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door NEC18 »

BasNijmegen schreef:We pakken twee wedstrijden 3 punten (Volendam niet meegerekend), waarbij we toch best wel geluk hebben gehad (buitenspel doelpunt en twee goals door blunder van keeper Fernandez). Maar toch denken we dat we Roda wel ff gaan pakken. Achterin staat het prima, maar voorin is er nog niet veel veranderd.... ik moet het nog maar zien. Er moet alweer gewaakt worden voor onderschatting.
En daar komt bij dat Roda toch een beetje een angstgegner is van NEC, als je kijkt naar de afgelopen jaren(behalve vorig jaar toen het nergens om ging) Desondanks voetbalt Roda net zo slecht als utrecht, dus ik snap het vertrouwen van de rest wel. 3 punten!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door Keizerstad1994 »

Ben toch heel benieuwd hoe de opstelling eruit gaat zien als iedereen fit is. Ik heb gister maar weer eens een keer de training bezocht en ik vond Goossens echt goed. Lijkt me niet dat Pastoor die erbuiten gaat houden. Persoonlijk denk ik dat Pastoor alleen Goossens erinzet voor Latupeirissa. Naja we zien wel hoe Pastoor het op gaat lossen.

Vind overigens dat we thuis tegen Roda best mogen winnen. Roda is geen schim meer van het sterke, stabiele Roda van vorig jaar. Verdedigend verschrikkelijk. George heeft de dag van zijn leven tegen Hempte(mist hij zelf een beetje gemotiveerd is): Hempte dekt op 5 meter, laat zich rustig passeren, maakt altijd wel een paar overtredingen en laat je rustig schieten. Wat wil je nog meer als rechtsbuiten? Ook het feit dat Wielaert erinstaat is voor ons zeer goed. Man man man wat is die slecht. En daar heeft Ajax ooit 3,5 miljoen voor betaald, terwijl er hier een liep die 3x zo weinog kostte en 10x zo goed was :crazy:
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: NEC - Roda JC

Bericht door jbnmgn »

Weer een cruciale wedstrijd. Winnen we dan haken we een beetje aan bij plaats 10 t/m 13, verliezen we dan wordt het toch weer billen knijoen voor de winterstop.

De wedstrijden daarna liegen er niet om:
NEC-AJAX
Groningen-NEC
Twente-NEC
NEC-VVV

Als we van Roda winnen dan denk ik dat we alleen nog punten kunnen halen tegen VVV. Dus 6 punten erbij opgeteld staan we met de winterstop op 19 schamele puntjes, en dan ben je ook nog sterk afhankelijk van wat je directe concurenten doen.
Al met al geen echt positieve vooruitzichten.
Dus dan na de winterstop (met misschien nog een paar versterkingen, met name de spitspositie) maar knallen/.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Roda

Bericht door mschr »

DB schreef:Is Zeefuik tegen die tijd weer fit? Zie hem graag weer terugkeren in de basis.
Waarom? Met hem in de basis hebben we geen punt weten te pakken. De goeie man is niet doelgericht!

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Roda JC

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:Weer een cruciale wedstrijd. Winnen we dan haken we een beetje aan bij plaats 10 t/m 13, verliezen we dan wordt het toch weer billen knijoen voor de winterstop.

De wedstrijden daarna liegen er niet om:
NEC-AJAX
Groningen-NEC
Twente-NEC
NEC-VVV

Als we van Roda winnen dan denk ik dat we alleen nog punten kunnen halen tegen VVV. Dus 6 punten erbij opgeteld staan we met de winterstop op 19 schamele puntjes, en dan ben je ook nog sterk afhankelijk van wat je directe concurenten doen.
Al met al geen echt positieve vooruitzichten.
Dus dan na de winterstop (met misschien nog een paar versterkingen, met name de spitspositie) maar knallen/.
Ja, je wordt er inderdaad niet vrolijk van.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda JC

Bericht door Jeroen »

Liegen er niet om? Van de komende vijf wedstrijden speel je er 3 thuis. Twente-uit hebben we vorig jaar niet verloren.
Het glas kan ook halfvol zijn.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten