Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door necnmgn »

ForzaVakZ schreef:Pietlut scheids
Verdomme zeg, die de Kruijff komt toch wel met verrassende namen op de proppen!

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Bij Gabon loopt werkelijk een heerlijke voetballer rond. Denis Bouanga is de naam. Kan op beide flanken uit de voeten en word door FC Tours uit de Ligue 2 gehuurd van Lorient. Staat daar op 5 goals en 5 assist. Lorient heeft hem al verschillende keren verhuurd dus het vertrouwen is niet erg groot in hem. Hij is 22 jaar en heeft ook een Frans paspoort. Viel op in de openingswedstrijd van de Afrika cup met een assist op Aubameyang. Heerlijke ras voetballer! Wie weet wat er mogelijk is met behulp van wat inversteerders. :crazy:

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jasper491 »

Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Arjan van Hout »

jasper491 schreef:Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.
Maar heeft gezegd het seizoen in Maastricht af te maken

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

Arjan van Hout schreef:
jasper491 schreef:Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.
Maar heeft gezegd het seizoen in Maastricht af te maken
En NEC ontkent dat ze interesse hebben.
ForzaNEC.nl

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

jasper491 schreef:Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.
Laat die jongen lekker het seizoen afmaken en haal hem daarna naar Nijmegen. Dan kan Dyrestam zich focussen op een plek centraal achterin en haal je een toppertje op rechtsback.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

voormalig tester Iain Ramsay gaat voor Ceres-Negros spelen op de Filipijnen

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:voormalig tester Iain Ramsay gaat voor Ceres-Negros spelen op de Filipijnen
Mooie club voor 'm.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

Lekker boeien.

Iemand nog iets over die Iranees gehoord?
Thern voor komend seizoen dan maar?

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Gerher schreef:Lekker boeien.

Iemand nog iets over die Iranees gehoord?
Thern voor komend seizoen dan maar?
Nogmaals, dan zal Breinburg eerst moeten vertrekken. Gebeurd dat niet, dan komt er mooi helemaal niemand meer bij.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door dolle dries »

Nijmegen0413 schreef:
jasper491 schreef:Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.
Laat die jongen lekker het seizoen afmaken en probeer hem daarna naar Nijmegen te halen. Dan kan Dyrestam zich focussen op een plek centraal achterin en haal jemisschien een toppertje op rechtsback.
Niet iedere voetballer die hogerop wil of kan kiest voor NEC hoor. :zzz:

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

dolle dries schreef:
Nijmegen0413 schreef:
jasper491 schreef:Alessandro Ciranni (20) van MVV, verdediger. Kan naar NEC, Heracles en Sparta.
Laat die jongen lekker het seizoen afmaken en probeer hem daarna naar Nijmegen te halen. Dan kan Dyrestam zich focussen op een plek centraal achterin en haal jemisschien een toppertje op rechtsback.
Niet iedere voetballer die hogerop wil of kan kiest voor NEC hoor. :zzz:
Zeg ik ook nergens, wil alleen aangeven dat hij voor nec op rechts een topper zou zijn en door zijn recente uitlatingen lijkt hij nu niet haalbaar en van de zomer wel. Maar fijn dat je er je eigen draai aan geeft, wijsneus.

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:
Gerher schreef:Lekker boeien.

Iemand nog iets over die Iranees gehoord?
Thern voor komend seizoen dan maar?
Nogmaals, dan zal Breinburg eerst moeten vertrekken. Gebeurd dat niet, dan komt er mooi helemaal niemand meer bij.
Doel is ontlopen van de laatste 3 plaatsen. Daar lijkt men met deze selectie al aardig in te slagen. Waarom dan nog meer spelers binnenhalen, alleen maar extra salariskosten. We zitten al met een aantal spelers waar men niet veel aan heeft (Awoniyo, Gmeiner, Heinloth, Ofosu, Mauk). Dus inderdaad alleen halen als een basisspeler verkast. Ik zou verder enkele van de genoemde spelers verhuren. (Awoniyi kan dan natuurlijk niet).

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

We hadden 3 pijnpunten;linksback,een nr 10 die samen met Ferdi die positie de eerstkomende tijd kan invullen en aanvallende stootkracht. Alle 3 zijn ingevuld,nog even afwachten maar ik ben tevreden.Natuurlijk zijn er nog enkele plekken voor verbetering vatbaar,vleugelspeler,rechtsback maar dat is voor later zorg.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

zuurpruim schreef:We hadden 3 pijnpunten;linksback,een nr 10 die samen met Ferdi die positie de eerstkomende tijd kan invullen en aanvallende stootkracht. Alle 3 zijn ingevuld,nog even afwachten maar ik ben tevreden.Natuurlijk zijn er nog enkele plekken voor verbetering vatbaar,vleugelspeler,rechtsback maar dat is voor later zorg.
Als een positie in mijn ogen zeker niet opgelost hoeft te worden is het rechtsback.
Ondanks dat hier geen echte rechtsback staat doet Dyrestam het gewoon goed.
Jippiekajee motherfucker!!!

bbq

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bbq »

Hoop nog steeds op Helenius, al is het maar alvast voor volgend seizoen, pas 25

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Voorwaarts »

Stefannec schreef:
zuurpruim schreef:We hadden 3 pijnpunten;linksback,een nr 10 die samen met Ferdi die positie de eerstkomende tijd kan invullen en aanvallende stootkracht. Alle 3 zijn ingevuld,nog even afwachten maar ik ben tevreden.Natuurlijk zijn er nog enkele plekken voor verbetering vatbaar,vleugelspeler,rechtsback maar dat is voor later zorg.
Als een positie in mijn ogen zeker niet opgelost hoeft te worden is het rechtsback.
Ondanks dat hier geen echte rechtsback staat doet Dyrestam het gewoon goed.
Linksback vond ik ook niet zo problematisch. Zag het probleem meer in dat de bal voorin niet lang genoeg vastgehouden kon worden, waardoor veel energie verloren werd door zinloos omschakelen. Maar dat lijkt opgelost te worden door basisplaatsen van Ferdi en Larsson. Backup Brunet is prima hoor, maar laat hem maar eerst beter zijn dan Form.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Nou,Fomitschow is toch erg zwak als het op verdedigen aankomt hoor. Maar goed,ik heb wel vaker gezegd dat het een middenvelder is.Toch heeft Hyballa hem nooit laten vallen en staat Burnet er tegen Roda niet in.Afwachten maar als Burnet als breedte versterking gezien wordt zou dat lachwekkend zijn gezien het nog broze financiële herstel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Burnet is niet fit. Dat krijg je met huurlingen. Zodra hij fit is, zal een Fomitschow op de bank plaatsnemen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

bbq schreef:Hoop nog steeds op Helenius, al is het maar alvast voor volgend seizoen, pas 25

Viel in zijn eerste periode bij Aalborg enorm op. Ging naar Engeland en raakte volledig uit beeld. Is weer teruggegaan naar Aalborg en toen zag ik hem plots in de statistieken van de tweede Bundesliga bij een degradatiekandidaat. Hoe triest kan je carrière gaan. Zou wel een prima targetman zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n speler het voetballen verleert. Beetje vertrouwen en dan komt de rest ook wel weer. Ik zou de komst van zo'n speler toejuichen. Alleen zou zo'n speler ook van invloed zijn op de speelkansen voor bijvoorbeeld Mayi en een Grot (waar ik overigens nog steeds geen fan en overtuigd van ben). Maar 442 met een Helenius met Larsson eromheen ................ Maar goed, waar hebben we het eigenlijk over. Speelt totaal niet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Gerher schreef:
bbq schreef:Hoop nog steeds op Helenius, al is het maar alvast voor volgend seizoen, pas 25

Viel in zijn eerste periode bij Aalborg enorm op. Ging naar Engeland en raakte volledig uit beeld. Is weer teruggegaan naar Aalborg en toen zag ik hem plots in de statistieken van de tweede Bundesliga bij een degradatiekandidaat. Hoe triest kan je carrière gaan. Zou wel een prima targetman zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n speler het voetballen verleert. Beetje vertrouwen en dan komt de rest ook wel weer. Ik zou de komst van zo'n speler toejuichen. Alleen zou zo'n speler ook van invloed zijn op de speelkansen voor bijvoorbeeld Mayi en een Grot (waar ik overigens nog steeds geen fan en overtuigd van ben). Maar 442 met een Helenius met Larsson eromheen ................ Maar goed, waar hebben we het eigenlijk over. Speelt totaal niet.
Allemaal niet aan de orde,voorin heb je nu genoeg mogelijkheden al ben ik geen fan van Mayi. Bovendien moet NEC nog even wat spelers gaan verhuren,anders hebben we een te grote broek aan.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door karlo »

mschr schreef:Burnet is niet fit. Dat krijg je met huurlingen. Zodra hij fit is, zal een Fomitschow op de bank plaatsnemen.
dat denk ik ook,
maar toch vind ik dat formitschow de laatste wedstrijden wat beter voor de dag komt,
maar een burnet in de vorm van zijn groningen tijd lijkt me beter.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Demtsjenko »

Al ergens genoemd dat odegaard hier had kunnen spelen?

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jasper491 »

Twitter en ForzaNEC

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

Demtsjenko schreef:Al ergens genoemd dat odegaard hier had kunnen spelen?
Om eerlijk te zijn snap ik best dat NEC er niet op ingegaan is. Buiten dat er vanzelfsprekend stevige concurrentie zou zijn denk ik niet dat Real Odegaard hier zou stallen zonder duidelijk te maken dat die jongen wel moet gaan spelen. Dan huur je een 18-jarige (in potentie blijkbaar zeer goede) speler voor pak m beet anderhalf jaar voor de positie(s) waar je grootste talent ook speelt. Daarbij is jeugdigheid leuk maar teveel 17- tot 19-jarigen in een elftal moet je ook niet hebben. Snap als je het zo bekijkt dus best dat NEC het niet verder geconcretiseerd heeft, denk dat het buiten dat sowieso een kansloze onderneming was geworden. Vervolgvraag waarom Messaoud dan wel gehaald werd is dan we weer een goede.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sjezus en 60 gasten