T.I.G.O. schreef:Mensen die voorkeur hebben voor ten Voorden op de vleugel ipv george zijn totaal voetbaltechnisch ontoerekeningsvatbaar!
Het feit dat leroy wel eens een bal verliest ligt aan het risico dat de man in zijn spel legt,nee wij hebben liever de eenheidsworsten die van
die Wielaertballetjes breed geven.
Vergeten word dat onze held van de glasbak bijkans de enigste is die uberhaupt een man kan passeren en daardoor een manmeer situatie teweegbrengt.
En maar zeiken en zeuren ''we moeten vleugelspitsen kopen''we hebben er GVD eentje op de bank,gebruik hem dan!
T.I.G.O. hou eens op met het ophemelen van George man. Vorig seizoen was de beste man in 1,965 minuten direct betrokken bij 7 goals (5 doelpunten, 2 assists): een gemiddelde van 0.32 per wedstrijd. Ter vergelijking dezelfde statistiek voor zijn collegae voorin: Foor: 0.46, Platje: 0.47, Schone: 0.44, Zeefuik: 0.44. Verder ben ik tijdens de wedstrijd tegen Twente begonnen met turven hoe vaak hij zijn man voorbij komt. De tussenstand: 0 keer in 45 minuten.
De enige reden om hem erin te zetten is dat Foor op 10 moet spelen omdat Roorda nog slechter speelt dan George en dat Platje en Ten Voorde op de vleugel waarschijnlijk nog beroerder presteren.

we hebben er GVD eentje op de bank,gebruik hem dan!
Als George niet speelt moet je a la minute stoppen met 433. Een vleugelspeler pur sang. Hij verliest best vaak een bal, klopt. Waarom? Omdat George bijna altijd direct naar voor wil en z'n tegenstander voorbij wil. Dan gaat er best vaak iets mis ja. George is geen Robben en NEC geen Real Madrid. Als we hier niet tegenkunnen en geen balverlies willen, tja, dan resteert 433 met Ten Voorde of Platje of Foor of..weet ik veel wie op de vleugel. Er zal weinig balverlies zijn, maar er zal ook he-le-maal niets van de flanken komen. Alleen bij Rieks hou ik een slag om de arm. 433 = met George spelen!