NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Goffert »

Vespared schreef:Als de "grote" clubs heerlijk aan het shoppen blijven in onze jeugdopleiding schieten we ook weinig op. Amsterdam en Almere bijna 1 miljoen inwoners, Rotterdam en omstreken niet veel minder. Dan is de visvijver in en om de grote steden bijna 7 x groter als het voetbal vijvertje van NEC. Zelfs een van de grootste Nijmeegse jeugdverenigingen gaat een samenwerkingsverband aan met PSV. Tussendoor doet PSV ook nog even een belachelijk bod op een van de grootste keeperstalenten die we hebben.
Regio Arnhem-Nijmegen bijna 800.000 inwoners. Wat bedoel je precies?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Frans »

Topclubs in NL worden ook bijna wel gedwongen dit te doen omdat hun grote talenten ook al vaak op 15,16 jarige leeftijd worden weggeplukt door clubs met het grote geld uit het buitenland.... en dan meestal mislukken, maar dat is een ander verhaal.
NECTheBest

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Patje »

Dat klopt wel en daar zouden ze een lijn moeten trekken, dat je bijvoorbeeld tot een bepaalde leeftijd in je eigen land moet blijven. Dat zou alle nationale elftallen ten goede komen. Net als dat je bijvoorbeeld maximaal 5 buitenlanders in je basisopstelling mag hebben. Maar goed ik denk dat dit niet meer zal gebeuren helaas

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Vespared »

Ben je weleens in Amsterdam of Rotterdam geweest? De Arena of het Feijenoord stadion weleens van binnen gezien? Vergelijk dat nu eens met onze Goffert, heel misschien gaat er dan een lichtje branden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Tiel »

Patje schreef:Dat klopt wel en daar zouden ze een lijn moeten trekken, dat je bijvoorbeeld tot een bepaalde leeftijd in je eigen land moet blijven. Dat zou alle nationale elftallen ten goede komen. Net als dat je bijvoorbeeld maximaal 5 buitenlanders in je basisopstelling mag hebben. Maar goed ik denk dat dit niet meer zal gebeuren helaas
Dus heel goede voetballers uit niet voetballanden wil je heel lang thuis houden ipv ze te laten ontwikkelen bij de juiste mensen?

Ze worden dus minder goed en dat is dan weer beter voor de Nationale elftallen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Patje »

Iig wel tot hun 18e. Nu zie je vaak dat jongens al op hun 8e naar het buitenland gaan en vervolgens blijkt het dat ze niet voldoen. Het is vaak ook totaal niet te zeggen of iemand die talentvol is op jonge leeftijd, dat een paar jaar later nog is. Kinderen ontwikkelen zich vaak het beste in een vertrouwde omgeving, alleen gebeurt het nu vaak dat de grote clubs hun weghalen omdat ze bang zijn dat andere clubs ze pakken of er heel veel voor dienen te betalen.

Ja ik ben bij die clubs en stadions geweest, maar wat doet dat ter zake?

jbnmgn

Re: NEC jeugd

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
Patje schreef:Dat klopt wel en daar zouden ze een lijn moeten trekken, dat je bijvoorbeeld tot een bepaalde leeftijd in je eigen land moet blijven. Dat zou alle nationale elftallen ten goede komen. Net als dat je bijvoorbeeld maximaal 5 buitenlanders in je basisopstelling mag hebben. Maar goed ik denk dat dit niet meer zal gebeuren helaas
Dus heel goede voetballers uit niet voetballanden wil je heel lang thuis houden ipv ze te laten ontwikkelen bij de juiste mensen?

Ze worden dus minder goed en dat is dan weer beter voor de Nationale elftallen.
Jongere spelers naar een voetballand halen is prima, maar Patje heeft een punt met het maximale aantal buitenlandse spelers dat je in de selectie zou mogen hebben.
% in de selectie waarvan max. 3 tegelijk in het veld, zoals het in het verleden ook was. Dat maakt dat de transferwereld een stuk rustiger door wordt en spelers uit eigen land krijgen veel eerder een kans.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Vespared »

We discuteren over randzaken. Alleen... mijn misschien wel extreme stelling was: doek de jeugdopleiding op en installeer een excellente scouting. Het belofte-team is voldoende en heel misschien een A1. Na het eerste jaar moet er in een talent voldoende perspectief zijn om nog 1 jaar door te gaan. De echte talenten uit het eerste team blijven ook niet langer dan 1 of 2 jaar. Met strakke leiding hoef je weinig te huren en weinig te kopen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7018
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Sandertjuh85 »

Dat heb ik al een hele tijd geleden gezegd.
We hebben de opbrengst van Cillissen en Nuytink gehad de afgelopen 10jaar. Die jeugdopleiding kost veel en veel meer dan dat hij ooit op zou gaan leveren.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

sowieso wordt het eigenlijk pas vanaf 15/16 jaar interessant. Er vallen er gewoon heel erg veel af en dat kost wel geld.
Ik snap best dat grote clubs jong beginnen omdat de opleidingsvergoeding vanaf 9 jaar gaat tellen tot 22 en afvallers van grote clubs komen soms elders nog wel eens boven drijven. Maar wat er bij ons afvalt is sowieso maximaal het niveau FC Oss, Achilles, De Treffers en de meesten nog lager.

Bij Utrecht doen ze dat wel slim, die halen jaarlijks een heleboel spelers uit de A of beloften van andere clubs met een redelijk contract voor 2 jaar met optie en daar debuteren er jaarlijks ook minimaal 3. Dan krijg je ineens de naam van club met een goede jeugdopleiding, die daar ook in wil investeren en waar talent doorbreekt in het eerste team. Maar ja, eigenlijk kopen ze bijna alles alleen net een jaar of twee voor debuut.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Vespared »

Precies een slim kunstje van Utrecht. Even wat anders als anders en ik denk dat ze het goed doen. Joosten zijn we zo ook kwijt geraakt aan Utrecht. Denk erom scouten is niet zo maar een lichtvaardig kunstje, maar als je het goed doet heel effectief. Kijk maar eens wat Futurales doet...........Een kaartenbak vol leuke spelertjes.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door nec4n »

Vriend van me heeft een kaartje gekocht, maar niemand kan die PDF open maken. Wat te doen?
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door vak Oost »

nec4n schreef:Vriend van me heeft een kaartje gekocht, maar niemand kan die PDF open maken. Wat te doen?
met die pdf naar een print shop :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door nec4n »

vak Oost schreef:
nec4n schreef:Vriend van me heeft een kaartje gekocht, maar niemand kan die PDF open maken. Wat te doen?
met die pdf naar een print shop :wink:
ja, het probleem is dus dat het geen nummer heeft waardoor je m niet kunt open maken.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door gladiator »

nec4n schreef:
vak Oost schreef:
nec4n schreef:Vriend van me heeft een kaartje gekocht, maar niemand kan die PDF open maken. Wat te doen?
met die pdf naar een print shop :wink:
ja, het probleem is dus dat het geen nummer heeft waardoor je m niet kunt open maken.
Stuur mail naar ward.vaneck@nec-nijmegen.nl
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door nec4n »

Dank je wel
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/sport/nec/gr ... -1.6091836

Bondscoach Aron Winter heeft NEC’er Jay-Roy Grot en Nijmegenaar Mink Peeters van Real Madrid opgenomen in de voorlopige selectie voor het EK voetbal Onder 19 jaar.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32439
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/sport/nec/gr ... -1.6091836

Bondscoach Aron Winter heeft NEC’er Jay-Roy Grot en Nijmegenaar Mink Peeters van Real Madrid opgenomen in de voorlopige selectie voor het EK voetbal Onder 19 jaar.
Kan er niks van die Grot, stekeblind zijn ze bij de KNVB.. :brancard:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Patje »

Niet alleen bij de knvb zo te zien :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

Doelman Dani Centen naar de beloften van Achilles '29 die in de derde divisie gaan spelen. Z'n pa is daar keeperstrainer. Kwam in 2007 over van VIOS '38.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5079
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door eniesee-elst »

Twee Iraanse jeugdspelers naar NEC. Mehdi Mohammadyari (16/forward) and Forootan Bagherian (16/goalkeeper)
Vreemdelingenlegioenen! :biggrin:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4358
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC jeugd

Bericht door Nummer 11 »

KiarashM kom er maar in!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

ah, ik zie Hashemi alweer staan.
Die is toch jeugdtrainer geworden bij ons?

De twee worden hier ook bediscussieerd:
http://www.persianfootball.com/forums/s ... &p=2395508

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10356
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:ah, ik zie Hashemi alweer staan.
Die is toch jeugdtrainer geworden bij ons?

De twee worden hier ook bediscussieerd:
http://www.persianfootball.com/forums/s ... &p=2395508
Nee, SC NEC, meen ik.
Laatst gewijzigd door Gijscoman op ma 08 aug 2016, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door SanderNEC »

burp schreef:ah, ik zie Hashemi alweer staan.
Die is toch jeugdtrainer geworden bij ons?

De twee worden hier ook bediscussieerd:
http://www.persianfootball.com/forums/s ... &p=2395508
Hij is trainer van de NEC amateurs.
ForzaNEC.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten