Edo Ophof

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Edo Ophof

Bericht door Frans »

Zojuist gemeld bij VI TV: Wordt waarschijnlijk de opvolger van Jacco als algemeen directeur.
NECTheBest

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Don Corleone »

:slot:

nog niet officieel hé..
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Frans »

Haha, helaas hebben we geen discussie voor "Nieuwe directieleden"...
Bovendien is hij nu al commissaris en oud-speler...
NECTheBest

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Don Corleone »

Frans schreef:Haha, helaas hebben we geen discussie voor "Nieuwe directieleden"...
Bovendien is hij nu al commissaris en oud-speler...
:biggrin:

das waar.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Frans »

VI.nl:
Edo Ophof (53) wordt genoemd als nieuwe algemeen directeur van NEC. Een aantal leden van de investeerdersgroep, die sinds vorig jaar twintig procent van de aandelen in handen heeft, ziet in de ex-international een geschikte opvolger voor Jacco Swart.

Laatstgenoemde maakte in september zijn vertrek bekend, maar is nu met de club in conflict over een vertrekregeling. Ondertussen zoekt het huidige bestuur van NEC, waarin de investeerders tegenwoordig de overhand hebben, samen met de twee overgebleven directeuren Carlos Aalbers (technische zaken) en Bart van Ingen (commercie) naar een derde directielid.

Ex-international Ophof is sinds anderhalf jaar commissaris bij NEC, waar hij zijn spelersloopbaan ooit begon.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Edo Ophof

Bericht door Sjaakie »

Frans schreef:VI.nl:
Edo Ophof (53) wordt genoemd als nieuwe algemeen directeur van NEC. Een aantal leden van de investeerdersgroep, die sinds vorig jaar twintig procent van de aandelen in handen heeft, ziet in de ex-international een geschikte opvolger voor Jacco Swart.

Laatstgenoemde maakte in september zijn vertrek bekend, maar is nu met de club in conflict over een vertrekregeling. Ondertussen zoekt het huidige bestuur van NEC, waarin de investeerders tegenwoordig de overhand hebben, samen met de twee overgebleven directeuren Carlos Aalbers (technische zaken) en Bart van Ingen (commercie) naar een derde directielid.

Ex-international Ophof is sinds anderhalf jaar commissaris bij NEC, waar hij zijn spelersloopbaan ooit begon.
Had Ophof niet ook een functie binnen het STAK, hoe zit dat precies?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Frans »

Nee, Ophof is lid van de RvC, al een aantal jaren.
NECTheBest

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Samnec »

Wat een betrouwbare bron heb ik toch, ik ben benieuwd naar de volgende stappen die zullen volgen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door burp »

wordt hij in de rvc nou nog vervangen?
Hij gaat nu toch niet zn eigen werk adviseren en beoordelen?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door SanderNEC »

burp schreef:wordt hij in de rvc nou nog vervangen?
Hij gaat nu toch niet zn eigen werk adviseren en beoordelen?
Lijkt me best grappig om te zien :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door NiMwEgUh »

mischien weet die nog wel wat los te peuteren bij de investeerders

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door BasNijmegen »

:director: Edo waar blijven de spelers! :wink:

janpetersmo1
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 23 nov 2011, 20:31
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door janpetersmo1 »

Was vanmiddag nadrukkelijk aanwezig op de training, en maakte met veel groepjes supporters een praatje, kwam bij mij over als een beetje polsen hoe er over bepaalde zaken en personen werd gedacht.
Ging voornamelijk over Pastoor bij degene waar ik bij stond, een man of 15 , denk ik.
Vond het wel opvallend, Carlos zelden of nooit betrapt tussen de supporters.
Het was erg druk vanmiddag, schat wel 150 man, kwam mede door een groep Japanners, man of 20, en een groep Engelsen, man of 40.
Weet niet goed , wat ik er van moet denken, eerste gedachte van dat polsen kwam bij meer mensen zo over.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

janpetersmo1 schreef:Was vanmiddag nadrukkelijk aanwezig op de training, en maakte met veel groepjes supporters een praatje, kwam bij mij over als een beetje polsen hoe er over bepaalde zaken en personen werd gedacht.
Ging voornamelijk over Pastoor bij degene waar ik bij stond, een man of 15 , denk ik.
Vond het wel opvallend, Carlos zelden of nooit betrapt tussen de supporters.
Het was erg druk vanmiddag, schat wel 150 man, kwam mede door een groep Japanners, man of 20, en een groep Engelsen, man of 40.
Weet niet goed , wat ik er van moet denken, eerste gedachte van dat polsen kwam bij meer mensen zo over.

lijkt me logisch dat pastoor weg mag van de supporters net als sommige spelers het minder doen dan dat wij graag zouden willen.

Texascowboys
Berichten: 222
Lid geworden op: do 08 aug 2013, 21:03
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Texascowboys »

even polsen hoeveel kredit Alex nog heeft ? :???:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door gladiator »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
janpetersmo1 schreef:Was vanmiddag nadrukkelijk aanwezig op de training, en maakte met veel groepjes supporters een praatje, kwam bij mij over als een beetje polsen hoe er over bepaalde zaken en personen werd gedacht.
Ging voornamelijk over Pastoor bij degene waar ik bij stond, een man of 15 , denk ik.
Vond het wel opvallend, Carlos zelden of nooit betrapt tussen de supporters.
Het was erg druk vanmiddag, schat wel 150 man, kwam mede door een groep Japanners, man of 20, en een groep Engelsen, man of 40.
Weet niet goed , wat ik er van moet denken, eerste gedachte van dat polsen kwam bij meer mensen zo over.

lijkt me logisch dat pastoor weg mag van de supporters net als sommige spelers het minder doen dan dat wij graag zouden willen.
Ach onze directeur op het bedrijf kwam de eerste dagen ook geregeld op de werkvloer kijken.....totdat ze ingeburgerd zijn dan zie je ze niet meer.....klinkt meer als zieltjes winnen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door NiMMA_024 »

gladiator schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
janpetersmo1 schreef:Was vanmiddag nadrukkelijk aanwezig op de training, en maakte met veel groepjes supporters een praatje, kwam bij mij over als een beetje polsen hoe er over bepaalde zaken en personen werd gedacht.
Ging voornamelijk over Pastoor bij degene waar ik bij stond, een man of 15 , denk ik.
Vond het wel opvallend, Carlos zelden of nooit betrapt tussen de supporters.
Het was erg druk vanmiddag, schat wel 150 man, kwam mede door een groep Japanners, man of 20, en een groep Engelsen, man of 40.
Weet niet goed , wat ik er van moet denken, eerste gedachte van dat polsen kwam bij meer mensen zo over.

lijkt me logisch dat pastoor weg mag van de supporters net als sommige spelers het minder doen dan dat wij graag zouden willen.
Ach onze directeur op het bedrijf kwam de eerste dagen ook geregeld op de werkvloer kijken.....totdat ze ingeburgerd zijn dan zie je ze niet meer.....klinkt meer als zieltjes winnen
Waarom zou iemand op deze manier zieltjes willen winnen als Carlos er (tijdelijk?) uit is?
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Arjan van Hout »

nou tijdelijk, ophof heeft zich iig tot eind van het kalendjaar vrijgemaakt voor deze functie

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:nou tijdelijk, ophof heeft zich iig tot eind van het kalendjaar vrijgemaakt voor deze functie
Je gaat er meestal ook niet voor twee dagen uit als je overspannen bent.......................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door gladiator »

Mijn gevoel zegt dat aalbers nooit meer volledig in deze functie terug komt
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
Eniesee schreef:nou tijdelijk, ophof heeft zich iig tot eind van het kalendjaar vrijgemaakt voor deze functie
Je gaat er meestal ook niet voor twee dagen uit als je overspannen bent.......................
joh echt niet

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Poort5 »

Eniesee schreef:nou tijdelijk, ophof heeft zich iig tot eind van het kalendjaar vrijgemaakt voor deze functie
Dat is wel degelijk tijdelijk.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Demtsjenko »

wel jammer dat hij nou meteen van die zware 'ik-ben-de-nieuwe-manager-en-dat-zal-ik-bewijzen-ook' uitspraken moet doen... komt de relatieve rust binnen NEC niet ten goede... de meeste managers die meteen spierballentaal bezigen of managers die meteen zaken willen veranderen (ze vinden zelf altijd verbeteren...) blijken vaak incompente blaaskaken te zijn... ik hoop dat dat voor ophof niet geldt...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door Arjan van Hout »

Poort5 schreef:
Eniesee schreef:nou tijdelijk, ophof heeft zich iig tot eind van het kalendjaar vrijgemaakt voor deze functie
Dat is wel degelijk tijdelijk.
ja alles is tijdelijk

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Edo Ophof

Bericht door RobertvdW »

Demtsjenko schreef:wel jammer dat hij nou meteen van die zware 'ik-ben-de-nieuwe-manager-en-dat-zal-ik-bewijzen-ook' uitspraken moet doen... komt de relatieve rust binnen NEC niet ten goede... de meeste managers die meteen spierballentaal bezigen of managers die meteen zaken willen veranderen (ze vinden zelf altijd verbeteren...) blijken vaak incompente blaaskaken te zijn... ik hoop dat dat voor ophof niet geldt...
Bij mij kwamen zijn uitspraken niet zo over. Ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is. Misschien valt het je op, omdat Carlos altijd heel voorzichtig in zijn teksten was.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten