Alireza Jahanbakhsh

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:Mooi om te horen dat deze sympathieke jongen echt geeft om ons clubje! Ik hoop dat hij volgend jaar in het RGZ 1 van de smaakmakers van de Eredivisie wordt!
:withstupid: contract verlengen en daarna naar topclub.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1644
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door LvB »

DJTEEF! schreef:Mooi om te horen dat deze sympathieke jongen echt geeft om ons clubje! Ik hoop dat hij volgend jaar in het RGZ 1 van de smaakmakers van de Eredivisie wordt!
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Sandertjuh85 »

Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Is toch anders, voor Barreto waren we niet zn eerste club buiten Iran...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Arjan van Hout »

Sandertjuh85 schreef:
Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Is toch anders, voor Barreto waren we niet zn eerste club buiten Iran...
:zzz:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Inderdaad, dat is natuurlijk wel wat anders dan wanneer je vanuit een andere europese club komt. Dan is NEC & Nijmegen toch een soort van zijn thuisbasis in Europa, fijn ook dat die jongen het hier zo naar zijn zin heeft. Wat mij betreft wordt z'n contract verlengd en blijft hij hier nog 2-3 jaar. Maarja, dat verdomde geld altijd :'(
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door BasNijmegen »

Sandertjuh85 schreef:
Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Is toch anders, voor Barreto waren we niet zn eerste club buiten Iran...
Ik moest toch even gniffelen. :tu:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door jackkreta »

Sandertjuh85 schreef:
Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Is toch anders, voor Barreto waren we niet zn eerste club buiten Iran...
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

een glimlach voor de moeite...

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door MojoMojo »

Sandertjuh85 schreef:
Demtsjenko schreef:ik kan me er wel iets bij voorstellen... het is toch zijn eerste club buiten iran en is hier heel prettig opgevangen.. zoiets vergeet je niet zomaar... zeker als jonge jongen niet... kijk naar barreto... die heeft ook dergelijke gevoelens voor NEC...
Is toch anders, voor Barreto waren we niet zn eerste club buiten Iran...
:biggrin:
The name's so nice, you say it twice..

jbnmgn

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
KiarashM schreef:Ik heb zo nu en dan persoonlijk contact met Alireza en ik kan vertellen dat hij volgend jaar in de Eredivisie wilt spelen, het liefst met NEC.
NEC fans moeten er zeker niet vanuit gaan dat Alireza 100% weg zal gaan, dat moet nog even afgewacht worden.
Kiarash, ik begrijp best wel dat Alireza voorlopig in Nederland wilt blijven omdat hij hier zijn draai heeft gevonden zo wel binnen als buiten het veld,
maar de krachten in het voetbal zijn redelijk simpel: als er een club komt die het transfer bedrag/salaris willen ophoesten dan verruilen veel voetballers van club.
Ja dat is vaak aan de orde als de zaakwaarnemer een speler zelf onder contract heeft en zijn zakken kan vullen, maar is het in dit geval niet zo dat Boekhoorn de "eigenaar" van Ali is en zelf kan beslissen of hij hem laat gaan of niet? Geen idee hoor hoe dat werkt.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
vak Oost schreef:
KiarashM schreef:Ik heb zo nu en dan persoonlijk contact met Alireza en ik kan vertellen dat hij volgend jaar in de Eredivisie wilt spelen, het liefst met NEC.
NEC fans moeten er zeker niet vanuit gaan dat Alireza 100% weg zal gaan, dat moet nog even afgewacht worden.
Kiarash, ik begrijp best wel dat Alireza voorlopig in Nederland wilt blijven omdat hij hier zijn draai heeft gevonden zo wel binnen als buiten het veld,
maar de krachten in het voetbal zijn redelijk simpel: als er een club komt die het transfer bedrag/salaris willen ophoesten dan verruilen veel voetballers van club.
Ja dat is vaak aan de orde als de zaakwaarnemer een speler zelf onder contract heeft en zijn zakken kan vullen, maar is het in dit geval niet zo dat Boekhoorn de "eigenaar" van Ali is en zelf kan beslissen of hij hem laat gaan of niet? Geen idee hoor hoe dat werkt.
Maar Boekhoorn is niet Ali´s spelersmakelaar. Daarnaast is Boekhoorn geen eigenaar. NEC beslist dit, en van Ingen wil ons doen geloven dat Boekhoorn daar niets over te zeggen heeft.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

contract loopt na volgend seizoen af. dus zal nu verkocht moeten worden of verlengen, maar daar zal geen geld voor zijn? en anders houden en gratis de deur uit. zeg het maar!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Legendario »

kingetje schreef:contract loopt na volgend seizoen af. dus zal nu verkocht moeten worden of verlengen, maar daar zal geen geld voor zijn? en anders houden en gratis de deur uit. zeg het maar!
Staat volgens mij nog een optie in z´n contract voor een jaar.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

hmm, daar staat hier in ieder geval niets over: http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/ove ... ahanbakhsh

maar zou mooi zijn

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Don Corleone »

kingetje schreef:hmm, daar staat hier in ieder geval niets over: http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/ove ... ahanbakhsh

maar zou mooi zijn
natuurlijk staat dat daar niet, het is een optie, die is dus nog niet bevestigd.

hij heeft in 2013 getekend voor 3 jaar met optie voor 1 erbij.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door JapapaBertus »

Die jongen moet je de kans gunnen, prima ingezet voor ons!

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

Don Corleone schreef:
kingetje schreef:hmm, daar staat hier in ieder geval niets over: http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/ove ... ahanbakhsh

maar zou mooi zijn
natuurlijk staat dat daar niet, het is een optie, die is dus nog niet bevestigd.

hij heeft in 2013 getekend voor 3 jaar met optie voor 1 erbij.
bij santos staat er wel iets over de optie voor 1 jaar erbij....

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Keizerstad1994 »

Volgens de Gelderlander zit die optie er gewoon bij. En ik meen me dat ook te herinneren toen hij die tekende. Maar misschien is het een optie waar financiële gevolgen aan vast zitten?(Hoger salaris ofzo...)
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door bertje »

JapapaBertus schreef:Die jongen moet je de kans gunnen, prima ingezet voor ons!
Ik gun het die jongen zeker vanharte, ik hoop alleen wel dat ze het maximale eruit persen bij zijn transfer.
Ik vraag me eigenlijk af of ze bij NEC na deze succesvolle aankoop Iran verder in de gaten houden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

VakkieR
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door VakkieR »

bertje schreef:
JapapaBertus schreef:Die jongen moet je de kans gunnen, prima ingezet voor ons!
Ik gun het die jongen zeker vanharte, ik hoop alleen wel dat ze het maximale eruit persen bij zijn transfer.
Ik vraag me eigenlijk af of ze bij NEC na deze succesvolle aankoop Iran verder in de gaten houden?
Ik geloof dat Iran al behoorlijk door het IAEA in de gaten wordt gehouden.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
JapapaBertus schreef:Die jongen moet je de kans gunnen, prima ingezet voor ons!
Ik gun het die jongen zeker vanharte, ik hoop alleen wel dat ze het maximale eruit persen bij zijn transfer.
Ik vraag me eigenlijk af of ze bij NEC na deze succesvolle aankoop Iran verder in de gaten houden?
:withstupid:
Het is een groot land, dat gek is op voetbal. Probleem; voorzieningen zijn er bagger en de voetbalbond is corrupt. Spelers die het geld op één hebben staan komen niet, want die kunnen meer verdienen in Iran of Qatar; spelers die een carrière op één hebben staan (en dus ook de juiste houding hebben) zullen wel komen. Vooral, nu er voorbeelden rondlopen bij N.E.C., Rubin Kazan, Atletico Madrid en Osasuna. Desondanks durven veel clubs het nog niet. N.E.C. heeft (waarschijnlijk) contacten en enige bekendheid in Iran, heeft met Hashemi (die 14 keer voor het Iraanse nationale elftal heeft gespeeld) een Farsisprekend iemand in de buurt, kan de mogelijkheid bieden om Engels te leren (hetgeen voor hun carriere ook belangrijk is) en toont aan dat die spelers werkelijk een kans krijgen. De scouts kunnen op z'n minst kijken of er wat rondloopt.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Keezer »

Gijscoman schreef:
bertje schreef:
JapapaBertus schreef:Die jongen moet je de kans gunnen, prima ingezet voor ons!
Ik gun het die jongen zeker vanharte, ik hoop alleen wel dat ze het maximale eruit persen bij zijn transfer.
Ik vraag me eigenlijk af of ze bij NEC na deze succesvolle aankoop Iran verder in de gaten houden?
:withstupid:
Het is een groot land, dat gek is op voetbal. Probleem; voorzieningen zijn er bagger en de voetbalbond is corrupt. Spelers die het geld op één hebben staan komen niet, want die kunnen meer verdienen in Iran of Qatar; spelers die een carrière op één hebben staan (en dus ook de juiste houding hebben) zullen wel komen. Vooral, nu er voorbeelden rondlopen bij N.E.C., Rubin Kazan, Atletico Madrid en Osasuna. Desondanks durven veel clubs het nog niet. N.E.C. heeft (waarschijnlijk) contacten en enige bekendheid in Iran, heeft met Hashemi (die 14 keer voor het Iraanse nationale elftal heeft gespeeld) een Farsisprekend iemand in de buurt, kan de mogelijkheid bieden om Engels te leren (hetgeen voor hun carriere ook belangrijk is) en toont aan dat die spelers werkelijk een kans krijgen. De scouts kunnen op z'n minst kijken of er wat rondloopt.
Iraanse spelers in de gaten houden kan altijd natuurlijk maar vind het altijd makkelijk om te denken dat die spelers het dan net zo goed zouden doen als Ali. VVV heeft dat na Honda ook met verschillende Japanners gedaan en na Musa (toch?) met een paar Nigerianen. Waren allemaal erg dure jongens (buiten EU salaris) en konden het allemaal niet waarmaken. Een buitenkansje moet je natuurlijk niet laten lopen maar om nou écht op nationaliteit te gaan scouten...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door vak Oost »

Keezer schreef:Een buitenkansje moet je natuurlijk niet laten lopen maar om nou écht op nationaliteit te gaan scouten...
:withstupid: her en der goed je ogen open houden, op het toernooi waar Ali op viel - daar waren ze eigenlijk voor een ander aan het kijken ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door illestyl »

vak Oost schreef:
Keezer schreef:Een buitenkansje moet je natuurlijk niet laten lopen maar om nou écht op nationaliteit te gaan scouten...
:withstupid: her en der goed je ogen open houden, op het toernooi waar Ali op viel - daar waren ze eigenlijk voor een ander aan het kijken ...
Heeft natuurlijk niks te maken met 'op nationaliteit' scouten, maar meer met het vinden van spelers met een betere prijs/kwaliteit verhouding.

Onze huidige hoofdscout heeft trouwens z'n tickets naar Iran al geboekt, maar dat terzijde. Het is overigens ook niet de eerste keer dat hij gaat scouten in Iran. Ik doel niet op Grim.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten