Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:Er is op dit moment weer rust in de tent, staat een behoorlijke selectie op het veld (Nederlandse spelers), er is een prima trainer aangetrokken. De leegloop heeft centen opgeleverd. De ondernemers keren niet massaal NEC de rug toe, er zijn bovenverwachting veel seizoenskaarten verkocht. Als die Conboy en Ali weet te behouden, wellicht nog iets bijkomt, dan sta je er prima voor. Dat was het doel na degradatie, dus goed gedaan. Nu de lijn dan nog doortrekken naar een periodetitel of kampioenschap. Complimenten tot dusver voor Van Ingen.
Helemaal meejeens.
Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is. Heeft zonder morren deze taak op zich genomen. Keuzes en harde beslissingen durven nemen, en heeft voor rust in de tent gezorgd.
Durft als het gezicht van NEC naar buiten te treden (lang geleden dat we zo iemand hadden) , durft zijn (eind)verantwoordelijkheden te nemen en uit te spreken, en communiceert transparant, wat de wens van velen was.
Ik kan alleen maar mijn petje afnemen voor hem!
en daar zouden 2 nederlagen niks aan veranderen Msch :tong:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:
burp schreef:
Polleke schreef:
Pol schreef:
mschr schreef:Pff... als NEC de komende twee wedstrijden verliest, noemt iedereen hem hier weer een twitterende ijdeltuit.
Ik vind alle loftuitingen ook wat merkwaardig. Van Ingen is er mede verantwoordelijk voor dat we met een tweedehands selectie in de Jupiler league vertoeven.
deze snap ik niet
alles wat je niet zelf opleidt zijn tweedehands spelers
Aaah...en volgens Pol ligt het dus aan vIngen dat er geen elftal met eigen opgeleiden spelers staat :crazy:
Nee, het ligt mede aan Van Ingen dat we nu in de Jupiler league spelen met een selectie van afdankertjes.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ron Delgado »

Ik hoorde wel uit een bron binnen NEC, dat de directie zich vorig seizoen binnenskamers regelmatig zorgen maakte over degradatie, maar dat de technische staf volhield dat we het wel zouden redden.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Jackiegoal »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:
burp schreef:
Polleke schreef:
Pol schreef:
mschr schreef:Pff... als NEC de komende twee wedstrijden verliest, noemt iedereen hem hier weer een twitterende ijdeltuit.
Ik vind alle loftuitingen ook wat merkwaardig. Van Ingen is er mede verantwoordelijk voor dat we met een tweedehands selectie in de Jupiler league vertoeven.
deze snap ik niet
alles wat je niet zelf opleidt zijn tweedehands spelers
Aaah...en volgens Pol ligt het dus aan vIngen dat er geen elftal met eigen opgeleiden spelers staat :crazy:
Nee, het ligt mede aan Van Ingen dat we nu in de Jupiler league spelen met een selectie van afdankertjes.
Nou, ik ben best blij met deze afdankertjes!
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Demtsjenko »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?
die zag ik inderdaad ook zo...

moet wel zeggen dat ik waardering heb voor het feit dat het gros van de sponsoren is gebleven, dat de organisatie redelijk stabiel lijkt te zijn en dat hij open probeert te communiceren.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:
burp schreef:
Polleke schreef:
Pol schreef:
mschr schreef:Pff... als NEC de komende twee wedstrijden verliest, noemt iedereen hem hier weer een twitterende ijdeltuit.
Ik vind alle loftuitingen ook wat merkwaardig. Van Ingen is er mede verantwoordelijk voor dat we met een tweedehands selectie in de Jupiler league vertoeven.
deze snap ik niet
alles wat je niet zelf opleidt zijn tweedehands spelers
Aaah...en volgens Pol ligt het dus aan vIngen dat er geen elftal met eigen opgeleiden spelers staat :crazy:
Nee, het ligt mede aan Van Ingen dat we nu in de Jupiler league spelen met een selectie van afdankertjes.
Heeft een commercieel directeur (wat ie toen nog was) nu ook al aandeel in het materiaal wat op het veld staat en de trainer die er staat?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Demtsjenko schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?
die zag ik inderdaad ook zo...
.
Maar toch pas een poos nadat Bart als enige van de directie overgebleven was, en zich als manus van alles uitstekend manifesteerde?

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door illestyl »

Ron Delgado schreef:Ik hoorde wel uit een bron binnen NEC, dat de directie zich vorig seizoen binnenskamers regelmatig zorgen maakte over degradatie, maar dat de technische staf volhield dat we het wel zouden redden.
Anton Janssen, met alle respect voor de persoon en voetballer; heb nog nooit zo'n waardeloze trainer gezien.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Bart van Ingen

Bericht door ForzaVakZ »

illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Ik hoorde wel uit een bron binnen NEC, dat de directie zich vorig seizoen binnenskamers regelmatig zorgen maakte over degradatie, maar dat de technische staf volhield dat we het wel zouden redden.
Anton Janssen, met alle respect voor de persoon en voetballer; heb nog nooit zo'n waardeloze trainer gezien.
:withstupid:

Niet gemaakt om een groep te leiden!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:
Demtsjenko schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?
die zag ik inderdaad ook zo...
.
Maar toch pas een poos nadat Bart als enige van de directie overgebleven was, en zich als manus van alles uitstekend manifesteerde?
Nee, vanaf het begin was dat de opzet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:Heeft een commercieel directeur (wat ie toen nog was) nu ook al aandeel in het materiaal wat op het veld staat en de trainer die er staat?
Hij was verantwoordelijk voor alles behalve het technische gedeelte. Dus voor het financiële plaatje, relaties met investeerders etc. Je kunt die dingen niet los van elkaar zien. NEC is gedegradeerd omdat de hele club een stuurloos schip was (is?), niet alleen omdat het technische plaatje niet klopte.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door eniesee-elst »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:Heeft een commercieel directeur (wat ie toen nog was) nu ook al aandeel in het materiaal wat op het veld staat en de trainer die er staat?
Hij was verantwoordelijk voor alles behalve het technische gedeelte. Dus voor het financiële plaatje, relaties met investeerders etc. Je kunt die dingen niet los van elkaar zien. NEC is gedegradeerd omdat de hele club een stuurloos schip was (is?), niet alleen omdat het technische plaatje niet klopte.
Dus dan heeft iedereen schuld, van de koffiejuffrouw tot de commercieel directeur?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:
Demtsjenko schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?
die zag ik inderdaad ook zo...
.
Maar toch pas een poos nadat Bart als enige van de directie overgebleven was, en zich als manus van alles uitstekend manifesteerde?
Nee, vanaf het begin was dat de opzet.
Daar geloof ik geen hout van.
Dus Bart is als commercieel directeur aangesteld, met het idee hem toekomstig als algemeen directeur te laten doorstromen, en als gezicht van NEC naar buiten te treden volgens jou?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:Heeft een commercieel directeur (wat ie toen nog was) nu ook al aandeel in het materiaal wat op het veld staat en de trainer die er staat?
Hij was verantwoordelijk voor alles behalve het technische gedeelte. Dus voor het financiële plaatje, relaties met investeerders etc. Je kunt die dingen niet los van elkaar zien.
En dit was, en is prima voor elkaar.
Pol schreef: NEC is gedegradeerd omdat de hele club een stuurloos schip was (is?), niet alleen omdat het technische plaatje niet klopte.
Inderdaad een combi daarvan.
Maar daar heeft de commercieel directeur geen debet aan volgens mij.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:
Demtsjenko schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Bart is op een stoel terecht gekomen waar hij niet eens voor aangetrokken is.
Is dat zo? Ik meende dat dit altijd al de opzet van de investeerders was?
die zag ik inderdaad ook zo...
.
Maar toch pas een poos nadat Bart als enige van de directie overgebleven was, en zich als manus van alles uitstekend manifesteerde?
Nee, vanaf het begin was dat de opzet.
Daar geloof ik geen hout van.
Dus Bart is als commercieel directeur aangesteld, met het idee hem toekomstig als algemeen directeur te laten doorstromen, en als gezicht van NEC naar buiten te treden volgens jou?
Inderdaad

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef: Inderdaad
Is dat ergens terug te vinden? Wat ik geloof daar geen snars van. Hoor het nu voor het eerst.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

[/quote]
alles wat je niet zelf opleidt zijn tweedehands spelers[/quote]
Aaah...en volgens Pol ligt het dus aan vIngen dat er geen elftal met eigen opgeleiden spelers staat :crazy:[/quote]
Nee, het ligt mede aan Van Ingen dat we nu in de Jupiler league spelen met een selectie van afdankertjes.[/quote]
Nou, ik ben best blij met deze afdankertjes![/quote]
betere selectie dan vorig jaar.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

ForzaVakZ schreef:
illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Ik hoorde wel uit een bron binnen NEC, dat de directie zich vorig seizoen binnenskamers regelmatig zorgen maakte over degradatie, maar dat de technische staf volhield dat we het wel zouden redden.
Anton Janssen, met alle respect voor de persoon en voetballer; heb nog nooit zo'n waardeloze trainer gezien.
:withstupid:

Niet gemaakt om een groep te leiden!
:withstupid:

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door McCormick »

Het is verdacht stil , wat zal onze twitterkoning allemaal aan het bekokstoven zijn ?

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door illestyl »

McCormick schreef:Het is verdacht stil , wat zal onze twitterkoning allemaal aan het bekokstoven zijn ?
Een overname door een sjeik uit Timboektoe.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gerd »

De transfermarkt is nog twee dagen open. Bart is natuurlijk razend druk. Als er een speler wordt verkocht moet hij direct zelf een speler aantrekken. Ik vind dat je als club een deadline moet stellen. Maw op een bepaald moment worden er geen spelers meer verkocht, omdat je het risico loopt dat je geen goede vervangers meer kunt halen, en dat kan je tot aan de winterstop een hoop ellende bezorgen.
Ik hoop wel dat ze Rens nog kunnen slijten, hij is mede schuld aan meer dan 80 tegendoelpunten het afgelopen seizoen, en ik vind het tot nu toe niet echt goed spelen. Is en blijft een risico factor.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

Gerd schreef:De transfermarkt is nog twee dagen open. Bart is natuurlijk razend druk. Als er een speler wordt verkocht moet hij direct zelf een speler aantrekken. Ik vind dat je als club een deadline moet stellen. Maw op een bepaald moment worden er geen spelers meer verkocht, omdat je het risico loopt dat je geen goede vervangers meer kunt halen, en dat kan je tot aan de winterstop een hoop ellende bezorgen.
Ik hoop wel dat ze Rens nog kunnen slijten, hij is mede schuld aan meer dan 80 tegendoelpunten het afgelopen seizoen, en ik vind het tot nu toe niet echt goed spelen. Is en blijft een risico factor.
Rens maakt inderdaad fouten, maar aan de andere kant speelt hij 85 minuten lang ijzersterk. Voor de 5 minuten van fouten heeft hij teamgenoten.
Ik zou hem gewoon houden. Zeker omdat Nielsen, Conboy en Disveld mogelijk nog vertrekken.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door N.E.C. »

slecht gecommuniceerd allemaal

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door necnmgn »

Mijn complimenten!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten