Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ron Delgado »

Jackiegoal schreef: Maar als die gevoerde lijn dreigt te leiden tot degradatie en de investeerders, waarvan je blijkbaar te afhankelijk bent, eisen dat je met hun geld 3 spelers haalt, is het moeilijk daar nee tegen te zeggen. Ik wil het niet goedpraten, want je weet dat ik niet gecharmeerd ben van een dergelijke constructie m.b.t. investeerders, maar ik kan wel begrijpen waarom hij vorig jaar de keuzes maakte die hij maakte. Dat de spelers die gehaald werden totaal geen versterking vormden is de technische tak van de club aan te rekenen natuurlijk.
Als de investeerders en de technische staf gezamenlijk willens en wetens dit soort fatale keuzes maken en de directeur dat gedwongen is goed te keuren (misschien vanwege onbekendheid met de materie), dan hebben we een gigantisch probleem. Dit kan zo weer gebeuren en niemand voelt zich verantwoordelijk. De kosten zijn voor de club.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door McCormick »

Geloof wat je wilt geloven over BvI , ik vind hem geniepig , achterbaks en een leugenaar , maar jullie zullen wel met hem weglopen , zeker als hij straks uit de hoge hoed tovert
dat het stadion gekocht is en verbouwd gaat worden , dat is een troef die hij voorlopig even achter de hand houd .

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Mark Ariaans »

Je loopt hier te pas en te onpas alleen maar mensen en instanties zwart te maken, maar tot dusverre heb ik nog niet één argument of onderbouwing van je opinies hier gelezen. Als je nou gewoon eens rustig uiteenzet wat je diverse irritaties en problemen zijn, in plaats van alleen maar inflammatoir te zitten wezen, dan kan er wellicht een normale discussie gevoerd worden. Ik wil best van je aannemen dat je steekhoudende redenen hebt voor je kritiek, maar met dit eindeloos moord en brand geschreeuw zonder inhoud vind ik het momenteel uitermate lastig om je commentaren serieus te nemen. Klinkt meer alsof je persoonlijk om wat voor reden ook, terecht of onterecht, een wrok koestert en vervolgens kleinzielig stennis loopt te schoppen.

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

McCormick schreef:Geloof wat je wilt geloven over BvI , ik vind hem geniepig , achterbaks en een leugenaar , maar jullie zullen wel met hem weglopen , zeker als hij straks uit de hoge hoed tovert
dat het stadion gekocht is en verbouwd gaat worden , dat is een troef die hij voorlopig even achter de hand houd .
:zzz: :pukeface: :crazy:

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

McCormick schreef:Geloof wat je wilt geloven over BvI , ik vind hem geniepig waarop baseer je dat? , achterbaks en een leugenaar op welk gebied is/was hij achterbaks, en welke leugens heeft hij verspreid?, maar jullie zullen wel met hem weglopen misschien lopen wij wel met hem weg omdat hij het simpelweg gewoon goed doet , zeker als hij straks uit de hoge hoed tovert
dat het stadion gekocht is en verbouwd gaat worden dat hoeft hij nuit uit de hoge hoed te toveren want dat is een proces dat al lang loopt en geen tovenarij dus! , dat is een troef die hij voorlopig even achter de hand houd onzin .

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Steev »

Mark Ariaans schreef:veel tekst.... inflammatoir ... nog wat tekst
:???:
Dit is al het tweede topic waarin je dit zegt. Zo snap ik je betoog niet meer .. :wink:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Legendario »

Steev schreef:
Mark Ariaans schreef:veel tekst.... inflammatoir ... nog wat tekst
:???:
Dit is al het tweede topic waarin je dit zegt. Zo snap ik je betoog niet meer .. :wink:
Al je het door de zoekfunctie komt, krijg je een rijtje quotes van Mark denk ik! :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

inflammatoir heeft iets te maken met ontstekingen, dus logica/????

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Mark Ariaans »

Ho hum...anglicisme? :redface: Dacht dat het gewoon een Nederlandse term was...

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:Ho hum...anglicisme? :redface: Dacht dat het gewoon een Nederlandse term was...
Dat is het ook. Maar er zijn dagen dat ik het woord niet gebruik. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door jetipo »

Voor zover ik weet is een inflammatie een ontsteking. Aangezien inflammatoire een afgeleide is, begrijp ik ook niet goed wat de functie van het woord in de post van Mark Ariaans. Daarnaast is het woord ontleend uit het Frans, dus een anglicisme lijkt het me ook niet. Vaag.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Mark Ariaans »

Ik bedoel 'opruiend' (inflammatory). Zo duidelijker?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:Ik bedoel 'opruiend' (inflammatory). Zo duidelijker?
Ik vind "inflammatoir" mooier!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:Ik bedoel 'opruiend' (inflammatory). Zo duidelijker?
IMflammatoir? INflammatoir is roepen: "Willen we meer of minder Bart van Ingen?"

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door DJTEEF! »

Ik ook.

We ontwikkelen een mooie forum-taal zo: imflammatoir, driede, Jan Baks, Freire. Meer, meer, meer!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:Ik ook.

We ontwikkelen een mooie forum-taal zo: imflammatoir, driede, Jan Baks, Freire. Meer, meer, meer!
Mooi rijtje, waar het woord droeftoeter ook zeker in thuis hoort :tu:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:INflammatoir is roepen: "Willen we meer of minder Bart van Ingen?"
Inderdaad, opruiend dus.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

Minder! Minder! Eerst beweert Bart dat we volgend seizoen minder uitgeven dan er gaat binnenkomen. Een paar dagen later beweert hij dat NEC zich fors moet gaan versterken voor de eredivisie. http://m.soccernews.nl/news/305139/Duid ... m=facebook er rest slechts de conclusie dat Bart schizofreen is of Bart continu uit zijn nek zit te lullen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Don Corleone »

mschr schreef:Minder! Minder! Eerst beweert Bart dat we volgend seizoen minder uitgeven dan er gaat binnenkomen. Een paar dagen later beweert hij dat NEC zich fors moet gaan versterken voor de eredivisie. http://m.soccernews.nl/news/305139/Duid ... m=facebook er rest slechts de conclusie dat Bart schizofreen is of Bart continu uit zijn nek zit te lullen.
versterken kan op meerdere manieren,
ali verkopen en je beurt geld en salaris valt weg.
verstekeren dmv huren/ transfervrije spelers, en dat aantal hoeft niet hoger te liggen dan 3.
we moeten niet kampioen worden, maar handhaven, daar heb je geen nieuw elftal voor nodig.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:Minder! Minder! Eerst beweert Bart dat we volgend seizoen minder uitgeven dan er gaat binnenkomen. Een paar dagen later beweert hij dat NEC zich fors moet gaan versterken voor de eredivisie. http://m.soccernews.nl/news/305139/Duid ... m=facebook er rest slechts de conclusie dat Bart schizofreen is of Bart continu uit zijn nek zit te lullen.
Dit nieuwsbericht baseert zich op TV Gelderland, waar hij ook de financiële situatie benoemde. Dat wordt hier weggelaten. Dat zegt eerder iets over deze site, dan over Van Ingen.
Overigens klinkt de wijze, waarop het gesteld wordt, wel erg negatief. Naar mijn mening had Van Ingen zijn woorden beter kunnen en moeten kiezen. Nu klinkt het toch een beetje alsof we de halve selectie willen vervangen, terwijl dat, hopelijk, niet zo is.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door druten »

Je kunt ook zeggen dat mschr zijn woorden beter had kunnen kiezen......................

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

druten schreef:Je kunt ook zeggen dat mschr zijn woorden beter had kunnen kiezen......................
Hoe dan? Bart zegt dat we komend seizoen 2 mln meer inkomsten gaan krijgen en daarom quitte gaan draaien of zelfs een overschot gaan hebben. Zo'n bewering kan alleen kloppen als we komend seizoen niet meer dan dit seizoen gaan uitgeven. Maar dan klopt zijn bewering niet meer dat NEC zich gaat versterken voor het komend seizoen. Weet je wat? Ik denk dat ik Bart van de tweede bewering serieuzer moet nemen dan de Bart van de eerste bewering. De Bart die ik ken, heeft immers een gat in zijn hand.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:
druten schreef:Je kunt ook zeggen dat mschr zijn woorden beter had kunnen kiezen......................
Hoe dan? Bart zegt dat we komend seizoen 2 mln meer inkomsten gaan krijgen en daarom quitte gaan draaien of zelfs een overschot gaan hebben. Zo'n bewering kan alleen kloppen als we komend seizoen niet meer dan dit seizoen gaan uitgeven. Maar dan klopt zijn bewering niet meer dat NEC zich gaat versterken voor het komend seizoen. Weet je wat? Ik denk dat ik Bart van de tweede bewering serieuzer moet nemen dan de Bart van de eerste bewering. De Bart die ik ken, heeft immers een gat in zijn hand.
Dit seizoen is er ook geld uitgegeven aan transfers, dus als je de uitgaven niet gaat vergroten, houd je nog steeds ruimte over voor versterkingen. Vooral i.c.m. aflopende contracten van spelers die eigenlijk geen kans meer hebben op speeltijd, waardoor er nog meer financiële ruimte gecreëerd wordt. En verkoop je een speler, dan kan je dat geld gebruiken om te herinvesteren in een speler op die positie. Op die manier kan je je team versterken en quitte draaien.

Johnvdb
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Johnvdb »

mschr schreef:
druten schreef:Je kunt ook zeggen dat mschr zijn woorden beter had kunnen kiezen......................
Hoe dan? Bart zegt dat we komend seizoen 2 mln meer inkomsten gaan krijgen en daarom quitte gaan draaien of zelfs een overschot gaan hebben. Zo'n bewering kan alleen kloppen als we komend seizoen niet meer dan dit seizoen gaan uitgeven. Maar dan klopt zijn bewering niet meer dat NEC zich gaat versterken voor het komend seizoen. Weet je wat? Ik denk dat ik Bart van de tweede bewering serieuzer moet nemen dan de Bart van de eerste bewering. De Bart die ik ken, heeft immers een gat in zijn hand.
Goh fijn dat jij Bart kent. Ik denk het niet Bart zit niet te wacht op een betweter. Meneer de kenner. :tong:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

Gijscoman schreef:
mschr schreef:
druten schreef:Je kunt ook zeggen dat mschr zijn woorden beter had kunnen kiezen......................
Hoe dan? Bart zegt dat we komend seizoen 2 mln meer inkomsten gaan krijgen en daarom quitte gaan draaien of zelfs een overschot gaan hebben. Zo'n bewering kan alleen kloppen als we komend seizoen niet meer dan dit seizoen gaan uitgeven. Maar dan klopt zijn bewering niet meer dat NEC zich gaat versterken voor het komend seizoen. Weet je wat? Ik denk dat ik Bart van de tweede bewering serieuzer moet nemen dan de Bart van de eerste bewering. De Bart die ik ken, heeft immers een gat in zijn hand.
Dit seizoen is er ook geld uitgegeven aan transfers, dus als je de uitgaven niet gaat vergroten, houd je nog steeds ruimte over voor versterkingen. Vooral i.c.m. aflopende contracten van spelers die eigenlijk geen kans meer hebben op speeltijd, waardoor er nog meer financiële ruimte gecreëerd wordt. En verkoop je een speler, dan kan je dat geld gebruiken om te herinvesteren in een speler op die positie. Op die manier kan je je team versterken en quitte draaien.
Het verhaal was toch dat we dit seizoen een risico namen door met een eredivisieteam in de Juup te spelen om zo snel mogelijk weer te promoveren? We steken ons in de schulden, maar dan zijn we ook snel weer terug. Volgend jaar zijn de inkomsten immers weer hoger en dan komt alles goed.
Waarom is dat dan nu opens niet meer goed genoeg en moeten we ons weer gaan versterken? Zo blijven we meer uitgaven dan dat er binnen komt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten