Voorbereiding 2014/15

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Henkiepenkie
Berichten: 6983
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Henkiepenkie »

Polleke schreef:
Henkiepenkie schreef:
pjottr schreef:Stond redelijk maar vond aanvallend weinig indrukwekkend
Ja, Santos en Foor waren gisteren niet best. En dan wordt het lastig.
opnieuw: dat is niet waar
Dan verschillen we dus van mening. Ik vond beide erg veel balverlies hebben, en ik verwacht juist van een buitenspeler dat hij de achterlijn kan halen of een mannetje kan passeren.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door MojoMojo »

Joshua Smits: Heeft eigenlijk niet zoveel te doen gehad gisteren. Een tegengoal waar hij niet zoveel aan kon doen. Had een slechte pass op Appiah die over de zijlijn ging. Verder wel een redelijke trap gisteren.

Marcel Appiah: Had een lastige wedstrijd gisteren. Speelde niet best, maar heb er wel vertrouwen in dat hij van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Rens van Eijden: Ik vond Van Eijden in de eerste helft de zwakste speler van het veld. Veel balverlies, slechte balaannames en liet zijn directe tegenstander uit zijn rug weglopen bij de goal van Sociedad. Tweede helft speelde hij wat beter, voor de Jupiler League een prima centrale verdediger.

Tobias Haitz: Speelde een prima wedstrijd. Toch lijkt hij wat onzeker en gehaast als hij zelf moet gaan opbouwen. Speelt het liefst een balletje breed.

Jeffrey Leiwakabessy: Coacht veel. Ik vind wel dat Jeffrey te vaak de bal terug speelt op Haitz in plaats van vooruit durft te voetballen. Een balletje op Breinburg of Daemen zou vaak al een betere oplossing zijn.

Tom Daemen: Dit lijkt mij een prima aanwinst. Zeer rustig aan de bal, maar ook wanneer hij de bal niet heeft, weet hij precies waar hij moet lopen. De rust die hij uitstraalt is fijn op het middenveld.

Gregor Breinburg: Ik denk dat dit de beste aanwinst van het seizoen wordt. Speelde werkelijk een fantastische wedstrijd. Loopt veel, goed in de passing, prima balaannames en een harde werker. Een prima duo met Daemen.

Samuel Stefanik: Wederom een zeer matige wedstrijd. Je moet echt op het wedstrijdformulier kijken om te kunnen weten dat hij meespeelt. Ik vind hem niet van toegevoegde waarde, hoop dat hij dit op Jupiler League-niveau wel kan gaan laten zien.

Navarone Foor: Ook een matige wedstrijd. Had het lastig om een goede actie te maken en was ook vrij ongelukkig in de passing. Ik denk wel dat Foor van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Christian Santos: Speelde een zeer matige wedstrijd. Had geen actie, geen snelheid, veel balverlies. Gewoon een zeer ongelukkige wedstrijd.

Sjoerd Ars: Ik denk dat we aan Ars een heel leuke centrumspits hebben voor in de Jupiler League. Kan een balletje vasthouden, legde de balletjes steeds ook goed terug en had een perfecte kopbal die er ook geweldig uit werd gehouden door de doelman.

Invallers:

Kevin Conboy: Vind Conboy als linksback nog steeds niet erg sterk. Moet het vooral hebben van zijn opkomende acties en voorzet. De voorzet die gisteren echter niet echt goed was. Ik zie wel liever Conboy op linksback dan Leiwakabessy, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Conboy nog wel weg gaat.

Daan Disveld: Deze jongen komt erg onzeker over. Kwam erin en gaf meteen een ontzettend verkeerde crosspass, werd ook direct gecoacht door (ik meen) Daemen dat hij rustig moest zijn aan de bal. Ik denk dat Disveld ook voor de Jupiler League te licht is. Toch jammer, er was een tijd dat spelers als Memphis Depay en Tonny Vilhena naar hem luisterden als aanvoerder van Oranje -17.

Thijs van Hofwegen: Ik heb nog niet echt een indruk van deze speler kunnen krijgen.

Muhammed Mert: Ik vond dat deze jongen veel meer techniek had dan Santos. Hij heeft op mij in die paar minuten meer indruk gemaakt dan Santos.

Paco van Moorsel: Viel aardig in. Ik denk dat hij een prima aanwinst kan zijn voor de Jupiler League. Echter nog te weinig gezien van hem om ook daadwerkelijk iets zinnigs over hem te schrijven.

Soren Rieks: Weer een paar leuke acties. Veel te groot voor de Jupiler League natuurlijk. Deze jongen gaat nog wel weg.

Kristjann Emilsson: Nog niet echt een super goede indruk van. Positief vond ik dat hij probeerde te schieten uit alle standen, dat is iets wat ik de laatste jaren wel heb gemist bij NEC. Zijn schoten waren echter niet heel hard en zuiver. Hij lijkt me wel een harde werker/loper, dus dat kan wel goed komen straks.

Al met al heb ik wel vertrouwen in het komende seizoen. We moeten er gewoon voor zorgen dat we de eerste pot gewoon winnen en vanaf het begin van het seizoen bovenin meedraaien! :sjaal:
The name's so nice, you say it twice..

jbnmgn

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door jbnmgn »

MojoMojo schreef:Joshua Smits: Heeft eigenlijk niet zoveel te doen gehad gisteren. Een tegengoal waar hij niet zoveel aan kon doen. Had een slechte pass op Appiah die over de zijlijn ging. Verder wel een redelijke trap gisteren.

Marcel Appiah: Had een lastige wedstrijd gisteren. Speelde niet best, maar heb er wel vertrouwen in dat hij van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Rens van Eijden: Ik vond Van Eijden in de eerste helft de zwakste speler van het veld. Veel balverlies, slechte balaannames en liet zijn directe tegenstander uit zijn rug weglopen bij de goal van Sociedad. Tweede helft speelde hij wat beter, voor de Jupiler League een prima centrale verdediger.

Tobias Haitz: Speelde een prima wedstrijd. Toch lijkt hij wat onzeker en gehaast als hij zelf moet gaan opbouwen. Speelt het liefst een balletje breed.

Jeffrey Leiwakabessy: Coacht veel. Ik vind wel dat Jeffrey te vaak de bal terug speelt op Haitz in plaats van vooruit durft te voetballen. Een balletje op Breinburg of Daemen zou vaak al een betere oplossing zijn.

Tom Daemen: Dit lijkt mij een prima aanwinst. Zeer rustig aan de bal, maar ook wanneer hij de bal niet heeft, weet hij precies waar hij moet lopen. De rust die hij uitstraalt is fijn op het middenveld.

Gregor Breinburg: Ik denk dat dit de beste aanwinst van het seizoen wordt. Speelde werkelijk een fantastische wedstrijd. Loopt veel, goed in de passing, prima balaannames en een harde werker. Een prima duo met Daemen.

Samuel Stefanik: Wederom een zeer matige wedstrijd. Je moet echt op het wedstrijdformulier kijken om te kunnen weten dat hij meespeelt. Ik vind hem niet van toegevoegde waarde, hoop dat hij dit op Jupiler League-niveau wel kan gaan laten zien.

Navarone Foor: Ook een matige wedstrijd. Had het lastig om een goede actie te maken en was ook vrij ongelukkig in de passing. Ik denk wel dat Foor van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Christian Santos: Speelde een zeer matige wedstrijd. Had geen actie, geen snelheid, veel balverlies. Gewoon een zeer ongelukkige wedstrijd.

Sjoerd Ars: Ik denk dat we aan Ars een heel leuke centrumspits hebben voor in de Jupiler League. Kan een balletje vasthouden, legde de balletjes steeds ook goed terug en had een perfecte kopbal die er ook geweldig uit werd gehouden door de doelman.

Invallers:

Kevin Conboy: Vind Conboy als linksback nog steeds niet erg sterk. Moet het vooral hebben van zijn opkomende acties en voorzet. De voorzet die gisteren echter niet echt goed was. Ik zie wel liever Conboy op linksback dan Leiwakabessy, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Conboy nog wel weg gaat.

Daan Disveld: Deze jongen komt erg onzeker over. Kwam erin en gaf meteen een ontzettend verkeerde crosspass, werd ook direct gecoacht door (ik meen) Daemen dat hij rustig moest zijn aan de bal. Ik denk dat Disveld ook voor de Jupiler League te licht is. Toch jammer, er was een tijd dat spelers als Memphis Depay en Tonny Vilhena naar hem luisterden als aanvoerder van Oranje -17.

Thijs van Hofwegen: Ik heb nog niet echt een indruk van deze speler kunnen krijgen.

Muhammed Mert: Ik vond dat deze jongen veel meer techniek had dan Santos. Hij heeft op mij in die paar minuten meer indruk gemaakt dan Santos.

Paco van Moorsel: Viel aardig in. Ik denk dat hij een prima aanwinst kan zijn voor de Jupiler League. Echter nog te weinig gezien van hem om ook daadwerkelijk iets zinnigs over hem te schrijven.

Soren Rieks: Weer een paar leuke acties. Veel te groot voor de Jupiler League natuurlijk. Deze jongen gaat nog wel weg.

Kristjann Emilsson: Nog niet echt een super goede indruk van. Positief vond ik dat hij probeerde te schieten uit alle standen, dat is iets wat ik de laatste jaren wel heb gemist bij NEC. Zijn schoten waren echter niet heel hard en zuiver. Hij lijkt me wel een harde werker/loper, dus dat kan wel goed komen straks.

Al met al heb ik wel vertrouwen in het komende seizoen. We moeten er gewoon voor zorgen dat we de eerste pot gewoon winnen en vanaf het begin van het seizoen bovenin meedraaien! :sjaal:
Als ik dit zo lees dan is het zo dat we een redelijk team voor de JL hebben, maar besef je wel dat we volgend seizoen als het meezit weer terug zijn op het hoogste plan, en dat we dan aan deze spelers zoals jij het voorstelt, geen reet meer hebben?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

Henkiepenkie schreef:
Polleke schreef:
Henkiepenkie schreef:
pjottr schreef:Stond redelijk maar vond aanvallend weinig indrukwekkend
Ja, Santos en Foor waren gisteren niet best. En dan wordt het lastig.
opnieuw: dat is niet waar
Dan verschillen we dus van mening. Ik vond beide erg veel balverlies hebben, en ik verwacht juist van een buitenspeler dat hij de achterlijn kan halen of een mannetje kan passeren.
En dat zeg ik dus de hele tijd: dat is niet meer zo in het huidge voetbal. Kan jij er alsjeblieft 10 opnoemen in het gehele voetbal die dat wel kunnen?

De buitenposities worden zo net meer ingevuld, je speelt vaker naar midden, wordt meteen gezocht in de combinatie en trekt ruimtes voor de backs om mee op te komen. Hoe vaak konden Leiwa en Appiah opkomen door de ruimtes die zij trokken... heel vaak. Je, zeker Santos leed balverlies, een enkele keer door zijn eigen schuld... maar vaak moesten ze beide ook in de zeer kleine ruimte opereren. Nee, ze speelde beide een zeer aardige wedstrijd, geen hele goede, maar zeker een voldoende.

Als je de traditionele buitenspeler zoekt... die bestaan niet meer... nergens meer, behalve bij de D pupillen op 3e klasse niveau. Dat bij NEC verwachten en daarop spelers afrekenen is dus niet realistisch.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Napoleon »

Redelijk goede pot van NEC. Tom Daemen en Breinburg vielen in een positieve zin op :tu:
Van Eijden oogt wat ongemotiveerd.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

jbnmgn schreef:
MojoMojo schreef:Joshua Smits: Heeft eigenlijk niet zoveel te doen gehad gisteren. Een tegengoal waar hij niet zoveel aan kon doen. Had een slechte pass op Appiah die over de zijlijn ging. Verder wel een redelijke trap gisteren.

Marcel Appiah: Had een lastige wedstrijd gisteren. Speelde niet best, maar heb er wel vertrouwen in dat hij van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Rens van Eijden: Ik vond Van Eijden in de eerste helft de zwakste speler van het veld. Veel balverlies, slechte balaannames en liet zijn directe tegenstander uit zijn rug weglopen bij de goal van Sociedad. Tweede helft speelde hij wat beter, voor de Jupiler League een prima centrale verdediger.

Tobias Haitz: Speelde een prima wedstrijd. Toch lijkt hij wat onzeker en gehaast als hij zelf moet gaan opbouwen. Speelt het liefst een balletje breed.

Jeffrey Leiwakabessy: Coacht veel. Ik vind wel dat Jeffrey te vaak de bal terug speelt op Haitz in plaats van vooruit durft te voetballen. Een balletje op Breinburg of Daemen zou vaak al een betere oplossing zijn.

Tom Daemen: Dit lijkt mij een prima aanwinst. Zeer rustig aan de bal, maar ook wanneer hij de bal niet heeft, weet hij precies waar hij moet lopen. De rust die hij uitstraalt is fijn op het middenveld.

Gregor Breinburg: Ik denk dat dit de beste aanwinst van het seizoen wordt. Speelde werkelijk een fantastische wedstrijd. Loopt veel, goed in de passing, prima balaannames en een harde werker. Een prima duo met Daemen.

Samuel Stefanik: Wederom een zeer matige wedstrijd. Je moet echt op het wedstrijdformulier kijken om te kunnen weten dat hij meespeelt. Ik vind hem niet van toegevoegde waarde, hoop dat hij dit op Jupiler League-niveau wel kan gaan laten zien.

Navarone Foor: Ook een matige wedstrijd. Had het lastig om een goede actie te maken en was ook vrij ongelukkig in de passing. Ik denk wel dat Foor van toegevoegde waarde kan zijn in de Jupiler League.

Christian Santos: Speelde een zeer matige wedstrijd. Had geen actie, geen snelheid, veel balverlies. Gewoon een zeer ongelukkige wedstrijd.

Sjoerd Ars: Ik denk dat we aan Ars een heel leuke centrumspits hebben voor in de Jupiler League. Kan een balletje vasthouden, legde de balletjes steeds ook goed terug en had een perfecte kopbal die er ook geweldig uit werd gehouden door de doelman.

Invallers:

Kevin Conboy: Vind Conboy als linksback nog steeds niet erg sterk. Moet het vooral hebben van zijn opkomende acties en voorzet. De voorzet die gisteren echter niet echt goed was. Ik zie wel liever Conboy op linksback dan Leiwakabessy, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Conboy nog wel weg gaat.

Daan Disveld: Deze jongen komt erg onzeker over. Kwam erin en gaf meteen een ontzettend verkeerde crosspass, werd ook direct gecoacht door (ik meen) Daemen dat hij rustig moest zijn aan de bal. Ik denk dat Disveld ook voor de Jupiler League te licht is. Toch jammer, er was een tijd dat spelers als Memphis Depay en Tonny Vilhena naar hem luisterden als aanvoerder van Oranje -17.

Thijs van Hofwegen: Ik heb nog niet echt een indruk van deze speler kunnen krijgen.

Muhammed Mert: Ik vond dat deze jongen veel meer techniek had dan Santos. Hij heeft op mij in die paar minuten meer indruk gemaakt dan Santos.

Paco van Moorsel: Viel aardig in. Ik denk dat hij een prima aanwinst kan zijn voor de Jupiler League. Echter nog te weinig gezien van hem om ook daadwerkelijk iets zinnigs over hem te schrijven.

Soren Rieks: Weer een paar leuke acties. Veel te groot voor de Jupiler League natuurlijk. Deze jongen gaat nog wel weg.

Kristjann Emilsson: Nog niet echt een super goede indruk van. Positief vond ik dat hij probeerde te schieten uit alle standen, dat is iets wat ik de laatste jaren wel heb gemist bij NEC. Zijn schoten waren echter niet heel hard en zuiver. Hij lijkt me wel een harde werker/loper, dus dat kan wel goed komen straks.

Al met al heb ik wel vertrouwen in het komende seizoen. We moeten er gewoon voor zorgen dat we de eerste pot gewoon winnen en vanaf het begin van het seizoen bovenin meedraaien! :sjaal:
Als ik dit zo lees dan is het zo dat we een redelijk team voor de JL hebben, maar besef je wel dat we volgend seizoen als het meezit weer terug zijn op het hoogste plan, en dat we dan aan deze spelers zoals jij het voorstelt, geen reet meer hebben?
Ben het niet overal mee eens (ik vond oa Stefanik de slechtste, van Eijden stabiel), maar ik zie niet in waarom sommige zo negatief zijn over deze ploeg bij een eventuele promotie. Allereerst ben je nog niet eens in de buurt van een promotie en gezien de historie is promotie echt niet iets wat NEC 1-2-3 doet.. en ten tweede.. als je promoveert zie ik niet in waarom je met één versterking in elke linie niet gewoon meedoet. Het team is dan een jaar verder, er zit veel jong grut in... en los ervan.. als je ziet hoe ze zich nu al; houden tegen Sociedad en AZ.. ik snap die negativiteit niet.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door dolle dries »

Ik snap die negativiteit best wel. Allereerst is het vaak zeiken om het zeiken, en op de tweede plaats zijn we de afgelopen jaren ook diverse keren onaangenaam verrast door -in potentie- goede spelers.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door MojoMojo »

jbnmgn schreef:Als ik dit zo lees dan is het zo dat we een redelijk team voor de JL hebben, maar besef je wel dat we volgend seizoen als het meezit weer terug zijn op het hoogste plan, en dat we dan aan deze spelers zoals jij het voorstelt, geen reet meer hebben?
Nouja, ik denk dat er zeker een aantal spelers bij lopen die de Eredivisie ook wel aankunnen, maar over het algemeen denk ik wel echt dat dit een Jupiler League-selectie is. En daar is niks mis mee, want we spelen ook in de Jupiler League. Mochten we promoveren, dan moet er zeker Eredivisie-materiaal bij ja. Maar dat is latere zorg. Eerst maar eens zorgen dat we met deze selectie promoveren. Die kans acht ik wel aanwezig.
The name's so nice, you say it twice..

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door N.E.C. »

Waar is de looijer gebleven deed begin van de voorbereiding toch best goed?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Frans »

N.E.C. schreef:Waar is de looijer gebleven deed begin van de voorbereiding toch best goed?
Geblesseerd geraakt.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

dolle dries schreef:Ik snap die negativiteit best wel. Allereerst is het vaak zeiken om het zeiken, en op de tweede plaats zijn we de afgelopen jaren ook diverse keren onaangenaam verrast door -in potentie- goede spelers.
Zeiken op het zeiken snap ik niet.... en we zijn idd diverse keren onaangenaam verrast... maar in tegenstelling tot die jaren zien we nu zelf bij de wedstrijden en zien we toch dat het goed zit? En als je ziet hoe deze groep in dit stadium speelt tegen AZ en Sociedad speelt .. dan mogen we toch ook positief zijn over de kern van deze groep bij een eventuele... ik herhaal eventuele promotie.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Mark Ariaans »

jbnmgn schreef: Als ik dit zo lees dan is het zo dat we een redelijk team voor de JL hebben, maar besef je wel dat we volgend seizoen als het meezit weer terug zijn op het hoogste plan, en dat we dan aan deze spelers zoals jij het voorstelt, geen reet meer hebben?
Wat is je punt precies? Sowieso is het een gegeven dat elke club die promoveert, een kwaliteitsinjectie moet krijgen. Daar ontkom je niet aan. Je kunt op JL niveau nu eenmaal niet je beste spelers vasthouden. Verder zitten er genoeg relatief jonge spelers tussen, waarvan je moet hopen dat ze dit seizoen een goede ontwikkeling doormaken en daarmee volgend seizoen wel rijp zijn voor de ED.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

Mark Ariaans schreef:
jbnmgn schreef: Als ik dit zo lees dan is het zo dat we een redelijk team voor de JL hebben, maar besef je wel dat we volgend seizoen als het meezit weer terug zijn op het hoogste plan, en dat we dan aan deze spelers zoals jij het voorstelt, geen reet meer hebben?
Wat is je punt precies? Sowieso is het een gegeven dat elke club die promoveert, een kwaliteitsinjectie moet krijgen. Daar ontkom je niet aan. Je kunt op JL niveau nu eenmaal niet je beste spelers vasthouden. Verder zitten er genoeg relatief jonge spelers tussen, waarvan je moet hopen dat ze dit seizoen een goede ontwikkeling doormaken en daarmee volgend seizoen wel rijp zijn voor de ED.
:withstupid: ik zie echt geen probleem... de kern is goed, tuurlijk moet er wat bij... maar het is een goede mix van positieve gasten... en we zijn niet eens begonnen, laat staan gepromoveerd. Ik snap de problemen echt niet.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Sandertjuh85 »

Mensen zien denk ik graag een team staan waarmee we volgend jaar europees voetbal kunnen halen.
lijkt me niet realistisch

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

Sandertjuh85 schreef:Mensen zien denk ik graag een team staan waarmee we volgend jaar europees voetbal kunnen halen.
lijkt me niet realistisch
Stap 1 is promoveren.... en het publiek terugwinnen.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Joshua Smits: Prima Keeper voor de JL
Marcel Appiah: Ik vond in tegenstelling tot heel wat andere hem prima spelen. Verdedigend niet makkelijk van de bal te zetten. heb hem op 1 foutje kunnen betrappen.
Rens van Eijden: Niet goed niet slecht tegen Sociedad. Paar keer redelijk mee gedaan met de opbouw.
Tobias Haitz: Oogt wat onzeker maar verder prima pot voor JL niveau.
Jeffrey Leiwakabessy: Ik vond Leiwa wat matig spelen vandaag, slechte passjes
Tom Daemen: Prima spelverdeler, rustig aan de bal.
Gregor Breinburg: Beste speler van N.E.C. op het veld tegen Sociedad. Paar goede passjes onder andere de voorzet op Ars die bijna binnen gekopt werd.
Samuel Stefanik: Zeeer matig en onzichtbaar.
Navarone Foor: Zwak, wederom gewogen en te licht bevonden. Een Flo aan de speed. Springt en rent overal heen maar komt er nooit goed uit en wordt te makkelijk van de bal gezet.
Christian Santos: Viel mij persoonlijk erg tegen. Ging bijna geen man voorbij, probeerde het ook nauwelijks. Erg ongelukkige wedstrijd.
Sjoerd Ars: Prima spits. Kreeg te weinig aanvoer. Jaagt goed door en wil heel graag.

Invallers:

Kevin Conboy:
Verdedigend matig, aanvallend/opbouwend goed, eind pass viel tegen.
Daan Disveld: Te klein voor een centrale verdediger.
Thijs van Hofwegen: Oogde goed, kreeg nog een mooie kans in de laatste minuten.
Muhammed Mert: Fel maar onachtzaam. paar keer onnodig balverlies.
Paco van Moorsel: Prima aankoop/huur. Gaat belangrijk worden.
Soren Rieks: De enige die echt probeerde een mannetje voorbij te komen.
Kristjann Emilsson: Veel inzet, staat op de goede plekken maar mist nog wat scherpte. Aantal kansen die te slap ingeschoten werden of over de goal gingen.

jbnmgn

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door jbnmgn »

Mooi toch he? We zijn nog niet eens begonnen, we zijn nog niet eens compleet, en nu al worden er spelers afgedaan als middelmatige JL spelers. Nu al zijn we in de ogen van sommigen hier gedoemd neer te dalen in de Topklasse.
Kunnen we niet gewoon de eerste wedstrijden afwachten voordat we weer over gaan op het neersabelen van spelers die net 3 weken of korter binnen zijn?

Ik heb vertrouwen, vertrouwen in een trainer die zich wil bewijzen, vertrouwen in een grotendeels nieuw bestuur/TS, vertrouwen in een spelersgroep die nog een team moeten worden.
Kortom: ik heb er alle vertrouwen in dat we een veel beter seizoen tegemoet gaan dan het afgelopen seizoen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:Kunnen we niet gewoon de eerste wedstrijden afwachten voordat we weer over gaan op het neersabelen van spelers die net 3 weken of korter binnen zijn?
:withstupid: sommige supporters hebben geen geduld en leggen tevens alles onder een microscoop ... teamprocessen zijn complex en koop je niet als een pakkie boter bij de supermarkt
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door svenniessee »

jbnmgn schreef:Mooi toch he? We zijn nog niet eens begonnen, we zijn nog niet eens compleet, en nu al worden er spelers afgedaan als middelmatige JL spelers. Nu al zijn we in de ogen van sommigen hier gedoemd neer te dalen in de Topklasse.
Kunnen we niet gewoon de eerste wedstrijden afwachten voordat we weer over gaan op het neersabelen van spelers die net 3 weken of korter binnen zijn?

Ik heb vertrouwen, vertrouwen in een trainer die zich wil bewijzen, vertrouwen in een grotendeels nieuw bestuur/TS, vertrouwen in een spelersgroep die nog een team moeten worden.
Kortom: ik heb er alle vertrouwen in dat we een veel beter seizoen tegemoet gaan dan het afgelopen seizoen.
Hier ben ik het nou helemaal mee eens, weet zeker dat de meerderheid van de personen die zich zo negatief uitlaten de jupiler league ook niet tot nauwelijks volgen of laat staan samenvattingen zien.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef:Mooi toch he? We zijn nog niet eens begonnen, we zijn nog niet eens compleet, en nu al worden er spelers afgedaan als middelmatige JL spelers. Nu al zijn we in de ogen van sommigen hier gedoemd neer te dalen in de Topklasse..
Ik vind de algemene tendens hier anders behoorlijk positief hoor.
Ik lees van veel mensen dat het prima is wat je tot nog toe ziet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door burp »

jeej, vrijdag besloten potje tegen MVV.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Demtsjenko »

hoef ik ook niet te zien, maar ben wel heel benieuwd naar de uitslag... kan namelijk een indicatie geven van de sterkte van NEC... oefenwedstrijden zeggen niet alles, maar we kruipen nu wel langzaam naar de start van de competitie toe en ploegen zullen steeds meer in hun basisformatie gaan spelen...

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door nathan3gb »

Ik ben ook benieuwd inderdaad.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door Polleke »

Ik snap oprecht niet waarom die wedstrijd niet open gespeeld kan worden..... alle oefenduels zijn in prima sfeer verlopen, vaak was er geen eens politie.. ook bv tegen AZ. NEC en MVV hebben geen enkel conflict of negatieve historie en ze doen net alsof dit op het pad kwam... maar Ruud Brood zei in het interview zaterdag al dat ze 'bezig waren met het regelen van een extra oefenwedstrijd'.

Maar goed..

Joshua Smits: Talentvolle gozer, juiste lengte.. sterk in de coaching ondanks leeftijd... lekker in het diepe gooien
Marcel Appiah: Prima speler, sterk in duels... komt op door goede loopacties van oa Foor, mag nog wel wat aan de voorzet werken.
Rens van Eijden: Sterk gespeeld.. zag er slecht uit bij die perfect gegeven bal van de tegenpartij. Zag er toen wel erg machteloos uit. Ik betwijfel wel of hij de kapitein hoort te zijn.
Tobias Haitz: Begin eindelijk te snappen waarom hij uberhaput gehaald is... leuke voetballende verdediger. Hij is ook groter dan ik dacht. Maak me wel zorgen over het feit dat ik beide CV's dezelfde types vindt.
Jeffrey Leiwakabessy: Speelde best goed vond ik, kwam regelmatig op en was positioneel zeer sterk. Ze moeten alleen wat beter afspreken wat er gebeurd als hij opgekomen is, want Dos Santos trok naar binnen, Leiwa eroverheen... maar dan heb je dus wel als hij hem wil afspelen geen diep aanspeelpunt meer voor hem. Zo leed hij een paar keer balverlies en daar loopt iedereen over te zeiken nu... maar als Leiwa die ballen gewoon sneller voorgeeft, want zijn voorzet is echt zeer sterk.
Tom Daemen: Prima spelverdeler... de echte leider in het veld. Rustig, zelfs zijn kopballen zijn gericht op balbezit. Ik zou hem liever wat minder bij de bal zien bij stilstaande situaties....want als hij daar echt goed in is... dan heeft hij dát nog niet laten zien.
Gregor Breinburg: Ik geniet van hem... een NEC-speler puur sang.... strijd, power, mentaliteit.. bravoure... en dat blijkt ie nog te kunnen ballen ook.
Samuel Stefanik: Zakte volledig door het ijs.... en zijn gezicht stond ook zo.
Navarone Foor: prima spelend. Was positioneel sterk en maakte veel ruimte. Won zelfs een kopduel! Toch loopt iedereen te zeiken op hem omdat hij geen acties maakt en net als Leiwa op links soms er voetballend niet uitkomt als er geen afspeelmogelijkheden zijn. Foor is een heerlijke speler, zeker niet te licht... probleem is dat hij een ander type buitenspeler zal zijn als die de meeste willen hier. Maar als ik jullie was zou ik eens meer op zijn spel van de bal letten, ipv de kodak momenten aan de bal als het mis gaat
Christian Santos: Zie Foor... is ook een voetballer en gaat geen man voorbij. Mensen blijven het hier roepen dat vleugelspitsen hun man voorbij moeten. Dan heb je geen verstand van voetbal want ik zeg het nu nog één keer: DIE SPELERS BESTAAN NIET MEER!!!!!... dus hou eens op met dat te roepen of te eisen van een speler.
Sjoerd Ars: Toonbeeld in de spits, harde werker, killer, moet wel gevonden worden. Toch.... ik vond Emilsson beter.

Invallers:
Kevin Conboy: Tja... ik vond hem sterker en dommer spelen dan Leiwa.
Daan Disveld: Ai.. wat is deze jongen onzeker zeg... en dat als hij zijn kop erbij houdt hij niet veel fout doet. Onzekerheid moet eruit en snel.
Thijs van Hofwegen: Te weinig gezien in de wedstrijd...
Muhammed Mert: Te weinig gezien in de wedstrijd.... maar vond hem op links wel een aardige klik hebben met Conboy.
Paco van Moorsel: Te weinig gezien in de wedstrijd
Soren Rieks: Probeerde een man voorbij te komen... wat volstrekt nutteloos was met de drie dubbele rugdekking. kreeg applaus voor een mooie actie... maar die bal rolde wel de achterlijn over als doeltrap. Rieks kan ook op de vleugels spelen zoals Foor en Santos en is beter dan die twee samen... omdat die rol anders wordt ingevuld nu. maar hij gaat echt weg... kan me niet voorstellen dat iemand die zo erboven uit steekt blijft.
Kristjann Emilsson: Dat wordt em beste mensen.......... onze nieuwe held.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2014/15

Bericht door vak Oost »

Polleke schreef:Ik snap oprecht niet waarom die wedstrijd niet open gespeeld kan worden.....
http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4468875 vergunningen en veiligheid ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten