Sjoerd Ars

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Dirk Eijlander »

Tiel schreef:
necthom schreef:Ruud Brood is van mening, na het zien van de beelden, dat het ipv een rode kaart een penalty voor NEC had moeten zijn....
Als de eerste overtreding beoordeeld was wel, dat zegt hij toch duidelijk. Eerst wordt zijn shirt bijna uitgetrokken, dat is dus een pingel. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen (kennelijk wel). De 2e situatie was natuurlijk rood en geen pingel voor NEC.
Daarnaast zegt hij op basis van de beelden, die heb ik net bekeken en ik zie daarop ook niet dat Ars rood had moeten krijgen, enkel dat het een penalty had moeten zijn (jij wel dan Tiel?). Wat natuurlijk niet zegt dat Pjottr geen gelijk heeft.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door vak Oost »

Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door illestyl »

necthom schreef:Ruud Brood is van mening, na het zien van de beelden, dat het ipv een rode kaart een penalty voor NEC had moeten zijn....
Die argumentatie van Brood slaat helemaal nergens op!

'Het was natuurlijk geen rode kaart, want die speler trok zowat het shirt van Sjoerd uit. Die overtreding had bestraft moeten worden en niet de natuurlijke beweging van Ars'.

Oke, nee dan mogen we iedereen op z'n bek slaan na een overtreding! Want de eerste overtreding telt! :crazy2:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Keizerstad1994 »

Als Ars die lullo van Emmen al überhaupt slaat was het in ieder geval niet in het gezicht zoals die matennaaier het deed voorkomen. Leek op de beelden meer alsof hij zich los wil maken en doet dat gewoon een beetje wild. Maakt daarin wel een beweging met z'n armen, maar is dit echt rood? Ik betwijfel het.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Tiel »

illestyl schreef:
necthom schreef:Ruud Brood is van mening, na het zien van de beelden, dat het ipv een rode kaart een penalty voor NEC had moeten zijn....
Die argumentatie van Brood slaat helemaal nergens op!

'Het was natuurlijk geen rode kaart, want die speler trok zowat het shirt van Sjoerd uit. Die overtreding had bestraft moeten worden en niet de natuurlijke beweging van Ars'.

Oke, nee dan mogen we iedereen op z'n bek slaan na een overtreding! Want de eerste overtreding telt! :crazy2:
Had het nog steeds een pingel moeten zijn, kun je even een link plaatsen waar hij zegt dat het geen rood is? Het: Het was natuurlijk geen rode kaart verzin je er gewoon bij. Je bent enkel negatief op alles en iedereen sinds je papa Carlos weg is, jammer dat we weer gewonnen hebben he......................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:Als Ars die lullo van Emmen al überhaupt slaat was het in ieder geval niet in het gezicht zoals die matennaaier het deed voorkomen. Leek op de beelden meer alsof hij zich los wil maken en doet dat gewoon een beetje wild. Maakt daarin wel een beweging met z'n armen, maar is dit echt rood? Ik betwijfel het.
Kan alles worden van seponeren tot 1 of 2 wedstrijden. Gelukkig geen 4, daar is het echt veel te weinig voor. De beelden laten zien dat hij wel aan zijn hoofd voelt terwijl hij daar niet geraakt wordt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door LT »

Als de scheidsrechter op tijd reageert is het inderdaad een penalty, nu geef je aanleiding om rood te trekken of daar dan theater bij zit of niet, dat is gewoon Ars aan te rekenen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Als Ars die lullo van Emmen al überhaupt slaat was het in ieder geval niet in het gezicht zoals die matennaaier het deed voorkomen.
Leek op de beelden meer alsof hij zich los wil maken en doet dat gewoon een beetje wild. Maakt daarin wel een beweging met z'n armen, maar is dit echt rood? Ik betwijfel het.
Kan alles worden van seponeren tot 1 of 2 wedstrijden. Gelukkig geen 4, daar is het echt veel te weinig voor. De beelden laten zien dat hij wel aan zijn hoofd voelt terwijl hij daar niet geraakt wordt.
bij de knvb kijken ze niet alleen naar de beelden maar ook naar het verslag van de heer Kamphuis en zijn assistenten en dan is een schorsing van 3 of 4 wedstrijden ook een nog gerede optie die niet uit te sluiten is
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Als Ars die lullo van Emmen al überhaupt slaat was het in ieder geval niet in het gezicht zoals die matennaaier het deed voorkomen.
Leek op de beelden meer alsof hij zich los wil maken en doet dat gewoon een beetje wild. Maakt daarin wel een beweging met z'n armen, maar is dit echt rood? Ik betwijfel het.
Kan alles worden van seponeren tot 1 of 2 wedstrijden. Gelukkig geen 4, daar is het echt veel te weinig voor. De beelden laten zien dat hij wel aan zijn hoofd voelt terwijl hij daar niet geraakt wordt.
bij de knvb kijken ze niet alleen naar de beelden maar ook naar het verslag van de heer Kamphuis en zijn assistenten en dan is een schorsing van 3 of 4 wedstrijden ook een nog gerede optie die niet uit te sluiten is
Als je dan in beroep gaat kijken ze wel naar de beelden en ook naar de verklaring van ARs en die andere lullo.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Keizerstad1994 »

Tiel schreef: Kan alles worden van seponeren tot 1 of 2 wedstrijden. Gelukkig geen 4, daar is het echt veel te weinig voor. De beelden laten zien dat hij wel aan zijn hoofd voelt terwijl hij daar niet geraakt wordt.
Seponeren zal niet snel gebeuren, de KNVB steunt haar scheidsrechters (in dit geval vrij onterecht) als het ook maar enigszins kan. Met mazzel krijgt ie 1 wedstrijd + 1 voorwaardelijk.

Maar vind dat matennaaien sowieso misselijkmakend. Gister naast die loser van Emmen ook Vejinovic en Peersman die hun tegenstander een rode kaart aannaaien of dat proberen. :pukeface: Die verdienen gewoon een even lange schorsing als degene die ze naaien
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door eniesee12 »

Het viel allemaal reuze mee, heb het net terug gezien hij duwt hem gewoon met 2 handen van zich af, kut scheidsrechter en net zo goed die matennaaier van Emmen. Met 1 wedstrijd schorsing zal het wel klaar zijn.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door necnmgn »

eniesee12 schreef:Het viel allemaal reuze mee, heb het net terug gezien hij duwt hem gewoon met 2 handen van zich af, kut scheidsrechter en net zo goed die matennaaier van Emmen. Met 1 wedstrijd schorsing zal het wel klaar zijn.
Precies, lekker Emilsson laten spelen tegen Ajax komende dinsdag.. Maar ik vrees toch dat de KNVB op nog wel eens voor 3 waarvan 1 voorwaardelijk kan gaan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Tiel »

necnmgn schreef:
eniesee12 schreef:Het viel allemaal reuze mee, heb het net terug gezien hij duwt hem gewoon met 2 handen van zich af, kut scheidsrechter en net zo goed die matennaaier van Emmen. Met 1 wedstrijd schorsing zal het wel klaar zijn.
Precies, lekker Emilsson laten spelen tegen Ajax komende dinsdag.. Maar ik vrees toch dat de KNVB op nog wel eens voor 3 waarvan 1 voorwaardelijk kan gaan.
He die was ik even vergeten, na dinsdag heeft hij zijn eerste wedstrijd al gehad. Kan nog wel eens mee gaan vallen dan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Gerd »

Tiel schreef:
necnmgn schreef:
eniesee12 schreef:Het viel allemaal reuze mee, heb het net terug gezien hij duwt hem gewoon met 2 handen van zich af, kut scheidsrechter en net zo goed die matennaaier van Emmen. Met 1 wedstrijd schorsing zal het wel klaar zijn.
Precies, lekker Emilsson laten spelen tegen Ajax komende dinsdag.. Maar ik vrees toch dat de KNVB op nog wel eens voor 3 waarvan 1 voorwaardelijk kan gaan.
He die was ik even vergeten, na dinsdag heeft hij zijn eerste wedstrijd al gehad. Kan nog wel eens mee gaan vallen dan.
Politbureau van de KNVB kiest altijd een veilige straf. Vier wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk ( standaard straf)

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Super-Simr »

Op de beelden lijkt Ars toch gewoon een slaande beweging te maken. Niet dat die gast hiervan op de grond hoeft te vallen, maar wel oliedom van Ars!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jbnmgn

Re: Sjoerd Ars

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
druten schreef:beelden??
http://foxsports.nl/video/231544-samenv ... emmen.html
Moet je inloggen

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Frans »

gewoon een gratis accountje aanmaken!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Bernd »

Frans schreef:gewoon een gratis accountje aanmaken!
Net zo doen als met de limonade.

jbnmgn

Re: Sjoerd Ars

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:gewoon een gratis accountje aanmaken!
ok thx

jbnmgn

Re: Sjoerd Ars

Bericht door jbnmgn »

Beelden een paar keer bekeken, maar ik kan niet duidelijk zeggen wat daar gebeurd is. Lijkt slaande beweging, maar ja. En dat is nou het kutterige van de JL, veel minder camera's waardoor zulke beelden niet duidelijk belicht worden.
Ik hoop dat de beelden voor de KNVB duidelijker zijn en dat hij wordt "vrijgesproken"

jbnmgn

Re: Sjoerd Ars

Bericht door jbnmgn »

Overigens: is hij nu meteen geschorst voor Ajax amateurs? En kan hij protest aantekenen zodat hij wellicht toch mee kan naar de Graafschap??

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Hennie-C »

https://vine.co/#/v/O7A25E1iu6x

Lijkt zich 'gewoon' los te rukken, in mijn ogen geen rode kaart. Het rapport van de scheidsrechter gaat bepalen hoeveel wedstrijden de beste man krijgt.
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Gijscoman »

Hennie-C schreef:https://vine.co/#/v/O7A25E1iu6x

Lijkt zich 'gewoon' los te rukken, in mijn ogen geen rode kaart. Het rapport van de scheidsrechter gaat bepalen hoeveel wedstrijden de beste man krijgt.
De link werkt bij mij niet, maar na wat zoeken op Vine kwam ik 'm hier weer tegen: https://vine.co/u/1125558146711318528
Hoe dan ook: heb vooral het gevoel dat hij de speler bij de schouder vastpakt. Op het moment dat zijn schouder geraakt wordt, begint de beweging richting de grond al. Daarna doet Ars nog wel iets raars met z'n rechterarm, hetgeen uitgelegd zou kunnen worden als een slaande beweging, maar ook een andere logische uitleg kan hebben. Namelijk dat hij zich wil draaien om te kijken waar de bal zich bevindt, want in die beweging draait hij zich ook zo dat hij met z'n gezicht naar de bal komt te staan met als doel om te zien of er iets als een voorzet aan zou komen.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Jackiegoal »

illestyl schreef:
necthom schreef:Ruud Brood is van mening, na het zien van de beelden, dat het ipv een rode kaart een penalty voor NEC had moeten zijn....
Die argumentatie van Brood slaat helemaal nergens op!

'Het was natuurlijk geen rode kaart, want die speler trok zowat het shirt van Sjoerd uit. Die overtreding had bestraft moeten worden en niet de natuurlijke beweging van Ars'.

Oke, nee dan mogen we iedereen op z'n bek slaan na een overtreding! Want de eerste overtreding telt! :crazy2:
Hij slaat de hand weg waarmee die idioot hem z'n shirt probeert uit te trekken. Dit was gewoon een gevalletje geldingsdrang van de scheidsrechter, maar helaas voor hem (en ons) heeft hij het totaal verkeerd gezien.
"I am Brian, and so is my wife!"

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Sjoerd Ars

Bericht door Michael »

Als dit een schorsing wordt zitten ze daar gewoon te slapen. Dat die gast van Emmen zo neergaat is in de hoop nog iets van die wedstrijd te maken. Nu gewoon eerlijk getuigen en zorgen dat Ars krijgt waar hij recht op heeft, een excuses en een sepot...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten