Marcel Appiah

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Keizerstad1994 »

Bij NEC zijn ze (hopelijk) echt niet volledig op hun hoofd gevallen. Die laten een speler als Appiah echt niet gaan. Beter ga je het niet snel krijgen op die positie aangezien Appiah vrij compleet is(Groot, sterk, snel, goede voorzet).

Zoals al eerder gezegd is dit een formele bedoeling, gebeurt bij andere clubs ook, spelers die een ontslagbrief krijgen maar toch een nieuw voorstel krijgen. Komt wel goed. En zoniet zijn ze bij NEC heel slecht bezig.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Arch »

Goed bezig die Bart v Ingen. Zo een Appiah laat je toch niet weg gaan.

hupie
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door hupie »

van Ingen is geloof ik gek geworden :. Appiah zo laten gaan??????? :crazy2:

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Arch »

Moet je ff tegen "vak oost" zeggen die vind namelijk dat ik van Ingen hierover aanval.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15061
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door necnmgn »

Nouja, ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken dat ze hem niet direct een contractvoorstel gedaan hebben.. Maar aan de andere kant, hij is op dit moment niet meer dan tweede keuze achter Gravenbeek. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk liever Appiah zie spelen, maar Brood ziet ze elke dag trainen en die zal op basis daarvan de beste optie kiezen

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Arch »

Gravenbeek hebben ze ook geen contract gegeven dus >>>>>>>>>

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door gladiator »

Brood stelt appiah al zo lang niet meer op.....ik ben bang dat nec zijn oren weer teveel naar de trainer laat hangen
#pastoor
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Marcel Appiah

Bericht door jsentani »

Betekent dat we minimaal 6 nieuwe verdedigers moeten gaan aantrekken......

Wat een onzin om deze spelers waaronder een eigen jeugd speler, te laten gaan, je weet wat je nu hebt, zijn ingespeeld, zijn eredivisewaardig, waarom weer een gok nemen. Komen zeker weer van die fantastische buitenlanders....
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

hupie
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door hupie »

gladiator schreef:Brood stelt appiah al zo lang niet meer op.....ik ben bang dat nec zijn oren weer teveel naar de trainer laat hangen
#pastoor
Zal het wel zijn. Brood ziet het niet in hem zitten net als Haitz. Vreemd om weer op een passant (trainer) af te gaan.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Keizerstad1994 »

Of we doen allemaal even rustig. Bart geeft op Twitter ook aan dat ze (eventueel) nog in gesprek gaan met spelers waarvan het contract nu formeel is opgezegd. Vooral dat woordje 'formeel' is een belangrijk punt van relativisme hier.
het technische hart is in staat geweest in een moeilijke periode deze selectie te formeren. We hebben de gezamenlijke uitdaging om dat de aankomende 4 maanden weer te bewijzen. Betekent niet dat we niet alsnog in gesprek gaan met spelers die we nu formeel hebben opgezegd
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Ron Delgado »

Maar die passant zit hier in ieder geval volgend jaar ook. Ziet hij het niet in die twee zitten, dan heeft het weinig zin om ze hier te houden. Wel moet Brood dan goed weten, wie er voor hen in de plaats komen.
Get up! Stay on the scene.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Dave »

Keizerstad1994 schreef:Of we doen allemaal even rustig. Bart geeft op Twitter ook aan dat ze (eventueel) nog in gesprek gaan met spelers waarvan het contract nu formeel is opgezegd. Vooral dat woordje 'formeel' is een belangrijk punt van relativisme hier.
het technische hart is in staat geweest in een moeilijke periode deze selectie te formeren. We hebben de gezamenlijke uitdaging om dat de aankomende 4 maanden weer te bewijzen. Betekent niet dat we niet alsnog in gesprek gaan met spelers die we nu formeel hebben opgezegd
Appiah had nu al een contract moeten hebben ontvangen. Niet eventueel later pas. Jammer, een gemiste kans en ben benieuwd wat Appiah hiervan denkt.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10593
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Gijscoman »

Dave schreef:
Keizerstad1994 schreef:Of we doen allemaal even rustig. Bart geeft op Twitter ook aan dat ze (eventueel) nog in gesprek gaan met spelers waarvan het contract nu formeel is opgezegd. Vooral dat woordje 'formeel' is een belangrijk punt van relativisme hier.
het technische hart is in staat geweest in een moeilijke periode deze selectie te formeren. We hebben de gezamenlijke uitdaging om dat de aankomende 4 maanden weer te bewijzen. Betekent niet dat we niet alsnog in gesprek gaan met spelers die we nu formeel hebben opgezegd
Appiah had nu al een contract moeten hebben ontvangen. Niet eventueel later pas. Jammer, een gemiste kans en ben benieuwd wat Appiah hiervan denkt.
Op FB reageert hij op het bericht van Haitz dat hij ook moet gaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door mschr »

Ron Delgado schreef:Maar die passant zit hier in ieder geval volgend jaar ook. Ziet hij het niet in die twee zitten, dan heeft het weinig zin om ze hier te houden. Wel moet Brood dan goed weten, wie er voor hen in de plaats komen.
Ontsla die passant! Appiah mot blieve!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7191
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door karlo »

Dave schreef:
Keizerstad1994 schreef:Of we doen allemaal even rustig. Bart geeft op Twitter ook aan dat ze (eventueel) nog in gesprek gaan met spelers waarvan het contract nu formeel is opgezegd. Vooral dat woordje 'formeel' is een belangrijk punt van relativisme hier.
het technische hart is in staat geweest in een moeilijke periode deze selectie te formeren. We hebben de gezamenlijke uitdaging om dat de aankomende 4 maanden weer te bewijzen. Betekent niet dat we niet alsnog in gesprek gaan met spelers die we nu formeel hebben opgezegd
Appiah had nu al een contract moeten hebben ontvangen. Niet eventueel later pas. Jammer, een gemiste kans en ben benieuwd wat Appiah hiervan denkt.
als ze appiah willen houden zal dit heus wel al met hem besproken zijn.
Het blijft toch je club.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Dave »

karlo schreef:
Dave schreef:
Keizerstad1994 schreef:Of we doen allemaal even rustig. Bart geeft op Twitter ook aan dat ze (eventueel) nog in gesprek gaan met spelers waarvan het contract nu formeel is opgezegd. Vooral dat woordje 'formeel' is een belangrijk punt van relativisme hier.
het technische hart is in staat geweest in een moeilijke periode deze selectie te formeren. We hebben de gezamenlijke uitdaging om dat de aankomende 4 maanden weer te bewijzen. Betekent niet dat we niet alsnog in gesprek gaan met spelers die we nu formeel hebben opgezegd
Appiah had nu al een contract moeten hebben ontvangen. Niet eventueel later pas. Jammer, een gemiste kans en ben benieuwd wat Appiah hiervan denkt.
als ze appiah willen houden zal dit heus wel al met hem besproken zijn.
Lijkt me wel ja.
Laatst gewijzigd door Dave op wo 25 mar 2015, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door DJTEEF! »

Hier snap ik niets van. Appiah is een meer dan prima back voor NEC, ook in de eredivisie.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door vak Oost »

DJTEEF! schreef:Hier snap ik niets van. Appiah is een meer dan prima back voor NEC, ook in de eredivisie.
die gedachten heb ik ook ... soms valt er geen vinger op te leggen waarom de 1 kan blijven en de ander niet verlengd wordt
Alles komt goed !!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Don Corleone »

vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Hier snap ik niets van. Appiah is een meer dan prima back voor NEC, ook in de eredivisie.
die gedachten heb ik ook ... soms valt er geen vinger op te leggen waarom de 1 kan blijven en de ander niet verlengd wordt
zal mogelijk met kosten plaatje te maken hebben.
NEC zit in Cat1, ze zullen dus goed moeten opletten wie ze wel en niet een voorstel kunnen doen, eea zal dan ook gedekt moeten worden in de begroting.

ik ga er vanuit de men achter de schermen druk bezig is met het samenstellen van een selectie dat eredivisie waardig zal zijn.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Marcel Appiah

Bericht door jsentani »

Groningen en Cambuur hebben interesse.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Arjan van Hout »

jsentani schreef:Groningen en Cambuur hebben interesse.
laat me raden, je hebt ook twitter :jestera:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:Nouja, ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken dat ze hem niet direct een contractvoorstel gedaan hebben.. Maar aan de andere kant, hij is op dit moment niet meer dan tweede keuze achter Gravenbeek. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk liever Appiah zie spelen, maar Brood ziet ze elke dag trainen en die zal op basis daarvan de beste optie kiezen
Ja en dat is dus waanzin, ik weet niet of Brood tegen mvv achterstevoren heeft gezeten. Maar gravenbeek solliciteerde vanaf de aftrap al om een wissel..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door JapapaBertus »

Kan ook nog zo zijn dat Nec druk op Appiah zet om in te leveren qua salariseisen.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door dolle dries »

Is het ook niet zo dat een speler hierin ook nog iets te zeggen heeft? Met andere woorden wil Appiah wel hier blijven?

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Arch »

Kan iemand mij het uitleggen op van Eijden na wordt hele achterhoede weggedaan.
Conboy, Appiah , Gravenbeek, keeper, Leiwa , Disveld .
En er is geen geld ???
Laatst gewijzigd door Arch op wo 25 mar 2015, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten