Christian Santos

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
VakkieR
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door VakkieR »

Pol schreef:
DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
TT schreef:
DJTEEF! schreef:Ik heb het idee dat NEC en Santos er weleens uit zouden kunnen komen. Opwaarderen en verlengen dat contract. Bij uitzonderlijke spelers moet je het salarisplafond los durven laten.
Dat snapt de rest van de selectie ook wel. Hetzelfde geldt mi voor van Eijden. Foor daarentegen is geen uitzonderlijke speler. Die moet verlengen tegen een lager salaris of verkocht worden.
Ik geloof niet dat NEC dat salarisplafond gaat loslaten eigenlijk.
:withstupid: Liever een doordacht consistent beleid dan weer overhaast mee doen in de rat race - we zitten om een reden in Categorie 1 qua financiën.
Het salarisplafond loslaten voor 3 bepalende spelers is ook consistent beleid. En ik verwacht dat het heel effectief en efficiënt beleid is. Een van Eijden moet je voor €300,000 per jaar nog 3 jaar proberen te binden.
3 ton per jaar? Voor Van Eijden? Nee die tijden zijn geweest.
Die vangt 'ie hooguit bij een club in de Championship. De vraag is of ze hem daar willen hebben...

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door GV »

Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Tiel »

GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Wij zijn NEC, hier vertrekt iedereen met een goed bod, alleen Limbombe niet en dat is een enorme fout geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door eniesee-elst »

GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Christian Santos

Bericht door flipsen »

eniesee-elst schreef:
GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.
die is niet meer te betalen voor ons..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Sandertjuh85 »

Natuurlijk doet hij het hartstikke goed op dit moment. Maar ik denk toch niet dat dit een onvervangbare speler voor ons is. Hij heeft nou in 13 wedstrijden 6 velddoelpunten gemaakt. Dat is een uitstekend gemiddelde voor een spits van NEC maar bij een redelijk bod zou ik hem in de winter toch laten gaan.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door eniesee-elst »

Sandertjuh85 schreef:Natuurlijk doet hij het hartstikke goed op dit moment. Maar ik denk toch niet dat dit een onvervangbare speler voor ons is. Hij heeft nou in 13 wedstrijden 6 velddoelpunten gemaakt. Dat is een uitstekend gemiddelde voor een spits van NEC maar bij een redelijk bod zou ik hem in de winter toch laten gaan.
Qua prijs kwaliteit verhouding is Santos momenteel wel degelijk onvervangbaar. Hij maakt 10 van de 17 goals, scoort met links, rechts, het hoofd, penalties en heeft geen hoog salaris. Een goed bod zullen we alleen niet moeten weigeren wat mij betreft. Met een nieuw contract zal Santos er flink op vooruit gaan en dan hebben we met Roman erbij, twee dure spitsen. Dat is momenteel onverantwoord.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.
die is niet meer te betalen voor ons..
Santos is binnen gehaald als complete nobody met een juup leagea nobody salaris - stel hij verdient nu 75.000 per jaar dan heeft NEC wel ruimte over om dat salaris op te schroeven.
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Christian Santos

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
flipsen schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.
die is niet meer te betalen voor ons..
Santos is binnen gehaald als complete nobody met een juup leagea nobody salaris - stel hij verdient nu 75.000 per jaar dan heeft NEC wel ruimte over om dat salaris op te schroeven.
hij zal zijn kans nu grijpen om nog een financiële klapper te maken en dat gaat bij ons niet lukken
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door kingetje »

vak Oost schreef:
flipsen schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.
die is niet meer te betalen voor ons..
Santos is binnen gehaald als complete nobody met een juup leagea nobody salaris - stel hij verdient nu 75.000 per jaar dan heeft NEC wel ruimte over om dat salaris op te schroeven.
Dit!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Mark Ariaans »

flipsen schreef: hij zal zijn kans nu grijpen om nog een financiële klapper te maken en dat gaat bij ons niet lukken
Tja, financiële klapper. Hij doet het prima bij ons, daar niet van, maar of er nou zo veel rek in zit tussen een verbeterd contract bij NEC of een nieuw contract elders is een beetje koffiedik kijken. Vleminckx werd bij ons topscorer en zie waar die nu zit. Bij Göztepe Izmir in de Turkse tweede klasse.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Keizerstad1994 »

Zou best wel bij een aardige club uit Spanje terechtkunnen (Betis zou een mooie club voor m zijn) en daar zullen ze toch echt wel een heel stuk beter betalen dan wat ie nu krijgt en natuurlijk ook meer dan dat ie hier maximaal kan krijgen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Legendario »

Keizerstad1994 schreef:Zou best wel bij een aardige club uit Spanje terechtkunnen (Betis zou een mooie club voor m zijn) en daar zullen ze toch echt wel een heel stuk beter betalen dan wat ie nu krijgt en natuurlijk ook meer dan dat ie hier maximaal kan krijgen.
Kan hij vast minimaal twee keer zo veel verdienen on de bank warm te houden.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door DJTEEF! »

Santos is een gevoelsmens en hij past bij de Eredivisie en NEC.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door necnmgn »

Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:Zou best wel bij een aardige club uit Spanje terechtkunnen (Betis zou een mooie club voor m zijn) en daar zullen ze toch echt wel een heel stuk beter betalen dan wat ie nu krijgt en natuurlijk ook meer dan dat ie hier maximaal kan krijgen.
Kan hij vast minimaal twee keer zo veel verdienen on de bank warm te houden.
Als hij al op de bank komt daar... Schat Ricky v. W. wel iets hoger in en die speelt daar ook nauwelijks.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door bertje »

Ik vind Santos toch (nu al) een van de meest memorabele spelers die ik hier heb zien voetballen. Het gemak waarmee hij scoort, de schoonheid hier vaak ook van, zijn ontwikkeling gedurende beide seizoenen, zo relaxed als hij na iedere wedstrijd weer bij de camera staat. Ik zou het doodzonde vinden als hij vertrekt, maar ik gun hem van harte een mooie club in Spanje en denk dat hij daar uiteindelijk ook zijn goaltjes zou meepikken. Want iedere keer als je denkt dat hij wel op zijn plafond zit gaat hij er keihard doorheen.
Super Santos! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door burp »

Mark Ariaans schreef:
flipsen schreef: hij zal zijn kans nu grijpen om nog een financiële klapper te maken en dat gaat bij ons niet lukken
Tja, financiële klapper. Hij doet het prima bij ons, daar niet van, maar of er nou zo veel rek in zit tussen een verbeterd contract bij NEC of een nieuw contract elders is een beetje koffiedik kijken. Vleminckx werd bij ons topscorer en zie waar die nu zit. Bij Göztepe Izmir in de Turkse tweede klasse.
En daar zelfs op de bank. Maar wel een dik salaris wat ze in België niet kunnen betalen.

Maar Santos loopt al richting de 28 dus die zal hier nu echt een financiële klapper uit moeten gaan halen, en dat wordt m niet hier.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Stefannec »

Iedereen weet wel heel zeker dat Santos weg wil.
Wie weet heeft die jongen het hier heel goed naar zijn zin en wil hij gewoon blijven.
Een schone Nijmeegse aan de arm.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door nec4n »

Als hij weggaat is het te hopen voor hem dat z'n nieuwe trainer moet inzien dat hij eerst een paar kutwedstrijden speelt.
ENIESEE NIJMEGEN

jbnmgn

Re: Christian Santos

Bericht door jbnmgn »

flipsen schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Ik lees in Voetbalprimeur dat Santos mag vertrekken in de winterstop?
Ze zijn met hem in gesprek over een nieuw contract aldus de Gelderlander.
die is niet meer te betalen voor ons..
Omdat? Er is nog geen concrete belangstelling, er is nog geen bod gedaan en ook schijnt zijn zaakwaarnemer nog niet benaderd te zijn. Verder heeft hij aangegeven graag hier te willen blijven.
Dus NEC zal er alles aan doen om zijn contract te verlengen.
Tenzij er een club komt met een mega bod, maar dat zie ik nog niet gebeuren.

Wel schijnt er in het algemeen veel belangstelling te zijn voor een hoop spelers, maar ook daar zit nog niets concreets bij dacht ik.

jbnmgn

Re: Christian Santos

Bericht door jbnmgn »

Stefannec schreef:Iedereen weet wel heel zeker dat Santos weg wil.
Wie weet heeft die jongen het hier heel goed naar zijn zin en wil hij gewoon blijven.
Een schone Nijmeegse aan de arm.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:Iedereen weet wel heel zeker dat Santos weg wil.
Wie weet heeft die jongen het hier heel goed naar zijn zin en wil hij gewoon blijven.
Een schone Nijmeegse aan de arm.
Sterker nog, naar wat ik ergens gelezen heb heeft hij het naar zijn zin in Nijmegen en bevalt hem de eredivisie uitstekend en staat hij open voor een langer verblijf.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door eniesee12 »

Las net ergens dat hij zijn contract niet wil verlengen. Kan iemand dat bevestigen?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Gijscoman »

eniesee12 schreef:Las net ergens dat hij zijn contract niet wil verlengen. Kan iemand dat bevestigen?
Waar heb je dat gelezen?
Het enige dat ik vind is dit artikel van Omroep Gelderland: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... rmijdelijk
Daarbij moet echter gezegd worden, dat Santos alleen heeft aangegeven dat er gesprekken gaande zijn en er in de komende dagen meer bekend zou worden. Ik vind het eigenlijk vreemd dat OG daaruit haalt dat Santos waarschijnlijk weggaat. Daarbij wordt gezegd dat NEC geen financiële middelen meer heeft voor een verbeterd contract, maar dat valt misschien ook nog maar te bezien. Vooral als bijvoorbeeld Emilsson vertrekt.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door vak Oost »

eniesee12 schreef:Las net ergens dat hij zijn contract niet wil verlengen. Kan iemand dat bevestigen?
neen dat kan niemand - alleen de betrokkenen zelf
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten