Sparta Rotterdam - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door necthom »

Een nieuwe dan maar voor deze wedstrijd ;-)

Info kaartverkoop Sparta Rotterdam - N.E.C.

Zondag 2 november 2014, 14.30 uur. In totaal zijn er 650 kaarten beschikbaar.
Deze wedstrijd is alleen te bezoeken met een verplichte buscombi.

Buscombi
Verkoop loopt van 4 oktober tot donderdag 30 oktober 14.00 uur via de Online Ticketshop en bij de stadionreceptie (op werkdagen 12.30-17.00 uur geopend). De prijs (toegang en vervoer) is €23,40. Op een N.E.C. (S)CC inclusief uitkaart kan er één kaart gekocht worden.

De bussen vertrekken 2 november om 12.00 uur vanaf het Goffertstadion. Dit is echter afhankelijk van het totaal aantal verkochte kaarten, dus houd de website goed in de gaten.

Prijsopbouw:
€ 8,40 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 23,40 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Pol »

Het wordt van kwaad tot erger. Dit was altijd een van de weinige wedstrijden die op een normale manier te bezoeken was.

* leunt achterover en wacht tot eerste supporter met argumenten ter verklaring van deze combi komt *

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door pjottr »

Het gaat nergen om.
de opzet was een voetbalwet en kijken of een combi absoluut strikt noodzakelijk is.
Nu wordt het omgedraaid en is een combi de standaard :pukeface:
Laatst gewijzigd door pjottr op di 30 sep 2014, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Goffert
Berichten: 4369
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Goffert »

Boycotten!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door vak Oost »

Pol schreef:Het wordt van kwaad tot erger. Dit was altijd een van de weinige wedstrijden die op een normale manier te bezoeken was.
* leunt achterover en wacht tot eerste supporter met argumenten ter verklaring van deze combi komt *
geen combi = vrij vervoer en vrij vervoer betekent grote aantallen supporters van de uitclub op plekken rondom het kasteel,
daarnaast heeft een deel van de supporters een nog al besmeurd verleden en dan is de combi een simpel uit te delen truukje.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Tiel »

Mocht je echt niet willen kun je altijd nog de vrienden uit Groesbeek gaan steunen. Die spelen dan immers tegen Roda.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door jbnmgn »

Wederom verplichte buscombi. Persoonlijk vindt ik het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat er supporters zijn die met eigen vervoer willen om nog b.v. ff te stappen in R'dam.
Maar je zult zien dat met name dit seizoen in de JL de buscombi alleen maar meer en meer wordt ingezet.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Jackiegoal »

jbnmgn schreef:Wederom verplichte buscombi. Persoonlijk vindt ik het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat er supporters zijn die met eigen vervoer willen om nog b.v. ff te stappen in R'dam.
Of gewoon omdat het veel leuker is om zelfstandig naar de wedstrijd te gaan. Of gewoon omdat je anders naar eerst Nijmegen moet om in een bus naar Rotterdam te rijden om vervolgens weer via Nijmegen naar huis te moeten. Genoeg supporters wonen helemaal niet zo dicht bij Nijmegen.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Pol »

Jackiegoal schreef:
jbnmgn schreef:Wederom verplichte buscombi. Persoonlijk vindt ik het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat er supporters zijn die met eigen vervoer willen om nog b.v. ff te stappen in R'dam.
Of gewoon omdat het veel leuker is om zelfstandig naar de wedstrijd te gaan. Of gewoon omdat je anders naar eerst Nijmegen moet om in een bus naar Rotterdam te rijden om vervolgens weer via Nijmegen naar huis te moeten. Genoeg supporters wonen helemaal niet zo dicht bij Nijmegen.
Of gewoon omdat ik zelf wil bepalen hoe en met wie ik naar een voetbalwedstrijd afreis, welke tijd ik vertrek, welke route ik neem etc.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door vak Oost »

Jackiegoal schreef:Genoeg supporters wonen helemaal niet zo dicht bij Nijmegen.
zelfs tot aan Málaga en Kreta toe ... NEC supporters zitten overal
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door necmaniacs »

Jackiegoal schreef:
jbnmgn schreef:Wederom verplichte buscombi. Persoonlijk vindt ik het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat er supporters zijn die met eigen vervoer willen om nog b.v. ff te stappen in R'dam.
Of gewoon omdat het veel leuker is om zelfstandig naar de wedstrijd te gaan. Of gewoon omdat je anders naar eerst Nijmegen moet om in een bus naar Rotterdam te rijden om vervolgens weer via Nijmegen naar huis te moeten. Genoeg supporters wonen helemaal niet zo dicht bij Nijmegen.
:withstupid:

Belachelijk, dat zelfs in de JL het uitwedstrijden beleid zo idioot is had ik nooit kunnen bedenken...! officeel zou ik ongeveer 500 km moeten rijden voor sparta uit, terwijl het onofficieel ongeveer 50km is! :2up: :angryfire:

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1577
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door nec4n »

Tsja, den Bosch moest gisteren 2x omwisselen voor jong psv. Eigen stadion en in Eindhoven. Al is dat altijd nog beter dan een verplichte Buscombi.
Laatst gewijzigd door nec4n op di 30 sep 2014, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Pol »

nec4n schreef:Tsja, den Bosch moest gisteren 2x omwisselen voor jong psv. Eigen stadion en in Eindhoven. Als is dat altijd nog beter dan een verplichte Buscombi.
De meest bizarre die ik gezien heb is de verplichte buscombi van Fortuna gister naar Jong Twente. In die wedstrijd is niemand geïnteresseerd maar die paar die willen gaan worden zware maatregelen opgelegd. Op een maandagavond.

jbnmgn

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door jbnmgn »

necmaniacs schreef:
Jackiegoal schreef:
jbnmgn schreef:Wederom verplichte buscombi. Persoonlijk vindt ik het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat er supporters zijn die met eigen vervoer willen om nog b.v. ff te stappen in R'dam.
Of gewoon omdat het veel leuker is om zelfstandig naar de wedstrijd te gaan. Of gewoon omdat je anders naar eerst Nijmegen moet om in een bus naar Rotterdam te rijden om vervolgens weer via Nijmegen naar huis te moeten. Genoeg supporters wonen helemaal niet zo dicht bij Nijmegen.
:withstupid:

Belachelijk, dat zelfs in de JL het uitwedstrijden beleid zo idioot is had ik nooit kunnen bedenken...! officeel zou ik ongeveer 500 km moeten rijden voor sparta uit, terwijl het onofficieel ongeveer 50km is! :2up: :angryfire:
Het is ook bezopen, klopt! Vorig jaar: Man uit Maastricht maar Ajax supporter moest om de wedstrijd MVV-AJAX te bezoeken, eerst met de auto of trein naar Amsterdam, om vervolgens met de bus naar Maastricht te gaan, daarna weer terug naar Amsterdam om weer terug te gaan naar Maastricht.
En dat noemen ze bij de KNVB dan normaal beleid en kon niet van afgeweken worden.
Dit is weer zo'n typisch geval van achterlijk beleid.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Strooper »

Pol schreef:Het wordt van kwaad tot erger. Dit was altijd een van de weinige wedstrijden die op een normale manier te bezoeken was.

* leunt achterover en wacht tot eerste supporter met argumenten ter verklaring van deze combi komt *
Ik wil het niet goed praten, maar volgens mij was dit de laatste keer/keren ook al niet met vrij vervoer te bezoeken nav de ongeregeldheden bij Rotterdam CS destijds. Wel jammer, was altijd een leuke uitwedstrijd. Biertje vooraf bij het zwembad enzo.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Kanchelskis »

Zal alles te maken met het slagveld enkele jaren geleden bij het Centraal Station Rotterdam inderdaad. De rellen tegen de hooligans van de politie.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door jasper491 »

Wat dachten jullie van afgelopen seizoen, Sparta uit. Verliep ook niet helemaal vlekkeloos. Dat geouwehoer bij die poort is voor de lokale driehoek reden genoeg voor een buscombi.... :td:

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door rooie »

Kanchelskis schreef:Zal alles te maken met het slagveld enkele jaren geleden bij het Centraal Station Rotterdam inderdaad. De rellen tegen de hooligans van de politie.
Dat is toch al weer 2008 of niet? Achja een stok om mee te slaan is natuurlijk zo gevonden....
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Poort5
Berichten: 2549
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Poort5 »

Tiel schreef:Mocht je echt niet willen kun je altijd nog de vrienden uit Groesbeek gaan steunen. Die spelen dan immers tegen Roda.
Best een goed idee eigenlijk.

jbnmgn

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door jbnmgn »

We moeten ons er helaas bij neerleggen. De keuze is: of je gaat met de verplichte combi of je gaat niet.
En dan blijkt dat we toch met zijn allen gaan en dat is goed, nee dat is SUPER !!! :sjaal: :tu: :bier:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

jbnmgn schreef:We moeten ons er helaas bij neerleggen. De keuze is: of je gaat met de verplichte combi of je gaat niet.
Wat een logica. Er is in jou geen groot activist verloren gegaan in elk geval.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door pjottr »

:withstupid:

jbnmgn

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:
jbnmgn schreef:We moeten ons er helaas bij neerleggen. De keuze is: of je gaat met de verplichte combi of je gaat niet.
Wat een logica. Er is in jou geen groot activist verloren gegaan in elk geval.
:zzz:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door Kanchelskis »

rooie schreef:
Kanchelskis schreef:Zal alles te maken met het slagveld enkele jaren geleden bij het Centraal Station Rotterdam inderdaad. De rellen tegen de hooligans van de politie.
Dat is toch al weer 2008 of niet? Achja een stok om mee te slaan is natuurlijk zo gevonden....
Klopt. Je kan je overigens nog steeds melden bij de politie Rotterdam als je wat gedaan hebt, want de politie komt binnenkort met beelden......

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam - NEC

Bericht door pjottr »

Men legt standaard een combi op, tenzij ze er echt niet omheen kunnen.
:director: Voetbalwet !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, DRS, Maarten1999, softtail, WDK, Zusje en 21 gasten