Het Kampioenschap!

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door kingetje »

ik ben geen voorstander van de wending die dit topic heeft genomen.

on topic: en, gaan we de 100+ punten halen?

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Arch »

Nee hoor geef alleen mijn mening maar respect hier is bij sommige helaas ver te zoeken.
Altijd maar afgeven op mensen die het goed bedoelen daar kan ik gewoon niet tegen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Legendario »

kingetje schreef:ik ben geen voorstander van de wending die dit topic heeft genomen.

on topic: en, gaan we de 100+ punten halen?
Ik hoop het maar het zal niet makkelijk zijn zolang de concentratie vast te houden.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Goffert »

Legendario schreef:
kingetje schreef:ik ben geen voorstander van de wending die dit topic heeft genomen.

on topic: en, gaan we de 100+ punten halen?
Ik hoop het maar het zal niet makkelijk zijn zolang de concentratie vast te houden.
:withstupid:
Eenmaal kampioen gaan we wedstrijd verliezen!

Huldiging wellicht op de Korenmarkt?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10593
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Gijscoman »

Arch schreef:Nee hoor geef alleen mijn mening maar respect hier is bij sommige helaas ver te zoeken.
Altijd maar afgeven op mensen die het goed bedoelen daar kan ik gewoon niet tegen.
En andere mensen geven ook hun mening. En zij zijn van mening dat zij niets aan het lied vinden, hoewel ze het initiatief wel waarderen. Dat is geen gebrek aan respect. Misschien wel een gebrek aan smaak (waar ik, mocht dat zo zijn, dan ook last van zou hebben).
En dat Knipping het goed bedoelt is prijzenswaardig, maar dat betekent niet dat de uitwerking niet bekritiseerd mag worden. Filips II bedoelde het ook goed, want hij wilde voorkomen dat mensen protestants werden, omdat hij ervan overtuigd was dat zij dan in de hel zouden belanden. Desondanks was de uitwerking van die goede bedoelingen nou niet bepaald geweldig.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Legendario »

Gijscoman schreef:
Arch schreef:Nee hoor geef alleen mijn mening maar respect hier is bij sommige helaas ver te zoeken.
Altijd maar afgeven op mensen die het goed bedoelen daar kan ik gewoon niet tegen.
En andere mensen geven ook hun mening. En zij zijn van mening dat zij niets aan het lied vinden, hoewel ze het initiatief wel waarderen. Dat is geen gebrek aan respect. Misschien wel een gebrek aan smaak (waar ik, mocht dat zo zijn, dan ook last van zou hebben).
En dat Knipping het goed bedoelt is prijzenswaardig, maar dat betekent niet dat de uitwerking niet bekritiseerd mag worden. Filips II bedoelde het ook goed, want hij wilde voorkomen dat mensen protestants werden, omdat hij ervan overtuigd was dat zij dan in de hel zouden belanden. Desondanks was de uitwerking van die goede bedoelingen nou niet bepaald geweldig.
Vandaag geschiedenisles gehad? :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door vak Oost »

Arch schreef:Nee hoor geef alleen mijn mening maar respect hier is bij sommige helaas ver te zoeken. Altijd maar afgeven op mensen die het goed bedoelen daar kan ik gewoon niet tegen.
Altijd afgeven ? die troefkaart uitspelen is calimero gedrag ... beter lezen is een kunst: iedereen vind het idee van een liedje prima, alleen niet iedereen vind het geweldig, mag dat ?
en het kliekje rondom knipping vind het lied erg leuk en geweldig, niets mis mee maar als andere mensen er een andere mening over hebben dan is het zo: smaken verschillen he`
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door DJTEEF! »

vak Oost schreef:
Arch schreef:Nee hoor geef alleen mijn mening maar respect hier is bij sommige helaas ver te zoeken. Altijd maar afgeven op mensen die het goed bedoelen daar kan ik gewoon niet tegen.
Altijd afgeven ? die troefkaart uitspelen is calimero gedrag ... beter lezen is een kunst: iedereen vind het idee van een liedje prima, alleen niet iedereen vind het geweldig, mag dat ?
en het kliekje rondom knipping vind het lied erg leuk en geweldig, niets mis mee maar als andere mensen er een andere mening over hebben dan is het zo: smaken verschillen he`
Nou... voor Jean is het een reden om op zoek te gaan naar onze ip-adressen. *dreig* *dreig*

Hij maakt geen vrienden onder het publiek waarvan hij het moet hebben.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door DJTEEF! »

On topic: NEC moet op recordjacht gaan. Met 100 punten zullen we waarschijnlijk voor altijd de best presterende ploeg in de Eerste Divisie blijven. Voor een clubje als NEC is zoiets bijzonder, vind ik. Net zoals ik het bijzonder vond dat Vleminckx topscorer werd in de Eredivisie.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
Arch schreef:Ik zit met afschuw en onbegrip naar sommige reacties van jullie te lezen.
Wel een grote bek hebben en je verschuilen achter je pc.
Maar Jean Knipping is wel iemand die zijn hart op de juiste plaatst heeft en toch het voortouw neemt voor een kampioenslied.
De beterweters moeten eens een keer ophouden.
Ik ken andere mensen die hier zo zwart zijn gemaakt en er terecht furieus op reageerde gewoon verbannen werden hier.
Als je echt wat tegen Jean hebt spreekt hem dan aan in het clubhuis maar verschuil je eigen niet als een internet mietje achter je pc.
Welkom terug Jean :tu: :crazy:
Lol, straks komt Harold incognito nog even voor hem op de bres springen :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:On topic: NEC moet op recordjacht gaan. Met 100 punten zullen we waarschijnlijk voor altijd de best presterende ploeg in de Eerste Divisie blijven. Voor een clubje als NEC is zoiets bijzonder, vind ik. Net zoals ik het bijzonder vond dat Vleminckx topscorer werd in de Eredivisie.
:withstupid: Mooi joh, +100 punten, +100 doelpunten (en als het even kan ook een doelsaldo van +100 maar dat is vrijwel onhaalbaar). Het is denk ik ook voor jongens als Conboy de periode waarop ze zich moeten laten zien ivm nieuwe club.
Als ik trouwens ook naar het niveauverschil kijk tussen ons en de rest van de Jupiler Leaugue hoeven ze ook echt niet voluit te gaan om hun wedstrijdjes te winnen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Ron Delgado »

Ik denk dat het publiek hierin een belangrijke rol kan spelen. Als we na de titel achterleunen op onze stoeltjes, waarvan ook nog een groot deel leeg blijft, dan volgt puntverlies. En blijft het enthousiasme voor uitduels? Gelukkig zijn FC Den Bosch en VVV niet zo ver.

Wij moeten de spelers alert houden.
Get up! Stay on the scene.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door valkhof »

weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden, ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door bertje »

valkhof schreef:weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden, ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.
Brrrrr, wens hem maar beterschap. Het zit hem wel zwaar tegen met zijn gezondheid zeg.. :td:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door pjottr »

valkhof schreef:weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden, ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.


Was dat vrijdag op weg naar de pot tegen Roda ?
Wens m idd maar sterkte, de ouwe krautrocker.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:
valkhof schreef:weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden,
ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.
Was dat vrijdag op weg naar de pot tegen Roda ? Wens m idd maar sterkte, de ouwe krautrocker.
Ronny was onderweg naar nederland voor familie/vrienden/kennissen bezoek ... verders wens ik hem van hier uit sterkte !
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door Mark Ariaans »

Poeh hee, sterkte Ronny!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door mschr »

Sterkte!

jbnmgn

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door jbnmgn »

Sterkte en beterschap kerel!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22790
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door burp »

ai, heftig zeg.

Alle sterkte toegewenst!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16553
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door jackkreta »

Sterkte en beterschap Ronny.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16553
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door jackkreta »

valkhof schreef:weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden, ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.
Ronny had hier toch gepost dat hij Duitsland moest verlaten?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door valkhof »

jackameland schreef:
valkhof schreef:weet niet waar ik het moet melden maar voor de geintereseerden, ronny heeft onderweg naar nijmegen een hartinfarct gehad en ter hoogte van winschoten hebben ze de trein stilgezet en is ronny terug naar duitsland gebracht. hij heeft een paar bypasses gehad.
Ronny had hier toch gepost dat hij Duitsland moest verlaten?
hij was igg onderweg naar nederland voor kort bezoek

Gebruikersavatar
betty
Berichten: 656
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 15:16
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door betty »

Hallo, met kpn goedemiddag.
Hallo,ik zit hier met een paar ip adresjes wil graag weten waar deze mensen wonen.
Mag ik ook de reden weten meneer.
Ja hoor, ze vinden mijn muzieknummer niet mooi en wil nu graag op huisbezoek gaan.
Meneer ik begrijp u volkomen !! heeft u een pen bij de hand of zullen we de adressen naar u toe mailen.
Doe maar mailen mevrouw zijn er best veel.
Succes meneer, en als u toch bij die mensen thuis bent kunt u even vragen of ze interesse hebben in een alles in een pakket.
fijne dag nog !! en succes :crazy:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De WEG NAAR het Kampioenschap!

Bericht door vak Oost »

betty schreef:Hallo, met kpn goedemiddag. Hallo,ik zit hier met een paar ip adresjes wil graag weten waar deze mensen wonen.
Mag ik ook de reden weten meneer. Ja hoor, ze vinden mijn muzieknummer niet mooi en wil nu graag op huisbezoek gaan.
Meneer ik begrijp u volkomen !! heeft u een pen bij de hand of zullen we de adressen naar u toe mailen. Doe maar mailen mevrouw zijn er best veel.
Succes meneer, en als u toch bij die mensen thuis bent kunt u even vragen of ze interesse hebben in een alles in een pakket. fijne dag nog !! en succes :crazy:
:lol: :schater:
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, Hup eniesee, n23 en 16 gasten