Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Nieuwe trainer

Berichtdoor Bernd » di 16 mei 2017, 21:36

zuurpruim schreef:
Bernd schreef:
zuurpruim schreef:
Bernd schreef:
Keezer schreef:Zeker beter! Sympathieke, nette gast en ook nog een prima trainert. Én... Oud Enieseer. Ik zeg doen.

En anders Jacky Goal.

Waarom vindt een aantal mensen het toch zo belangrijk dat de trainer de club kent? Zijn wij een mystieke sekte ofzo met een levensconcept dat je moet onderschrijven? Onze meest succesvolle trainers waren Piet de Visser, Jim Calderwood, Johan Neeskens en Mario Been. Wiljan Vloet deed het ook zeer behoorlijk. Hadden niets met NEC toen ze hier kwamen. Graag een sportieve en geen emotionele afweging.

Eens,allen bij overgebleven goede kandidaten waaruit je moet kiezen kan je een clubman nemen.Voor nu was De Groot een prima optie.Een Jack de Gier snap ik niet,anderhalf Juup en dan moet hij NEC gaan leiden?

Overgebleven goede kandidaten? Vind er eerst maar eens één. Geen vet salaris, geen perspectieven, geen beleid, geen geld. Categorie WW en zwak CV. Met lef vind je een verrassende 'coming man'. Dan heb ik het het nog niet eens over het degradatiescenario. En ja, ik ben een supporter in hart en nieren.

Ik bedoel als je uiteindelijk 2 kandidaten overhoudt na de solli procedure waarvan er een een clubman is.Dan kan je de keuze voor een clubman maken.

Liever niet. Amper goede ervaringen mee. Ik eer ze liever als speler. Aalbers, Janssen en Lok waren iconen, nu praten nog maar weinigen positief over ze. Een rol zoals die van De Groot is prima voor iconen.
Bernd

Berichtdoor bertje » di 16 mei 2017, 22:02

Bernd schreef:
Keezer schreef:Zeker beter! Sympathieke, nette gast en ook nog een prima trainert. Én... Oud Enieseer. Ik zeg doen.

En anders Jacky Goal.

Waarom vindt een aantal mensen het toch zo belangrijk dat de trainer de club kent? Zijn wij een mystieke sekte ofzo met een levensconcept dat je moet onderschrijven? Onze meest succesvolle trainers waren Piet de Visser, Jim Calderwood, Johan Neeskens en Mario Been. Wiljan Vloet deed het ook zeer behoorlijk. Hadden niets met NEC toen ze hier kwamen. Graag een sportieve en geen emotionele afweging.

Tsja, als wel iets gebleken is is het dat dit een club is waar het als trainer erg lastig is om te werken, waar mensen zonder enige voetbalkennis een grote invloed hebben op het technisch beleid. Je moet er ook maar zin in hebben als trainer zijnde..

Van der Gaag vind ik trouwens wel een uitstekende trainer.
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor jbnmgn » di 16 mei 2017, 22:11

vd Gaag is zeker een optie, heeft het goed gedaan met Excelsior met best wel aantrekkelijk aanvallend voetbal.
Zelf was hij niet zo'n scorende speler ( 1 goal op 9 wedstrijden gemiddeld), maar als hij maar weet hoe hij de spelers hier wel moet leren te scoren.
Excelsior wist in ieder geval 11 doelpunten meer te maken dan wij en met maar 1 tegendoelpunt meer. Met die extra doelpunten waren we zeker veilig geweest zonder NC.
ik bin en blief nimwegenuir ien hert en niere
jbnmgn

Berichtdoor Voorwaarts » di 16 mei 2017, 22:34

Bernd schreef:

En anders Jacky Goal.

Wij zijn supporters dus per definitie emotionele wezens. Laat de club maar een weloverwogen beslissing maken.
eens een nec-er, altijd een nec-er
Voorwaarts

Berichtdoor Midas » wo 17 mei 2017, 06:51

Tiel schreef:
Midas schreef:
jackkreta schreef:
Midas schreef:Van mijn part blijven Ron en Patrick aan het roer.

:director: DAT-WIL-RON-NIET!

wat zeg je ik versta je niet

Gewoon dat je iets doms zegt.

Waarom is dit nou weer nodig? Doe eens normaal man.
Midas

Berichtdoor Tiel » wo 17 mei 2017, 07:29

Midas schreef:
Tiel schreef:
Midas schreef:
jackkreta schreef:
Midas schreef:Van mijn part blijven Ron en Patrick aan het roer.

:director: DAT-WIL-RON-NIET!

wat zeg je ik versta je niet

Gewoon dat je iets doms zegt.

Waarom is dit nou weer nodig? Doe eens normaal man.

Het is al meer dan 10 jaar zo dat Ronnie nooit hoofdtrainer wil worden. 2 dagen geleden zegt hij het nogmaals voor de camera. Is het dan slim om te zeggen, laat Ronnie en Potje het maar doen?
Was jouw reaktie wel normaal?
Van mij part gaat Pep of van Gaal het doen, wat heeft dat voor nut om te zeggen.
Tiel

Berichtdoor LvB » wo 17 mei 2017, 08:23

Tiel schreef:Van mij part gaat Pep of van Gaal het doen, wat heeft dat voor nut om te zeggen.

Mourinho :director: :director:
LvB

Berichtdoor jbnmgn » wo 17 mei 2017, 08:33

LvB schreef:
Tiel schreef:Van mij part gaat Pep of van Gaal het doen, wat heeft dat voor nut om te zeggen.

Mourinho :director: :director:

Die wil alleen als assistent trainer onder Ron de Groot, maar die laatste wil niet! :crazy:
ik bin en blief nimwegenuir ien hert en niere
jbnmgn

Berichtdoor Mark Ariaans » wo 17 mei 2017, 10:50

zuurpruim schreef:Ik bedoel als je uiteindelijk 2 kandidaten overhoudt na de solli procedure waarvan er een een clubman is.Dan kan je de keuze voor een clubman maken.

Allemensen zeg, een clubman. Van der Gaag heeft welgeteld 11 wedstrijden gespeeld voor NEC. Laten we nou niet net gaan doen alsof we een tweede Anton Janssen binnenhalen die zich door diepe clubemoties laat leiden.
Mark Ariaans
Moderator

Berichtdoor Gijscoman » wo 17 mei 2017, 11:23

Mark Ariaans schreef:
zuurpruim schreef:Ik bedoel als je uiteindelijk 2 kandidaten overhoudt na de solli procedure waarvan er een een clubman is.Dan kan je de keuze voor een clubman maken.

Allemensen zeg, een clubman. Van der Gaag heeft welgeteld 11 wedstrijden gespeeld voor NEC. Laten we nou niet net gaan doen alsof we een tweede Anton Janssen binnenhalen die zich door diepe clubemoties laat leiden.

Dat is inderdaad niet veel. Clubmannen als Mihai Roman en Sam Lundholm hebben er al meer gespeeld.
Gijscoman

Berichtdoor mschr » wo 17 mei 2017, 11:44

Gijscoman schreef:
Mark Ariaans schreef:

Dat is inderdaad niet veel. Clubmannen als Mihai Roman en Sam Lundholm hebben er al meer gespeeld.

:biggrin:
mschr

Berichtdoor Poort5 » wo 17 mei 2017, 16:41

En clubman Dick Jol, heeft die de nodige papieren?
Poort5

Berichtdoor jetipo » wo 17 mei 2017, 17:48

De beste papieren heeft clubman Guus Hiddink toch wel. Is hij al gepolst? :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
jetipo

Berichtdoor Wim1970 » wo 17 mei 2017, 19:03

Iemand voor van Gastel?
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor Tiel » wo 17 mei 2017, 19:23

Wim1970 schreef:Iemand voor van Gastel?

Staat die open dan om van assistent CL naar NEC te komen? Denk het niet he.
Tiel

Berichtdoor Goffert » wo 17 mei 2017, 19:35

Frankie de Boer?
Goffert

Berichtdoor Wim1970 » wo 17 mei 2017, 21:22

Tiel schreef:

Is al een tijdje toe aan een nieuwe uitdaging, nu eindelijk als hoofdtrainer. Dus zou best wel een optie kunnen zijn he
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor Zico » do 18 mei 2017, 07:33

Wim1970 schreef:
Tiel schreef:

Is al een tijdje toe aan een nieuwe uitdaging, nu eindelijk als hoofdtrainer. Dus zou best wel een optie kunnen zijn he

Ik denk zeker dat hij een hoofdtrainerschap bij een eredivisieclub zal verkiezen boven assistent Feyenoord. Of hij interesse in NEC zou hebben is een andere vraag, we zijn toch een beetje de bananenrepubliek onder de betaald voetbal organisaties geworden. Zonder een flinke zak geld zal het toch de categorie ''uitgerangeerd'' of "beginnende trainer''' worden. Maar goed, dat kan ook goed uitpakken. Eerst maar eens de NC overleven, want zonder die duidelijkheid valt er ook niet veel te bespreken lijkt me.
Zico

Berichtdoor Ed1 » do 18 mei 2017, 13:38

Mark Ariaans schreef:

Wij hebben het anders nog regelmatig over zijn doelpunt waardoor niet wij, maar den bosch degradeerde.
Ed1

Berichtdoor Sluipschutter » do 18 mei 2017, 15:09

Ik pleit voor Jack de Gier! Een trainer moet gewoon een stabiele factor zijn die geen gekke dingen doet. Als je redelijk materiaal hebt als trainer gaat het vanzelf wel draaien... Kijk maar naar die Stegeman en Hake, dat zijn toch ook geen wonderdokters? Gewoon simpele trainers met goede spelers.
Sluipschutter

Berichtdoor Gerher » do 18 mei 2017, 19:34

Nogmaals, benader JP de Jong maar.
Gerher

Berichtdoor Ravanelli de 2e » vr 19 mei 2017, 06:06

Gerher schreef:Nogmaals, benader JP de Jong maar.

Heeft pas verlengd met 2 jaar en is de beoogde opvolger van Professor Ten Hag. JP gaat niet weg bij de FC om bij NEC een onzekere toekomst in te gaan.
Ravanelli de 2e

Berichtdoor burp » vr 19 mei 2017, 10:47

je kan wel zien dat De Kruijff hier de technisch manager is, komen er hier alleen nog maar Utrecht namen voorbij.
Een balkenshirt met een papegaaien logo?
Where did we go wrong?
burp

Berichtdoor peterG » vr 19 mei 2017, 11:29

burp schreef:je kan wel zien dat De Kruijff hier de technisch manager is, komen er hier alleen nog maar Utrecht namen voorbij.

Zegt toch genoeg over het feit dat het 1 grote vriendjeskliek (zooi)is!
peterG

Berichtdoor Sandertjuh85 » vr 19 mei 2017, 12:55

Als wij er dan over 3 jaar zo voor staan als utrecht nu dan vind ik het prima
Sandertjuh85

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf