Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door druten »

woudenberg had een pijntje.....
geen risico voor woensdag he

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

druten schreef:woudenberg had een pijntje.....
geen risico voor woensdag he
drukst bezette positie in het elftal.
Hoe zou het met Bart Buysse zijn?

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door NECAnGeL »

Woensdag gewoon zelfde opstelling beginnen.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Hennie-C »

valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
:lol: :lol: :lol:

Roman voor Bikel was de beste, en meest gedrufde wissel van het seizoen. Cambuur wist zich geen raad met deze omzetting :bye:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door BertNEC »

druten schreef:woudenberg had een pijntje.....
geen risico voor woensdag he

Woudenberg was totaal niet blij met zijn wissel gezien zijn lichaamstaal dus pijntje??
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

jbnmgn

Re: Ernest Faber

Bericht door jbnmgn »

eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:Heeft een winnende coach altijd gelijk, NEE!
Waarom Woudenberg eruit, die speelde een puike wedstrijd. Geblesseerd? Anders snap ik het niet.
Dat hij Roman inbrengt was niet meer dan normaal, had er al in de basis in moeten staan.
Waarom Appiah op het middenveld of was het een hangende middenvelder voor de verdediging?
Dyrestam erin kon ik nog wel een beetje begrijpen maar al met al weer een ietwat vreemde opstelling en ook wissels.

Maar we hebben 3 punten dus hij zal wel gelijk hebben (willen).

Heeft hij nou gelijk of ongelijk?
Nou ........................NEE! Maar hij wil het wellicht wel!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door bertje »

jbnmgn schreef:
eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:Heeft een winnende coach altijd gelijk, NEE!
Waarom Woudenberg eruit, die speelde een puike wedstrijd. Geblesseerd? Anders snap ik het niet.
Dat hij Roman inbrengt was niet meer dan normaal, had er al in de basis in moeten staan.
Waarom Appiah op het middenveld of was het een hangende middenvelder voor de verdediging?
Dyrestam erin kon ik nog wel een beetje begrijpen maar al met al weer een ietwat vreemde opstelling en ook wissels.

Maar we hebben 3 punten dus hij zal wel gelijk hebben (willen).

Heeft hij nou gelijk of ongelijk?
Nou ........................NEE! Maar hij wil het wellicht wel!
Heeft hij nou gelijk of ongelijk?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Gerard Lopez »

"Het voelt alsof er langzaamaan iets magisch aan het ontstaan is hier, door iedere keer te laten zien dat we baas in eigen huis willen zijn. Daardoor hebben we een bepaalde interactie met het publiek weten te creëren, waardoor we iedere keer weer iets extra’s krijgen. Je merkt dat tegenstanders dat ook voelen. Die komen met een ander gevoel naar Nijmegen, wetende dat er echt een twaalfde man staat. En die wetenschap geeft ons juist weer extra vleugels.”
Faber wil nog even een wit voetje halen voordat hij weggaat :bier:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door LT »

Missie geslaagd.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

LT schreef:Missie geslaagd.
Nee dan moeten ze de play-offs nog winnen...

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door DJTEEF! »

Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

DJTEEF! schreef:Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.
Of ie het erom heeft gedaan weet ik niet, maar feit is wel dat Groningen sinds het aantrekken van Faber gewoon 6 punten op ons ingelopen is. En het huidige scenario zou Faber perfect uitkomen: met NEC 9e eindigen, wat ondanks alles gewoon uitstekend is, en volgend jaar eventueel lekker met Groningen Europa in. Kan niet beter.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.
Of ie het erom heeft gedaan weet ik niet, maar feit is wel dat Groningen sinds het aantrekken van Faber gewoon 6 punten op ons ingelopen is. En het huidige scenario zou Faber perfect uitkomen: met NEC 9e eindigen, wat ondanks alles gewoon uitstekend is, en volgend jaar eventueel lekker met Groningen Europa in. Kan niet beter.
Ik denk dat het veel en veel beter kan voor Faber. Waarom zou hij hopen dat Groningen Europees mag? Als ze het niet halen kan het volgend seizoen alleen maar beter.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door eniesee12 »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.
Of ie het erom heeft gedaan weet ik niet, maar feit is wel dat Groningen sinds het aantrekken van Faber gewoon 6 punten op ons ingelopen is. En het huidige scenario zou Faber perfect uitkomen: met NEC 9e eindigen, wat ondanks alles gewoon uitstekend is, en volgend jaar eventueel lekker met Groningen Europa in. Kan niet beter.
Ik denk dat het veel en veel beter kan voor Faber. Waarom zou hij hopen dat Groningen Europees mag? Als ze het niet halen kan het volgend seizoen alleen maar beter.

precies, om nu te stellen dat het een groot complot is gaat mij ook te ver. Alhoewel ik ook helemaal klaar ben met faber en een aantal selectiespelers.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.
Of ie het erom heeft gedaan weet ik niet, maar feit is wel dat Groningen sinds het aantrekken van Faber gewoon 6 punten op ons ingelopen is. En het huidige scenario zou Faber perfect uitkomen: met NEC 9e eindigen, wat ondanks alles gewoon uitstekend is, en volgend jaar eventueel lekker met Groningen Europa in. Kan niet beter.
Ik denk dat het veel en veel beter kan voor Faber. Waarom zou hij hopen dat Groningen Europees mag? Als ze het niet halen kan het volgend seizoen alleen maar beter.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Sinds het hele Groningen-verhaal ben ik klaar met Faber. Kwijlerd. Zal wel een flesje opentrekken vanavond.
Of ie het erom heeft gedaan weet ik niet, maar feit is wel dat Groningen sinds het aantrekken van Faber gewoon 6 punten op ons ingelopen is. En het huidige scenario zou Faber perfect uitkomen: met NEC 9e eindigen, wat ondanks alles gewoon uitstekend is, en volgend jaar eventueel lekker met Groningen Europa in. Kan niet beter.
Ik denk dat het veel en veel beter kan voor Faber. Waarom zou hij hopen dat Groningen Europees mag? Als ze het niet halen kan het volgend seizoen alleen maar beter.
Als je het zo gaat bekijken... Hij volgt een trainer op die, ondanks alles, in z'n eerste jaar Europees haalt, in z'n tweede jaar de beter wint en in z'n derde jaar waarschijnlijk weer de play-offs haalt(en die zie ik ze zomaar winnen aangezien bij Groningen nu alles meezit). Dat gaat Faber waarschijnlijk sowieso niet overtreffen. Maar als Groningen dit jaar Europees haalt mag Faber zich meteen bewijzen in de Europa League. Wint ie per ongeluk 1 of 2 potjes dan heeft ie het al voor de bühne uitstekend gedaan, hij heeft dan namelijk Europees wat gepresteerd, iets wat de vorige trainer niet is gelukt. Waar het op neerkomt is dat hij zich meteen in Europa kan bewijzen, terwijl als Groningen het niet haalt hij Europese plaatsing eerst helemaal zelf moet bewerkstelligen. Het is maar hoe je er naar kijkt. Ik denk dat een sportman altijd naar het hoogste streeft, en dat is in het geval van Faber dat ie volgend jaar zou kunnen werken in de Euro League.

Kijk, ik geloof niet (direct) dat Faber Groningen expres boven ons heeft laten eindigen. Wat ik wel opvallend is is dat Groningen bij het aantreden van Faber gewoon 5 punten achterstond en door de slechtste serie wedstrijden uit de clubhistorie ging. Ook is Faber op tactisch gebied de meest waanzinnige dingen gaan doen zo ongeveer vanaf het moment dat Groningen zich in Nijmegen gemeld heeft. Die dingen hebben ons punten gekost die we nu tekort komen. Je kan er je eigen conclusies aan verbinden, maar ik vind het opvallend. En ik vertrouw Faber zoals wel duidelijk is dan ook voor geen meter.

Wat ik wel denk is, zoals ik al eerder ongeveer zei, dat als Groningen ten koste van NEC de play-offs haalt en die wint Faber daar niet super rouwig om is.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door vak Oost »

Faber zal bij fc grunn niet worden beoordeeld op de wedstrijden in de europa liek - de competitie weegt veel zwaarder voor elke trainer buiten de top3 om
Alles komt goed !!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Vannuilekumphuile »

Slechtste persconferentie van een zittende coach die ik ooit heb gezien, maar wel volledig vertrouwen dat hij geprobeerd heeft eruit te halen wat erin zit. Dat hij er niet meer uit heeft weten te halen in 2e helft seizoen is niet best. Hele jaar wordt gezegd dat we een prachtig seizoen gedraaid hebben. Scorebord-journalistiek correct, maar m.u.v. pot tegen Vitesse heb ik 2e seizoenshelft weinig mooie wedstrijden gezien, en geen speler (m.u.v. Breinburg en Foor) het niveau van de eerste helft zien halen. Je in laten halen door Groningen is echt treurig! Wie weet nog een laatste huzarenstukje in de Kuip?

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik vond Foor de eerste seizoenshelft ook een stuk beter dan de tweede. Breinburg was allebei gewoon top.
De enige die echt beter is geworden in de loop van het seizoen is Kane. Maar daar hebben we weinig meer aan.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door vak Oost »

Vannuilekumphuile schreef:Slechtste persconferentie van een zittende coach die ik ooit heb gezien, maar wel volledig vertrouwen dat hij geprobeerd heeft eruit te halen wat erin zit. Dat hij er niet meer uit heeft weten te halen in 2e helft seizoen is niet best.
Hele jaar wordt gezegd dat we een prachtig seizoen gedraaid hebben. Scorebord-journalistiek correct, maar m.u.v. pot tegen Vitesse heb ik 2e seizoenshelft weinig mooie wedstrijden gezien,
en geen speler (m.u.v. Breinburg en Foor) het niveau van de eerste helft zien halen. Je in laten halen door Groningen is echt treurig! Wie weet nog een laatste huzarenstukje in de Kuip?
De eerste deel van het seizoen ging het in tendens beter dan iedereen had kunnen vermoeden al zat een groot deel al in zak en as toen we 23 augustus kansloos van ajax verloren met 0-2
en de euforie sloeg compleet om na de winst op ADO en AZ. Een mooie plek richting de subtop lag in het verschiet en iedereen was heppie de peppie - NEC de atletico madrid van Gelderland.
Het huzarenstukje duurde tot en met de winst op Twente thuis, daarna volgde het echek rondom Santos / Faber / Rens en de geest was deels uit de fles en NEC staat waar het nu staat ...
Alles komt goed !!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Vannuilekumphuile »

vak Oost schreef:
Vannuilekumphuile schreef:Slechtste persconferentie van een zittende coach die ik ooit heb gezien, maar wel volledig vertrouwen dat hij geprobeerd heeft eruit te halen wat erin zit. Dat hij er niet meer uit heeft weten te halen in 2e helft seizoen is niet best.
Hele jaar wordt gezegd dat we een prachtig seizoen gedraaid hebben. Scorebord-journalistiek correct, maar m.u.v. pot tegen Vitesse heb ik 2e seizoenshelft weinig mooie wedstrijden gezien,
en geen speler (m.u.v. Breinburg en Foor) het niveau van de eerste helft zien halen. Je in laten halen door Groningen is echt treurig! Wie weet nog een laatste huzarenstukje in de Kuip?
De eerste deel van het seizoen ging het in tendens beter dan iedereen had kunnen vermoeden al zat een groot deel al in zak en as toen we 23 augustus kansloos van ajax verloren met 0-2
en de euforie sloeg compleet om na de winst op ADO en AZ. Een mooie plek richting de subtop lag in het verschiet en iedereen was heppie de peppie - NEC de atletico madrid van Gelderland.
Het huzarenstukje duurde tot en met de winst op Twente thuis, daarna volgde het echek rondom Santos / Faber / Rens en de geest was deels uit de fles en NEC staat waar het nu staat ...

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Vannuilekumphuile »

Sandertjuh85 schreef:Ik vond Foor de eerste seizoenshelft ook een stuk beter dan de tweede. Breinburg was allebei gewoon top.
De enige die echt beter is geworden in de loop van het seizoen is Kane. Maar daar hebben we weinig meer aan.
Ja, heb je helemaal gelijk in: ik zou de man bijna tekort doen. Zal ook nooit vergeten hoe chagrijnig hij was na Vitesse uit. Die had verdraaid goed begrepen waar het om draaide. Wereldgoal bij Utrecht niet te vergeten. gaaf zo'n speler met passie en gif.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Tiel »

Vannuilekumphuile schreef:
Sandertjuh85 schreef:Ik vond Foor de eerste seizoenshelft ook een stuk beter dan de tweede. Breinburg was allebei gewoon top.
De enige die echt beter is geworden in de loop van het seizoen is Kane. Maar daar hebben we weinig meer aan.
Ja, heb je helemaal gelijk in: ik zou de man bijna tekort doen. Zal ook nooit vergeten hoe chagrijnig hij was na Vitesse uit. Die had verdraaid goed begrepen waar het om draaide. Wereldgoal bij Utrecht niet te vergeten. gaaf zo'n speler met passie en gif.
Had ook gisteren nog een reaktie terwijl hij al thuis is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

Toch wel (weer) kwalijk hoor, van de hele staf. Maakt niet uit dat je uitgefloten wordt(heeft Faber het zelf ook gewoon een beetje naar gemaakt, laat maar weer eens zien over de zelfreflectie van een gebroken spiegel te beschikken) hier ga je als coach en staf toch gewoon ff langs. Alsof het een grote moeite is. Voor de spelers geldt in mindere mate ook hetzelfde.

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.5980170
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Tja Faber, dit had je kunnen verwachten ook van Ingen trouwens.
Dan was het verstandiger geweest geen afscheid te nemen.

Het was denk im ook maar beter dat we niet gewonnen hebben nu was een groot deel van o.a. De HKN al weg.
Anders was het fluitconcert nog vele malen erger geweest denk ik.
Jippiekajee motherfucker!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten