NEC - Ajax

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

NEC - Ajax

Bericht door jsentani »

De kaartverkoop voor de eerste topwedstrijd van N.E.C. in de Eredivisie gaat op zaterdag 25 juli om 9.00 uur van start via www.nectickets.nl. Op zaterdag 22 augustus is Ajax uit Amsterdam de tegenstander in het Goffertstadion. Vanaf maandag 28 juli kunnen er ook kaarten gekocht worden bij de receptie van het Goffertstadion, iedere werkdag tussen 10.00-17.00 uur. Op een N.E.C. seizoen- of clubkaart kunnen 2 kaarten worden gekocht.
LET OP! Het is mogelijk dat de wedstrijd wordt verplaatst naar zondag 23 augustus 14.30 uur.

Waar hangt het vanaf dat de wedstrijd naar zondag 23 augustus gaat?
De voorronde CLvoor Ajax tegen Rapid Wien zijn op 29 juli en 4 augustus.

Klopt het dat bij uitschakeling Ajax een Europa League play off ronde speelt op donderdag 20 augustus en donderdag 27 augustus en NEC - Ajax naar de zondag gaat?

En als Ajax wel verder komt in de CL ze een CL play off ronde spelen op di/wo 18/19 augustus en di/wo 25/26 augustus. Blijft de wedstrijd dan automatisch op zaterdag of gaat NEC-Ajax naar zondag als de CL wedstrijd op 19 of 26 augustus wordt gespeeld?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Danish Dynamite »

Dan blijft dat dus zaterdag 22 augustus, ajakkes wordt nl door rapid wien uitgeschakeld.... :biggrin:

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door MarcoNMGN »

Nee juist niet, omdat ajax uitgeschakeld wordt door Rapid Wien moeten ze op donderdag kwalificatie voor EL spelen en wordt de wedstrijd verplaatst naar zondag.
Bjorn

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Sjoerdbemmel »

Danish Dynamite schreef:Dan blijft dat dus zaterdag 22 augustus, ajakkes wordt nl door rapid wien uitgeschakeld.... :biggrin:
nou ik hoop van niet, het nederlands voetbal stelt al niet veel voor en als je nu ook al door een rapid uitgeschakelt wordt... go ajax!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Bleum »

Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Gijscoman »

Bleum schreef:Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
Ik hoop wel degelijk dat Ajax doorgaat. Ik hoop zelfs dat Vitesse Europees succes boekt, want dat zou allemaal heel er helpen om het aantal tickets voor Europa te behouden. Uiteindelijk hebben wij daar ook wat aan, want anders wordt de kans voor NEC om ergens in de toekomst een Europees ticket te halen nog kleiner dan 'ie al is.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door jackkreta »

Gijscoman schreef:
Bleum schreef:Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
Ik hoop wel degelijk dat Ajax doorgaat. Ik hoop zelfs dat Vitesse Europees succes boekt, want dat zou allemaal heel er helpen om het aantal tickets voor Europa te behouden. Uiteindelijk hebben wij daar ook wat aan, want anders wordt de kans voor NEC om ergens in de toekomst een Europees ticket te halen nog kleiner dan 'ie al is.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Janssen »

Nou ik hoop dat de wedstrijd naar zondag gaat want zaterdag kan ik absoluut niet!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door harold »

Gijscoman schreef:
Bleum schreef:Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
Ik hoop wel degelijk dat Ajax doorgaat. Ik hoop zelfs dat Vitesse Europees succes boekt, want dat zou allemaal heel er helpen om het aantal tickets voor Europa te behouden. Uiteindelijk hebben wij daar ook wat aan, want anders wordt de kans voor NEC om ergens in de toekomst een Europees ticket te halen nog kleiner dan 'ie al is.
Het Nederlandse voetbal zit zo in het verval dat een klein succesje van vitesse daar ook niks meer aan kan veranderen. Dus ik hoop op dubbele cijfers voor Koeman morgen.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Voorwaarts »

Doet Jantscher niet mee ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Danish Dynamite »

harold schreef:
Gijscoman schreef:
Bleum schreef:Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
Ik hoop wel degelijk dat Ajax doorgaat. Ik hoop zelfs dat Vitesse Europees succes boekt, want dat zou allemaal heel er helpen om het aantal tickets voor Europa te behouden. Uiteindelijk hebben wij daar ook wat aan, want anders wordt de kans voor NEC om ergens in de toekomst een Europees ticket te halen nog kleiner dan 'ie al is.
Het Nederlandse voetbal zit zo in het verval dat een klein succesje van vitesse daar ook niks meer aan kan veranderen. Dus ik hoop op dubbele cijfers voor Koeman morgen.
:withstupid: :hail:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:Voor het eerst in tijden weer eens zaterdag tegen Ajax in plaats van die slaperige zondag wedstrijden vaak ook nog om 12.30. Je zou bijna hopen dat Ajax door gaat. Bijna.
:withstupid: uhm, nee doe toch maar zeker niet.... :biggrin:

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Voorwaarts »

Een Conboytje
eens een nec-er, altijd een nec-er

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Elke nederlandse club moet winnen in Europa! ALTIJD!

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3709
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Justian »

Gezien de wedstrijd van gisteren... Veltman bij balbezit zwaar onder druk zetten en je wint van Ajax thuis!
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door harold »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:Elke nederlandse club moet winnen in Europa! ALTIJD!
Waarom vitesse dan ook? Leg me dat eens uit...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door mschr »

Je kunt hopen of haten, maar Vitesse gaat echt geen punt pakken tegen Southampton. Het klasseverschil is enorm. Alsof Amerikaans Samoa het moet opnemen tegen Argentinië.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door mschr »

Justian schreef:Gezien de wedstrijd van gisteren... Veltman bij balbezit zwaar onder druk zetten en je wint van Ajax thuis!
Tja, en bij Ajax zullen ze denken: zet druk op het niet-ingespeelde centraal duo achterin en de goals vallen bij de vleet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Justian schreef:Gezien de wedstrijd van gisteren... Veltman bij balbezit zwaar onder druk zetten en je wint van Ajax thuis!
Tja, en bij Ajax zullen ze denken: zet druk op het niet-ingespeelde centraal duo achterin en de goals vallen bij de vleet.
Zou dat?

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

harold schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:Elke nederlandse club moet winnen in Europa! ALTIJD!
Waarom vitesse dan ook? Leg me dat eens uit...

omdat het goed is voor Nederland en het Nederlands voetbal!.. ik ben van avond idd voor Vitesse hoe kut ik die club ook vind. In de eredivisie hoop ik altijd dat N.E.C het het beste doet de rest interesseert me niet zo veel. maar in Europa ben ik ALTIJD PRO Nederland. niet dat ze het gaan redden maar een gelijk spel zou al mooi zijn.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door T.I.G.O. »

Heb een hekel aan vite%$#,en dat gaat europees niet anders zijn!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door vak Oost »

T.I.G.O. schreef:Heb een hekel aan vite%$#,en dat gaat europees niet anders zijn!
:withstupid: ik hoop dat ze vanavond flink op hun bek gaan
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1399
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Jeroenmgn »

vak Oost schreef:
T.I.G.O. schreef:Heb een hekel aan vite%$#,en dat gaat europees niet anders zijn!
:withstupid: ik hoop dat ze vanavond flink op hun bek gaan
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Gijscoman »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
harold schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:Elke nederlandse club moet winnen in Europa! ALTIJD!
Waarom vitesse dan ook? Leg me dat eens uit...

omdat het goed is voor Nederland en het Nederlands voetbal!.. ik ben van avond idd voor Vitesse hoe kut ik die club ook vind. In de eredivisie hoop ik altijd dat N.E.C het het beste doet de rest interesseert me niet zo veel. maar in Europa ben ik ALTIJD PRO Nederland. niet dat ze het gaan redden maar een gelijk spel zou al mooi zijn.
:withstupid:
Dat zou goed zijn voor het Nederlands voetbal! Een betere plaats op de competitielijst betekent meer Europese tickets en dat spelers sneller zullen komen naar Nederland en langer zullen blijven. Hoger op de lijst betekent meer kans op Europees voetbal voor NEC en meer kans om goede spelers te halen en te behouden. De wil dat het NEC goed gaat is bij mij een stuk groter dan de wil dat het Vitesse slecht gaat. Vitesse gun ik de winst niet, maar het Nederlands voetbal wel.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Keizerstad1994 »

Bij elke andere Nederlandse club, zelfs Ajax, hoop ik dat ze het altijd wel goed doen. Maar bij Vitesse kan ik dat echt niet over m'n hart krijgen. Stomme identiteitsloze nepclub die aan de ketting ligt bij dat Russische kartel uit Londen.

Als Southampton het wel wordt het gewoon 4-0 ofzo. Maar die zullen ook niet helemaal ingespeeld zijn en niet op volle kracht gaan spelen, want op volle oorlogssterkte hebben die echt een heel sterk elftal. Denk vanavond een nulletje of 2,3.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joost03, pjottr, Polleke, Tijmen en 51 gasten