Sam Lundholm

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Jeffry74 »

LT schreef:
BasNijmegen schreef:Lundholm viel prima in vandaag. Kan beter........ maar het viel me zeker niet tegen. :sjaal:
Aan de bal was het ok, totdat hij moet trappen.
Hopen maar dat hij de bal nog een paar keer goed verkeerd raakt dit jaar. :wink:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Sam Lundholm

Bericht door Wessel »

Ik hoop vanavond op nog wat speeltijd voor Lundholm. Het kan allemaal nog wat efficienter maar ik vind een speler met zijn techniek geweldig om te zien. Ach, en zijn missen van "kansen" vorige week: Welke speler schiet ze er met zijn "verkeerde been" zomaar even in? Gezien ook misschien Man United- Southampton? Wat een prachtige kansen werden er om zeep geholpen, ook op dit niveau. Het hoort gewoon bij voetbal.

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door ElMagico1983 »

Ik houd er niet van om dit te doen. Ik volg Nec nu al 20 jaar. Ik denk dat deze jongen bij de 10 minste voetballers hoort die ik ooit gezien heb. Het is niet dat hij helemaal niet kan voetballen (aardige dribbel) maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies in situaties die een kans voor de tegenstanders creert. En dan heb ik het nog niet over zijn corners, en het verdedigende werk. Ik vraag me af wie deze jongen gescout heeft en of hij nog werkzaam is voor NEC.
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

Ik ben het volledig oneens met bovenstaande.
Verdedigend is Lundholm inderdaad zwak. Gelukkig is hij geen verdediger, maar een aanvaller. Hij kan geweldige passes geven en is een goede dribbelaar. Prima speler, waar we, mits we hem goed gebruiken, nog veel plezier aan gaan hebben.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door kingetje »

ElMagico1983 schreef:maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies

Je was even bier halen toen hij die ene pass maakte?

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Tim Janssen »

heeft overzicht maar shot van een meisje en mist duel kracht.
Niet genoeg dus

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door ElMagico1983 »

kingetje schreef:
ElMagico1983 schreef:maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies

Je was even bier halen toen hij die ene pass maakte?
Haha, nee nee, die heb ik wel gezien. Maar een zwaluw maakt geen zomer. Ik heb bijvoorbeeld ook twee passes gezien die een directe kans opleverde voor de tegenstander. Ik baseer mijn mening dan ook niet op een pass meer of minder. Het gaat om het totaalplaatje.
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Mark Ariaans »

Daarom is hij ook geen basisspeler. We kunnen geen tweeëntwintig Arjan Robbens hebben met ons budget. Die steekpass op Mayi was een beauty.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door kingetje »

ElMagico1983 schreef:
kingetje schreef:
ElMagico1983 schreef:maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies

Je was even bier halen toen hij die ene pass maakte?
Haha, nee nee, die heb ik wel gezien. Maar een zwaluw maakt geen zomer. Ik heb bijvoorbeeld ook twee passes gezien die een directe kans opleverde voor de tegenstander. Ik baseer mijn mening dan ook niet op een pass meer of minder. Het gaat om het totaalplaatje.

Mja ok. Maar je zei dat hij die aspecten niet heeft. Die pass is het bewijs dat 'ie ze wel heeft imo.

Z'n schoten en corners zijn tot nu wel dramatisch inderdaad. :p

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Nijmegen0413 »

ElMagico1983 schreef:Ik houd er niet van om dit te doen. Ik volg Nec nu al 20 jaar. Ik denk dat deze jongen bij de 10 minste voetballers hoort die ik ooit gezien heb. Het is niet dat hij helemaal niet kan voetballen (aardige dribbel) maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies in situaties die een kans voor de tegenstanders creert. En dan heb ik het nog niet over zijn corners, en het verdedigende werk. Ik vraag me af wie deze jongen gescout heeft en of hij nog werkzaam is voor NEC.
Zelfde zo oneens geweest met een reactie. Lundholm is een speler met een goeie dribbel en een mooie pass. Heb bij Lundholm altijd het gevoel dat hij bang is om foute te maken. Vind het een mooie voetballer die meer in zich heeft dan dat die laat zien, kunnen we nog veel plezier aan beleven.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door valkhof »

die pass en actie daarvoor waren een goede, nog steeds zie ik het niet in hem maar wie weet zit het er toch in, ik hoop! sammy laat me versteld staan

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gerard Lopez »

ElMagico1983 schreef:Ik houd er niet van om dit te doen. Ik volg Nec nu al 20 jaar. Ik denk dat deze jongen bij de 10 minste voetballers hoort die ik ooit gezien heb. Het is niet dat hij helemaal niet kan voetballen (aardige dribbel) maar hij komt overzicht, inzicht, duelkracht en vooral gogme tekort. Hij maakt de beslissende acties of passes niet en lijdt telkens balverlies in situaties die een kans voor de tegenstanders creert. En dan heb ik het nog niet over zijn corners, en het verdedigende werk. Ik vraag me af wie deze jongen gescout heeft en of hij nog werkzaam is voor NEC.
Als hij iets juist wel heeft, is het overzicht/inzicht en een goede dieptepass. Dribbels zijn ook prima. Duelkracht is, zoals bij zoveel buitenspelers, erg matig.
Gisteren heeft hij het bij vlagen erg goed gedaan. Maar die corners waren wel bedroevend slecht. Die moet hij echt niet meer nemen.
When Wilco talks, people listen!

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Glorie-NEC »

Teruggezet naar het tweede. Disciplinair.
Ad astra per aspera.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Sam Lundholm

Bericht door ForzaVakZ »

Mis je niks aan! Lekker laten gaan in de winter. Leek mij overigens eerder type watje dus ben benieuwd wat zo'n verlegen jongen dan doet om gestaft te worden!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

Min reactie van gisteren is vandaag al bewaarheid geworden. Hyballa mag hem niet,dat was al zo vaak te zien op de trainingen.Waarschijnlijk heeft Lundholm een keer wat terug geroepen,gelijk heeft hij. Hyballa heeft een zwak punt en dat is dat hij spelers waarin hij het niet ziet zitten ook helemaal niet meer serieus neemt. Leiwa en Quincy,daar heeft hij ook geen lekkere band mee.Meneer vergeet dat we hier niet in Mainz of Hoffenheim zitten die op iedere positie bijna driedubbel bezet zijn.Bovendien vond ik Lundholm de laatste tijd verbeteren,een van de weinige creatieve spelers in de selectie.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

Zonde, want een creatieve speler, die zich aardig ontwikkelde. Had nog best nuttig kunnen zijn. Wel opvallend dat hij vorige week ziek was en nu naar Jong NEC verbannen is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door mschr »

Wederom een pareltje van Futuralis in wie Hyballa het niet ziet zitten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Wederom een pareltje van Futuralis in wie Hyballa het niet ziet zitten.
Prima speler aan het worden,is ook fysiek 'gegroeid' maar Hyballa's favoriete woord tijdens de training is Power. Power passing,Power shooting,Power attack. Hij vertrouwt op 11 hardlopers zonder enige vorm van creativiteit,dat is de makke van hem.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:Min reactie van gisteren is vandaag al bewaarheid geworden. Hyballa mag hem niet,dat was al zo vaak te zien op de trainingen.Waarschijnlijk heeft Lundholm een keer wat terug geroepen,gelijk heeft hij. Hyballa heeft een zwak punt en dat is dat hij spelers waarin hij het niet ziet zitten ook helemaal niet meer serieus neemt. Leiwa en Quincy,daar heeft hij ook geen lekkere band mee.Meneer vergeet dat we hier niet in Mainz of Hoffenheim zitten die op iedere positie bijna driedubbel bezet zijn.Bovendien vond ik Lundholm de laatste tijd verbeteren,een van de weinige creatieve spelers in de selectie.
Het verbaast me dan ook niks dat jij zonder kennis van zaken direct je conclusies trekt, tegen Hyballa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:Min reactie van gisteren is vandaag al bewaarheid geworden. Hyballa mag hem niet,dat was al zo vaak te zien op de trainingen.Waarschijnlijk heeft Lundholm een keer wat terug geroepen,gelijk heeft hij. Hyballa heeft een zwak punt en dat is dat hij spelers waarin hij het niet ziet zitten ook helemaal niet meer serieus neemt. Leiwa en Quincy,daar heeft hij ook geen lekkere band mee.Meneer vergeet dat we hier niet in Mainz of Hoffenheim zitten die op iedere positie bijna driedubbel bezet zijn.Bovendien vond ik Lundholm de laatste tijd verbeteren,een van de weinige creatieve spelers in de selectie.
Het verbaast me dan ook niks dat jij zonder kennis van zaken direct je conclusies trekt, tegen Hyballa.
Dat is op basis van een training of 50 dit jaar,dat vind ik genoeg om deze stelling hier neer te zetten ja. Lundholm,Leiwa en in zekere zin Quincy passen niet in het potje van Hyballa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

Bovendien heb ik hyballa gesteund,ik vond hem goed passen bij deze groep maar hij maakt op de trainingen vaak een geagiteerde indruk en daar zijn spelers na een tijdje wel klaar mee als ze de zoveelste oefening niet goed uitvoeren en hij weer in tirades verzandt

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Sam Lundholm

Bericht door ForzaVakZ »

NEC-coach Hyballa heeft tekst en uitleg gegeven tegenover De Gelderlander: "Het is een disciplinaire maatregel. Ik heb hem woensdag teruggezet naar het tweede. Sam kwam te laat terug uit Zweden na het interlandweekeinde. Hij was ziek geworden. Dat kan gebeuren, maar dan moet je dat wel met mij communiceren en dat heeft hij niet gedaan. Ik vind discipline het allebelangrijkste in het voetbal."

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Sam Lundholm

Bericht door ForzaVakZ »

Misschien beetje erg streng :crazy:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Sam Lundholm

Bericht door flipsen »

ForzaVakZ schreef:NEC-coach Hyballa heeft tekst en uitleg gegeven tegenover De Gelderlander: "Het is een disciplinaire maatregel. Ik heb hem woensdag teruggezet naar het tweede. Sam kwam te laat terug uit Zweden na het interlandweekeinde. Hij was ziek geworden. Dat kan gebeuren, maar dan moet je dat wel met mij communiceren en dat heeft hij niet gedaan. Ik vind discipline het allebelangrijkste in het voetbal."
doelpunten maken is belangrijker in het voetbal..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

ForzaVakZ schreef:NEC-coach Hyballa heeft tekst en uitleg gegeven tegenover De Gelderlander: "Het is een disciplinaire maatregel. Ik heb hem woensdag teruggezet naar het tweede. Sam kwam te laat terug uit Zweden na het interlandweekeinde. Hij was ziek geworden. Dat kan gebeuren, maar dan moet je dat wel met mij communiceren en dat heeft hij niet gedaan. Ik vind discipline het allebelangrijkste in het voetbal."
Ok, dus het valt allemaal wel mee.
Net zoals toen Hyballa met gesloten trainingen kwam. Toen werd er ook wat geschrokken gereageerd, maar Hyballa brengt gewoon een andere, misschien ook wel iets professionelere cultuur naar het trainingsveld. Dat kan even wennen zijn en zorgt ervoor dat wij de dingen soms wat anders interpreteren, maar ik neem aan dat het Lundholm duidelijk wordt uitgelegd en het over een week alweer zo goed als vergeten is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten