Sam Lundholm

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door SanderNEC »

martijn5 schreef:Weinig waar van soap rond Lundholm. Om onbekende redenen wilt NEC hem in kwaad daglicht zetten.
Wat een onzin weer...
ForzaNEC.nl

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Patje »

De reden is mij ook volledig onduidelijk. Het lijkt er inderdaad op dat hier een spelletje wordt gespeeld. Wellicht het teveel aan voorhoedde spelers.

Lundholm voelde zich pas op de terugweg naar ned ziek worden en heeft vrij kort daarna de club ingelicht :wink: Lijkt mij vrij netjes

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door burp »

Wat was er bij de beloften met De Groot?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:Wat was er bij de beloften met De Groot?
Begin deze week bij de training van Jong gebeurde er iets (stond bij de 1e selectie dus kon het niet helemaal goed verstaan)waardoor De Groot helemaal gek werd.Ook daar kon hij toen inrukken.Het schiet niet op met deze jongen,ook aan zijn hele houding kan je merken dat hij het totaal niet meer naar zijn zin heeft.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door dolle dries »

Patje schreef:De reden is mij ook volledig onduidelijk. Het lijkt er inderdaad op dat hier een spelletje wordt gespeeld. Wellicht het teveel aan voorhoedde spelers.

Lundholm voelde zich pas op de terugweg naar ned ziek worden en heeft vrij kort daarna de club ingelicht :wink: Lijkt mij vrij netjes
Maar je weet het niet allemaal, daarom lijkt je dat netjes.
Als je niet weet wat er aan de hand is geef dan liever geen oordeel :biggrin:

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Patje »

Zuurpruim help geen verhalen de wereld in kerel.
Het het betrof het jongere broertje van Propper die moch inrukken en Klooster die zelf wegliep. Dus geen Lundholm, die kampt nog met de gevolgen van zijn infectie.

Wat betreft het gedrag van de spelers van de beloften en de Groot, heeft alles te maken met het feit dat afspraken aan de jongens niet zijn nagekomen. Daarnaast spelen gemiddeld 8 a 9 spelers van het 1e in de competitie van de beloften. Maw de beloften spelen alleen maar oefenpotjes tegen jeugd en amateurteams.

Dit alles is wederom het dramatische beleid van ons technisch hart. Je maakt je eigen spelers kapot en het zal me dan ook niets verbazen als het hele beloftenelftal in de winterstop zijn heil ergens anders zoekt

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Sam Lundholm

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:De reden is mij ook volledig onduidelijk. Het lijkt er inderdaad op dat hier een spelletje wordt gespeeld. Wellicht het teveel aan voorhoedde spelers.

Lundholm voelde zich pas op de terugweg naar ned ziek worden en heeft vrij kort daarna de club ingelicht :wink: Lijkt mij vrij netjes
Zijn feiten voor jou wel belangrijk, of draai je alles zo dat het de schuld van NEC is?

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Patje »

dolle dries schreef:
Patje schreef:De reden is mij ook volledig onduidelijk. Het lijkt er inderdaad op dat hier een spelletje wordt gespeeld. Wellicht het teveel aan voorhoedde spelers.

Lundholm voelde zich pas op de terugweg naar ned ziek worden en heeft vrij kort daarna de club ingelicht :wink: Lijkt mij vrij netjes
Maar je weet het niet allemaal, daarom lijkt je dat netjes.
Als je niet weet wat er aan de hand is geef dan liever geen oordeel :biggrin:
Beste dolle bij deze laat ik je weten dat het zeker weet :biggrin:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

Patje schreef:Zuurpruim help geen verhalen de wereld in kerel.
Het het betrof het jongere broertje van Propper die moch inrukken en Klooster die zelf wegliep. Dus geen Lundholm, die kampt nog met de gevolgen van zijn infectie.

Wat betreft het gedrag van de spelers van de beloften en de Groot, heeft alles te maken met het feit dat afspraken aan de jongens niet zijn nagekomen. Daarnaast spelen gemiddeld 8 a 9 spelers van het 1e in de competitie van de beloften. Maw de beloften spelen alleen maar oefenpotjes tegen jeugd en amateurteams.

Dit alles is wederom het dramatische beleid van ons technisch hart. Je maakt je eigen spelers kapot en het zal me dan ook niets verbazen als het hele beloftenelftal in de winterstop zijn heil ergens anders zoekt
denk toch dat je zelf slecht geïnformeerd bent,misschien doel je op een andere training?Wat betreft Jong klopt het ook niet helemaal.Er was maandag wat onenigheid over de intensiteit van de trainingen.Dat had te maken dat dezelfde avond blijkbaar Jong moest spelen.Verder heeft NEC duidelijk naar de beloften gecommuniceerd wat de bedoeling was dit seizoen,daar kan geen misverstand over bestaan.Hoe slecht dit inderdaad ook is,dat ben ik wel met je eens.Een totaal gebrek aan weerstand.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Patje »

Vreemd wat betreft Lundholm, ik stond namelijk zelf te kijken :biggrin:
Wat betreft de communicatie naar de spelers geven zij zelf aan dat er maximaal 3 per keer zouden meedoen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door bertje »

Hyballa in de maag met NEC'er: 'Hij is zes kilo afgevallen, maar niet fit'
woensdag 9 november 2016 om 22:28

Sam Lundholm keert voorlopig niet terug in de hoofdselectie van NEC. De jonge Zweed werd drie weken geleden verbannen naar Jong NEC wegens miscommunicatie na een opgelopen ziekte.
Lundholm is echter nog steeds niet fit en daarom staat er met trainer Peter Hyballa ook nog geen verzoeningsgesprek gepland. "Hij moet eerst helemaal fit worden, dan gaan we praten", aldus de oefenmeester van de Nijmegenaren in gesprek met de Gelderlander. Lundholm werd ziek tijdens de vorige interlandperiode en kwam daardoor later terug uit Zweden. Hij meldde dat echter niet op tijd bij Hyballa en werd daarom teruggezet naar Jong NEC.
"Sam is nu niet fit", vervolgt Hyballa. "Hij is zes kilo afgevallen. En een paar dagen geleden heeft hij op de training ook nog eens een tik gehad", besluit Hyballa. Lundholm werd medio 2015 door NEC voor een kwart miljoen euro overgenomen van AIK Solna. Dit jaar kreeg hij vooralsnog zeven basisplaatsen, waarvan drie bij Jong NEC. In die drie duels was hij één keer trefzeker.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/701 ... aten-.html
6 kilo afgevallen? :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
Hyballa in de maag met NEC'er: 'Hij is zes kilo afgevallen, maar niet fit'
woensdag 9 november 2016 om 22:28

Sam Lundholm keert voorlopig niet terug in de hoofdselectie van NEC. De jonge Zweed werd drie weken geleden verbannen naar Jong NEC wegens miscommunicatie na een opgelopen ziekte.
Lundholm is echter nog steeds niet fit en daarom staat er met trainer Peter Hyballa ook nog geen verzoeningsgesprek gepland. "Hij moet eerst helemaal fit worden, dan gaan we praten", aldus de oefenmeester van de Nijmegenaren in gesprek met de Gelderlander. Lundholm werd ziek tijdens de vorige interlandperiode en kwam daardoor later terug uit Zweden. Hij meldde dat echter niet op tijd bij Hyballa en werd daarom teruggezet naar Jong NEC.
"Sam is nu niet fit", vervolgt Hyballa. "Hij is zes kilo afgevallen. En een paar dagen geleden heeft hij op de training ook nog eens een tik gehad", besluit Hyballa. Lundholm werd medio 2015 door NEC voor een kwart miljoen euro overgenomen van AIK Solna. Dit jaar kreeg hij vooralsnog zeven basisplaatsen, waarvan drie bij Jong NEC. In die drie duels was hij één keer trefzeker.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/701 ... aten-.html
6 kilo afgevallen? :crazy:
Als dat waar is, lijkt het me juist verstandig om wel met hem te spreken, want misschien is er meer aan de hand. In zo'n korte tijd zoveel afvallen klinkt namelijk niet bepaald gezond.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Pol »

Gijscoman schreef:
bertje schreef:
Hyballa in de maag met NEC'er: 'Hij is zes kilo afgevallen, maar niet fit'
woensdag 9 november 2016 om 22:28

Sam Lundholm keert voorlopig niet terug in de hoofdselectie van NEC. De jonge Zweed werd drie weken geleden verbannen naar Jong NEC wegens miscommunicatie na een opgelopen ziekte.
Lundholm is echter nog steeds niet fit en daarom staat er met trainer Peter Hyballa ook nog geen verzoeningsgesprek gepland. "Hij moet eerst helemaal fit worden, dan gaan we praten", aldus de oefenmeester van de Nijmegenaren in gesprek met de Gelderlander. Lundholm werd ziek tijdens de vorige interlandperiode en kwam daardoor later terug uit Zweden. Hij meldde dat echter niet op tijd bij Hyballa en werd daarom teruggezet naar Jong NEC.
"Sam is nu niet fit", vervolgt Hyballa. "Hij is zes kilo afgevallen. En een paar dagen geleden heeft hij op de training ook nog eens een tik gehad", besluit Hyballa. Lundholm werd medio 2015 door NEC voor een kwart miljoen euro overgenomen van AIK Solna. Dit jaar kreeg hij vooralsnog zeven basisplaatsen, waarvan drie bij Jong NEC. In die drie duels was hij één keer trefzeker.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/701 ... aten-.html
6 kilo afgevallen? :crazy:
Als dat waar is, lijkt het me juist verstandig om wel met hem te spreken, want misschien is er meer aan de hand. In zo'n korte tijd zoveel afvallen klinkt namelijk niet bepaald gezond.
Nee, inderdaad, het klinkt alsof iemand ziek is geweest...zoals in het artikel staat.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

Pol schreef:
Gijscoman schreef:
bertje schreef:
Hyballa in de maag met NEC'er: 'Hij is zes kilo afgevallen, maar niet fit'
woensdag 9 november 2016 om 22:28

Sam Lundholm keert voorlopig niet terug in de hoofdselectie van NEC. De jonge Zweed werd drie weken geleden verbannen naar Jong NEC wegens miscommunicatie na een opgelopen ziekte.
Lundholm is echter nog steeds niet fit en daarom staat er met trainer Peter Hyballa ook nog geen verzoeningsgesprek gepland. "Hij moet eerst helemaal fit worden, dan gaan we praten", aldus de oefenmeester van de Nijmegenaren in gesprek met de Gelderlander. Lundholm werd ziek tijdens de vorige interlandperiode en kwam daardoor later terug uit Zweden. Hij meldde dat echter niet op tijd bij Hyballa en werd daarom teruggezet naar Jong NEC.
"Sam is nu niet fit", vervolgt Hyballa. "Hij is zes kilo afgevallen. En een paar dagen geleden heeft hij op de training ook nog eens een tik gehad", besluit Hyballa. Lundholm werd medio 2015 door NEC voor een kwart miljoen euro overgenomen van AIK Solna. Dit jaar kreeg hij vooralsnog zeven basisplaatsen, waarvan drie bij Jong NEC. In die drie duels was hij één keer trefzeker.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/701 ... aten-.html
6 kilo afgevallen? :crazy:
Als dat waar is, lijkt het me juist verstandig om wel met hem te spreken, want misschien is er meer aan de hand. In zo'n korte tijd zoveel afvallen klinkt namelijk niet bepaald gezond.
Nee, inderdaad, het klinkt alsof iemand ziek is geweest...zoals in het artikel staat.
Ja, heel leuk. Maar ik mag toch hopen dat je snapt wat ik bedoel te zeggen.
Het is niet alsof hij al heel zwaar is, afgaande op de info op de site van NEC. Dus 6 kilo afvallen is dan een flinke klap in een korte tijd. Ik vraag me af of dat alleen aan ziekte ligt, of dat er, zoals ik al schreef, misschien meer aan de hand is. Ziek zijn, uit de selectie gezet worden, teleurstelling i.v.m. weinig spelen, de druk die voetballers vaak voelen, etc. is niet altijd een geweldige combi voor iemands psychische gesteldheid.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door bertje »

Als Lundholm nou een beer van een vent was dan had ik die 6 kilo nog normaal gevonden, maar zo'n iel menneke als Lundholm 6 kilo afvalt is dat wel erg extreem..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door mschr »

Als ik Lundholm zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken van Jhon van Beukering, dan is ie in een mum van tijd weer op gewicht.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door pjottr »

Als ik Lundholm ws zou ik maar eens heel snel naar het ziekenhuis gaan.......

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door necmaniacs »

Afschrijven deze speler, wordt niks meer. Hopelijk geen meerjarig contract...

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Sam Lundholm

Bericht door Wessel »

Wat een overdreven sancties van Hyballa tegenover Lundholm. Zwak hoor. Daar schiet niemand wat mee op. Laat een speler extra trainen of geef hem een boete. Met een speler langdurig buiten de selectie zetten schaad je vooral de club. Sam heeft zich ook altijd positief opgesteld. Die verdient dat niet. Voor mij is het Peter Hysnubbla, Peter de struikelaar op zijn Zweeds:)

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door TT »

Wessel schreef:Wat een overdreven sancties van Hyballa tegenover Lundholm. Zwak hoor. Daar schiet niemand wat mee op. Laat een speler extra trainen of geef hem een boete. Met een speler langdurig buiten de selectie zetten schaad je vooral de club. Sam heeft zich ook altijd positief opgesteld. Die verdient dat niet. Voor mij is het Peter Hysnubbla, Peter de struikelaar op zijn Zweeds:)

Als het alleen vanwege dat 'laat melden dat ie ziek was' is, dan is het inderdaad wat al te rigoureus. Daarom denk ik ook niet dat het alleen maar daar om gaat. Wij weten nu eenmaal niet alle ins en outs.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door vak Oost »

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... jk?r=sport

De Zweedse vleugelspits kreeg in het begin van dit seizoen nog regelmatig speeltijd als invaller, maar twee maanden geleden werd hij door trainer Peter Hyballa verbannen naar Jong NEC.
"Hij zit op een zijspoor, dat is duidelijk", verklaart technisch manager Edwin de Kruijff. "Dat is niet goed voor hem en voor de club.
Dus het is wenselijk om te kijken of hij ergens anders heen kan. Maar we moeten nog met hem en zijn zaakwaarnemer in gesprek."
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door bertje »

Voetbalzone schreef:Aanvaller van NEC zint op vertrek: ‘Deze transfer was een grote fout’
Maandag, 23 januari 2017 om 00:15

Sam Lundholm hoopt deze maand een nieuwe werkgever te vinden. De 22-jarige linksbuiten mag vertrekken bij NEC en zegt er spijt van te hebben dat hij AIK in de zomer van 2015 verruilde voor een avontuur in Nijmegen.

“Het was een grote fout”, zegt Lundholm in een interview met het Helsingborgs Dagblad. “Ik ga weg, ik ga vertrekken. We zullen zien waar het op uittloopt.” De voormalig jeugdinternational van Zweden speelde slechts vijftien wedstrijden in het eerste elftal en werd in oktober door trainer Peter Hyballa teruggezet naar de beloften.
“Hij was in de interlandperiode een paar dagen naar Zweden geweest. Daar is hij ziek geworden zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Hij kwam te laat terug. Ik vind discipline het allerbelangrijkste in het team”, zei Hyballa daarover. Lundholm zegt in het interview dat hij dacht slechts één week bij de beloften te moeten spelen, maar sinds 1 oktober zat hij nooit meer bij de selectie voor een duel in de Eredivisie.
Vertel ons wat Sam..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door TT »

Er staat een interview met 'm in de Zweedse krant Helsingborg Dagblad. http://www.hd.se/2017-01-22/ex-aikaren- ... nte-gor-om

Uit de losse pols vertaald:
Een half uur voor de selectie van NEC op het kunstgras verschijnt staat de 22-jarige Sam Lundholm daar al zelf op de goal te schieten. De trainersstaf verschijnt ook, maar keurt heb geen blik waardig. Daarna komen ook Larsson en Dyrestam op het veld. Ze praten even met Lundholm en gaan dan ook verder.

Lundholm speelde zijn laatste wedstrijd in september. Om disciplinaire redenen, waarop hij verder niet wil ingaan, is hij naar het B-team gestuurd.
"Ik zou daar een week heen gaan, maar sindsdien heeft niemand meer met me gepraat. Echt niemand." Direct na zijn verwijzing naar het B-team kreeg hij Salmonella nadat hij kip had gegeten."Ik verloor zeven kilo en dat was echt zwaar. Ook daarover heeft niemand met me gepraat. Ik moest alles zelf oplossen."

Over de toekomst: Het contract met NEC loopt nog anderhalf jaar door, met nog een optie tot verlenging. Maar Lundholm is vastbesloten om ergens anders te gaan spelen: "Er zijn verschillende alternatieven in Scandinavie, dus dat is geen probleem. Maar ik moet wel weten hoe de club er hier in staat. Maar niemand praat met me. Ik ga weg, moet vertrekken en we zien wel wat het wordt."

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Jota »

TT schreef:Er staat een interview met 'm in de Zweedse krant Helsingborg Dagblad. http://www.hd.se/2017-01-22/ex-aikaren- ... nte-gor-om

Uit de losse pols vertaald:
Een half uur voor de selectie van NEC op het kunstgras verschijnt staat de 22-jarige Sam Lundholm daar al zelf op de goal te schieten. De trainersstaf verschijnt ook, maar keurt heb geen blik waardig. Daarna komen ook Larsson en Dyrestam op het veld. Ze praten even met Lundholm en gaan dan ook verder.

Lundholm speelde zijn laatste wedstrijd in september. Om disciplinaire redenen, waarop hij verder niet wil ingaan, is hij naar het B-team gestuurd.
"Ik zou daar een week heen gaan, maar sindsdien heeft niemand meer met me gepraat. Echt niemand." Direct na zijn verwijzing naar het B-team kreeg hij Salmonella nadat hij kip had gegeten."Ik verloor zeven kilo en dat was echt zwaar. Ook daarover heeft niemand met me gepraat. Ik moest alles zelf oplossen."

Over de toekomst: Het contract met NEC loopt nog anderhalf jaar door, met nog een optie tot verlenging. Maar Lundholm is vastbesloten om ergens anders te gaan spelen: "Er zijn verschillende alternatieven in Scandinavie, dus dat is geen probleem. Maar ik moet wel weten hoe de club er hier in staat. Maar niemand praat met me. Ik ga weg, moet vertrekken en we zien wel wat het wordt."
Ik ben benieuwd of hij idd zo aan zijn lot is overgelaten. Ook bij een speler zonder perspectief met contract dien je met elkaar te communiceren. Weinig respectvol, maar mogelijk ligt de wisseling van TD hier aan ten grondslag.
Een gesprek aanvragen met leiding kan ook door Sam zelf aangevraagd worden ipv te kletsen/ klagen met journalisten

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door burp »

er zat gisteren iemand van het Helsingborg Dagblad in het stadion. Ik dacht eigenlijk voor Larsson maar die heeft vast gelijk even met Lundholm gesproken.

Je weet natuurlijk niet precies wat er gebeurd is, maar het was inderdaad wel gek dat hij geen nieuwe kans kreeg om met de selectie te trainen in de winterstop. Hij kan best aardig dribbelen, maar kwam verder nog wel te kort voor de eredivisie. Snel verkopen maar, en dit weer als een minnetje in het dossier Futuralis noteren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten