Brad Jones

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Stefannec »

Hoop toch niet dat hij naar die geel zwarte gaat.
Maar wat wen gezeik dit houden geen spelers over.

Pfff zou bij a zondag gewoon naar huis gaan na de wedstrijd.
Ik bedoel wij betekenen weinig tot niks voor hun waarom dan een applause omdat ze weg gaan.
Na de wedstrijd normale ronde met applause en dan allemaal lekker naar huis.
Of we draaien het om bloemen voor de mensen die wel willen blijven.
Dat is bijna een grotere prestatie. :crazy: :jestera:
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7240
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Keizerstad1994 »

bertje schreef:Hopelijk is hij zo verstandig om iig niet naar Vitesse te gaan.. :brancard:
Dat mag ik toch wel hopen ja. Kan me ook niet voorstellen dat ie daar naartoe gaat. Dan breekt hier echt de hel los.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Midas »

Bij Vite$$e komt ie binnen als 2e keeper lijkt me dan?
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:
bertje schreef:Hopelijk is hij zo verstandig om iig niet naar Vitesse te gaan.. :brancard:
Dat mag ik toch wel hopen ja. Kan me ook niet voorstellen dat ie daar naartoe gaat. Dan breekt hier echt de hel los.
?? Als hij daar graag op de bank wil gaan zitten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door valkhof »

jones heeft nec geholpen , nec heeft jones geholpen. prima, einde seizoen ieder zijn eigen weg. jammer dat wel, maar als hij bij utrecht zou kunnen tekenen is die stom als die het niet doet. je wilt toch het hoogst haalbare en laten we eerlijk wezen, utrecht is een stapje verder

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Stefannec »

valkhof schreef:jones heeft nec geholpen , nec heeft jones geholpen. prima, einde seizoen ieder zijn eigen weg. jammer dat wel, maar als hij bij utrecht zou kunnen tekenen is die stom als die het niet doet. je wilt toch het hoogst haalbare en laten we eerlijk wezen, utrecht is een stapje verder
Eens al hoeven we voor mij aanstaande zondag voor dit soort mensen niet op de bank te staan.
Ondanks dat ik Jones zijn stap hoger op wel gun wordt ik een beetje moe van dit soort spelers.
Spelen een aantal wedstrijden leuk en als ze dan de kans krijgen met gierende banden naar de volgende.

De engste twee spelers waar ik oprecht een applaus voor zal geven zondag zijn Rens en Foor.
Beide hier jaren gespeeld toch een beetje NEC'ers.
De rest zijn helaas passanten die het echt geen zak interesseert wat het na dit seizoen zal worden hier verder.

Ik weet het, het is naïef maar ja de voetbalwereld is ook ziek en naar de klote imo.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:
burp schreef:Utrecht?
Daar zou ik Jones toch ech compleet voor uitlachen. :crazy:
Omdat het een grotere club met meer potentie is? Of lig je ook nog steeds krom vanwege de keuze van Conboy?
Keuze van Conboy heeft ook niet lekker uitgepakt. Soms moet je ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Jones kan hier een prima salaris verdienen, heeft hier krediet, krijgt hier vertrouwen en kent de club al een beetje. Je moet je afvragen of je dat wil riskeren voor een klein stapje hogerop. Ik denk ook niet dat Jones het doet.
Waarom niet? Maar ik ben het wel eens met de stelling dat Utrecht niet echt een stap hoger is. Ik had wel verwacht dat hij gescout en benaderd zou zijn door een leuke Duitse of Engelse club.
Als van NEC naar Utrecht geen stapje hogerop is, is het dat van, pak ´m beet, Excelsior naar NEC ook niet.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door druten »

Tja niet voor je spelers klappen als het seizoen vrijwel afgelopen is??
Dit is gewoon een prima seizoen geweest je bent net gepromoveerd pfff

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Ravanelli de 2e »

burp schreef:Utrecht?
Daar zou ik Jones toch ech compleet voor uitlachen. :crazy:
Dan hou je het nederlandse voetbal slecht in de gaten Burp.
In alle opzichten is Utrecht een grotere club dan NEC.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door hupie »

Legendario schreef:
jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:
burp schreef:Utrecht?
Daar zou ik Jones toch ech compleet voor uitlachen. :crazy:
Omdat het een grotere club met meer potentie is? Of lig je ook nog steeds krom vanwege de keuze van Conboy?
Keuze van Conboy heeft ook niet lekker uitgepakt. Soms moet je ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Jones kan hier een prima salaris verdienen, heeft hier krediet, krijgt hier vertrouwen en kent de club al een beetje. Je moet je afvragen of je dat wil riskeren voor een klein stapje hogerop. Ik denk ook niet dat Jones het doet.
Waarom niet? Maar ik ben het wel eens met de stelling dat Utrecht niet echt een stap hoger is. Ik had wel verwacht dat hij gescout en benaderd zou zijn door een leuke Duitse of Engelse club.
Als van NEC naar Utrecht geen stapje hogerop is, is het dat van, pak ´m beet, Excelsior naar NEC ook niet.
Klopt, daarom lukt het NEC niet om de laatste jaren spelers van een dergelijke club te contracteren.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Ravanelli de 2e »

Maar ik hoor geluiden dat Utrecht enkel voor Jurjus gaat en Jones een schijnbeweging is om Jurjus sneller te laten beslissen mits Ruiter vertrekt.
Want 1 ding hebben ze daar wel gezien, die Bednarek kan er echt helemaal geen kut van.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door mschr »

Keizerstad1994 schreef:
bertje schreef:Hopelijk is hij zo verstandig om iig niet naar Vitesse te gaan.. :brancard:
Dat mag ik toch wel hopen ja. Kan me ook niet voorstellen dat ie daar naartoe gaat. Dan breekt hier echt de hel los.
Nou en? Dan halen we toch gewoon Nijmeegse Piet?

ernie

Re: Brad Jones

Bericht door ernie »

Keizerstad1994 schreef:
bertje schreef:Hopelijk is hij zo verstandig om iig niet naar Vitesse te gaan.. :brancard:
Dat mag ik toch wel hopen ja. Kan me ook niet voorstellen dat ie daar naartoe gaat. Dan breekt hier echt de hel los.
Welke hel? Een paar hersenloze die verbaal wat grote praatjes hebben of een steen door de ruit gooien als hij niet thuis is....

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door LT »

Ravanelli de 2e schreef:Maar ik hoor geluiden dat Utrecht enkel voor Jurjus gaat en Jones een schijnbeweging is om Jurjus sneller te laten beslissen mits Ruiter vertrekt.
Want 1 ding hebben ze daar wel gezien, die Bednarek kan er echt helemaal geen kut van.
Dat is het verhaal inderdaad. :withstupid:

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2390
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door TheRealTricolores »

Ravanelli de 2e schreef:
burp schreef:Utrecht?
Daar zou ik Jones toch ech compleet voor uitlachen. :crazy:
Dan hou je het nederlandse voetbal slecht in de gaten Burp.
In alle opzichten is Utrecht een grotere club dan NEC.
Ja alleen sportief gezien valt het allemaal wel mee...

Ik ben van mening dat hij gewoon loyaal moet zijn naar de club die hem een nieuwe kans bied en direct aanvoerder maakt. Hoeveel gaat hij bij Utrecht meer verdienen? 50k per jaar? Hij heeft BPL gespeelt dus dat is gewoon een appel en een ei.

Maargoed laat hem maar niet tekenen, straks vindt die niks en dan mag die ook wieberen. Wij hebben Hannes en Smits.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door burp »

TheRealTricolores schreef:
Ravanelli de 2e schreef:
burp schreef:Utrecht?
Daar zou ik Jones toch ech compleet voor uitlachen. :crazy:
Dan hou je het nederlandse voetbal slecht in de gaten Burp.
In alle opzichten is Utrecht een grotere club dan NEC.
Ja alleen sportief gezien valt het allemaal wel mee...

Ik ben van mening dat hij gewoon loyaal moet zijn naar de club die hem een nieuwe kans bied en direct aanvoerder maakt. Hoeveel gaat hij bij Utrecht meer verdienen? 50k per jaar? Hij heeft BPL gespeelt dus dat is gewoon een appel en een ei.

Maargoed laat hem maar niet tekenen, straks vindt die niks en dan mag die ook wieberen. Wij hebben Hannes en Smits.
zo groot is die stap niet relatief gezien.
Ok, je speelt structureler een paar plaatsen hoger om de playoffs en qua geld zal het 10-15% meer zijn. Stadion is groter en dus meer man, al zit het daar ook niet vaak vol. Maar als je kijkt wat hij gewend is in z'n carrière is het echt een stap van nauwelijks beter.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door LT »

burp schreef: Ok, je speelt structureler een paar plaatsen hoger om de playoffs en qua geld zal het 10-15% meer zijn. Stadion is groter en dus meer man, al zit het daar ook niet vaak vol. Maar als je kijkt wat hij gewend is in z'n carrière is het echt een stap van nauwelijks beter.
Salarisplafond van Utrecht ligt minimaal 25% hoger.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32457
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door bertje »

Ajax-doelwit was toevalstreffer voor NEC: 'Hij was één van die vrienden'
donderdag 5 mei 2016 om 17:20

image: http://resources.voetbalprimeur.nl/uplo ... 5ba745.jpg
Ajax-doelwit was toevalstreffer voor NEC: 'Hij was één van die vrienden'

NEC haalde in de winterstop Brad Jones transfervrij naar Nijmegen en de doelman blijkt een regelrecht schot in de roos. De deal blijkt echter ook niet meer dan een toevalstreffer.

NEC was op zoek naar een nieuwe doelman na de plotselinge breuk met Benjamin Kirsten en kwam uit in Engeland, waar Jones al een paar maanden zijn conditie op peil hield in Manchester. "Ik had mijn contract met Bradford City laten ontbinden en was een free agent", vertelt de 34-jarige Jones aan Voetbal International.

"Een van die vrienden (met wie hij meetrainde, red.) is Dean Gorré. Hij attendeerde me op NEC, dat in de winterstop een nieuwe keeper zocht. Het idee sprak me aan. Ik was al diverse keren in Nederland geweest en als speler kun je hier snel en makkelijk aarden."

Dat bleek, want de ex-goalie van Liverpool maakt veel indruk sinds zijn komst. Jones, tevens viervoudig international van Australië, heeft daardoor de belangstelling van FC Utrecht, Vitesse én Ajax gewekt, weet VoetbalPrimeur. PSV was ook concreet, maar is inmiddels afgehaakt.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/657 ... kvDA0rC.99
Dankzij Dean Gorré hier beland dus, geen Futuralis..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7240
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Keizerstad1994 »

bertje schreef:
Ajax-doelwit was toevalstreffer voor NEC: 'Hij was één van die vrienden'
donderdag 5 mei 2016 om 17:20

image: http://resources.voetbalprimeur.nl/uplo ... 5ba745.jpg
Ajax-doelwit was toevalstreffer voor NEC: 'Hij was één van die vrienden'

NEC haalde in de winterstop Brad Jones transfervrij naar Nijmegen en de doelman blijkt een regelrecht schot in de roos. De deal blijkt echter ook niet meer dan een toevalstreffer.

NEC was op zoek naar een nieuwe doelman na de plotselinge breuk met Benjamin Kirsten en kwam uit in Engeland, waar Jones al een paar maanden zijn conditie op peil hield in Manchester. "Ik had mijn contract met Bradford City laten ontbinden en was een free agent", vertelt de 34-jarige Jones aan Voetbal International.

"Een van die vrienden (met wie hij meetrainde, red.) is Dean Gorré. Hij attendeerde me op NEC, dat in de winterstop een nieuwe keeper zocht. Het idee sprak me aan. Ik was al diverse keren in Nederland geweest en als speler kun je hier snel en makkelijk aarden."

Dat bleek, want de ex-goalie van Liverpool maakt veel indruk sinds zijn komst. Jones, tevens viervoudig international van Australië, heeft daardoor de belangstelling van FC Utrecht, Vitesse én Ajax gewekt, weet VoetbalPrimeur. PSV was ook concreet, maar is inmiddels afgehaakt.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/657 ... kvDA0rC.99
Dankzij Dean Gorré hier beland dus, geen Futuralis..
Ware het niet dat, als ik het goed heb, Dean Gorre Jones voor NEC gepolst heeft nadat een van de onderdirecteuren van Futuralis dat aan Dean Gorre gevraagd had :biggrin:
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door eniesee-elst »

Geeft aan dat NEC nog steeds een optie is. Zou natuurlijk mooi zijn maar dan moeten we wel Hannes zien te verkopen en/of Smits verhuren.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/663 ... gaan-.html

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Arjan van Hout »


Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Gerher »

Helaas, maar was te verwachten. Als hij maar niet in Arnep de bank warm gaat houden samen met onze .......... hoe heet hij ook alweer.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Jota »

Gerher schreef:Helaas, maar was te verwachten. Als hij maar niet in Arnep de bank warm gaat houden samen met onze .......... hoe heet hij ook alweer.
Even los van het feit dat het onze rivaal betreft, zou ik niet snappen waarom hij op de bank gaat zitten bij een subtopper. Ik zou de top 3 nog begrijpen, alhoewel hij z'n hele leven al reservekeeper is geweest. Bij NEC belangrijk geweest, plezier gekregen, aanvoerder geworden. Ben benieuwd waar hij naar toe gaat, kijken of hij kiest voor het geld of sportieve uitdaging.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Brad Jones

Bericht door Kanchelskis »

Jota schreef:
Gerher schreef:Helaas, maar was te verwachten. Als hij maar niet in Arnep de bank warm gaat houden samen met onze .......... hoe heet hij ook alweer.
Even los van het feit dat het onze rivaal betreft, zou ik niet snappen waarom hij op de bank gaat zitten bij een subtopper. Ik zou de top 3 nog begrijpen, alhoewel hij z'n hele leven al reservekeeper is geweest. Bij NEC belangrijk geweest, plezier gekregen, aanvoerder geworden. Ben benieuwd waar hij naar toe gaat, kijken of hij kiest voor het geld of sportieve uitdaging.
:withstupid: ..Al zou die ook Room uit de basis kunnen spelen daar. Maar als de intentie is om daar 2e keeper te worden snap ik die eventuele keuze ook niet. En volgens mij staat de positie van Room niet ter discussie dat ze samen sowieso zouden moeten vechten om de basis.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10372
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Brad Jones

Bericht door Gijscoman »

Jota schreef:
Gerher schreef:Helaas, maar was te verwachten. Als hij maar niet in Arnep de bank warm gaat houden samen met onze .......... hoe heet hij ook alweer.
Even los van het feit dat het onze rivaal betreft, zou ik niet snappen waarom hij op de bank gaat zitten bij een subtopper. Ik zou de top 3 nog begrijpen, alhoewel hij z'n hele leven al reservekeeper is geweest. Bij NEC belangrijk geweest, plezier gekregen, aanvoerder geworden. Ben benieuwd waar hij naar toe gaat, kijken of hij kiest voor het geld of sportieve uitdaging.
Hij heeft al aangegeven eerste keeper te willen zijn; hij heeft al duidelijk gemaakt niet voor het geld te kiezen. Hij gaat niet naar Vitesse.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten