Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

duurt nu al te lang. ..

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1606
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door NECNijmeguh »

necnmgn schreef:
karlo schreef:Is hij al ontslagen?
Nee.
Welke trainer er ook voor de groep staat, geen enkele trainer kan hier iets van maken. Kwalitatief is het uitermate teleurstellend. Je verliest alles in de voorbereiding en in de winterstop. Dat waren ernstige signalen waarop ingegrepen had moet worden. Dat er nu zo'n armzalige selectie staat, daar zijn andere verantwoordelijk voor :angryfire: Ik snap ook wel geen geld, maar ik denk toch dat er wel beters te vinden was geweest dan deze verzameling van buitenlandse toppers.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Curva »

NECNijmeguh schreef:
necnmgn schreef:
karlo schreef:Is hij al ontslagen?
Nee.
Welke trainer er ook voor de groep staat, geen enkele trainer kan hier iets van maken. Kwalitatief is het uitermate teleurstellend. Je verliest alles in de voorbereiding en in de winterstop. Dat waren ernstige signalen waarop ingegrepen had moet worden. Dat er nu zo'n armzalige selectie staat, daar zijn andere verantwoordelijk voor :angryfire: Ik snap ook wel geen geld, maar ik denk toch dat er wel beters te vinden was geweest dan deze verzameling van buitenlandse toppers.
Onbegrijpelijk dat je na het rampzalige degradatiejaar waarna gezegd werd "dit nooit meer" er inderdaad gewoon weer een vreemdelingenlegioen rondloopt. Een verzameling net-niet (met een enkele uitzondering) die geen zij meer lijken te hebben om op springplank NEC te springen maar op lijken te zitten om er langzaam af te glijden. Misschien moeten investeerders als die er nog zijn, investeren in tijden dat het goed gaat in het behoud van bepalende spelers en niet pleisters blijven kopen voor een wond die gehecht moet worden in slechte tijden. Ook investeringen gedijen beter in een elftal met een goede basis dan in de puinzooi die het nu lijkt te zijn

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gerher »

Deze nederlaag reken ik ook hem aan. Wat een belachelijke opstelling en deels wissels Ik wist niet wat ik zag toen ik in het stadion aan kwam. Zelfs met dit zeer matige materiaal had je beter voor de dag kunnen komen.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Peter Hyballa

Bericht door ForzaVakZ »

Geniale mensen zijn vaak gek. Deze man is alleen gek! :bye:
de Groot en Ernie aan het roer en die malloot lozen!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door harold »

burp schreef:
Nummer 9 schreef:
mschr schreef:Wat een prutser is die man! Tegen Sparta met vijf verdedigers gaan spelen... Zelfs een meisje weet dat je dan echt helemaal niks gaat creëren. De nederlaag is volledig op zijn conto te schrijven. Dat wij zwakker waren dan een Sparta dat Fehlpass op Fehlpass stapelde, is een regelrechte schande. Zelfs Achilles '29 zou van ons gewonnen hebben. Met 3 of 4-0.
Zo lang hij Bikel nog niet als centrale verdediger gaat opstellen, heb ik vertrouwen in hem. Feit is natuurlijk dat het compleet belachelijk is om met vijf verdedigers te spelen als je al totaal niet het spel kan maken. En het is al helemaal raar om met drie centrale verdedigers te spele6n als Sparta met één centrale aanvaller speelt. Hopelijk heeft hij iets van deze wedstrijd opgestoken.
die opstelling sloeg echt compleet nergens op:

3 centrale verdedigers
Kadioglu + Von Haacke samen
een aanval Mayi, Rayhi

En dat thuis tegen Sparta.
Vorige week, na de goede wedstrijd bij PSV, riepen hier meerdere om dezelfde opstelling. Dus 5-3-2...
Hadden we Sparta mooi mee kunnen wegcounteren was de gedachte...

hupie
Berichten: 1674
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door hupie »

Deze trainer is een kleurrijk figuur en gedreven, waarschijnlijk een goede opleidingstrainer voor de jeugd. Dit waren zijn positieve eigenschappen. Daar tegenover staat een een onbegrijpelijk zwak tactisch inzicht, verkeerde spelers opstellen of op de verkeerde plaats. Zijn tactiek is bedroevend. Hij maakt niemand beter en zeker het team ook niet. Het wordt maar slechter en slechter. Elke linie is uit balans, te triest voor woorden als je het zo ziet. Het is een voorbijganger die de club naar de klote helpt. Het heeft geen zin om hem per direct weg te sturen, als hij maar tot inzicht komt, taak voor zijn directe technische omgeving denk ik. Zo niet, als hij eigenwijs blijft, dan toch maar ontslaan. Het super slechte materiaal is er nu eenmaal, mede door zijn aankopen. daar kan niemand veel mee behalve op de juiste plaats zetten. We mogen blij zijn als we niet rechtstreeks degraderen, maar in de nacompetitie zullen wij ook geen kans hebben. De buitenlandse spelers zijn zo slecht, iets van zesde rangs niveau of zo. Nog veel slechter dan de buitenlanders die we hadden in het laatste jaar dat we degradeerden. Toen hadden we nog Ali, Rieks, Conboy en die Schot en nog wel een, zo uit mijn hoofd. Als het toen al niet lukte, dan wordt het nu zeker ook niks. De huidige spelers zijn van een zo slecht niveau, aiai. De coaches zijn en waren toen en nu, in beide gevallen warhoofden, die er niks van bakten. Ik zie het donker in helaas.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

weg ermee. ..met een logische opstelling valt het misschien nog te repareren in de laatste 10 wedstrijden. ..

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Peter Hyballa

Bericht door Nummer 11 »

En probeer eens wat vastigheid in de opstelling.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Patje »

Nummer 11 schreef:En probeer eens wat vastigheid in de opstelling.

Precies. Die man roept maar we zijn een echt team en ieder gaat door het vuur voor elkaar blablabla.
Geen enkele speler krijgt vertrouwen door zijn manier van spelen en wisselen. Laat staan vastigheid.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Als er telkens met dezelfde spelers gespeeld zou worden, zou daar ook weer kritiek op zijn. Ik zie er eigenlijk niets verkeerds in om je opstelling voor een bepaalde wedstrijd aan te passen. Dat kan juist goed uitpakken. Ik ben wel voor meer vastigheid in de taktiek. Het is belangrijk dat spelers weten waar ze aan toe zijn.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jomano »

Nummer 9 schreef:Zo lang hij Bikel nog niet als centrale verdediger gaat opstellen
Ohh mein Gott.......breng hem nou niet op ideeën!.....

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Patje »

Wessel schreef:Als er telkens met dezelfde spelers gespeeld zou worden, zou daar ook weer kritiek op zijn. Ik zie er eigenlijk niets verkeerds in om je opstelling voor een bepaalde wedstrijd aan te passen. Dat kan juist goed uitpakken. Ik ben wel voor meer vastigheid in de taktiek. Het is belangrijk dat spelers weten waar ze aan toe zijn.

Hoe denk je dat vastigheid ontstaat???

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Ik zou beginnen om a.s. vrijdag Voetbal Insite maar even af te blazen, andere zaken zijn nu belangrijker.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Patje schreef:
Wessel schreef:Als er telkens met dezelfde spelers gespeeld zou worden, zou daar ook weer kritiek op zijn. Ik zie er eigenlijk niets verkeerds in om je opstelling voor een bepaalde wedstrijd aan te passen. Dat kan juist goed uitpakken. Ik ben wel voor meer vastigheid in de taktiek. Het is belangrijk dat spelers weten waar ze aan toe zijn.

Hoe denk je dat vastigheid ontstaat???
Jij denkt nog als 25 jaar geleden toen een heel seizoen met dezelfde opstelling gespeeld werd. Vastigheid ontstaat door vanuit een bepaald tactisch principe te spelen. De fijnafstemming doe je door op bepaalde posities voor specifieke kwaliteiten te kiezen. Het is voor de onderlinge concurrentie ook beter als spelers na 1 goede wedstrijd niet al denken dat ze van een vaste plaats verzekerd zijn.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Patje »

Wessel schreef:
Patje schreef:
Wessel schreef:Als er telkens met dezelfde spelers gespeeld zou worden, zou daar ook weer kritiek op zijn. Ik zie er eigenlijk niets verkeerds in om je opstelling voor een bepaalde wedstrijd aan te passen. Dat kan juist goed uitpakken. Ik ben wel voor meer vastigheid in de taktiek. Het is belangrijk dat spelers weten waar ze aan toe zijn.

Hoe denk je dat vastigheid ontstaat???
Jij denkt nog als 25 jaar geleden toen een heel seizoen met dezelfde opstelling gespeeld werd. Vastigheid ontstaat door vanuit een bepaald tactisch principe te spelen. De fijnafstemming doe je door op bepaalde posities voor specifieke kwaliteiten te kiezen. Het is voor de onderlinge concurrentie ook beter als spelers na 1 goede wedstrijd niet al denken dat ze van een vaste plaats verzekerd zijn.

Ja dat zal het zijn :biggrin: . Daarom draaien we ook zo lekker

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Ik heb het al vaker geroepen, nu zal blijken of de methode Hyballa ook nog werkt bij de spelersgroep.Onze sterkhouders zijn ook uit vorm of teveel met transfers bezig?We hebben,wiskundig gezien, toch nog een behoorlijke voorsprong op meerdere ploegen dus we zakken niet heel snel terug.Maar als we nacompetitie moeten gaan spelen zou ik mijn vertrouwen aan Brandts geven.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door TT »

http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... a8637.html

Hyballa's reactie op Forza (waar overigens wel een spellingschecker overheen zou mogen :biggrin: )

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

TT schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... a8637.html

Hyballa's reactie op Forza (waar overigens wel een spellingschecker overheen zou mogen :biggrin: )
Dit team is gebaat bij rust.Mooi Peter,begin er zelf eens mee dan.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

karlo schreef:Is hij al ontslagen?
Waarom? Denk jij nu werkelijk dat er een trainer te vinden is die van deze groep spelers die niet kunnen voetballen een goed team kan maken?
Helaas, we zullen moeten hopen op nog een paar puntjes om veilig te zijn en dan in de zomerstop moeten er een hele hoop spelers verkassen en moet er een nieuwe lichting komen die wel kunnen voetballen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

TT schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... a8637.html

Hyballa's reactie op Forza (waar overigens wel een spellingschecker overheen zou mogen :biggrin: )
Reaktie op Forza? Een overgetypt tv interview bedoel je?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door TT »

Tiel schreef:
TT schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... a8637.html

Hyballa's reactie op Forza (waar overigens wel een spellingschecker overheen zou mogen :biggrin: )
Reaktie op Forza? Een overgetypt tv interview bedoel je?
Ja, maar de reactie staat op Forza, toch? Vol spel- en taalfouten weliswaar, maar toch.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

jbnmgn schreef:
karlo schreef:Is hij al ontslagen?
Waarom? Denk jij nu werkelijk dat er een trainer te vinden is die van deze groep spelers die niet kunnen voetballen een goed team kan maken?
Helaas, we zullen moeten hopen op nog een paar puntjes om veilig te zijn en dan in de zomerstop moeten er een hele hoop spelers verkassen en moet er een nieuwe lichting komen die wel kunnen voetballen.
Ernie, Ron?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Ik vind het een uiterst vermakelijke en sympathieke vent maar helaas niet de juiste trainer voor NEC.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

jackkreta schreef:Ik vind het een uiterst vermakelijke en sympathieke vent maar helaas niet de juiste trainer voor NEC.
:withstupid: Hij had nooit de man die bij al je doelpunten betrokken was weg mogen sturen. Sindsdien is het aanvallend helemaal niets meer en moeten we het hebben van oplevingen van jeugdspelers.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten