Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4460
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jeffry74 »

Ja tuurlijk............ Het ligt aan Hyballa :jestera:
Al zet je Jurgen Klopp hier voor de groep dan perst die er ook niets anders uit dan sperma.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:
jackkreta schreef:Ik vind het een uiterst vermakelijke en sympathieke vent maar helaas niet de juiste trainer voor NEC.
:withstupid: Hij had nooit de man die bij al je doelpunten betrokken was weg mogen sturen. Sindsdien is het aanvallend helemaal niets meer en moeten we het hebben van oplevingen van jeugdspelers.
wat het lag ook in niks aan quincy zelf natuurlijk

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:
Tiel schreef:
jackkreta schreef:Ik vind het een uiterst vermakelijke en sympathieke vent maar helaas niet de juiste trainer voor NEC.
:withstupid: Hij had nooit de man die bij al je doelpunten betrokken was weg mogen sturen. Sindsdien is het aanvallend helemaal niets meer en moeten we het hebben van oplevingen van jeugdspelers.
wat het lag ook in niks aan quincy zelf natuurlijk
Zeg ik dat?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik ben persoonlijk altijd een voorstander van Hyballa geweest en vind ook dat we hem met dit elftal niet zomaar dingen kunnen verwijten, maar ik begin er nu ook mijn twijfels bij te krijgen. Als ik hem hoor praten zegt ie best zinnige dingen waardoor ik me niet kan voorstellen dat we hier met een enorme onbenul te maken hebben. Maar het komt er niet echt uit. Kan aan verschillende dingen liggen. Natuurlijk is het echt pappen en nathouden met deze selectie, daar valt Hyballa totaal niet te benijden. Maar ik vraag me af of wat hij datgene wat hij wil goed kan overbrengen op de ploeg of dat hij dat wel doet maar dat de ploeg te beperkt is om het tot uitvoering te brengen. Zal wel beetje van beide zijn.

Maar gister vond ik hem misschien wel zijn slechtste wedstrijd coachen als ik puur naar tactiek kijk. Tegen PSV werkte de 5-3-2 goed, alleen moet je als trainer wel gewoon flexibel zijn om te beseffen dat je thuis tegen Sparta zo'n andere wedstrijd krijgt dat de 5-3-2 niet alleen overbodig maar zelfs ongewenst is. Kwam er gewoon totaal niet uit, was er gewoon de wedstrijd niet naar. Ook met zijn wissels niet gelukkig waarbij ik vooral de keuzes om Taiwo en Ofusu te brengen i.p.v. een Larsson of zelfs Groeneveld echt onbegrijpelijk vond. Verder wordt ik ook helemaal gek dat ie constant Fomitschow en Rayhi handhaaft. Fomitschow staat gewoon de hele tijd verkeerd en kan niet verdedigen en Rayhi z'n ijver valt te prijzen maar doet in die ijver gewoon heel veel fout.

Maargoed, ga er maar aan staan om voor de wedstrijd tegen Heracles een 'logische' opstelling te maken. Na gister zou je toch snel geneigd zijn om pak m beet het halve elftal te wisselen, maar of dat nou de oplossing is. Persoonlijk zou ik toch flink ingrijpen. Burnet voor Fomitschow is een must, en als Dyrestam weer fit is zou ik die er ook inzetten t.o.v. Heinloth. Op het middenveld kan je Von Haacke vervangen door Bikel(wat in principe mijn voorkeur heeft) maar dat is nog niet eens een noodzakelijke wissel. Messaoud er sowieso bij voor wat meer body en volwassenheid(ook pech natuurlijk dat ie geblesseerd raakte) en voorin zou ik Ferdi vanaf de vleugel laten spelen en Larsson gewoon het vertrouwen geven, minder dan Taiwo, Mayi, Ofusu en Rayhi kan het i.i.g. niet zijn. Wie je tot de terugkeer van Grot als 3e aanvaller er neerzet zal me echt een rotzorg zijn, hoor wel goede dingen over Groeneveld maar dat zou weer een extra wijziging zijn. Oftewel met 3 wijzigingen zou je toch wel een eind moeten zijn, waarbij Messaoud en Dyrestam natuurlijk al vaker mee hebben gedaan dus qua automatismen moet dat geen giga groot probleem zijn. Maar ik ben zo bang dat we tegen Heracles weer opgescheept zitten met onze vrienden Heinloth, Fomitschow en Rayhi. Zou het dan persoonlijk wel een beetje gehad hebben met Hyballa, maar dat is misschien ook iets meer de waan van de teleurstelling.

En na afloop van het seizoen maar weer eens stevig evalueren(als we in de Eredivisie blijven, bij degradatie is elke evaluatie m.b.t. Hyballa overbodig lijkt me, maar op de een of andere manier zie ik het daar ondanks alle shit waar we in zitten nu niet supersnel gebeuren).
Laatst gewijzigd door Keizerstad1994 op zo 26 feb 2017, 23:41, 2 keer totaal gewijzigd.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Helemaal eens met bovenstaande. Dyrestam in de basis als hij weer fit is.Burnet en Larsson laten starten.Benieuwd wat Stegeman gaat doen, als hij aanvallend gaat denken met Armenteros,Peterson,Kuwas,(4-0 excelsior thuis)dan vrees ik het ergste.Maar hij zal wel een zekerheidje in gaan bouwen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

leuk stukje over de achtergrond van de man zelf:
http://www.brugnijmegen.nl/nieuws/algem ... ugd-gehad-

het is ook wel duidelijk waar die fanatieke drang om z'n boodschap over te brengen vandaan komt.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Sander74 »

A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7
Bij de snor.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7
Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7
Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7 Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.
Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.
Elke club wordt bij de snor wel eens een keer op de hak genomen ... het is ook deels satire en geen wetenschappelijk uitwisseling van kennis.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7 Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.
Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.
Elke club wordt bij de snor wel eens een keer op de hak genomen ... het is ook deels satire en geen wetenschappelijk uitwisseling van kennis.
Een keer ja,hoe vaak heeft hij het niet over Van Ingen gehad?En dat vond jij satire?Waren gewoon keiharde aanvallen op de persoon,daar zat niets inhoudelijks tussen.Derksen heeft gewoon een enorme antipathie tegen alles wat bij NEC de laatste jaren een bestuurlijke functie heeft gehad.Hij pleit niet voor niets al jaren voor het overnemen van de hele boel door Boekhoorn.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Peter Hyballa

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7 Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.
Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.
Elke club wordt bij de snor wel eens een keer op de hak genomen ... het is ook deels satire en geen wetenschappelijk uitwisseling van kennis.
Een keer ja,hoe vaak heeft hij het niet over Van Ingen gehad?En dat vond jij satire?Waren gewoon keiharde aanvallen op de persoon,daar zat niets inhoudelijks tussen.Derksen heeft gewoon een enorme antipathie tegen alles wat bij NEC de laatste jaren een bestuurlijke functie heeft gehad.Hij pleit niet voor niets al jaren voor het overnemen van de hele boel door Boekhoorn.
daar heeft hij geen ongelijk aan ..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Legendario »

flipsen schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7 Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.
Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.
Elke club wordt bij de snor wel eens een keer op de hak genomen ... het is ook deels satire en geen wetenschappelijk uitwisseling van kennis.
Een keer ja,hoe vaak heeft hij het niet over Van Ingen gehad?En dat vond jij satire?Waren gewoon keiharde aanvallen op de persoon,daar zat niets inhoudelijks tussen.Derksen heeft gewoon een enorme antipathie tegen alles wat bij NEC de laatste jaren een bestuurlijke functie heeft gehad.Hij pleit niet voor niets al jaren voor het overnemen van de hele boel door Boekhoorn.
daar heeft hij geen ongelijk aan ..
Ik kan maar weinig slechtere ideeën bedenken.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7 Bij de snor.
Vreemd dat hij nu juist aanschuift bij een kruising tussen de TV kantine en Koefnoen.
Laten we hopen dat het ook nog 5 minuten over voetbal zal gaan maar het zal wel een clownesk gebeuren worden.
Blijf het vreemd vinden dat de directie dit prima vindt terwijl ze al jaren door hetzelfde programma worden afgeserveerd.Door Derksen dan voornamelijk.
Elke club wordt bij de snor wel eens een keer op de hak genomen ... het is ook deels satire en geen wetenschappelijk uitwisseling van kennis.
Een keer ja,hoe vaak heeft hij het niet over Van Ingen gehad? En dat vond jij satire? Waren gewoon keiharde aanvallen op de persoon, daar zat niets inhoudelijks tussen.
Derksen heeft gewoon een enorme antipathie tegen alles wat bij NEC de laatste jaren een bestuurlijke functie heeft gehad.Hij pleit niet voor niets al jaren voor het overnemen van de hele boel door Boekhoorn.
Derksen is ook zeker geen lievertje, dat is ook een heks op een bezemsteel in het voetbal wereldje en zijn grief jegens NEC was dat hij jaren terug geweerd werd om als deskundige bij NEC mee te lopen
of denk aan de berichtgevingen in het weekblad met NEC dit en NEC zo terwijl het een opsomming was van oude kooien die alweer allang droog en warm in de stal stonden ... laat maar lekker waaien.
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Sander74 schreef:A.s. vrijdag 20.30 uur RTL 7
Bij de snor.
Hoe laat gaan de bussen? En hoeveel bussen gaan er?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

Wees gelukkig met wat je hebt. Ik word echt moe van nuilers. Veel mensen nemen zichzelf veel te serieus. Zeker in de voetbalwereld. Doe gewoon eens normaal."
Alles komt goed !!

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Peter Hyballa

Bericht door ForzaVakZ »

Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door necnmgn »

vak Oost schreef:
Wees gelukkig met wat je hebt. Ik word echt moe van nuilers. Veel mensen nemen zichzelf veel te serieus. Zeker in de voetbalwereld. Doe gewoon eens normaal."
Amen!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Keizerstad1994 »

ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:
We leven in een vrij land. Als de media met Hyballa wil praten en Hyballa ook met de media wil praten zie ik het probleem niet. Laat hem lekker. Ik maak me meer zorgen om de opstelling van zondag, waarin ik zomaar een Fomitschow, Heinloth en Rayhi zie terugkomen.
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.
waarom zou hij daar toestemming voor moeten krijgen, en van wie?
Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. Jaloers? :crazy:

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:
We leven in een vrij land. Als de media met Hyballa wil praten en Hyballa ook met de media wil praten zie ik het probleem niet. Laat hem lekker. Ik maak me meer zorgen om de opstelling van zondag, waarin ik zomaar een Fomitschow, Heinloth en Rayhi zie terugkomen.
Inderdaad, als hij dat graag wil doen en er bovendien voor gevraagd wordt waarom niet.
Wat de opstelling van zondag betreft: daar ben ik ook benieuwd naar.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Arjan van Hout »

ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:
toestemming ??het is geen dictatuur bij NEC, wat die man in zijn vrije tijd doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Overigens is het tot op heden alleen maar positief voor NEC dus in die zin zal NEC er alleen maar blij mee zijn

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nummer 9 »

Arjan van Hout schreef:
ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:
toestemming ??het is geen dictatuur bij NEC, wat die man in zijn vrije tijd doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Overigens is het tot op heden alleen maar positief voor NEC dus in die zin zal NEC er alleen maar blij mee zijn
Helemaal mee eens. Na Mario Been niet meer zo'n goed uithangbord voor de club gezien. Dit kan net iets zijn om een sponsor bijvoorbeeld over de streep te trekken.

Het laatste wat we moeten doen is paniekeren en nu al om zijn ontslag te roepen. Al mag hij wel wat meer logischere keuzes maken. Ik hoop dat hij geleerd heeft na afgelopen zaterdag. Ik heb ieder geval nog vertrouwen in deze man, die tenminste ook de jeugd de kans geeft.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Keizerstad1994 »

Nummer 9 schreef:
Arjan van Hout schreef:
ForzaVakZ schreef:Belachelijk dat onze mediageile coach overal maar toestemming voor krijgt.

Als we elke keer een punt kregen dat hij zijn bakkes ergens in de spotlight vertoonde dan hadden we voor europees voetbal gespeeld. :crazy:
toestemming ??het is geen dictatuur bij NEC, wat die man in zijn vrije tijd doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Overigens is het tot op heden alleen maar positief voor NEC dus in die zin zal NEC er alleen maar blij mee zijn
Helemaal mee eens. Na Mario Been niet meer zo'n goed uithangbord voor de club gezien. Dit kan net iets zijn om een sponsor bijvoorbeeld over de streep te trekken.

Het laatste wat we moeten doen is paniekeren en nu al om zijn ontslag te roepen. Al mag hij wel wat meer logischere keuzes maken. Ik hoop dat hij geleerd heeft na afgelopen zaterdag. Ik heb ieder geval nog vertrouwen in deze man, die tenminste ook de jeugd de kans geeft.
O zeker, ik ben tot op zekere hoogte ook een fan van Hyballa. Hem ontslaan zou m.i. ook geen enkele zin hebben, kan me niet voorstellen dat dit uberhaupt ook maar een issue is bij De Kruijff en co. Maar ik vraag me wel af of we het slechte spel volledig op het conto van de matige spelersgroep kunnen zetten of dat Hyballa dat wat hij wil niet echt goed overgebracht krijgt. Denk dat de grootste oorzaak de spelersgroep is die gewoon echt beperkt is, maar een stevige evaluatie in de zomer kan natuurlijk nooit kwaad.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten