Danny Hoekman

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

MarcoNMGN schreef:Misschien wordt het forum dan wel weer leuk als JBNMGN eraf geflikkerd wordt. Wat een onzin kraamt die gast uit zeg en dat al 11238 reacties lang.
Zie dat aantal maar te halen knulletje.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Patje »

Eniesee schreef:
Patje schreef:
jetipo schreef:Blijkt alweer dat de VI een tendentieus roddelblad is. Danny en Bart hebben prima gehandeld.
Dat meen je toch niet?
Dat is ook gewoon zo, dan kan jij wel lopen stoken en met je tweede persoonlijkheid Bart en Co afkraken maar daar zet je jezelf alleen maar mee voor lul

Ach wel nee :biggrin: . Het stinkt gewoon, dat merk je aan de reactie van Danny. Vervolgens hebben ze een "plausibel" verhaal bedacht en dat heb je nog een paar koekebakkers die het geloven :schater:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11646
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door DJTEEF! »

Het forum anno 2016 in een notendop hierboven. Ik kom In 2017 wel weer eens kijken of er verandering is opgetreden. Fijne eerste seizoenshelft mensen, dat NEC de goede lijn voort moge zetten!

:tu:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Danny Hoekman

Bericht door Kanchelskis »

DJTEEF! schreef:Het forum anno 2016 in een notendop hierboven. Ik kom In 2017 wel weer eens kijken of er verandering is opgetreden. Fijne eerste seizoenshelft mensen, dat NEC de goede lijn voort moge zetten!

:tu:
:withstupid: Doei xx

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Rotturdam »

Hoekman gewoon de tijd geven , het is niet makkelijk met een lege knip te shoppen, met een volle knip ook niet altijd aan Overmars te zien :jestera:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:
DJTEEF! schreef:Het forum anno 2016 in een notendop hierboven. Ik kom In 2017 wel weer eens kijken of er verandering is opgetreden. Fijne eerste seizoenshelft mensen, dat NEC de goede lijn voort moge zetten!

:tu:
:withstupid: Doei xx
:withstupid:

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door hupie »

Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Arjan van Hout »

hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
de kneut mag ni naar nac en twente en de echte toppers komen dadelijk naar ons :biggrin:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Tim Janssen »

Eniesee schreef:
hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
de kneut mag ni naar nac en twente en de echte toppers komen dadelijk naar ons :biggrin:

PSV bedoel je ;)

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Legendario »

hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
Het is mij niet duidelijk op welk "front" je bedoelt?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door hupie »

Legendario schreef:
hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
Het is mij niet duidelijk op welk "front" je bedoelt?
De contacten van Danny met Manchester City waardoor wij een of meerdere huurspelers zouden krijgen van een beter niveau dan bijv. Twente van hen huurt.

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Glorie-NEC »

Eniesee schreef:
hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
de kneut mag ni naar nac en twente en de echte toppers komen dadelijk naar ons :biggrin:
Mwah, ene Enes Unal zien voetballen? :wink:
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Jota »

Glorie-NEC schreef:
Eniesee schreef:
hupie schreef:Hoe zit het Danny's contacten met City. Ik zie alleen maar spelers vertrekken naar clubs als NAC en Twente. Maar op dat front blijft het wat NEC betreft akelig stil. Net zoals bij de linksback en die jongen van Liverpool?
de kneut mag ni naar nac en twente en de echte toppers komen dadelijk naar ons :biggrin:
Mwah, ene Enes Unal zien voetballen? :wink:
Kun je voorstellen wat er gaat komen???
;-)

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

Uit de Gelderlander:

Breuk dreigt tussen NEC en Futuralis
NIJMEGEN

GERARD BORGMAN
Er heerst grote onrust in de top van NEC. Adviesbureau Futuralis overweegt de samenwerking met de Nijmeegse eredivisionist op te zeggen en algemeen directeur Bart van Ingen gaat op korte termijn om de tafel met de betrokken partijen om te praten over de ontstane irritaties.
NEC werkt nu ruim twee jaar samen met Futuralis, dat als een soort externe technisch manager fungeert. Op 1 juli is Danny Hoekman begonnen als echte technisch manager bij de club. Onder hem valt de scouting van NEC en de gewezen linksbuiten vertegenwoordigt ook de invloedrijke stroming van oud-spelers binnen de club.
Bij NEC moest deze zomer heel wat gebeuren op de transfermarkt, nadat zo'n beetje een volledig elftal uit Nijmegen was verdwenen. De beslissingen worden genomen door het technisch hart, waarvan Van Ingen voorzitter is. Afwijkende meningen hebben geleid tot onderlinge irritaties. Het lijkt er steeds meer op dat Hoekman, die close is met Hyballa, lijnrecht tegenover Futuralis komt te staan."Het is heel duidelijk", zegt Roderik van Kerkhof, voorman van Futuralis. "Wij adviseren en als we van het technisch hart de opdracht krijgen een speler binnen te halen, dan bereiden we de transfer voor. NEC zorgt vervolgens voor de financiële en juridische afhandeling. Wij doen geen transfers. Dat doet NEC."
Voor Futuralis, dat een contract heeft tot medio 2018, is de huidige situatie onverteerbaar. "Als wij niet meer kunnen doen wat wij met elkaar hebben afgesproken en met elkaar op papier hebben gezet, dan hebben we geen toegevoegde waarde meer. En dan moet je opstappen", aldus Van Kerkhof. "Wij dienen maar één belang en dat is het belang van NEC. Dit moet opgelost worden. We gaan begin september evalueren."
Hoekman wil niet veel kwijt over de situatie. "Ik ervaar het niet als een spanningsveld", zegt de manager. "Ik dien het belang van NEC en de investeerders. In het technisch hart plaats ik kritische opmerkingen en stel ik vragen in het belang van de club en het gaat mij er niet om dat ik sympathiek gevonden word."
"Ik heb er geen problemen mee dat Futuralis onderhandelingen voert en afrondt", vervolgt Hoekman. "Welke afspraak Futuralis heeft met de directie van NEC, dat weet ik niet. Ik vind dat ook niet echt belangrijk. Mijn prioriteit is met zijn allen een zo goed mogelijke selectie samen te stellen."
Van Ingen geeft aan dat er begin komende maand, als de transfermarkt gesloten is en de selectie staat, inderdaad gesproken gaat worden met de betrokken partijen. "We hebben voor dit seizoen bewust gekozen voor een andere technische structuur", doelt de algemeen directeur op de komst van Hoekman. "Met de Raad van Commissarissen en het technisch hart gaan we de huidige manier van werken evalueren. Op basis daarvan gaan we kijken wat er voor NEC nodig is op korte en op langere termijn. Dat is het enige dat ik er over wil zeggen. De rest is voorbarig."
Wij dienen alleen het belang van NEC. Dit moet opgelost worden
Roderik van Kerkhof, Futuralis

Wat is er toch met onze club aan de hand? Wil nu Hoekman de volledige zeggenschap hebben? Is v Ingen verkeerd bezig door zich hiermee te bemoeien?
Het ergste vindt ik de zin van Hoekman: Welke afspraak Futuralis met NEC heeft dat weet ik niet. Nou als dat zo is dan is het wel belachelijk dat men niet op de hoogte is van elkaars afspraken.

Wordt vervolgt? Futuralis heeft het toch goed gedaan dacht ik.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Pol »

jbnmgn schreef:Uit de Gelderlander:

Breuk dreigt tussen NEC en Futuralis
NIJMEGEN

GERARD BORGMAN
Er heerst grote onrust in de top van NEC. Adviesbureau Futuralis overweegt de samenwerking met de Nijmeegse eredivisionist op te zeggen en algemeen directeur Bart van Ingen gaat op korte termijn om de tafel met de betrokken partijen om te praten over de ontstane irritaties.
NEC werkt nu ruim twee jaar samen met Futuralis, dat als een soort externe technisch manager fungeert. Op 1 juli is Danny Hoekman begonnen als echte technisch manager bij de club. Onder hem valt de scouting van NEC en de gewezen linksbuiten vertegenwoordigt ook de invloedrijke stroming van oud-spelers binnen de club.
Bij NEC moest deze zomer heel wat gebeuren op de transfermarkt, nadat zo'n beetje een volledig elftal uit Nijmegen was verdwenen. De beslissingen worden genomen door het technisch hart, waarvan Van Ingen voorzitter is. Afwijkende meningen hebben geleid tot onderlinge irritaties. Het lijkt er steeds meer op dat Hoekman, die close is met Hyballa, lijnrecht tegenover Futuralis komt te staan."Het is heel duidelijk", zegt Roderik van Kerkhof, voorman van Futuralis. "Wij adviseren en als we van het technisch hart de opdracht krijgen een speler binnen te halen, dan bereiden we de transfer voor. NEC zorgt vervolgens voor de financiële en juridische afhandeling. Wij doen geen transfers. Dat doet NEC."
Voor Futuralis, dat een contract heeft tot medio 2018, is de huidige situatie onverteerbaar. "Als wij niet meer kunnen doen wat wij met elkaar hebben afgesproken en met elkaar op papier hebben gezet, dan hebben we geen toegevoegde waarde meer. En dan moet je opstappen", aldus Van Kerkhof. "Wij dienen maar één belang en dat is het belang van NEC. Dit moet opgelost worden. We gaan begin september evalueren."
Hoekman wil niet veel kwijt over de situatie. "Ik ervaar het niet als een spanningsveld", zegt de manager. "Ik dien het belang van NEC en de investeerders. In het technisch hart plaats ik kritische opmerkingen en stel ik vragen in het belang van de club en het gaat mij er niet om dat ik sympathiek gevonden word."
"Ik heb er geen problemen mee dat Futuralis onderhandelingen voert en afrondt", vervolgt Hoekman. "Welke afspraak Futuralis heeft met de directie van NEC, dat weet ik niet. Ik vind dat ook niet echt belangrijk. Mijn prioriteit is met zijn allen een zo goed mogelijke selectie samen te stellen."
Van Ingen geeft aan dat er begin komende maand, als de transfermarkt gesloten is en de selectie staat, inderdaad gesproken gaat worden met de betrokken partijen. "We hebben voor dit seizoen bewust gekozen voor een andere technische structuur", doelt de algemeen directeur op de komst van Hoekman. "Met de Raad van Commissarissen en het technisch hart gaan we de huidige manier van werken evalueren. Op basis daarvan gaan we kijken wat er voor NEC nodig is op korte en op langere termijn. Dat is het enige dat ik er over wil zeggen. De rest is voorbarig."
Wij dienen alleen het belang van NEC. Dit moet opgelost worden
Roderik van Kerkhof, Futuralis

Wat is er toch met onze club aan de hand? Wil nu Hoekman de volledige zeggenschap hebben? Is v Ingen verkeerd bezig door zich hiermee te bemoeien?
Het ergste vindt ik de zin van Hoekman: Welke afspraak Futuralis met NEC heeft dat weet ik niet. Nou als dat zo is dan is het wel belachelijk dat men niet op de hoogte is van elkaars afspraken.

Wordt vervolgt? Futuralis heeft het toch goed gedaan dacht ik.
Wat Hoekman eigenlijk zegt is: wat er aan handjeklap in het verleden gedaan is weet ik niet en het interesseert me niet want de zaken werken nu anders. Goede zaak.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Vespared »

NEC is weer de klos......
Dit had natuurlijk nooit, nooit, en nooit mogen gebeuren.
Dit hoort op het bordje van de clubleiding!!!
Nu is het zover dat men gaat zwaaien met de portefeuilles!!
Een van de grootste roddelbladen gaat met je goede naam aan de haal! Drie jaar gewerkt om het imago weer wat op te vijzelen en nu dit weer! De samenwerking met Futurales werd keer op keer geprezen. En nu dit?

Is Hoekman de schuldige? Als buitenstaander kunnen we daar niet over oordelen. Bekend is wel dat hij bij een van de grootste Nijmeegse amateurverenigingen met de nodige irritatie met de noorderzon is vertrokken.
Taak van de clubleiding had moeten zijn dat de vertrouwensband die bestond tussen NEC en Futurales goed in stand blijft. Helaas moeten we nu constateren dat de clubleiding daarin heeft gefaald.
Nu heb je ordinair en in het openbaar de poppen aan het dansen.
NEC is weer de klos!!!

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Arch »

Medio juli riep ik al dat het niet boterde tussen de technische staf en Futuralis.
Je hebt niks voor niks een TD aangesteld om de selectie samen te stellen, Futuralis heeft goed werk geleverd de afgelopen jaren maar nu is er een schakel er tussen gekomen namens Danny Hoekman en schijnbaar bevalt dit Futarlis op dit moment niet.
Ik hoop dat ze er als volwassen kerels eruit komen want ik had en heb nog steeds de volste vertrouwen in de samenwerking tussen NEC, technische staf en Futuralis.
Trouwens Hyballa komt niet uit de stal van Futuralis maar van het voetbalkantoor van Meulensteen uit Velp.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door burp »

Pol schreef:
jbnmgn schreef:Uit de Gelderlander:

Breuk dreigt tussen NEC en Futuralis
NIJMEGEN

GERARD BORGMAN
Er heerst grote onrust in de top van NEC. Adviesbureau Futuralis overweegt de samenwerking met de Nijmeegse eredivisionist op te zeggen en algemeen directeur Bart van Ingen gaat op korte termijn om de tafel met de betrokken partijen om te praten over de ontstane irritaties.
NEC werkt nu ruim twee jaar samen met Futuralis, dat als een soort externe technisch manager fungeert. Op 1 juli is Danny Hoekman begonnen als echte technisch manager bij de club. Onder hem valt de scouting van NEC en de gewezen linksbuiten vertegenwoordigt ook de invloedrijke stroming van oud-spelers binnen de club.
Bij NEC moest deze zomer heel wat gebeuren op de transfermarkt, nadat zo'n beetje een volledig elftal uit Nijmegen was verdwenen. De beslissingen worden genomen door het technisch hart, waarvan Van Ingen voorzitter is. Afwijkende meningen hebben geleid tot onderlinge irritaties. Het lijkt er steeds meer op dat Hoekman, die close is met Hyballa, lijnrecht tegenover Futuralis komt te staan."Het is heel duidelijk", zegt Roderik van Kerkhof, voorman van Futuralis. "Wij adviseren en als we van het technisch hart de opdracht krijgen een speler binnen te halen, dan bereiden we de transfer voor. NEC zorgt vervolgens voor de financiële en juridische afhandeling. Wij doen geen transfers. Dat doet NEC."
Voor Futuralis, dat een contract heeft tot medio 2018, is de huidige situatie onverteerbaar. "Als wij niet meer kunnen doen wat wij met elkaar hebben afgesproken en met elkaar op papier hebben gezet, dan hebben we geen toegevoegde waarde meer. En dan moet je opstappen", aldus Van Kerkhof. "Wij dienen maar één belang en dat is het belang van NEC. Dit moet opgelost worden. We gaan begin september evalueren."
Hoekman wil niet veel kwijt over de situatie. "Ik ervaar het niet als een spanningsveld", zegt de manager. "Ik dien het belang van NEC en de investeerders. In het technisch hart plaats ik kritische opmerkingen en stel ik vragen in het belang van de club en het gaat mij er niet om dat ik sympathiek gevonden word."
"Ik heb er geen problemen mee dat Futuralis onderhandelingen voert en afrondt", vervolgt Hoekman. "Welke afspraak Futuralis heeft met de directie van NEC, dat weet ik niet. Ik vind dat ook niet echt belangrijk. Mijn prioriteit is met zijn allen een zo goed mogelijke selectie samen te stellen."
Van Ingen geeft aan dat er begin komende maand, als de transfermarkt gesloten is en de selectie staat, inderdaad gesproken gaat worden met de betrokken partijen. "We hebben voor dit seizoen bewust gekozen voor een andere technische structuur", doelt de algemeen directeur op de komst van Hoekman. "Met de Raad van Commissarissen en het technisch hart gaan we de huidige manier van werken evalueren. Op basis daarvan gaan we kijken wat er voor NEC nodig is op korte en op langere termijn. Dat is het enige dat ik er over wil zeggen. De rest is voorbarig."
Wij dienen alleen het belang van NEC. Dit moet opgelost worden
Roderik van Kerkhof, Futuralis

Wat is er toch met onze club aan de hand? Wil nu Hoekman de volledige zeggenschap hebben? Is v Ingen verkeerd bezig door zich hiermee te bemoeien?
Het ergste vindt ik de zin van Hoekman: Welke afspraak Futuralis met NEC heeft dat weet ik niet. Nou als dat zo is dan is het wel belachelijk dat men niet op de hoogte is van elkaars afspraken.

Wordt vervolgt? Futuralis heeft het toch goed gedaan dacht ik.
Wat Hoekman eigenlijk zegt is: wat er aan handjeklap in het verleden gedaan is weet ik niet en het interesseert me niet want de zaken werken nu anders. Goede zaak.
Als daar lopende afspraken over zijn dan heeft ook Hoekman zich daar maar aan te houden. Daar lijkt een informerende taak vanuit Bart niet helemaal goed gegaan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

Hoekman is de olifant in de porseleinkast, alles ging goed totdat hij kwam.Enig respect naar Futuralis is op zijn plaats maar daar heeft deze eigenheimer lak aan. Ben heel benieuwd naar de toekomst en in het bijzonder het netwerk van Danny Hoekman(indien aanwezig).Voorlopig heeft het lijntje 'Manchester City' niks opgeleverd en zijn ze al maanden op zoek naar een huis-tuin-keuken linksback.Ik hou mijn hart vast.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door henkie1234 »

Ik zeg doei hoekman. Zie nog niet wat het heeft gebracht. De andere partij heeft zich al wel bewezen

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Danny Hoekman

Bericht door ForzaVakZ »

Hoekman is een eigenwijze eigenheimer! Altijd al geweest! Domste "aankoop" deze zomer!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Gijscoman »

Hoewel het kan zijn dat dit alles opgeblazen wordt, klinkt het toch niet goed. Men roept wel vaak dat Arch met onzin komt (en dat is tot nu toe ook vaak zo geweest), maar met betrekking tot dit seizoen had hij vaak gelijk. Ik meen dat hij o.a. dit gedoe en de komst van Mauk, Hyballa, Ofosu en Heinloth voorspeld heeft.
Dat Hoekman niet over zich heen laat lopen en bovendien ook de belangen van Hyballa lijkt te verdedigen is te prijzen, maar hij lijkt hierin door te slaan. Zowel zijn handelen als zijn verhaal in de media lijken te kort door de bocht en impulsief, met onrust tot gevolg. Daarbij moet hij zich ook bewijzen. Hij spreekt over contact met Manchester City en de noodzaak van een linksback, maar heeft tot nu toe nog niets daarvan geleverd en wel alle linksbacks, waaronder Gorter, van Futuralis afgewimpeld. Bovendien is zijn optreden in de media ook niet altijd even duidelijk. Met betrekking tot Van der Berg was hij helder en dat is goed, maar rondom het gedoe met Mayi en die zaakwaarnemer is hij dom of op z'n minst ongelooflijk naïef geweest. En ook zijn mediaoptreden rondom dit gedoe lijkt niet overtuigen.
Ik vrees dat Hoekman een probleem vormt binnen NEC, maar ik hoop dat het allemaal meevalt en uitgepraat kan worden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door vak Oost »

henkie1234 schreef:Ik zeg doei hoekman. Zie nog niet wat het heeft gebracht. De andere partij heeft zich al wel bewezen
Hoekman zal zich gesteunt voelen door de investeerders - die groep heeft een flinke vinger in de pap.
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:Ik zeg doei hoekman. Zie nog niet wat het heeft gebracht. De andere partij heeft zich al wel bewezen
Hoekman zal zich gesteunt voelen door de investeerders - die groep heeft een flinke vinger in de pap.
Dat kan, maar zetten ze daarmee dan ook Futuralis buiten spel? Zou denk ik toch behoorlijk dom zijn, zeker gezien de resultaten die ze geboekt hebben met spelers voor NEC.
En krijgen we net zo'n situatie als met Santos? Het bestuur beslist en de rest kan slikken of stikken.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Legendario »

de gewezen linksbuiten vertegenwoordigt ook de invloedrijke stroming van oud-spelers binnen de club.
Welke stroming wordt daarmee bedoeld?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten