André Fomitschow

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: André Fomitschow

Bericht door noviomagum »

mschr schreef:Maar vandaag speelde hij zeer verdienstelijk en niet alleen verdienstelijk voor zijn doen.
Maar moeten ook niet vergeten dat dit tegen de slechtste en onmachtigse aanval van de eredivisie is hè

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Jeffry74 »

Net zoals vorige week een van de besten op het veld.
Als de huur van Burnett iest heeft opgeleverd is het wel dat Fomi een stuk beter presteert met serieuze concurrentie.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

nessaja
Berichten: 1249
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door nessaja »

Jeffry74 schreef:Net zoals vorige week een van de besten op het veld.
Als de huur van Burnett iest heeft opgeleverd is het wel dat Fomi een stuk beter presteert met serieuze concurrentie.
??? Eerste helft was dramatisch, was Rosheuvel constant kwijt... Bovenberg zou een verademing zijn ipv deze Duitse clown. Is geen verdediger, misschien een backup op het middenveld. 2de helft was iets beter, maar was omdat ze hem meer hielpen...

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door DR »

nessaja schreef:
Jeffry74 schreef:Net zoals vorige week een van de besten op het veld.
Als de huur van Burnett iest heeft opgeleverd is het wel dat Fomi een stuk beter presteert met serieuze concurrentie.
??? Eerste helft was dramatisch, was Rosheuvel constant kwijt... Bovenberg zou een verademing zijn ipv deze Duitse clown. Is geen verdediger, misschien een backup op het middenveld. 2de helft was iets beter, maar was omdat ze hem meer hielpen...

Fomitschow is inderdaad geen verdediger, speelde voor zijn NEC tijd ook veelal op het middenveld. Maar om hem slechter te noemen dan Bovenberg slaat als een tang op een varken

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Arch »

Schaam je kapot om elke week spelers af te branden hier bah stelletje nep supporters.

Nijmegen0413
Berichten: 10718
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Nijmegen0413 »

nessaja schreef:
Jeffry74 schreef:Net zoals vorige week een van de besten op het veld.
Als de huur van Burnett iest heeft opgeleverd is het wel dat Fomi een stuk beter presteert met serieuze concurrentie.
??? Eerste helft was dramatisch, was Rosheuvel constant kwijt... Bovenberg zou een verademing zijn ipv deze Duitse clown. Is geen verdediger, misschien een backup op het middenveld. 2de helft was iets beter, maar was omdat ze hem meer hielpen...
:schater:
Wat een pannenkoek ben jij. Formitschow speelde een zeer verdienstelijke wedstrijd vandaag. Maar zoals al zo vaak gezegd, die jongen word gewoon misbruikt op linksback. Zou 100% zeker een betere linksbuiten zijn als Rayhi.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22795
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door burp »

speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door pjottr »

Linkshalf zetten met Burnet erachter.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door albatros »

Speelde prima en heeft een goede techniek

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door TT »

burp schreef:speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.
:withstupid: Dat dus.....

nessaja
Berichten: 1249
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door nessaja »

TT schreef:
burp schreef:speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.
:withstupid: Dat dus.....
IK zal wel achterste voren op mijn stoel gezeten hebben, maar als dit verdedigend de norm is dan is het triest gesteld. Vonden jullie nu echt dat het de eerste helft goed ging? Hij werd links en rechts voorbijgelopen door Rosheuvel. Sorry maar ik wordt er niet echt vrolijk van.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Keizerstad1994 »

nessaja schreef:
TT schreef:
burp schreef:speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.
:withstupid: Dat dus.....
IK zal wel achterste voren op mijn stoel gezeten hebben, maar als dit verdedigend de norm is dan is het triest gesteld. Vonden jullie nu echt dat het de eerste helft goed ging? Hij werd links en rechts voorbijgelopen door Rosheuvel. Sorry maar ik wordt er niet echt vrolijk van.
Ik deel je mening (tot op bepaalde hoogte). Vond hem zeker verdedigend de eerste helft zwak en had hij zijn tegenstander (weer) niet onder controle. Tweede helft gewoon prima tot goed, maar zijn gebrek aan snelheid en verdedigende positionering maken hem m.i. niet echt geschikt als linksback. En echt een andere plek voor hem is er niet in dit systeem, want ik vind het ook geen controlerende middenvelder of een linksbuiten. Het is denk ik best een nuttige linkermiddenvelder in een 4-4-2 systeem, maar dat spelen wij niet. Kan handig zijn in de Appiah-rol(als extra slot op de deur als 'linksbuiten').
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door TT »

Die Rosheuvel kwam er een paar keer langs....vooral omdat 'ie achterlijk snel is. Met veel mensen is het bij Fomitschow net als het ooit bij Rutger Worm was. De ene speler kan de bal drie keer verspelen en dan is er niks aan de hand, maar als de andere speler (nu Fomitschow dus) een keer de bal verspeelt, dan begint het gezucht en gesteun en hoor je mensen tegen hun buurman: "zie je nou, die gozer kan er geen reet van"....

nessaja
Berichten: 1249
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door nessaja »

Keizerstad1994 schreef:
nessaja schreef:
TT schreef:
burp schreef:speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.
:withstupid: Dat dus.....
IK zal wel achterste voren op mijn stoel gezeten hebben, maar als dit verdedigend de norm is dan is het triest gesteld. Vonden jullie nu echt dat het de eerste helft goed ging? Hij werd links en rechts voorbijgelopen door Rosheuvel. Sorry maar ik wordt er niet echt vrolijk van.
Ik deel je mening (tot op bepaalde hoogte). Vond hem zeker verdedigend de eerste helft zwak en had hij zijn tegenstander (weer) niet onder controle. Tweede helft gewoon prima tot goed, maar zijn gebrek aan snelheid en verdedigende positionering maken hem m.i. niet echt geschikt als linksback. En echt een andere plek voor hem is er niet in dit systeem, want ik vind het ook geen controlerende middenvelder of een linksbuiten. Het is denk ik best een nuttige linkermiddenvelder in een 4-4-2 systeem, maar dat spelen wij niet. Kan handig zijn in de Appiah-rol(als extra slot op de deur als 'linksbuiten').
Eens dat het voetballende wel aardig is, dus als middenvelder wil ik het best wel zien. Hij heeft een aardig Schot en voorzet. Dus eens dat ik hem daar wel eens wil zien voetballen.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Hennie-C »

Ik vind hem eigenlijk z'n drama nog niet. Echt een goede verdediger is het niet, maar opbouwend zeker van waarde.
Supporting eNieSee is everything!

jbnmgn

Re: André Fomitschow

Bericht door jbnmgn »

ernie schreef:
Keizerstad1994 schreef:Tweede helft speelde hij prima. Eerste helft vond ik hem gewoon zwak, was blinde hardloper Rosheuvel echt een paar keer kwijt. Nee, hoop nog steeds dat Burnet er asap inkomt, kan je ook met iemand anders dan Rayhi op linksbuiten spelen(Messaoud of Mayi)
:withstupid:

Zat sinds een tijdje weer in het stadion. Matige back, levert de bal zo vaak nutteloos in.
Blijf dan maar weer weg! :wink:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door pjottr »

Hennie-C schreef:Ik vind hem eigenlijk z'n drama nog niet. Echt een goede verdediger is het niet, maar opbouwend zeker van waarde.

Daarom gewoon op linkshalf.
Werkt als een paard, goed schot en drive naar voren.
Als pure verdediger ondermaats, maar zeer geschikt om mee te verdedigen als het moet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door bertje »

pjottr schreef:
Hennie-C schreef:Ik vind hem eigenlijk z'n drama nog niet. Echt een goede verdediger is het niet, maar opbouwend zeker van waarde.

Daarom gewoon op linkshalf.
Werkt als een paard, goed schot en drive naar voren.
Als pure verdediger ondermaats, maar zeer geschikt om mee te verdedigen als het moet.
Als linkshalf voor wie? We spelen helemaal niet met een linkshalf..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door bertje »

nessaja schreef:
TT schreef:
burp schreef:speelde prima. Lijkt wel of de extra concurrentie ook hem wat extra's geeft. Ging net voor de winterstop al steeds beter en nu zie ik echt geen redenen om hem uit het team te halen. Blijft geen echte back, maar vult het wel steeds beter in en brengt verder ook wat extra's.
:withstupid: Dat dus.....
IK zal wel achterste voren op mijn stoel gezeten hebben, maar als dit verdedigend de norm is dan is het triest gesteld. Vonden jullie nu echt dat het de eerste helft goed ging? Hij werd links en rechts voorbijgelopen door Rosheuvel. Sorry maar ik wordt er niet echt vrolijk van.
Ik heb Rosheuvel op een hopeloze afzwaaier na de hele wedstrijd niet gezien hoor. Over het algemeen vind ik Fomitschow ook een verdediger van niks, maar gisteren vond ik hem gewoon prima voor de dag komen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door NECwijchen »

TT schreef:Die Rosheuvel kwam er een paar keer langs....vooral omdat 'ie achterlijk snel is. Met veel mensen is het bij Fomitschow net als het ooit bij Rutger Worm was. De ene speler kan de bal drie keer verspelen en dan is er niks aan de hand, maar als de andere speler (nu Fomitschow dus) een keer de bal verspeelt, dan begint het gezucht en gesteun en hoor je mensen tegen hun buurman: "zie je nou, die gozer kan er geen reet van"....
:withstupid: zelfde met Rayhi, zeg ook niet dat die heel goed speelde maar hij kan net als Formitschow bij sommigen ook niks goed doen.

Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Noppes »

NECwijchen schreef:
TT schreef:Die Rosheuvel kwam er een paar keer langs....vooral omdat 'ie achterlijk snel is. Met veel mensen is het bij Fomitschow net als het ooit bij Rutger Worm was. De ene speler kan de bal drie keer verspelen en dan is er niks aan de hand, maar als de andere speler (nu Fomitschow dus) een keer de bal verspeelt, dan begint het gezucht en gesteun en hoor je mensen tegen hun buurman: "zie je nou, die gozer kan er geen reet van"....
:withstupid: zelfde met Rayhi, zeg ook niet dat die heel goed speelde maar hij kan net als Formitschow bij sommigen ook niks goed doen.
:withstupid: Als men eenmaal de pik op je heeft..

Nijmegen0413
Berichten: 10718
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Nijmegen0413 »

Doorschuiven naar de plek van Rayhi en Burnet op linksback tegen Feyenoord. Zo kan Formitschow Karsdorp opvangen en meer gebruik maken van zijn trap. Verder vervang je daarmee ook de minste speler van de laatste tijd (Rayhi).

Nijmegen0413
Berichten: 10718
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Nijmegen0413 »

NECwijchen schreef:
TT schreef:Die Rosheuvel kwam er een paar keer langs....vooral omdat 'ie achterlijk snel is. Met veel mensen is het bij Fomitschow net als het ooit bij Rutger Worm was. De ene speler kan de bal drie keer verspelen en dan is er niks aan de hand, maar als de andere speler (nu Fomitschow dus) een keer de bal verspeelt, dan begint het gezucht en gesteun en hoor je mensen tegen hun buurman: "zie je nou, die gozer kan er geen reet van"....
:withstupid: zelfde met Rayhi, zeg ook niet dat die heel goed speelde maar hij kan net als Formitschow bij sommigen ook niks goed doen.
Met Rayhi ben ik het niet met je eens. Iedereen kan zijn inzet en loopvermogen waarderen maar verder heeft Rayhi gewoon niet veel in zijn mars. Formitschow daarin tegen word gewoon op de verkeerde positie gezet, daar kan die jongen ook niks aan doen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door mschr »

Hij was zeker niet de slechtste gisteravond. Waarom hij na de goal van Manu de volle laag kreeg van Dumic is mij onduidelijk. En het was aandoenlijk hoe hij in de tweede helft van de ene naar de andere cornervlag rende.

Nijmegen0413
Berichten: 10718
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: André Fomitschow

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Hij was zeker niet de slechtste gisteravond. Waarom hij na de goal van Manu de volle laag kreeg van Dumic is mij onduidelijk. En het was aandoenlijk hoe hij in de tweede helft van de ene naar de andere cornervlag rende.
Dat is iets wat Dumic standaard doet bij tegengoals, naar anderen wijzen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten