NEC - Vite$$e

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Kanchelskis »

flipsen schreef:
Kanchelskis schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Klopt, er werd veel gesloopt. Maar geknokt werd er zelden.
Heeft ook voornamelijk met de buren te maken die daar niet actief in zijn. Als zij een groep op de been weten te krijgen die een confrontatie wil zou het elk jaar raak zijn. Ze jatten nu liever vlaggen en maken dan een stoere foto.
is beter toch dan elkaar de harses in te slaan om niks..
Ik vind dat je ook van andermans spullen af moet blijven. De vlag hing in het stadion, dus het is gewoon inbraak. Ze horen niet op het terrein of in het stadion te komen. Daarmee lok je er ook een reactie mee uit (dat is ook gebeurd). Beperk het dan gewoon tot ludieke zangteksten en spandoeken tijdens en om de wedstrijd heen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door vak Oost »

Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:
Kanchelskis schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Klopt, er werd veel gesloopt. Maar geknokt werd er zelden.
Heeft ook voornamelijk met de buren te maken die daar niet actief in zijn.
Als zij een groep op de been weten te krijgen die een confrontatie wil zou het elk jaar raak zijn. Ze jatten nu liever vlaggen en maken dan een stoere foto.
is beter toch dan elkaar de harses in te slaan om niks..
Ik vind dat je ook van andermans spullen af moet blijven. De vlag hing in het stadion, dus het is gewoon inbraak. Ze horen niet op het terrein of in het stadion te komen.
Daarmee lok je er ook een reactie mee uit (dat is ook gebeurd). Beperk het dan gewoon tot ludieke zangteksten en spandoeken tijdens en om de wedstrijd heen.
Het 'capture the flag' spel is juist om de andere kant weer uit de kast te lokken, reactie X wordt kan weer beantwoord met tegenreactie Y
Alles komt goed !!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Kanchelskis »

vak Oost schreef:
Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:
Kanchelskis schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Klopt, er werd veel gesloopt. Maar geknokt werd er zelden.
Heeft ook voornamelijk met de buren te maken die daar niet actief in zijn.
Als zij een groep op de been weten te krijgen die een confrontatie wil zou het elk jaar raak zijn. Ze jatten nu liever vlaggen en maken dan een stoere foto.
is beter toch dan elkaar de harses in te slaan om niks..
Ik vind dat je ook van andermans spullen af moet blijven. De vlag hing in het stadion, dus het is gewoon inbraak. Ze horen niet op het terrein of in het stadion te komen.
Daarmee lok je er ook een reactie mee uit (dat is ook gebeurd). Beperk het dan gewoon tot ludieke zangteksten en spandoeken tijdens en om de wedstrijd heen.
Het 'capture the flag' spel is juist om de andere kant weer uit de kast te lokken, reactie X wordt kan weer beantwoord met tegenreactie Y
Dat is wat ik zei? Ze werden nu bestempeld als verstandig door iemand hier en is beter dan elkaar de harses in slaan, maar de actie die ze uitgevoerd hebben vind ik weinig verstandig. Het is inbraak en diefstal (strafbaar) en uitlokken. Dus dan moet je niet verbaasd zijn en gaan huilen als Arnepper zijnde, als er vervolgens wat wraakacties getroffen worden.

Gebruikersavatar
Sluipschutter
Berichten: 110
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Sluipschutter »

Even een praktische vraag: kun je vanuit vak O naar vak N lopen? Oftewel zit daar een hek tussen?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door jetipo »

Ik zit in vak N en volgens mij kun je niet van N naar O. Maar ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Nijmegen0413 »

Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:
Kanchelskis schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Klopt, er werd veel gesloopt. Maar geknokt werd er zelden.
Heeft ook voornamelijk met de buren te maken die daar niet actief in zijn. Als zij een groep op de been weten te krijgen die een confrontatie wil zou het elk jaar raak zijn. Ze jatten nu liever vlaggen en maken dan een stoere foto.
is beter toch dan elkaar de harses in te slaan om niks..
Ik vind dat je ook van andermans spullen af moet blijven. De vlag hing in het stadion, dus het is gewoon inbraak. Ze horen niet op het terrein of in het stadion te komen. Daarmee lok je er ook een reactie mee uit (dat is ook gebeurd). Beperk het dan gewoon tot ludieke zangteksten en spandoeken tijdens en om de wedstrijd heen.
Wat is de reactie daarop geweest dan? Die is mij volgens mij ontgaan namelijk!

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Nijmegen0413 »

Ondanks het gebrek aan lokale spelers die echt een binding met NEC hebben, denk ik dat dit een derby met veel vuur kan gaan worden. Voetballend en kwalitatief zijn wij er op achteruit gegaan en zij op vooruit. Dat betekend dat wij het, net als in de meeste andere wedstrijden, meer dan ooit van onze inzet moeten hebben. Daarnaast hebben wij veel spelers die de duels niet schuwen. Met Golla, Dumic, Bikel en Breinburg hebben we een as die ervan houdt om veel duels uit te vechten en voor vuur kunnen zorgen in een wedstrijd. Als NEC in die duels kan komen zou het wel eens een heel vermakelijke derby kunnen worden. We hebben een ploeg met veel karakter en nogmaals, met veel spelers die het van hun inzet moeten hebben. Verder met Hyballa een trainer die denk ik dat vuur er wel in kan brengen bij de jongens. Met het publiek er vol achter, peper in de reet bij de spelers en een goed tactisch plan liggen er zeker kansen. Vitesse heeft ook nog lange na niet 100% overtuigd. Verder is het meespelen van Foor bij die rijnjankers alleen een voordeel voor ons in zo'n wedstrijd. Dan komt er nog dat extra beetje haat van de tribune. Verder denk ik niet dat Foor, het meisje, heel goed met die druk om zal kunnen gaan. Volle bak erop klappen en we winnen met 2-0. COME ON NEC!! :sjaal: :angryfire:

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Nijmegen0413 »

Daarnaast viel het mij op dat verschillende spelers op Instagram een foto hadden gepost van een ''opstootje'' met teksten erbij als 1 team 1 taak en NEC team spirit. Lijkt dat zij er ook zin in hebben er zich bewust zijn van de sentimenten bij de derby, ik hoop het althans.

http://www.pictaram.com/media/136457628 ... 2270086789

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door mschr »

Een foto van een moment uit Sparta-NEC? Een goed teken? NEC speelde tegen Sparta zo lamlendig dat als ze dat tegen Vitesse willen herhalen, het stadion al na een kwartier gaat leeglopen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Arjan van Hout »

Twitteraccount sv Vitesse is gehacked :jestera:

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door eniesee12 »

Zo erg als die legia fans gisteren in madrid zal het toch niet worden zondag? :crazy:

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Nijmegen0413 »

Arjan van Hout schreef:Twitteraccount sv Vitesse is gehacked :jestera:
Heerlijk :schater: :schater:

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door NECwijchen »

Gelul altijd over geen derbygevoel, ik heb er zin in zondag. :pukeface: vitesse

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door LT »

jetipo schreef:Ik zit in vak N en volgens mij kun je niet van N naar O. Maar ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
KLMNO is de Gofferttribune, dus volgens mij moet je er prima kunnen komen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15961
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door pjottr »

ja tuurlijk dr hele korte zijde is open.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Kanchelskis »

Arjan van Hout schreef:Twitteraccount sv Vitesse is gehacked :jestera:
Schijnt de achterban van Hillary Clinton te zijn geweest. Die wilde de Russen een keer terug hacken..

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door jetipo »

LT schreef:
jetipo schreef:Ik zit in vak N en volgens mij kun je niet van N naar O. Maar ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
KLMNO is de Gofferttribune, dus volgens mij moet je er prima kunnen komen.
Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door mschr »

jetipo schreef: Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Lijkt me logisch. Wie wil in vredesnaam van het kennersvak N naar O gaan?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32914
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door bertje »

jetipo schreef:
LT schreef:
jetipo schreef:Ik zit in vak N en volgens mij kun je niet van N naar O. Maar ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
KLMNO is de Gofferttribune, dus volgens mij moet je er prima kunnen komen.
Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Tussen P en O zit wel een wand inderdaad.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
jetipo schreef: Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Lijkt me logisch. Wie wil in vredesnaam van het kennersvak N naar O gaan?
Hieruit kan ik concluderen dat jij in ieder geval niet in Vak N zit? :biggrin:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door vak Oost »

ik heb nu al pien in mien pens ... nog 3 dagen peentjes zweten
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15961
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Poort5 »

mschr schreef:
jetipo schreef: Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Lijkt me logisch. Wie wil in vredesnaam van het kennersvak N naar O gaan?
Precies!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
jetipo schreef: Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Lijkt me logisch. Wie wil in vredesnaam van het kennersvak N naar O gaan?
De mensen binnen een straal van 5 meter om jou heen?

Johnvdb
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: NEC - Vite$$e

Bericht door Johnvdb »

:lol:
DJTEEF! schreef:
mschr schreef:
jetipo schreef: Zou best kunnen. O en P zijn in de kromming/bocht van het stadion, maar ik heb nooit geprobeerd van N naar O te gaan.
Lijkt me logisch. Wie wil in vredesnaam van het kennersvak N naar O gaan?
De mensen binnen een straal van 5 meter om jou heen?
:lol: :lol: :hail:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeWaalBrug, Gjalt, Waules en 54 gasten