NEC - Roda jc

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Hoho! Kadioglu wordt na een uur ingebracht en dan blijkt dat we de bal best wel willen hebben.
Die start gewoon hoor. We starten zoals we tegen Willem 2 eindigden, alleen Bikel voor breinburg

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door nec4n »

Zodra ik mezelf betrap op gemakzuchtigheid of als verliezen niet in me opkomt gaat het mis.

Maar even serieus. Roda scoort niet vaak maar heeft ook gewoon een goede verdediging. Ze spelen vaak gelijk en dat zie ik het zondag ook wel worden.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door bertje »

nec4n schreef:Zodra ik mezelf betrap op gemakzuchtigheid of als verliezen niet in me opkomt gaat het mis.

Maar even serieus. Roda scoort niet vaak maar heeft ook gewoon een goede verdediging. Ze spelen vaak gelijk en dat zie ik het zondag ook wel worden.
Vooral die linksback, Tedje heet ie toch?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Iefjuh
Berichten: 55
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 10:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Iefjuh »

vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:
zuurpruim schreef:ik ga er maar vanuit dat Roda niet gaat scoren
daar ga ik wel vanuit, dus moeten we zorgen dat we er in ieder geval minimaal 2 maken...Roda is echt niet zo makkelijk als dat menigeen denkt hoor.
rjc graaft zich dieper in dan duitsers aan de hollandse kust - dat zal flink wat ergernis gaan opleveren ...
Eens zien of NEC geduldig is. RJC heeft de punten nu harder nodig. Die zullen toch wel een keer hun loopgraven uitkomen?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - Roda jc

Bericht door flipsen »

Iefjuh schreef:
vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:
zuurpruim schreef:ik ga er maar vanuit dat Roda niet gaat scoren
daar ga ik wel vanuit, dus moeten we zorgen dat we er in ieder geval minimaal 2 maken...Roda is echt niet zo makkelijk als dat menigeen denkt hoor.
rjc graaft zich dieper in dan duitsers aan de hollandse kust - dat zal flink wat ergernis gaan opleveren ...
Eens zien of NEC geduldig is. RJC heeft de punten nu harder nodig. Die zullen toch wel een keer hun loopgraven uitkomen?
waarom? een gelijkspel is een prima resultaat voor Roda
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
nec4n schreef:Zodra ik mezelf betrap op gemakzuchtigheid of als verliezen niet in me opkomt gaat het mis.

Maar even serieus. Roda scoort niet vaak maar heeft ook gewoon een goede verdediging. Ze spelen vaak gelijk en dat zie ik het zondag ook wel worden.
Vooral die linksback, Tedje heet ie toch?
Ardje van Peppen, toppertje hoor.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Keizerstad1994 »

flipsen schreef:
Iefjuh schreef:
vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:
zuurpruim schreef:ik ga er maar vanuit dat Roda niet gaat scoren
daar ga ik wel vanuit, dus moeten we zorgen dat we er in ieder geval minimaal 2 maken...Roda is echt niet zo makkelijk als dat menigeen denkt hoor.
rjc graaft zich dieper in dan duitsers aan de hollandse kust - dat zal flink wat ergernis gaan opleveren ...
Eens zien of NEC geduldig is. RJC heeft de punten nu harder nodig. Die zullen toch wel een keer hun loopgraven uitkomen?
waarom? een gelijkspel is een prima resultaat voor Roda
Dat denk ik ook, als die hier een punt halen gaan die nog net niet in polonaise de bus in. Ik ben er een beetje bang voor, wij scoren ook niet makkelijk en ondanks dat Roda bizar weinig scoort hebben ze toch een paar snelle aanvallers waardoor je gewoon geslacht kan worden in de counter als je niet oplet. Qua opstelling lijkt het me vrij simpel, we moeten echt zoveel mogelijk creatieve en aanvallende/scorende spelers opstellen(voor zover je dat niet altijd moet doen) in de vorm van Kadioglu, Larsson, Grot en Mayi(of Rayhi) en Fomitschow passeren ten faveure van de (veel) snellere Burnet zou ik ook niet raar vinden.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door mschr »

We kunnen het wel schudden en net zo goed thuis blijven. Roda gaat winnen... http://www.nec-nijmegen.nl/2017/01/n-e- ... otsenburg/

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Hennie-C »

mschr schreef:We kunnen het wel schudden en net zo goed thuis blijven. Roda gaat winnen... http://www.nec-nijmegen.nl/2017/01/n-e- ... otsenburg/
Blijf jij lekker thuis! :tu:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:We kunnen het wel schudden en net zo goed thuis blijven. Roda gaat winnen... http://www.nec-nijmegen.nl/2017/01/n-e- ... otsenburg/
Vervanger voor Breinburg?

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door daavj »

Wat mij betreft gewoon starten met het elftal na de dubbele wissel afgelopen zondag, inclusief Burnet voor Formitschow, dus:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Burnet; Von Haacke, Breinburg, Kadioglu; Rayi, Grot, Larsson.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door martijn5 »

Ik zou 4-4-2 spelen. Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Kadioglu, Breinburg; Grot, Larsson.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Gijscoman »

daavj schreef:Wat mij betreft gewoon starten met het elftal na de dubbele wissel afgelopen zondag, inclusief Burnet voor Formitschow, dus:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Burnet; Von Haacke, Breinburg, Kadioglu; Rayi, Grot, Larsson.
Wat mij betreft speelt Fomitschow. Tegen Willem II erg sterk. Vooral aanvallend met een aantal goede voorzetten waaruit Grot heel gevaarlijk kon worden. Verdedigend verliep de samenwerking met Golla ook goed. Je kan ook Burnet linksback zetten en Fomitschow linksbuiten.
Voordeel is ook dat Larsson en Kadioglu eerder een actie brengen en zo Grot in positie kunnen brengen, terwijl Fomitschow Grot juist in de lucht kan aanspelen. Dan kan je profiteren van alle sterke punten van Grot, wat hem lastiger verdedigbaar maakt.

Nijmegen0413
Berichten: 10711
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Nijmegen0413 »

Gijscoman schreef:
daavj schreef:Wat mij betreft gewoon starten met het elftal na de dubbele wissel afgelopen zondag, inclusief Burnet voor Formitschow, dus:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Burnet; Von Haacke, Breinburg, Kadioglu; Rayi, Grot, Larsson.
Wat mij betreft speelt Fomitschow. Tegen Willem II erg sterk. Vooral aanvallend met een aantal goede voorzetten waaruit Grot heel gevaarlijk kon worden. Verdedigend verliep de samenwerking met Golla ook goed. Je kan ook Burnet linksback zetten en Fomitschow linksbuiten.
Voordeel is ook dat Larsson en Kadioglu eerder een actie brengen en zo Grot in positie kunnen brengen, terwijl Fomitschow Grot juist in de lucht kan aanspelen. Dan kan je profiteren van alle sterke punten van Grot, wat hem lastiger verdedigbaar maakt.
Ik vind het allemaal goed, als ze maar iets bedenken waarin Rayhi niet speelt. Na Ofosu de volgende blinde draver zonder rendement. Als Messaoud fit is zou ik zo spelen:

Delle
Dyrestam - Dumic - Golla - Formitschow/Burnet
Breinburg - Von Haacke - Messaoud
Kadioglu
Grot - Larsson

Larsson zal in een twee spitsen systeem, wat hij zelf ook aangeeft, het best renderen. Met de grote sterke Grot in de punt kan Larsson daar lekker omheen zwerven. Ferdi krijgt een vrije rol tussen de linies en dan vooral vanaf de rechterkant.Zo kun je tijdens de wedstrijd ook 433 gaan spelen met Larsson link en Ferdi rechts. Verder brengt Messaoud, indien fit, meer voetbal en creativiteit in de ploeg.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
daavj schreef:Wat mij betreft gewoon starten met het elftal na de dubbele wissel afgelopen zondag, inclusief Burnet voor Formitschow, dus:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Burnet; Von Haacke, Breinburg, Kadioglu; Rayi, Grot, Larsson.
Wat mij betreft speelt Fomitschow. Tegen Willem II erg sterk. Vooral aanvallend met een aantal goede voorzetten waaruit Grot heel gevaarlijk kon worden. Verdedigend verliep de samenwerking met Golla ook goed. Je kan ook Burnet linksback zetten en Fomitschow linksbuiten.
Voordeel is ook dat Larsson en Kadioglu eerder een actie brengen en zo Grot in positie kunnen brengen, terwijl Fomitschow Grot juist in de lucht kan aanspelen. Dan kan je profiteren van alle sterke punten van Grot, wat hem lastiger verdedigbaar maakt.
Je maakt een grapje hoop ik?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
Gijscoman schreef:
daavj schreef:Wat mij betreft gewoon starten met het elftal na de dubbele wissel afgelopen zondag, inclusief Burnet voor Formitschow, dus:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Burnet; Von Haacke, Breinburg, Kadioglu; Rayi, Grot, Larsson.
Wat mij betreft speelt Fomitschow. Tegen Willem II erg sterk. Vooral aanvallend met een aantal goede voorzetten waaruit Grot heel gevaarlijk kon worden. Verdedigend verliep de samenwerking met Golla ook goed. Je kan ook Burnet linksback zetten en Fomitschow linksbuiten.
Voordeel is ook dat Larsson en Kadioglu eerder een actie brengen en zo Grot in positie kunnen brengen, terwijl Fomitschow Grot juist in de lucht kan aanspelen. Dan kan je profiteren van alle sterke punten van Grot, wat hem lastiger verdedigbaar maakt.
Je maakt een grapje hoop ik?
Nee, oprecht niet.
Aanvallend na Grot en Kadioglu de beste en ook goed verdedigend. Verdedigend vele malen beter in die wedstrijd dan bijv. Dyrestam.
AD is het trouwens met mij eens: http://www.ad.nl/eredivisie/van-wolfswi ... ~adc43752/

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Mark Ariaans »

Je bedoelt die linksback die in de eerste helft Croux een paar keer volledig kwijt was en waardoor we bijna de 1-0 om de oren kregen? Die Fomitschow?

En het AD, tja, die geven Jorgensen een 5 met twee assists op zijn naam tegen Roda.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door NECwijchen »

Paar leuke voorzetten afgelopen wedstrijd van onze Formitschow inderdaad.
Verder een aantal keer volledig zijn man kwijt of opgesteld staan op z'n Daan Bovenbergs. Verdedigend is het echt helemaal niks, en dat blijft toch de primaire taak van een back. Het is dat Rahyi zoveel werk verzet, anders wordt pas echt duidelijk hoe matig het verdedigend is.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Gijscoman »

Mark Ariaans schreef:Je bedoelt die linksback die in de eerste helft Croux een paar keer volledig kwijt was en waardoor we bijna de 1-0 om de oren kregen? Die Fomitschow?

En het AD, tja, die geven Jorgensen een 5 met twee assists op zijn naam tegen Roda.
Volledig kwijt en bijna de 1-0 is overdreven. Stond daar niet goed te verdedigen bij die ene actie van Croux, maar Croux moest per se direct handelen, omdat Fomitschow er direct weer voor kwam. Daardoor heeft Croux nooit de tijd gehad om een enigszins gevaarlijk schot te lossen.
Maar goed, tegen zo'n fout staan ook goede verdedigende acties en aanvallend een prima schot op doel en twee voorzetten, die een hele grote kans voor Grot opleverden.

Fomitschow is niet de meest stabiele speler en wisselt zwak handelen af met sterk handelen. De tegen Willem II beroerd spelende Dyrestam is in de regel stabieler, maar ook zonder hoge pieken. En zo hebben we meer van dat soort spelers, die in de regel zonder hoge pieken of diepe dalen stabiliteit creëren. Daar tegenover staan Fomitschow en Kadioglu, die in een wedstrijd hoge pieken (prachtige kansen, schoten, etc.) afwisselen met dalen (dom verdedigen bij Fomitschow en gevaarlijk balverlies bij Kadioglu). In beide gevallen lijkt het team er ook op ingesteld, zodat dat in de regel reëel gevaar oplevert.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door mschr »

Ga asjeblief niet een Fomitschow vergelijken met Kadioglu. Dan kun je net zo goed Ard van Peppen vergelijken met Messi.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7117
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door jetipo »

mschr schreef:Ga asjeblief niet een Fomitschow vergelijken met Kadioglu. Dan kun je net zo goed Ard van Peppen vergelijken met Messi.
Of mschr met een echte voetbalkenner :wink: .
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door De Kletskop »

jetipo schreef:
mschr schreef:Ga asjeblief niet een Fomitschow vergelijken met Kadioglu. Dan kun je net zo goed Ard van Peppen vergelijken met Messi.
Of mschr met een echte voetbalkenner :wink: .
Wil je Mschr niet met mij vergelijken aub. :tong:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:Je bedoelt die linksback die in de eerste helft Croux een paar keer volledig kwijt was en waardoor we bijna de 1-0 om de oren kregen? Die Fomitschow?

En het AD, tja, die geven Jorgensen een 5 met twee assists op zijn naam tegen Roda.
:withstupid: Ik zat me weer groen en geel te ergeren. Rayhi is een betere verdediger als Fomitschow, en dat terwijl Rayhi een lompe wildebras is.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door bertje »

mschr schreef:Ga asjeblief niet een Fomitschow vergelijken met Kadioglu. Dan kun je net zo goed Ard van Peppen vergelijken met Messi.
Dat is inderdaad geen beste vergelijking, het enige wat Fomitschow heeft is een goede voorzet. Helaas is het geen WK voorzetten geven maar een gewone wedstrijd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Roda jc

Bericht door Sjoerdbemmel »

Dat Roda voert trouwens ook lekker beleid uit.. haalt van de zomer een speler voor 3ton, speelt een stuk of 11keer in de basis en nu heeft roda het contract verscheurd zodat ze waarschijnlijk een nieuwe speler kunnen halen :jestera:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], PizzaSnor en 46 gasten